Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä suosittelette otettavaksi keittiöremontin?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä firmoja sitren taas kannattaa välttää?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut?

Jos oikealla suunnalla niin Puuvaja - Kaarinassa Turun kupeessa.

Vierailija
2/11 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä asut?

Jos oikealla suunnalla niin Puuvaja - Kaarinassa Turun kupeessa.

Turussa.

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös suunnitelmissa keittiöremontti. Mitä kokemuksia edullisina pidetyistä Ikeasta ja Epoqista (Gigantti)?

Vierailija
4/11 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä myös suunnitelmissa keittiöremontti. Mitä kokemuksia edullisina pidetyistä Ikeasta ja Epoqista (Gigantti)?

Ikea ainakin halpa.

Vierailija
5/11 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teetin keittiöremontin ja säästin reilu 30% kun unohtui kuitit pois pyörimästä. Siis kaapit+asennus.

Hana ja liitokset kuitilla kun kyseessä osakehuoneisto.

Vierailija
6/11 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuosta Epoqista kokemuksia? Ovimalit nyt ei ole sen kummoisempia ole kuin muillakaan, mutta nyt saisi rungot ja ovet ilmaiseksi.

Vierailija
7/11 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teetin Keittiömaailmalla. Pyysin tarjouksen myös Gigantilta ja oli suunnilleen saman hintaiset. Keittiömaailmalla oli kuitenkin kivempi kokonaisuus, siellä myös keskityttiin enemmän kalusteisiin ja keittiön toimivuuteen siinä missä Gigantin painopiste oli kodinkoneissa.

Vierailija
8/11 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain kokemusta Kvikistä?

Vierailija
9/11 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuseppä teki meidän keittiön. Voi luoja että se onkin kaunis. Tämä on toivottavasti loppuelämän koti jossa asutaan, JOS joudutaan muuttamaan niin sen keittiön menetys kirpaisee eniten.

Vierailija
10/11 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin puuseppä teki mittatilauskeittiön ja ihanaa kun itse sai päättää kaiken kun meni hermo keittiöliikkeiden valmiskeittiöiden kiertelyssä. Loppupeleissä puusepän tekemä alitti jopa monet valmiskeittiötarjoukset hinnassa ja ai että keittiöstä tuli ihana! Ja lisäksi otettiin samasta paikasta vielä keittiöön uusi ruokapöytäkin.

Vierailija
11/11 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin puuseppä teki mittatilauskeittiön ja ihanaa kun itse sai päättää kaiken kun meni hermo keittiöliikkeiden valmiskeittiöiden kiertelyssä. Loppupeleissä puusepän tekemä alitti jopa monet valmiskeittiötarjoukset hinnassa ja ai että keittiöstä tuli ihana! Ja lisäksi otettiin samasta paikasta vielä keittiöön uusi ruokapöytäkin.

Ja paikka oli puutyöhuone Petri Aronen kaarinassa, unohdin mainita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi