Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätä särkenyt jo kolme päivää, onko normaalia?

Vierailija
26.11.2014 |

Päätä särkee, ja ohimoita ja silmän seutua pakottaa niin, että olen mennyt viime päivät ihan sumussa. Särky ei ole kuitenkaan muuttunut migreeniksi, mikä on hyvä. Olen ottanut ohjeen mukaan Clotamia 3 x pvä. Sillä lähtee pahin kipu, mutta huimaava ja huono olo jatkuu. 

Kauanko tätä kannattaa katsoa, ennen kuin pitää mennä lääkäriin? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kunnossa niskat? Entä näkö?

Vierailija
2/4 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskat on aika jumissa, kuten aina. Näkö on normaalisti ok (käytän lukulaseja), mutta nyt en ole jaksanut paljon edes lukea tai olla koneella. 

Ajattelin käydä huomenna hierojalla tai fysioterapeutilla. Mihin nyt saan ajan. Jos ei sekään auta, niin sitten kai pitää perjantaina käydä lääkärissä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla särki kerran päätä kuusi viikkoa putkeen. Kävin pari kertaa lääkärissä mutta ei edes ehdottanut pään kuvaamista. Lääkkeeksi vaan Burana 800 ja Panacodia. Kävin hierojalla, hammaslääkärissä ja näön tarkastuksessa, eikä mikään auttanut. Lopulta oltiin Vierumäellä aktiivilomalla viikonloppu ja säryt vaan katosi. Hiihto ja uinti auttoi vihdoin :)

Vierailija
4/4 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli helvetillisiä päänsärkyjä ja niskajumeja yhdellä työpaikalla, jossa selvisi jälkeenpäin, että oli tilat umpihomeessa. Oireet poistui puhtaamissa tiloissa, vaikka ergonomia oli huonompi. Nykyään nuo oireet palaa, jos liikun homeisissa tiloissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi