Onko teillä ollut hulluja/outoja naapureita
Naapuri joka syyttelee ja keksii omiaan? Tai kenties kyttää kaikkea?
Kertokaa kokemuksistanne.
Kommentit (52)
Todellakin on ollut! Olen kirjoittanut kauhujen naapureista ennenkin. On ollut koirakenneliä kerrostalokaksiossa, vaimon pieksäjää, sekopäistä yöllä moppaajaa ym.
Nää eläkeläiset on kyllä pahimpia naapureita mitä voi olla. Eräs naapuri (+60v) änkes mun perässä pyöräkellariin ja pyysi mua hieromaan häntä maksusta.
Toinen pisti valituslapun, kun käveltiin talvella lumen peitossa olevan nurmikon läpi kun oikastiin autolle. Ruoho ei kuulemma kasva enää. Joka vuos on kasvanu rehevä nurmikko.
Toinen on tupakalla pihalla ja kyttää. Siis ihan kyttäämällä kyttää eikä käännä katsettaan pois vaikka kyttäisit takasin.
Välillä puolet talon eläkeikäsistä naapureista istuu pihalla kun tuut kotiin. Kaikki tuijottaa sua ja supisee, kun kävelet niiden ohi niin huomaat ulko-ovien lasista, miten ne kaikki tuijottaa sua ihan hiiren hiljaa.
Voisko noille kyttääjille järjestää jonku oman ja yhteisen kerrostaloalueen? Rupee pikku hiljaa v*tuttaan.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 19:38"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 09:02"]
Meijän entinen naapuri oli kirjoittanut ulko oveen lapun että ruumis arkun naulat laitettava tuhkakuppiin :) itse en polta mutta jotku muut naapurit poltti.
[/quote]
Meidän, ulko-ovi, ruumisarkku ja onnittelut! tuhkakuppi on oikein kirjoitettu. Muistathan vielä pilkut, pisteet ja ISOT kirjaimet. :)
[/quote]
Muistathan ISOT kirjaimet. :)
Onni on omakotitalo ilman naapureita..
Naapurin ukko kyttää ja ahdistelee. Hyökkää aina jostain puskasta juttelemaan. Kerran päissään paljasti kai vahingossa yhtä jos toista. Tiesi tarkalleen missä käyn ja milloin ja ketä meillä käy ja kuinka usein. Hyh hän on inhottava
Muutettaessa ei autoa saa ajaa oven lähelle, sohvan kantoa yms varten. Sama kaveri valitti rapussa olevista kahdesta kuratäplästä, ei oltu vaan oltu kotona sinä aikana kun ne tuli.. Kaikki muut moottoriajoneuvot paitsi autot on ilmeisesti hänen mielestään kiellettyjä taloyhtiön alueella, kaverit käyneet kesällä pihalla jutustelemassa moottoripyörällä ja heti valittaa. Millä keinoin ootte näille "tyhjästävalittajille" antaneet takaisin? Onko joku hyvä kikka millä ovat hiljaa..? Normaalia perhe-elämää eletään vain.
Näitähän riittää, sympaattisinta (ja pelottavinta) oli perehtyessäni erään pienen kyläyhteisön toimittamaan lehteen, joka jaettiin asukkaille suunnilleen pari kertaa vuodessa. Lehti koostui lähinnä kyläläisten (välillä jopa aikuisten)lasten koulukuvista ja runoista, pelottavan lehdestä teki se, että siellä toisinaan oli juttuja kylään juuri muuttaneista ihmisistä tyylin "Marjatta ja hänen miehensä muuttivat juuri osoitteeseen:x, miehestä emme vielä tiedä, mutta Marjatta työskentelee kuuleman mukaan lähihoitajana ja lapsikin on suunnitteilla. Pidetäänhän huoli, että osoitteen x asukkaat tuntevat itsensä tervetulleiksi ja pidetään silmät auki uusien tietojen varalta" :D Onneksi itse en asu tuossa kylässä, voisi alkaa ahdistamaan!
Törkein tapaus oli ehkä raskaana olevan kaverini naapurissa asuva railakkaasti bilettävä nuori pariskunta. Naapurit saattoivat tapella ja luukuttaa musiikkia mitä oudoimpiin aikoihin, joka tietenkin aina välillä vaikutti negatiivisesti kaverini kahden pienen lapsen perheeseen. Kaverillani on kuitenkin pitkä pinna ja ajatteli, että sinähän meuhkaavat jos eivät nyt pävittäiseksi tavaksi ota. Kaverini palattua synnytysosastolta pienen nyytin kanssa, naapurin mies kävi seuraavana aamuna krapulassa hakkaamassa ovea ja uhkasi tehdä rikosilmoityuksen, jos vauva vielä kerrankin itkee aamuyöstä, hän kun ei jaksa mennä töihin huonosti nukutun yön jälkeen.
Oma lukunsa ovat seksileikkeikkejä ehdotteleva keski-ikäinen naapurin setä, yleisavaimilla huoneistoissa salaa vieraileva mummeli ja naapurit jotka tekivät valituksen haukkuvista koirista isännöitsijälle (annettuina aikoina koirat vain eivät sattuneet olemaan kotona), sekä pari viiikkoa muuttoni jälkeen valittivat isännöitsijälle j'lleen, että olen taas bilettänyt ja huudattanut musiikkia monta yötä putkeen (asunto oli silloin vielä tyhjillään). Olipa pokkaa vielä inttää vastaan ja väittää, että tunnistavat kyllä sekä minun, että koirieni äänet.
Entinen naapuri seurasi aina jos joku meni tupakalle. Siis juoksi ovesta heti samaan aikaan ja joka ikinen kerta keskustelu oli jotain "kiva sää" tyylistä. Saattoi tehdä tätä useamman kerran tunnissa jokaisen tupakoivan naapurin kohdalla siis. Noin 50v nainen.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 09:02"]
Meijän entinen naapuri oli kirjoittanut ulko oveen lapun että ruumis arkun naulat laitettava tuhkakuppiin :) itse en polta mutta jotku muut naapurit poltti.
[/quote]
Meidän, ulko-ovi, ruumisarkku ja onnittelut! tuhkakuppi on oikein kirjoitettu. Muistathan vielä pilkut, pisteet ja ISOT kirjaimet. :)