Persetyttö täällä taas ;)
Tulin vain kertomaan että tarkoitukseni ei ollut ilkeillä kenellekkään eikä aiheuttaa pahaa mieltä, rakastan koko av-palstan väkeä <3
~Peace, Persetyttö~
Kommentit (41)
Mitä helvettiä? Miten teillä kaikilla on pokkaa olla noin vammasia? :D
Minua jäi vaivaamaan miten se kuvasi on otettu? Kuvassa näyttää, että ottaisit itse kännykälläsi, mutta kuvakulma paljastaa, että kuva on otettu alhaalta päin.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 09:21"]
[/quote]
Miten sinulla on pokkaa esiintyä henkisesti alakoululaisena? Tosin ala-asteellakin sanan "vammanen" käyttö ihmisen käytöksen kuvaamisessa tuntui kakaramaiselta.
Voi hyvä lapsi! Suosittelen edelleen harrastuksen hankkimista. Se, että postailet runkkumateriaalia likaisille sedille ei ole henkisen hyvinvointisi kannalta eduksi.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 22:05"]
Tipuit jo kehityksen kelkasta, vaikka peppusi kiva olikin. Vartalo-ketjussa postaillaan jo kuvia revitetyistä perseistä joissa näkyy pillut ja anukset.
[/quote]
Mistä tällaisen ketjun löytää?!
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 09:47"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 09:21"]
[/quote]
Miten sinulla on pokkaa esiintyä henkisesti alakoululaisena? Tosin ala-asteellakin sanan "vammanen" käyttö ihmisen käytöksen kuvaamisessa tuntui kakaramaiselta.
[/quote]
Epäonnistuin näköjään puhumaan teidän kieltänne. No pointti tuli varmaan selväksi.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 21:30"]Tulin vain kertomaan että tarkoitukseni ei ollut ilkeillä kenellekkään eikä aiheuttaa pahaa mieltä, rakastan koko av-palstan väkeä <3
~Peace, Persetyttö~
[/quote]
Niin että et tota toista ketjua tehnyt kun kerran tulit näin erikseen esille...
Yeah right.
Lopeta jo.
Oli muuten ihana kun kuulin yhdeltä mammalta että olen av-palstan sympaattisin tyttö <3 :') tuli ihan kyynel silmään, voi että <33
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 21:30"]Tulin vain kertomaan että tarkoitukseni ei ollut ilkeillä kenellekkään eikä aiheuttaa pahaa mieltä, rakastan koko av-palstan väkeä <3
~Peace, Persetyttö~
[/quote]
Yeah right.
Lopeta jo.
[/quote] Mitä ketjua
Ap
Ihku varmasti kaikki palstalaiset tykkää sust asöpö persetyttö! Tosi ihku oot!! :)
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 21:32"]Oli muuten ihana kun kuulin yhdeltä mammalta että olen av-palstan sympaattisin tyttö <3 :') tuli ihan kyynel silmään, voi että <33
Ap
[/quote]
Voi jeesus. Taas on kusi noussut hattuun..
Persetyttö, mitä sun kädessä luki siinä yhdessä kuvassa? Mä kysyin, ja se meni multa ohi, en nähny jos olit vastannu
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 21:30"]Tulin vain kertomaan että tarkoitukseni ei ollut ilkeillä kenellekkään eikä aiheuttaa pahaa mieltä, rakastan koko av-palstan väkeä <3
~Peace, Persetyttö~
[/quote]
Yeah right.
Lopeta jo.
[/quote] Mitä ketjua
Ap
[/quote]
Jep jep.
Se oli kiva avaus, piristi varmasti useampaa kuin ärsytti. ;)
nimim. Se toinen peppu, jonka ikä jäi arvaukseksi
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 10:04"]
2
[/quote]
Aivan oikein, siitä nimenomaan on kyse.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 22:35"]Hei persetyty laita kuvasi tuonne vartalo ketjuun, joku rohkea oli laittanut pillukuvankin.
Tv.mies
[/quote] Laitoin jo :)
T: Persetyttö alias nro 245