Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiennyt että siivoojakin voi olla seksikäs.

Vierailija
26.11.2014 |

Iltaa arvon naiset. Pahoittelen ehkä hiukan provosoivaa otsikkoa, mutta sainpahan teidät tänne. Olen kolmekymppinen mies enkä ole koskaan nähnyt millää tavalla viehättävää siivoojaa (ehkä liikun väärissä paikoissa). Yleensä ei katsota päin ja ollaan keski-ikäisiä elämään kyllästyneitä naisia, jos karkeasti sanotaan. Tänään se kaikki kuitenkin muuttui. Kävin kaupassa ja katsoin jo kauempaa, että mikä nainen onkaan tulossa vastaan. Pitkä, sopivasti muotoja. Lähempää näin ne ihanat huulet, söpön nenän ja mielettömät silmät. Sitten hän katsoikin nopeasti päin ja hymyili vähän. Olin ihan myyty. Käännyin katsomaan perään ja hän kantoi jotain rättejä, eli oli lähes varmasti siivooja. Huhhuh. Oli kyllä ilmestys!! Nyt on minun käsitykseni siivoojista muuttunut.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Olen muutaman kerran nähnyt erään ehkä jo nelikymppisen naisen joka vaikuttaa siltä, ettei välttämättä itsekään ole huomannut miten hyvältä näyttää. Kerran satuin hänen kanssaan samaan aikaan Alkoon, oli kesäaika ja hän oli siellä asiakkaana korkokengissään ja kukkamekossaan. Voi hitsin hitsi, tuo näky ei helposti unohdu.

Vierailija
2/4 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi ihan nätti 28v päiväkodin siivooja. Kyllä lasten isukkien päät kääntyy ja tulee usein juttelemaan, flirttien;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojissa on paljon opiskelijoita.

Vierailija
4/4 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D