Mitä mieltä kropastani? (Tarviin motivaatiota salille)
Oon laihduttanut pari kymmentä kiloa ja oon "sokea" omalle peilikuvalleni. MiTÄ pitäisi muuttaa? Salikortti valmiina, en vaan tiedä mihin kannattaisi kiinnittää huomiota.
Blurrasin arpia piiloon.
Kommentit (86)
Hanki sopivan kokoisia alushousuja.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 05:20"]
Mulla on hitokseen vähemmän rasvaa alakropassa vaikka vuos kuntosalia takana, mutta sulla hitokseen nätimmät sisäreidet ja ns "tight cap" ! Saat olla kyllä tyytyväinen. Paljon aerobista kehiin ja painoa pikkusen alaspäin, niin tuut saamaan varmasti ihan mahtavan vartalon. :)
[/quote]
Tight cap :D
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 11:27"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 05:20"]
Mulla on hitokseen vähemmän rasvaa alakropassa vaikka vuos kuntosalia takana, mutta sulla hitokseen nätimmät sisäreidet ja ns "tight cap" ! Saat olla kyllä tyytyväinen. Paljon aerobista kehiin ja painoa pikkusen alaspäin, niin tuut saamaan varmasti ihan mahtavan vartalon. :)
[/quote]
Tight cap :D
[/quote]Joo, tiukka lakki reisien välissä!
Tight cap! Kiitos päivän nauruista! :D
Pärjäät hyvin muutalla perusliikkeellä.
Lämmittely: Jumppakepillä lapoja ja rintaa avaavia liikkeitä, lankutus, sivulankutukset, kyykkyjä ilman painoja
Alakroppaan: kyykky, mave -älä pelkää painoja, lisää tasaisesti vaikka 2,5kg viikossa.
Yläkroppaan: leuanvedot (aluksi negatiivisilla toistoilla, niin kauan että saat vedettyä niitä leukoja), (kulma)soutu, punnerrukset (naisten tai miesten, mieluummin miesten).
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:03"]
Oon laihduttanut pari kymmentä kiloa ja oon "sokea" omalle peilikuvalleni. MiTÄ pitäisi muuttaa? Salikortti valmiina, en vaan tiedä mihin kannattaisi kiinnittää huomiota. Blurrasin arpia piiloon. http://aijaa.com/ZxBVfF
[/quote] hirveen huono kuvakulma! just tuo lantio korostuu tuolla kulmalla. Itsestänikin saisin melkein yhtä karmeita kuvia.
t. upeakroppainen, sopivasti lihaksikas nainen.
Minne se ap katosi?
Tule nyt kommentoimaan ja vastailemaan kysymyksiin.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 12:13"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:03"]
Oon laihduttanut pari kymmentä kiloa ja oon "sokea" omalle peilikuvalleni. MiTÄ pitäisi muuttaa? Salikortti valmiina, en vaan tiedä mihin kannattaisi kiinnittää huomiota. Blurrasin arpia piiloon. http://aijaa.com/ZxBVfF
[/quote] hirveen huono kuvakulma! just tuo lantio korostuu tuolla kulmalla. Itsestänikin saisin melkein yhtä karmeita kuvia.
t. upeakroppainen, sopivasti lihaksikas nainen.
[/quote] Ja miinuspeukut tulivat mistä? No olen itse kuvaamalla tuon todennut. No kyllähän läskin perseestä näkee oli kuvakulma mikä tahansa, mutta noin kokonaisuutena. Vai onko sulla ap oikeasti noin päärynä, kun kuvasta näyttää. Miksiköhän kaikki kuvat naisista ovat hiukan ylhäältä päin otettuja? Miettikääpä sitä.
minusta taas oli huippu peppu! no, itselläni onkin takamus kuin vanhalla miehellä.
Näyttää hyvältä! Rasvanpolttoo vähä ja sit olkapäätreeniä ja tissilihaksia!! :)
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:19"]Panisin :)
T:mies
[/quote]
Kiva lukea et miehet on noin innoissaan tästä. Mulla on ns. täydellinen fitness-body isoilla rinnoilla ja mieheni pelaa mieluummin pleikkaa kuin koskee muhun. Ehkä vika on sit miehessä eikä mussa..
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 10:53"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:19"]Panisin :) T:mies [/quote] Kiva lukea et miehet on noin innoissaan tästä. Mulla on ns. täydellinen fitness-body isoilla rinnoilla ja mieheni pelaa mieluummin pleikkaa kuin koskee muhun. Ehkä vika on sit miehessä eikä mussa..
[/quote] Onko tekotissit?
Olet todella upean ja haluttavan näköinen.
Suosittelen harrastamaan sellaista liikuntaa, josta saat itsellesi parhaan mielen.
t: Mies Uudeltamaalta
Muista, että salilla voit vaikuttaa siihen, mihin lihasta kasvaa lisää muttet siihen, mistä rasva lähtee pois. Eli älä ainakaan keskity tekemään jotain liikettä, koska haluaisit pienentää ko. aluetta.
Jos kaipaat motivaatiota salille, niin eikö tuota vartaloa kuuluisi sitten haukkua?
No rehellisesti näin miehen näkökulmasta, ihan ok vartalo, ei mitenkään liian lihava, mutta tietysti ei ikinä ole pahitteeksi hieman kiinteyttää.
Upea kroppa. Kadehdin sua. Jos mulla ois tuollanen en varmaan tekis sille mitään...
n35
Koko kroppaa ehdottomasti tasaisesti, mutta ehkä suosittelisin sellaista extra tsemppausta nimenomaan yläkropan treeneihin. (Eli olkapäät, selkä, hauikset, ojentajat) Ryhti paranee ja kropasta tulee tasapainoisen näköinen.
Mielestäni olisi iso virhe jos alkaisit nyt maanisesti treenaamaan liikaa jalkoja ja aiheuttaisit näin tosi epätasapainoisen kropan itsellesi.
Eli = KOKO kroppaa, ihan pientä erityishuomiota yläkropalle.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:48"]
Hyi helvetti mitkä jalat ja perse. :S
[/quote]
Ai, musta ne on herkulliset :)