Mitäs kivaa mammat osteli tänään kun tuli lapsilisät? :)
Itse ostin itselleni farkut, takin ja tietysti tupakkaa ja ruokaa :D Huomenna käyn vielä kengät ostamassa jos löytyy. :)
Kommentit (64)
Ostin:
-Maitoa
-tonnikalaa
-raejuustoa
-pastaa
-tomaattimurskaa
-valkosipulia
-koskenlaskijaa
-peppupyyhkeitä
-cashew pähkinöitä
Huomenna menen aamupalalle kahvilaan ja sen jälkeen ostamaan itselleni mekon ja paidan - ehkä lapsilisärahoilla, ehkä en. En nimittäin erikseen erottele lapsilisärahoja ja muita rahoja.
Laskuja laskuja ihania laskuja. Niihin meni rahat.
Cittarilta ostin ruokaa, oli hyviä tarjouksia, ja lapsille uudet haalarit, -30%, toisella kaksosella oli polvi hajalla entisistä, niin ostin vähän isomman kokoset ja sit molemmille ettei toisen tarvi olla aina sitte vanhois ku toisella on uudet. Minimanissa kävin heti aamulla, sielä jaettiin sankoja joissa oli tuotteita, samalla ostin paketin käristeitä ku oli niin halvalla, 2,99€.
Laskuja maksoin ja loput ruokaan.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 22:25"]Cittarilta ostin ruokaa, oli hyviä tarjouksia, ja lapsille uudet haalarit, -30%, toisella kaksosella oli polvi hajalla entisistä, niin ostin vähän isomman kokoset ja sit molemmille ettei toisen tarvi olla aina sitte vanhois ku toisella on uudet. Minimanissa kävin heti aamulla, sielä jaettiin sankoja joissa oli tuotteita, samalla ostin paketin käristeitä ku oli niin halvalla, 2,99€.
[/quote]
Käristeitä? Olenko mä jotenkin todella pöljä kun en tiedä mitä ne on?
Miten niin tänään? Mä sain ne jo viime perjantaina. Lapselle ostin kengät ja sillä ylijäävällä 5 eurolla osamaksoin glögipullon.
Lapsen omalle säästotilille meni osa, toinen osa rahastoon kasvamaan korkoa.
Ruokaa, vaippoja ja tytärpuolelle 30€ ruokarahaa
Mulla menee aina lapsen hoitomaksuihin.
Laitoin säästötilille, tulee tarpeeseen kun lähden yliopistoon opiskelemaan ensi syksyllä. Yritän kyllä lapsellekin säästää lapsilisiä.
Laitan säästöön lapselle. On kiva sitten muuttaa omillensa, kun on säästössä rahaa eikä vanhemmat ole ostelleet kaljaa ja tupakkaa.
Bensaa ja loppuviikon ruuat. Ei lapsilisä riittänyt.
Ostin omilla rahoilla tarpeita pikkujouluihin, sekä kirppikseltä että marketista.
Voidaan vihdoin säästää se satanen puolet ja puolet, pojan käyttö-ja mopotilille.
Rahat menee helposti elämiseen, pienehkö summa, mutta olisi hyvä korvamerkitä ne jotenkin,esim.heittää kymppi-pari säästöön joskus lasta ja odottamattomia menoja varten. Muuten ne hurahtaa ties mihin ( puhun 23 vuoden kokemuksella).
Yhdelle lapselle college-housuja ja pari paitaa ja kävin pesettämässä auton, kun ei edes sivulaseísta meinannut nähdä enää ulos. Kotihoidontukea vielä odottelen ja sitten rysäytän laskupinon sileäksi. Mitään ei tule jäämään.
En oo ostanut tänään mitään.