Mihin unohtuu se, ettei kaikki voi ottaa koronarokotetta?
Suomessa on valtava määrä vielä rokottamattomia ihmisiä. Mutta. Joukossa on paljon muitakin, kuin rokotekriittisiä tai -vastaisia. Laajasti voidaan jo nähdä, että siellä on runsaasti raskaana olevia, raskautta suunnittelevia, 1. rokotteesta esim. anafylaksian tai muun vakavan haitan saaneita, jotka ei halua tai edes voi ottaa toista rokotetta. Niitä, joiden sairaus estää sen. Ja niin edelleen.
Pidetäänpä mielessä tämä.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla autoimmuunisairaus näitä piikkejä EN voi ottaa.
Olen sen työnantajalleni ilmoittanut ja jatkan Tätä kotikonttoria aina vaan..😣Mikä tämä saireus on?
Pitääkö välttämättä olla jokin sairaus? Jos hän vain haluaa säilyttää terveytensä ja muistaa että haittailmoituksia Fimeaan puskee koko ajan lisää; 13 000 käsittelemättä tällä hetkellä. Siijhen jonoon ei ehkä viittis lähteä odottamaan, milloin joku kerkiäii paneutua ongelmaan joka itselle mahdollisesti tulee piiksitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, en tiedä. Itselläni on mm. kohonnut veritulppariski, rytmihäiriöitä, autoimmuunisairaus. Odotan siis milloin korona osuu kohdalle ja odotellessa elän öö-kansalaisen elämää.
Minulla verenpainetauti, vaikeahoitoinen astma sekä chronin tauti. Minulle EI suositella rokotteita mm. käyttämieni lääkkeiden vuoksi. Kohtaamani paheksunta ja halveksunta on jatkuvaa. Minulla ei ole ihmisarvoa ilmeisesti.
Mikä lääke estää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, en tiedä. Itselläni on mm. kohonnut veritulppariski, rytmihäiriöitä, autoimmuunisairaus. Odotan siis milloin korona osuu kohdalle ja odotellessa elän öö-kansalaisen elämää.
Minulla verenpainetauti, vaikeahoitoinen astma sekä chronin tauti. Minulle EI suositella rokotteita mm. käyttämieni lääkkeiden vuoksi. Kohtaamani paheksunta ja halveksunta on jatkuvaa. Minulla ei ole ihmisarvoa ilmeisesti.
Mikä lääke estää
Eniten estää ehkä se, kun ei voi olla varma saako plaseboa vai oikeaa. Plasebo varmaan sopisi yhteen minkä vaan lääkkeen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä lääke estää
Mitä v..ttua se sulle kuuluu?? Jos olisi sen halunnut kertoa se tossa lukisi!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä lääke estää
Mitä v..ttua se sulle kuuluu?? Jos olisi sen halunnut kertoa se tossa lukisi!!
Kysyä voi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, eli olet riskiryhmää jonka kannattaisi ottaa rokote. Mutta mieluummin eristäydyt loppuikäsi tai otat koronatartunnan. Kuulostaa fiksulta.
Olen seurannut rokotteen haittavaikutuksia, kuunnellut lääkäreitä, sekä muiden ihmisten kokemuksia sairastumisesta ja rokotteesta ja sen perusteella jättänyt oman rokotteen ottamatta. En ota riskiä esim. sydänongelmista, koska olen joutunut mm. tänä kesänä pariin otteeseen päivystykseen. Jos minulla on jo ilman rokotetta samanlaisia oireita valmiina, kuin mitä rokotteesta voi tulla, niin lasken että todennäköisyys oireiden lisääntymiselle/vahvistumiselle on aika suuri rokotteen kera. Olen elänyt normaalisti tähän asti, en ole erityisemmin eristäytynyt. Jos tauti tulee kohdalle, sitten se tulee ja siitä selvitään tai sitten ei.
Minulla sama tilanne ja ajattelen samalla tavalla. Mutta rokotetuille tätä on ihan turha selittää. Heidän näkemyksensä on tämä eikä sitä muuta mikään: "Koska minulle ei tullut rokotteesta mitään haittavaikutuksia, niitä ei tule kenellekään".
Nämä rokotetut jotka paasaavat rokotteen puolesta ovat oiketa "kokemusasiantuntioita"--> Koska minulle ei tullut jälkiseuraamuksia niin ei sinullekkaan--> oikeita älyn jättiläisiä.
Eikö rokotteen ottajat lainkaan häiriinny siitä, ettei piikille ole lääketieteellisä perusteita? Vaa kestääkö heidän edes ajatella sitä?