Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin rokotukseen

Vierailija
03.10.2021 |

Koronarokotuksista ja niiden kattavuudesta on paljon ollut puhetta. Tietääkö kukaan missä kohtaa mennään yli 50-vuotiaissa? Itselleni ei ainakaan vielä ole kutsua tullut eikä Oma Kannassakaan ole asiasta mitään.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä kutsua tule.

Vierailija
2/12 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopas koronarokotusten edistyminen. Paa kuuklaten. Siellä näkyy jokaisen 5-vuotisikäryhmän kokeeseenosallitsumisprosentti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä tuu mitään kutsua. Varaat itse ajan. Kotikuntasi netiisivuilta löytyy infoa.

Vierailija
4/12 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et ainuttakaan ole vielä ottanut, kun et ole kutsua saanut? Kyllä pitäisi aikuisen ihmisen osata omatoimisesti varata aika rokotukseen.

Vierailija
5/12 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä mitään kutsua tule. Moni kunta on järjestänyt walk-in rokotuspisteitä, jonne voi mennä ihan ilman. Kelakortti on hyvä olla matkassa, muttei vaikuta rokotteen saamiseen. Etenkin jos olet vasta ensimmäistä hakemassa, on pääasia, että toimit ihan pian. Toiseen on 6vkk min. väli.

Vierailija
6/12 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaat työterveydestä (terveystalo/mehiläinen tmv) ajan. Eikö teillä työnantaja ole tiedottanut mitään noista?

Vierailija
7/12 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaat työterveydestä (terveystalo/mehiläinen tmv) ajan. Eikö teillä työnantaja ole tiedottanut mitään noista?

Ei ainakaan vielä ole työterveys mitään tiedottanut. Omille vanhemmille kyllä kesäkuussa tuli kutsut tai heille soitettiin ja sopivat ajan, ja he ovat jo tehosteetkin saaneet. He asuvat kyllä eri paikkakunnalla.

Vierailija
8/12 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä mitään kutsua tule. Moni kunta on järjestänyt walk-in rokotuspisteitä, jonne voi mennä ihan ilman. Kelakortti on hyvä olla matkassa, muttei vaikuta rokotteen saamiseen. Etenkin jos olet vasta ensimmäistä hakemassa, on pääasia, että toimit ihan pian. Toiseen on 6vkk min. väli.

Meidänkin kunnassa oli tuollainen walk-in rokotus tapahtuma, mutta rokotteet loppui kesken. Kyllä monia harmitti.

Vierailija
9/12 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule kutsua, varaa itse aika.

Vierailija
10/12 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan vielä ole työterveys mitään tiedottanut. Omille vanhemmille kyllä kesäkuussa tuli kutsut tai heille soitettiin ja sopivat ajan, ja he ovat jo tehosteetkin saaneet. He asuvat kyllä eri paikkakunnalla.

Vanhuksille tuli aluksi kutsuja, kun eivät välttämättä osaa itse soitella tai netistä varata aikaa omatoimisesti.

Vierailija
11/12 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"- Jos ne on niin turvallisia, niin miksi lääkeyhtiöt ei itse vastaa vahingoista?

- Mä en osaa edes sanoa. "

Tosi vakuuttavaa :D

Vierailija
12/12 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rokottamaton ja en ole törmännyt koronaan ollenkaan, en lähipiirissä en itsessäni, miksi riskeeraisin typerän 6kk koronasuojan takia terveyteni ehkä koko loppuelämäkseni?