Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä kropastani? (Tarviin motivaatiota salille)

Vierailija
26.11.2014 |

Oon laihduttanut pari kymmentä kiloa ja oon "sokea" omalle peilikuvalleni. MiTÄ pitäisi muuttaa? Salikortti valmiina, en vaan tiedä mihin kannattaisi kiinnittää huomiota.
Blurrasin arpia piiloon.

http://aijaa.com/ZxBVfF

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvältä näyttää jo nyt. En osaa antaa treenivinkkejä,  sori. 

Vierailija
62/86 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaa terveyden ja ryhdin pitämisen takia, älä ulkonäön. Normaalille ihmiselle ainakin pitäisi olla paljon isompi motivaatio ajatella jaksavansa ja pysyvänsä terveenä vielä mummonakin, kuin miettiä jotain kyykkypersettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä pillusi. Rintsikat ja pikkarit pois!

T: Mies

Vierailija
64/86 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 00:33"]

Koko kroppaa ehdottomasti tasaisesti, mutta ehkä suosittelisin sellaista extra tsemppausta nimenomaan yläkropan treeneihin. (Eli olkapäät, selkä, hauikset, ojentajat) Ryhti paranee ja kropasta tulee tasapainoisen näköinen.

Mielestäni olisi iso virhe jos alkaisit nyt maanisesti treenaamaan liikaa jalkoja ja aiheuttaisit näin tosi epätasapainoisen kropan itsellesi.

Eli = KOKO kroppaa, ihan pientä erityishuomiota yläkropalle.

[/quote]

Haluan vielä lisätä, että älä ap välitä näistä joistakin kamalista kommenteista. Täällä saa kaikennäköiset ja kroppaiset haukkuja. 

Olet jo nyt tehnyt suuren ja hienon työn laihduttaessasi parikymmentä kiloa, joten älä ota mitään paineita tulevista treeneistä. Hienosäätöä salilla voit tehdä ihan rennolla mielellä. Kroppasi on jo hyvä, joten stressaaminen on turhaa! Ainahan me kaikki voimme tehdä itsestämme vielä ja vielä paremman version, mutta sen suhteen kannattaa ottaa rennosti.

Vierailija
65/86 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkösjuttuhan tuossa olisi laihduttaminen eikä lihaksen kasvatus. Eli selvästi miinuskaloreilla edelleen ja samalla koko kropan treeniä tehden (priorisoinnit ihan hyödyttömiä jos ei ole monta vuotta treeniä takana) ja sitten lihaksia kasvattamaan, kun ollaan oikeasti hoikassa kunnossa. Ja aina siis joko selkeästi miinus tai pluskaloreilla, ei mitään välimuotoja.

Vierailija
66/86 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 01:59"]

Näytä pillusi. Rintsikat ja pikkarit pois! T: Mies

[/quote]

Mee nyt jo nukkumaan...

Vierailija
67/86 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän runsaamman puoleisesti vielä rasvaa kropassa ja varsinkin pepussa. Kuvassa näytät paremmalta kuin mitä olet luonnossa (olen oppinut katsomaan näitä kuvia realistisesti). En suosittele kuntosalia enkä painoja koska ongelmasi ei ole se, että tarvitset lisää lihasta vaan lihakset näkyviin. Ne sulla selvästi on siellä rasvan alla olemassa. Suosittelen lyhyitä nopeatempoisia pyrähdyksiä kolme kertaa viikossa. Hiittiä siis mutta juoksemalla nimenomaan.

Vierailija
68/86 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et omista kuvistasi motivaatiota saa niin johan nyt on perkele.

Vierailija
69/86 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hitokseen vähemmän rasvaa alakropassa vaikka vuos kuntosalia takana, mutta sulla hitokseen nätimmät sisäreidet ja ns "tight cap" !

Saat olla kyllä tyytyväinen. Paljon aerobista kehiin ja painoa pikkusen alaspäin, niin tuut saamaan varmasti ihan mahtavan vartalon. :)

Vierailija
70/86 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 09:39"]

minusta taas oli huippu peppu! no, itselläni onkin takamus kuin vanhalla miehellä.

[/quote] Peppu oli hyvä vaikka oli läski. Pyöreä eikä roikkunut. sama

Vierailija
71/86 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just Salilta. Mun onnekseni siellä oli inbody -mittaus tänään ja opiskelijoille 20€! Lihaksia löytyy, mutta rasvaprosentti ei ihan ihanteellinen. Samankaltaisia ohjeita sain heiltä, kuin täältäkin. :)

Kiitoksia kaikille tähänastisista neuvoista ja kehuista :D ap

Vierailija
72/86 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:41"]

Lihaksia löytyy, mutta rasvaprosentti ei ihan ihanteellinen.  ap

[/quote] Rasvaprosentti on noin 35 %, eikö? + pari juttua; kävitkö mittauksessa lähes tyhjällä vatsalla ilman vaatteita?

Vierailija
73/86 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 12:41"]

Lihaksia löytyy, mutta rasvaprosentti ei ihan ihanteellinen.  ap

[/quote] Rasvaprosentti on noin 35 %, eikö? + pari juttua; kävitkö mittauksessa lähes tyhjällä vatsalla ilman vaatteita?
[/quote] Kyllä, olet oikeassa. Rasvaa oli 36%. En ole kerinnyt syömään vielä tänään. Ap

Vierailija
74/86 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 09:25"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 12:13"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:03"]

Oon laihduttanut pari kymmentä kiloa ja oon "sokea" omalle peilikuvalleni. MiTÄ pitäisi muuttaa? Salikortti valmiina, en vaan tiedä mihin kannattaisi kiinnittää huomiota. Blurrasin arpia piiloon. http://aijaa.com/ZxBVfF

[/quote] hirveen huono kuvakulma! just tuo lantio korostuu tuolla kulmalla. Itsestänikin saisin melkein yhtä karmeita kuvia.

t. upeakroppainen, sopivasti lihaksikas nainen.

[/quote] Ja miinuspeukut tulivat mistä? No olen itse kuvaamalla tuon todennut. No kyllähän läskin perseestä näkee oli kuvakulma mikä tahansa, mutta noin kokonaisuutena. Vai onko sulla ap oikeasti noin päärynä, kun kuvasta näyttää. Miksiköhän kaikki kuvat naisista ovat hiukan ylhäältä päin otettuja? Miettikääpä sitä.

[/quote]

Ehkä ap:n ei ollutkaan tässä tarkoitus yrittää esittää itseään mahdollisimman edustavana pelaamalla jollain kuvakulmilla, vaan näyttää ihan se kylmä totuus. Ymmärrän jos olet itse tottunut esittelemään lihaksikasta ja treenattua vartaloasi instagrammissa mitä erilaisimmissa kuvakulmissa ja valaistuksissa maksimaalisten kehujen toivossa.

-m28

Vierailija
75/86 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 13:07"][quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 09:25"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 12:13"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:03"]

Oon laihduttanut pari kymmentä kiloa ja oon "sokea" omalle peilikuvalleni. MiTÄ pitäisi muuttaa? Salikortti valmiina, en vaan tiedä mihin kannattaisi kiinnittää huomiota. Blurrasin arpia piiloon. http://aijaa.com/ZxBVfF

[/quote] hirveen huono kuvakulma! just tuo lantio korostuu tuolla kulmalla. Itsestänikin saisin melkein yhtä karmeita kuvia.

t. upeakroppainen, sopivasti lihaksikas nainen.

[/quote] Ja miinuspeukut tulivat mistä? No olen itse kuvaamalla tuon todennut. No kyllähän läskin perseestä näkee oli kuvakulma mikä tahansa, mutta noin kokonaisuutena. Vai onko sulla ap oikeasti noin päärynä, kun kuvasta näyttää. Miksiköhän kaikki kuvat naisista ovat hiukan ylhäältä päin otettuja? Miettikääpä sitä.

[/quote]

Ehkä ap:n ei ollutkaan tässä tarkoitus yrittää esittää itseään mahdollisimman edustavana pelaamalla jollain kuvakulmilla, vaan näyttää ihan se kylmä totuus. Ymmärrän jos olet itse tottunut esittelemään lihaksikasta ja treenattua vartaloasi instagrammissa mitä erilaisimmissa kuvakulmissa ja valaistuksissa maksimaalisten kehujen toivossa.

-m28
[/quote] Jep. Kyllä mä selkää pyöristämällä olisin saanut suurimmat selluliitit katoamaan :D Ap

Vierailija
76/86 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaa koko vartaloa punttireenillä 3-4krt/vko + 1-2krt/vko aerobistä/ryhmäliikuntaa. Korjaa ryhti! Ota personaltrainer opastamaan punttireeneissä ja et tekee sulle saliohjelman

Vierailija
77/86 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäystä 84 viestiin, et opettele tekee punttireeni irtopainoilla/tangoilla. Älä ees yritä mennä niihin laitteisiin. 

Vierailija
78/86 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 01:07"]

No miehen näköiseksi ei hetkessä tulla :D mulla se on se nimenomainen tavoite, lihasta niin paljon kuin vaan nahkoihin mahtuu, kiitos. Kaksi vuotta olen nyt käynyt salilla, neljä kertaa viikossa, ja nyt vasta alkaa olla lihakset selkeästi ns. norminaista isommat. Siihen lopulliseen tavoitteeseen on matkaa vielä monta vuotta... Kannattaa treenata tasaisesti - jos tekee vain jalkoja, yläkroppa alkaa näyttää hassulta, ja jos vaan yläkroppaa, kehitys pysähtyy koska alakroppa ei kestä yläkropan noussutta lihasmäärää. Jos haluat tuloksia, käy 3-4 kertaa viikossa, mutta jos riittää että pääset sanomaan että käyt salilla, riittää että käyt 1-2 kertaa viikossa juoksemassa vartin juoksumatolla.

[/quote]

Niin, että joko 3-4 kertaa viikossa treenamassa tai 1-2kertaa viikossa 15 min juoksumatolla. Tällöin kahdella kerrallahan ei voi muuta tehdä?

Mulla on aika samanlainen kroppa kun ap:lla ja yksinkertasesti ei ole kuin mahdollisuus siihen 1-2kertaa viikossa käydä. Tuloksia näkyi jo kuukaudessa ja tein vähän enemmän kuin vartin.

Vierailija
79/86 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanon että olet täydellinen sellaisena kuin olet, katoaako motivaatiosi mennä salille kokonaan? Pitääkö minun kritisoida jotain jotta halusi rehkiä salilla pysyisi yllä?

Vierailija
80/86 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuin sun kroppaa siinä toisessa vartaloketjussa. Hyvältä näyttää mielestäni, jos haluat siitä sporttisemman niin salille vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme