Minkä jätän pois tässä kuussa: Netflix, HBO, Prime Video vai Disney +?
Mitä uutuuksia niihin on tulossa, mikä kannattaa pitää?
Kommentit (12)
Disneyllä pyörii Y: Last Man ja Only murders in the building, pidä ainakin se.
Muistaakseni Primeen ei mitään niin jännää tulossa?
Vierailija kirjoitti:
Miten ehdit katsoa noita kaikkia? 😯
En ehdikään, siksi haluan jättää pois yhden tai useamman. Joka ilta katson joka tapauksessa jotain sarjaa ja viikonloppuisin leffoja.
Ap
Mä en muista, että Primellä tai HBOlla olisi mitään jännää tulossa.
HBO muuttuu pian HBO Maxiksi, sitten varmaan pamahtaa jotain kivaa ulos
Vierailija kirjoitti:
Disneyllä pyörii Y: Last Man ja Only murders in the building, pidä ainakin se.
Muistaakseni Primeen ei mitään niin jännää tulossa?
Totta, Only murders onkin katselulistalla, unohdin sen. Disney pidetään siis.
Ap
Kaikki pois nyt. Parin kuukauden kuluttua käyt itsesi kanssa neuvottelun siitä, tarvitsetko todella jonkin niistä takaisin.
Mahdotonta vastata, kun ei voi tietää mitä kaikkea olet mistäkin katsonut. Itselläni on nuo kaikki ba park muutakin suoratoistopalvelua ja oikeastaan mikään ei ole sellainen, joka ei joutaisi pois.
Mä laitoin Disney+ just pois, kun ei siellä koskaan ole mitään tarpeeksi jännää. HBO vielä jäi muksujen takia.
Primellä on vaikka mitä kattomatta, mutta se on niin halpa, ettei haittaa. Boys, amercan gods, Carnival road (?)...
Applen otin, kun tahtoo nähdä SEEn. Tai se tuli puoleksi vuodeksi ilmaiseksi. Joku toinenkin sarja alkaa kohta puoleen, että sitä odotellessa.
Netflix lunasti paikkansa ihan vaan lisäämällä Seinfeldin. Tämän viikonlopun bingenä Z Nation, aina yhden walking deadin voittaa.
WOW+ on vaan RuPaulia varten. <3
Ennen sanottiin aina, jos haluat säästää peru lehtitilaukset, nyt muuttunut suoratoistopalveluiksi.
Mulla on vain VPN ja seuraan kaikkea noilta kanavilta ;-)
Miten ehdit katsoa noita kaikkia? 😯