Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä kropastani? (Tarviin motivaatiota salille)

Vierailija
26.11.2014 |

Oon laihduttanut pari kymmentä kiloa ja oon "sokea" omalle peilikuvalleni. MiTÄ pitäisi muuttaa? Salikortti valmiina, en vaan tiedä mihin kannattaisi kiinnittää huomiota.
Blurrasin arpia piiloon.

http://aijaa.com/ZxBVfF

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

treenaa olkapäitä ja takareisiä:) toki myös ojentaja, hauis, selkä, vatsat, pohkeet, etureidet..:D

Vierailija
2/86 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kropan treeniä, rasvanpolttoa ja kiinteytystä. Tsemppiä!

Vierailija
4/86 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootpa jotenkin kiinteen näkönen vaikka olet paljon pudottanut! Kiva tietää, itse pudottanut n. 10 kg hitaasti ja luulisin että lähtee vielä ainakin toiset 10 kg. Ja kun ei vielä nahka sen enempää repsota kuin ennenkään, niin ehkä mullakin on toivoa.

En osaa kyllä kysymykseen vastata, mutta ajattelisin että jos nyt vasta aloitat salilla, niin tuskin sun kannattaa erityisesti mihinkään yksityiskohtaan kiinnittää huomiota, vaan kokonaisuuteen... Otat kuvia välillä niin näet muuttuuko muoto. Nuo kuvat on niin alaviistosta ettei niistä voi sanoa onko epätasapainoa lihasryhmien välillä tms.

Vierailija
5/86 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alavartaloon.

Vierailija
6/86 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:18"]Ootpa jotenkin kiinteen näkönen vaikka olet paljon pudottanut! Kiva tietää, itse pudottanut n. 10 kg hitaasti ja luulisin että lähtee vielä ainakin toiset 10 kg. Ja kun ei vielä nahka sen enempää repsota kuin ennenkään, niin ehkä mullakin on toivoa.

En osaa kyllä kysymykseen vastata, mutta ajattelisin että jos nyt vasta aloitat salilla, niin tuskin sun kannattaa erityisesti mihinkään yksityiskohtaan kiinnittää huomiota, vaan kokonaisuuteen... Otat kuvia välillä niin näet muuttuuko muoto. Nuo kuvat on niin alaviistosta ettei niistä voi sanoa onko epätasapainoa lihasryhmien välillä tms.
[/quote] No oon aika nuori. En tiiä onko sillä sitten paljoa merkitystä. :) Kiitos vastauksista. Ap

Vierailija
7/86 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin :)

T:mies

Vierailija
8/86 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaa olkapäitä ja muutenkin yläkroppaa, sulla on päärynävartalo niin yläkropan kehittäminen toisi tasapainoa vartaloosi!

Vierailija
9/86 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki ohjelma ammattitaitoiselta valmentajalta ja tee ehdottomasti koko kroppaa ei vaan mitään esim. Olkapäitä. Isoja liikkeitä kuten kyykkyä ja mavee (osaava pt laittaa kyllä näitä eikä mitään potkuja ja loitontajia). Seiso ja kävele mahd paljon päivän aikana, se kuluttaa enemmän kaloreita ja on äärettömän terveellisesti. Tosi hienosti oot saanut jo pudotettua, tsemppiä! :)

Vierailija
10/86 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä peruskroppa. Kadehdin. Voit tehdä viikossa esim. niin, että yhtenä tai kahtena  päivänä treenaat yläkroppaasi, yhtenä tai kahtena alakropan lihaksia, yhtenä harjoitat aerobista liikuntaa, pari päivää on vapaata  (tärkeää, koska lihaksisto kehittyy juuri vapaapäivinä). Kehon huoltopäivinä voit siis harjoittaa pilatesta, joogaa, venyttelyä ja erityisen rullan avulla hieroa lihaskalvoja. Pyydä apua ohjaajilta ja lue alan  lehdistä. Voit tehdä harjoituksia myös kotona painojen avulla. Älä harjoittele liian suurilla   painoilla ainakaan alussa. Muista myös, että hyvä mieli, hymy ja hyvä ryhti tekee myös paljon.

Vierailija
11/86 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylävartaloa täältäkin! Ja kiinteytystä.

Vierailija
12/86 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko vartaloa tasaisesti. Ja leikkaa noi kamalat laput pois alusvaatteista. Mauttoman näköistä kun pilkottavat.

Vierailija
13/86 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen päärynävartaloinen ja kaikki aina sanoo, että treenaa ylävartaloa isommaksi. Tiedostan epäsuhdan, mutta en halua olla mikään leveäharteinen.

Vierailija
14/86 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:44"]

Koko vartaloa tasaisesti. [/quote]Siis monipuolista treeniä...

Vierailija
15/86 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustreeniä moninivelliikkeineen ja vapailla painoilla. Hyvältä näyttä jo nyt ja vielä paremmalta näyttää pienen painoharjoittelun jälkeen.

Vierailija
16/86 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:20"]Treenaa olkapäitä ja muutenkin yläkroppaa, sulla on päärynävartalo niin yläkropan kehittäminen toisi tasapainoa vartaloosi!
[/quote] Joo, ennen "pelotti" jotenkin salilla käynti ettei musta tule "miehen" näköistä. Oon tajunnut, et siihen varmaan tarvii vähän enemmän treeniä kun mitä oon ajatellut. Olisko muuten aloittelijalle 2 krt salilla viikossa ihan ok? Ap

Vierailija
17/86 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennemuutos voisi olla hyvä. Treenaa jotain hauskaa aerobista, niin ylimääräinen läski lähtee varsinkin takapuolesta. Itse teen vain kivoja juttuja, niin motivaatio tulee siitä.

Vierailija
18/86 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:03"]

Oon laihduttanut pari kymmentä kiloa

[/quote]

yhdys sanat

Vierailija
19/86 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ne housut pitää aina vetää aina sinne persvakoon?

Vierailija
20/86 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva vartalo, kelpais mullekkin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi