Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ärsyttää ylipirteet äidit, jotka jaksaa huushollata ja laittaa ruokaa ylipirteenä!

Vierailija
04.09.2006 |

...ja koko viikon menyy on valmiina. Yäk. Ärsyttää ainoastaan siksi, että haluaisin ite olla samanlainen, vaan ei, ei, ei. Oon just tällainen patalaiska luuseri, joka ei jaksa siivota ei mitään! :-D

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin ei tarvi stressata just ennen ruoka-aikaa, että mitä nyt sitten keksis... Ja kun on ollut ruokalista valmiina, niin kaiken on voinut ostaa yhdellä kauppareissulla, mikä todella säästä aikaa, vaivaa ja rahaa. Ja kun meidän muksut tietää jo maanantaina, että torstaina on kalakeittoa, niin tyytyy kohtaloonsa yleensä ilman vastalauseita.

Missään muussa en ookkaan kovin järjestelmällinen...

Vierailija
2/13 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kyl mä jaksan siivota. Aattelin vaan kertoo........

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon siis niin samaa mieltä :) haluaisin olla paljon järjestelmällisempi ja viitseliäämpi mutta yli 30 vuoden kokemuksella _ei onnaa!

Vierailija
4/13 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihaksi toisia, täysin viattomia ihmisiä kohtaan. :/ Itse en ole mikään superäiti, mutta ei se mua ole ikinä haitannut.

Vierailija
5/13 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin viime kevätkausi enemmän miehen ruoanlaitolla, ja totesin että lapsi saa vähän turhan usein sapuskaa tyyliin nakkeja, lihapullia, pekonia ja paistettua kananmunaa... Joten teen itse valmiiksi heille molemmille terveellisemmät sapuskat.

Vierailija
6/13 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis saada joku laki että lapsiperheessä pitää olla paikat vähän levällää ja pölyä nurkissa... :)

Vierailija
7/13 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pitäis saada joku laki että lapsiperheessä pitää olla paikat vähän levällää ja pölyä nurkissa... :)

Vierailija
8/13 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kun on siistiä ja haluaisin osata pitää huushollin puhtoisena vaan ku ei ni ei..:D Ihan kamalaa..:(

Vierailija
9/13 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se viikon ruokalista on sille patalaiskalle ja mielikuvituksettomalla lortille se laiskuuden viimeinen viritys. Ei tartte miettiä mitä tänään syödään, kattoo listasta ja ottaa aineet kaapista... Me käydään kerran viikossa kaupassa just siksi ettei sinne kukaan viitsi joka päivä vääntäytyä...

Vierailija
10/13 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuitenkin miehen kanssa päätettiin ottaa itseämme niskasta kiinni ja tehtiin viikkosuunnitelma ihan paperille. Siinä on nyt sitten aamusta iltaan kellon mukaan ruoka-ajat tytön kanssa ulkoilut, päikkärit, siivoomiset ja lennkeilyt ym.. tänään eka kertaa kokeillaan tätä listaamme ja ainekin tähän asti on sujunut hyvin :) mua ei stressaa niinkuin ennen ja tyttökin on tyytyväinen. Aion suunnitella vielä kahden viikon ruokalistankin jottei sitten tarvi aina miettiä, että mitä tekis ja voi sen mukaan aina ostaa kauasta mitä tarvii. Katsotaan nyt miten tämä onnistuu

Vierailija
11/13 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin haluaisin ottaa joskus rennosti, mutta vihaan epäjärjestytstä ja muutenkin haluan että kaikki on ns. valmiina . Eli juuri se menu viikoksi jne. Eli ihan omasta tyhmyydestäni oon sitten se ylipirteä.

Vierailija
12/13 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä vaan olet YLIlaiska.

Vierailija
13/13 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa millä pidän elämän ja kodin järjestyksessä on listat. On ruokalistaa, päiväjärjestystä, liikuntapäiväkirjaa ja mitähän vielä.

Jos en elä listojen mukaan, en ehdi tehdä mitään, lapset eivät saa ruokaa eikä kukaan muista leikkiä heidän kanssaan tai käydä ulkona. En harrasta liikuntaa viikkokausiin ja menen kaupassa paniikkiin kun en tiedä mitä ostaa.

Olen joskus epäillyt, että minulla on jokin aivotoiminnan häiriö, kun elämä menee niin herkästi sekaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi