Miten te muut hillitsette itsenne tapailun alkuvaiheessa, kun panettaisi kovasti mutta haluaisi tutustua toiseen kunnolla ennen kuin mennään...
En pysty harrastamaan seksiä muun kuin sen ihmisen kanssa, josta olen kiinnostunut. Itsetyydytys auttaa jonkun verran, mutta huomaan että minulla alkaa olla siitä huolimatta vaikeuksia pysytellä viileänä. Jos mies laittaa jotain arkista tekstaria, yritän odotella vastaamisen suhteen sen aikaa että pahimmat hormonimyrskyt menisivät ohi, jotta en tulisi viestittäneeksi liian vahvasti kiinnostustani. Mutta entä kun myrsky ei mene oikein millään keinolla ohitse?
Taustatiedoksi, että aiempi parisuhteeni meni mönkään erityisesti siitä syystä, että emme malttaneet tutustua ensin rauhassa. Menimme liian nopeasti seksiin ja koska se oli ihanaa, se johti vakavaan suhteeseen. Suhde oli kuitenkin haavoittava molemmille, koska emme sopineet lainkaan yhteen muilta osin. Haluan välttää tällaista jatkossa.
Muut suhteeni ovat olleet terveitä ja toimivia, joten kyse ei ole haitallisesta kiintymyssuhdetyylistä tai vastaavasta. Olen vain liian nopeasti innostuva luonne, ja pyrin nyt varmistamaan, että saamme riittävästi aikaa tutustua ja katsoa, sovimmeko miehen kanssa oikeasti yhteen. Miehelle tämä on täysin ok, eikä hän millään tavalla painosta tai edes vihjaile seksijuttuja, joten hidas tutustuminen ei ole siinäkään mielessä ongelma. Pidän vain häntä valtavan kuumana ja joskus on hankalaa olla ilmaisematta tätä hänelle suoraan päin naamaa, mikä taas voisi helposti johtaa siihen, että tutustuminen jää sikseen kun toiminta menee sinne fyysisen puolelle. :)
Nyt kaikki hyvät vinkit jakoon, kiitos! Miten saatte pidettyä housut jalassa?
Mieti jos rakastut ja sitten mies onkin tosi huono seksissä? En odottelisi liian pitkään.
Itse päädyttiin seksiin heti ekalla tapaamiskerralla oman etäni kanssa.