Mulle varmaan koulukiusaamista pahin asia on tunne että aina joku juonii jotakin tai haluaa pahaa ja olen tavallaan sisäistänyt sen etttei sitä voi paeta ja pidän sitä ikäänkuin kasvaessani kokemattomuutena ja "tyhmyytenä".
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Etttä tavallan pitäisi osata "uida" erilaisissa vesissä.
Stressiä lievitttää sillä että tekee esim määreet selkeäksi itselleen ja osaa ajatellla syvemmin ja kauemmas.
toisaalta kiusatuksi tuleminen vaikka on ikävää,myös paljastaa että ihmiset on pahoja, oikeasti hyviä ihmisiä vähän,toisaalta on hyvä että tiedostaa tämän asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stressiä lievitttää sillä että tekee esim määreet selkeäksi itselleen ja osaa ajatellla syvemmin ja kauemmas.
Stressihän tulee periaatteessa sekavasta ajatttelusta eli ei ole siis jäsennellyt vaikka omia ajatuksiaan ja ei ole käsitellyt niiitä järjellä vaan enemmänkin tunteeella.
Vierailija kirjoitti:
toisaalta kiusatuksi tuleminen vaikka on ikävää,myös paljastaa että ihmiset on pahoja, oikeasti hyviä ihmisiä vähän,toisaalta on hyvä että tiedostaa tämän asian.
Muttta harva ihminen varmastikaan ole pelkästään paha.
Hyvähän se on jos et enää luota sokeasti. Jotkut ihmiset on sekopäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihminen ei varmastikaaan ole pelkästään paha. Nyt adhd taaas iskee.
Minulla kiusaaminen johti taas hirveään turvattomuuden tunteeseen, en luota kehenkään jos en ole tuntenut häntä vuosia ja olen vakuuttunut ettei hän halua minulle mitään pahaa. Siksi uudet tuttavuudet ovat yhtä tuskaa koska epäilen enkä uskalla olla oma itseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tämä kertooo tavallaan siitä on myös sellaista ongelmanratkaisu halukkuutta eli haluaa ratkaista ongelman ja mennä eteeenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten vaikka ne ei ole pelkästään pahoja. Ei osittain pahasta ole kaveriksi.
Monen ihmisen mielenterveysongelmat lakkaa silloin kun ei ole enää ihmisten kanssa tekemisissä eli ympäristö ja muut ihmiset tekevät sairaaksi.
Mä jostiin luin kerran kun tehtiin aikanaan sellainen psykologiinen käytöskoe jossa hyvällä psykkisellä ja fyysisellä kunnolla varustettuja ihmisiä pyydettiin sellaiseen kokeeseen jossa osa oli vankeja ja osa vanginvartioita siinä pelissä ja katsotttiin miten heidän käyttäytymisensä muuttuu.
Kvanttimekaaniset ilmiöt yhdistävät ihmisiä tavalla, jota emme tiedosta suoraan. Vaikutukset toki tuntee erilaisina kehollisina oireina, jos vaikkapa joutuu viettämään aikaa ihmisten seurassa, jotka haluavat pahaa.
Tuota, dissaamatta, mutta olipa "korkealentoista" vähän kaikki neuvot. Mä sanoisin että mä ymmärrän sua. Ei oo turvallinen tunne. Ja on paha olo. Ootko yrittänyt saada apua? Millaista se kiusaaminen on (sanoja vai tekoja ym.)? Montako niitä on? Auttaaks ope, sun vanhemmat? Ei tuossa henkisessä tilassa sais olla, että pelkää koko ajan. Mä tiiän. Kokemuksesta. Mä kirjoitan lisää vähän myöhemmin jos voin, nyt en heti pääse vastaamaan, mutta olis kiva kuulla lisää.