Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä kropastani? (Tarviin motivaatiota salille)

Vierailija
26.11.2014 |

Oon laihduttanut pari kymmentä kiloa ja oon "sokea" omalle peilikuvalleni. MiTÄ pitäisi muuttaa? Salikortti valmiina, en vaan tiedä mihin kannattaisi kiinnittää huomiota.
Blurrasin arpia piiloon.

http://aijaa.com/ZxBVfF

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet, ap?

Vierailija
42/86 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kiva vartalo. Vaikka muutama liikakilo löytyy, niin kilot ovat kertyneen hyviin paikkoihin. Tuo on hyvä lähtökohta aloittaa urheilu. Ei tarvitse kun vähän kiinteyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniisti näkyi karvoitus, pidin. ;)

Vierailija
44/86 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/86 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa ihan jees, kiinteytystä toki kaipaa, minkä tiesitkin. Eli kokovartalotreeniä.

Toinen tärkeä asia... Nuo pikkuhousut. Ne ei imartele sun takapuolta eikä lanteita vaan vie huomion ongelmakohtiin.

Vierailija
46/86 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 00:45"]

Kroppa ihan jees, kiinteytystä toki kaipaa, minkä tiesitkin. Eli kokovartalotreeniä.

Toinen tärkeä asia... Nuo pikkuhousut. Ne ei imartele sun takapuolta eikä lanteita vaan vie huomion ongelmakohtiin.

[/quote]

Imarteli ainakin mulla jöpötyksen verran.

Vierailija
47/86 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä kehutaan AINA kroppaa jossa riittää hitosti tekemistä (eli ap), mutta haukutaan tai etitään pikkuvikoja oikeasti treenatun näköisistä/hoikista kropista?

Vierailija
48/86 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kauniin muotoinen, sopusuhtainen kroppa. Varmasti hyödyt eniten tasapainoisesta kokovartaloharjoittelusta. Ryhtisi näyttää vähän huonolta, siihen kannattaa kiinnittää huomiota. Salilla siis treeniä keskivartalon syville lihaksille. Suosittelen myös joogaa/pilatesta.

Vierailija
49/86 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan näköinen vartalo sulla, oikeesti! Jos haluat ylläpitää liikuntaharrastusta, niin aloita vaikka pilateksesta. Pilates harjoittaa tukilihaksia, joten vartalosta tulee ryhdikkäämpi. Esim. vatsasta tulee litteämpi, ryhti on parempi yms. Naisilla kaunista on muodokkaat jalat ja pakarat(ei tarvitse olla laihat), ja mm. kyykyt treenaavat tehokkaasti pakaroita, etu- sekä takareisiä, sekä vatsaa. Netistä kannattaa katsoa noita 'yleisliikkeitä', niitä on monenlaisia, ja treenaavat tehokkaasti samaan aikaan useita kohtia vartalosta. Tsemppiä sulle, muista aloittaa pienistä muutoksista, niin motivaatio pysyy yllä, eikä liikunta tunnu pakkopullalta!:)

Vierailija
50/86 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tunnu ikävältä tommoset pikkarit, jotka uppoaa persuksiin?

Vierailija
51/86 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä mitkä mielenvikaiset näihin ketjuihin kirjoittelevat! Ap:lla on mielestäni tosi kaunis kroppa, ikinä ei uskoisi että on pudottanut painoa reippaasti. Joo, nykyään tuntuu että jokaisen pitäisi olla täysin rasvaton ja treenata kolme tuntia päivässä mielellään sitä FITNESSIÄ että ois hyvä. Ap:lla on kaunis, naisellinen vartalo ja mielestäni näytti hyväkuntoiselta. Hyväkuntoinen ei ainakaan minulle tarkoita naista jonka rasvaprossa on 3 ja elämän keskipiste on kerran viikossa saatava "kielletty hedelmä", esim. lusikallinen hunajaa...

Näytät terveeltä ja hyvältä. Jos jotain kehittäisin (en tiedä johtuuko kuvakulmasta?) niin yläkroppaan yrittäisin saada volyymiä. Takapuolesi näyttää minusta tosi upealta!

T: nainen 35 v.

52/86 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä todella upea kroppa! Varmasti moni ottais mielellään itselleen vastaavan! Ihan huikean työn oot tehnyt, kun olet noin paljon laihduttanut, voit olla todella ylpeä itsestäs :)
Muuta treenivinkkiä en osaa sanoa, muutakun että tee sellaisia juttuja joista itse nautit!
Ps. Peppu on täys kymppi!! :)

Vierailija
53/86 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehen näköiseksi ei hetkessä tulla :D mulla se on se nimenomainen tavoite, lihasta niin paljon kuin vaan nahkoihin mahtuu, kiitos. Kaksi vuotta olen nyt käynyt salilla, neljä kertaa viikossa, ja nyt vasta alkaa olla lihakset selkeästi ns. norminaista isommat. Siihen lopulliseen tavoitteeseen on matkaa vielä monta vuotta...

Kannattaa treenata tasaisesti - jos tekee vain jalkoja, yläkroppa alkaa näyttää hassulta, ja jos vaan yläkroppaa, kehitys pysähtyy koska alakroppa ei kestä yläkropan noussutta lihasmäärää. Jos haluat tuloksia, käy 3-4 kertaa viikossa, mutta jos riittää että pääset sanomaan että käyt salilla, riittää että käyt 1-2 kertaa viikossa juoksemassa vartin juoksumatolla.

Vierailija
54/86 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan oikesti käytä alushousuja noin?

Vierailija
55/86 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
56/86 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
57/86 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:48"]Hyi helvetti mitkä jalat ja perse. :S
[/quote]

Olet idiootti.

Ap, musta näytät hyvältä. :) tsempit sulle, jos tavottelet jotain. Sinuna nauttisin elämästä ihan tuollaisesta. (tuskin auttoi, kun motivaatiota etsit, olin vain rehellinen :D)

Vierailija
58/86 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

K

Vierailija
59/86 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jj

Vierailija
60/86 |