Taas uusi musiikkiohjelma - Mysteerilaulajat
Mikä idea kyseisessä ohjelmassa on? En oo ihan tajunnut. Pitääkö ammattilaulajat arvata jotenkin tavislaulajien seasta? Onko siinäkin kaikilla joku maski naamassa?
Ihan kiva, että musiikkiohjelmia tulee. Tykkään itse niistä tosi paljon. En varmaan muuta katsoisikaan. 🤗
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Muistakaas nyt nuoret miehet - eriväriset kengät on kuuminta hottia ;)
Ei näyttäisi miltään jollain Perus-Pertillä, mutta Robinille ne ovat tavamerkki❣
Tosi mukava ja viihdyttävä ohjelma, toivottavasti tehdään vielä monta kautta.
Tulee kyllä suorastaan kiusallisen vahvasti sellainen olo että Robin on mukana ihan tarkoituksella hämäämässä kilpailijaa valitsemaan hyvän laulajan pois ennen aikojaan. Noissa sen sanomisissa ei ole päätä eikä häntää.
Tuotannolta hyvät valinnat vakituisiksi panelisteiksi, Miitta Sorvali ja Robin Packalen. Näyttelijä ja laulaja, jotka katsovat esiintyjiä vähän eri kantilta ja voivat antaa hyviä vinkkejä. Mutta kaikkia huijareita hekään eivät voi tunnistaa.
Tosi hyvä ohjelma, taas tänään hyvä jakso. Viimeinen biisi ihana!
Oli kyllä upea ääni sillä Jukka Pojan duettoparilla. Olisin voinut kuunnella hänen lauluaan pidempäänkin. Kiva, kun tässä pääsee esiin oikeasti ei tunnettuja, hienoja esiintyjiä ja laulajia.
Vierailija kirjoitti:
Täyttä sontaa, käsittämätöntä paskaa.
No on tämä paljon parempi ja viihdyttävämäpi kuin joku Tempparit, Putous, Viisi miestä viikossa tai jotain mitä kaikkea sontaa sitä nykyään telkkarista näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siitä nyt ihan tolkkua sai. Tulee uusintana tänään sunnuntaina iltakuudelta. Hyville laulajille mainio keino tulla esille kansan tietoisuuteen, niinkuin se nuori nainen, joka esiintyi tosi hienosti oikeasti. Mutta pisteet noille "huonoille laulajille", kun laittavat itsensä likoon kaiken kansan arvosteltavaksi.
No yrittäisivät edes nämä huonotkin laulajat oikeasti laulaa eikä kiljua ja rääkyä
Etkö tajunnut ohjelman juonta! Tarkoitus on juurikin löytää ne huonot laulajat hyvistä laulajsita!
Vierailija kirjoitti:
Miksi nää huonot lailajat liioittelee noin reippaasti huonouttaan?
Jotkut eivät vaan tajua vaikka rautalangasta vääntäisi.
Vierailija kirjoitti:
Nytpä se taas alkaa, jännittävä ohjelma on. :)
En silti tajua miten nuo huonot laulajat voi olla NOIN huonoja. En osaa laulaa mutta kyllä laulan silti paremmin kun kaikki nuo huonot... feikkaako ne?Ja tottakai, Robin on hot. ;)
HYVÄ TAVATON!
On tarkoitus olla huono!
Täällä näkee miten moni on tosi hukassa ohjelman idean kanssa!
Mentalisti oli kyllä karismaattinen kaveri
On ollut Nelosen kolmanneksi katsotuin ohjelma jo useamman viikon. Mä tykkään kans tästä ohjelmasta, odotin tämän olevan huonompi.
Vierailija kirjoitti:
On ollut Nelosen kolmanneksi katsotuin ohjelma jo useamman viikon. Mä tykkään kans tästä ohjelmasta, odotin tämän olevan huonompi.
On tää hyvä ohjelma. Harmi vain että viimeisenä on jäljellä hyvä laulaja. Uusimman jakson kilpailija oli hyvä! Iloitsi silloin kun osui oikeaan ja iloitsi vaikkei osunutkaan!
Itse en tykännyt yhtään siitä vikasta biisistä. Ei ollu yhtään sellasta musiikkia mitä itse kuuntelen.
Taas niin hyviä laulajia mukana! Jenkkifutari!
Vanhukset on aina Huijareita. Nyt kun katsonut monta jaksoa putkeen niin selvä homma. Ja aina mukana joku kympin tyttö, joka soittanut viulua pianoa huilua koko ikänsä ja nyt keksitty joku rooli et saadaan ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä upea ääni sillä Jukka Pojan duettoparilla. Olisin voinut kuunnella hänen lauluaan pidempäänkin. Kiva, kun tässä pääsee esiin oikeasti ei tunnettuja, hienoja esiintyjiä ja laulajia.
Jep, minä myös haluaisin kuulla häntä lisääkin.
Jos Mysteerilaulajat on täyttä sontaa niin mitäs on esim.Posse tai Tempparit?! Nuo ohjemat on niin paskaa ettei mitään rajaa!!