Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketkä kaikki saavat jatkaa etätöitä nyt koronan jälkeen?

Vierailija
03.10.2021 |

Kertoisitko ammattisi ja koulutuksesi? Vaihdan samalle.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennustekniikan asiantuntija. Koulutuksena rakennusinsinööri. Etätöitä olen tehnyt koko ajan, kun olen tässä nykyisessä työssäni ollut, eli yli kuusi vuotta.

Vierailija
22/33 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjä. Kaupallinen ja tekninen koulutus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Projektisuunnittelija. Olen tehnyt etätöitä jo kauan ennen korona-aikaa. 

Vierailija
24/33 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä koulutus tarkemmin edellisen sivun it-tyypeillä joista toinen saanut tehdä etänä jo vuosia?

Vierailija
25/33 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelija/konsultti, DI. 

Saan valita. Joko palaan toimistolla ja olen siellä xx määrän työajasta (kuitenkin reilusti yli puolet kuukauden työpäivistä) tai sitten jään kotiin jolloin menetän vakituisen työpisteeni ja kun tulen (pari kertaa kuussa tms) käymään työpaikalla niin joudun istumaan mitä työpisteitä nyt sattuu olemaankaan vapaana. Tai sitten varaa jonkun hiljaisen tilan. 

Eli oikeastaan en ihan täyttä etätyötä saa edes valita, mutta aika lähelle menee. Luultavasti valitsen jälkimmäisen vaihtoehdon, mutta tulen nyt päivän tai pari ainakin viikossa käymään toimistolla. Kätevä samalla reissulla hoitaa kauppailut, salihommat jne. 

Vierailija
26/33 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimushaastattelija. Olen opiskelija, jolla toistaiseksi on koulutuksena vain ylioppilastutkinto. 

Vierailija
27/33 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KTM, henkilöstötehtävät. Käyn toimistolla ehkä kerran viikossa. Muuten teen töitä etänä.

Vierailija
28/33 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä koulutus tarkemmin edellisen sivun it-tyypeillä joista toinen saanut tehdä etänä jo vuosia?

Se, joka vastasi että soppari löytyy, koulutus on datanomi. It-alalla olen ollut reilun 15v ja etätöitä tehnyt siitä täysin nyt 5v ja sitäkin ennen useamman päivän viikossa. Valtiolla töissä

Vierailija
29/33 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietty koulutus ei takaa etätyömahdollisuutta. 

Vierailija
30/33 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tradenomi, käsittelijä, tiiminpäällikkö.

Vierailija
31/33 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysjohtaja. Tuotantotalouden insinööri.

Vierailija
32/33 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

It-porukat on saaneet tehdä jo iät ja ajat etänä vähän joka paikassa. Itse olin alalla 15 vuotta vuosituhannen alussa  ja varsinkin loppuajasta työtä tehtiin etänä noin  80 % ajasta, jotain yhteisiä toimistopäiviä sitten sovittiin. Koulutus ei liittynyt asiaan, yrityskohtainen juttu. Kaupallinen ja tekninen koulutus itselläni

Vierailija
33/33 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion hallinto, ktm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme