Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ollut hulluja/outoja naapureita

Vierailija
26.11.2014 |

Naapuri joka syyttelee ja keksii omiaan? Tai kenties kyttää kaikkea?
Kertokaa kokemuksistanne.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/52 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meijän entinen naapuri oli kirjoittanut ulko oveen lapun että ruumis arkun naulat laitettava tuhkakuppiin :) itse en polta mutta jotku muut naapurit poltti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen asunnon seinänaapuri uskoi vankasti että KGB vakoilee häntä. Huoltomies kävi tutkimassa asuntoa niin eukko esitteli sähkömittarin ja sulaketaulun. Omaiset laittoivat sitten holhoukseen ja hoitoon.

Meitä ei kyllä häirinnyt, tosin postiluukusta kurkinta huvittaa vieläkin

Vierailija
4/52 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
5/52 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin joskus todella pahasta raskaus pahoinvoinnista. Kauppareissu piti hoitaa 5min ja kaupassa piti päästä vessaan oksentamaan. Kerran sitten jouduin oksentamaan puskaan kerrostalomme pihassa. Naapurin kyttääjä mummo hyökkäsi pihalle ja kysyi miten aijon korvata puskan?! Haukkui narkkarijuopoksi ja kun kerroin olevani raskaana ja siksi voivani pahoin niin nainen uhkasi lasu:lla heti kun lapsi syntyy. Jep, hullu mikä hullu. Muutettiin pois. Eikä muuten puska kärsinyt mitenkään.

Vierailija
6/52 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri joka talvi muutaman kerran viikossa ripottelee suolaa suolasirottimella rappukäytävän eteen :D hyvää vain tarkoittaa, mutta huvittavaa

Vierailija
7/52 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerran naapuri vihasi meidän seinänaapurissa asuvia mustalaisia. Kummatkin asukkaat kyllä juopottelivat ja metelöivät, mutta nämä yläkerran juopot kävivät haastamassa riitää ja hakkaamassa muiden ovia keskellä viikkoa kolmelta yöllä. Uhkailivat mustalaisia mm. "Ammun sut, hakkaan sut, saat puukosta kohta" jutuilla. Rapussa tämä yläkerran nainen kertoi pelkäävänsä mustalaisia ja vältteli näitä kuin ruttoa mutta silti lähes joka yö kävi hakkaamassa heidän oveaan ja uhkaili. Poliisit kävi useaan kertaan ja nainen itki ja huusi rapussa ettei hän tahallaan ja ei hän mitään tehnyt. No yläkerran naapuri sai häädön, pisti kämpän täys remonttiin ja riehui mennessään. Jostain syystä nämä seinänaapuritkaan eivät enää huuda ja tappele rapussa.

Vierailija
8/52 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/52 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa oli joskus kyylämummoja ja pappoja. Ärsytti, kun olivat haukkana paikalla jos auto oli vaikkapa millin väärässä asennossa.

Vierailija
10/52 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/52 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin lapsi tuli kerran pimpottamaan meidän ovikelloa ja kysyi pääsisikö vessaan. Äiti kuulemma LEIPOI heidän vessassaan! :D

Vierailija
12/52 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole outoja naapureita, mutta naapureillani on.

Vierailija
13/52 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapuri kuvittelee mun olevan demoni.. :D

Vierailija
14/52 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakerran mummelilla oli ikkuna rapun vieressä, ja aina kun tulin ovesta ulos, alkoi jutella ikkunastaan. Oli kuulemma kiinnittänyt huomiota että minulla käy paljon miesvieraita :D okei, yksi näistä oli veli, yksi ihan kaveri monen vuoden ajalta jne. Periaatteessa ihan ystävällisiä jutteli, mutta harmitti se kyttäys.

Jätti minut sitten rauhaan kun kuuli että opiskelen oikein yliopistossa, kuulemma hänenkin tyttärensä opiskelee. Ja naapurirapun miellyttävä nuorimies.

Vierailija
15/52 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa joku tunnistaa tästä, mutta äitini kävi sotaa naapurin kanssa vuosia :D
Naapuri kasvatti kuusensa meidän pihan puolelle n.puoli metriä multaan jonka äitini siihen rajalle hankki kun muuttivat. Ongelma ei ollut tämä vaan naapuri joka alkoi syytellä kuusien tappamisesta meitä, naapurin lapsia jotka kävivät meillä ja vaati uusia kuusia. Kuuset eivät olleet edes kuolleet vaan oksa katkennut. Vuosien päästä hän käveli yhden naapurin luo ja vaati uutta kustaa jonka heidän lapsensa oli ehkä vaurioittanut vuosia sitten.
-
Yhtenä vuonna mies syytti äitini tappaneet kauniin pienen kuusen maantiesuolalla kun kolasi lunta tieltä. Niitä teitä ei suolata :D
Siitä sitten sota alkoi kunnolla ja äitini näki kun naapuri leikkasi kuusiaan väärään aikaan ja väärään tapaan vaurioittaen kuusia itse. Kävivät sanallista sotaa jos sattuivat pihalle samaan aikaan. Äiti vaihtoi pyykkitelineen toiselle puolelle pihaa välttääkseen kontaktia naapurin miehen kanssa.
-
Mies jopa kirjoitti lehteen ja haukkui äitiäni.
-
Lopulta alkoi vaatia vuorimännyt katkomista meidän pihaltamme koska se häiritsi häntä näkemästä kunnolla tielle. Ongelma hoidettiin ja vanhemmilleni sanottiin että he saavat katkoa kuusen oksat omalta puoleltaan ja näinhän he tekivät. Vuosia kesti tätä vääntämistä ja homma alkoi olla vähän liioteltua kummaltakin puolelta. Loppui se lopulta mutta kesti varmaan vähintään 15v :D

Vierailija
16/52 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On törmätty mm. näihin "ei saa kävellä pihalla tai lapset ei saa leikkiä leikkipaikalla kun lumi menee rumaksi" huhhuh... Ei ollut ainoa sen tyypin ongelma

Vierailija
17/52 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksi naapuri kerran valitti että minun äpärälapseni oli naarmuttanut hänen ikkunaansa. Minulla ei ole lapsia ja ainut lapsi joka luonani oli kyläillyt, oli sisareni 2v poika joka ei olisi mitenkään kyennyt naarmuttamaan tätä ikkunaa. Kaiken lisäksi poika kulki käsi kädessä sisälle ja takaisin äitinsä kanssa. Hulluja ja vainoharhaisia naapureita löytyy!

Vierailija
18/52 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/52 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

h

Vierailija
20/52 |