Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako 17v kuparikierukan? Apuja...

Vierailija
26.11.2014 |

Olen siis syönyt e-pillereitä 2vuotta, on sopinut ihan ok mutta nyt haluaisin vaihtaa pois.. tuntuu että sekoittaa mielialoja niin paljon, mun iho sekä hiukset on myös alkanut rasvoittua ihan hirveesti, illalla pesen hiukset ja päivällä ne on jo ihan lähmässä. Entien kuitenkin pelottaa veritulppariski, on ollut suvussa lähiaikoina paljon..
Olen ollut 3v vakituisessa parisuhteessa, joten jonkun ehkäisyn haluan, kortsu ei käy.
Voisin kokeilla minipillereitä, tosin pelottaa meneekö iho kauheaan kuntoon kun vaihtaisin niihin...
Kuparikierukka olisi ihanan vaihtoehto, sehän on täysin hormoniton, vai?
Antavatko ne tämänikäisen ottaa sellaista..?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei anna.

Vierailija
2/6 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 18:18"]Ei anna.
[/quote]

Mikä siinä on syynä? Kun kyllähän nykyään synnyttämättömillekin annetaan, niin mikä siinä sitten on se "ikäraja"?:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ehkiksestä. Kokematon lekuri ei ehkä uskalla asentaa, mutta jos kohtu on tarpeeksi iso, mitään estettä ei pitäisi olla.

Vierailija
4/6 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttämättömällä naisella kohtuontelo voi olla niin pieni, ettei kierukka kertakaikkiaan mahdu.

Vierailija
5/6 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset laitata rosterikierukkaa, pitää ja sopii piukkapyllyisellekin!

Vierailija
6/6 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 18:48"]Synnyttämättömällä naisella kohtuontelo voi olla niin pieni, ettei kierukka kertakaikkiaan mahdu.
[/quote]

Niin, tämähän se voisi ollakin..:/ oon kyllä kuullut kauhutarinoilta heiltä, keille on kierukka laitettu vaikkei ole synnyttänyt..
Pelottaa vaan se minipillerien kokeilu! Auttaisikohan ne näihin mielialan vaihteluihin ja itkuisuuteen