Mihin otan yhteyttä arkaluontoisessa asiassa koskien alapäätäni?
Nyt on tilanne mennyt siihen että on aika ottaa yhteyttä jonnekin. Nimittäin itselläni on toinen häpyhuuli jotenkin oudosti ylikasvanut. Roikkuu monta senttiä ulos ulompien häpyhuulien välistä. Saa aina asetella sen ennen kuin laittaa edes alushousuja jalkaan. Seksiä en halua harrastaa tämän takia. Se on ruma ja pitkä kuin mikä.
Soitanko siis terveyskeskukseen tästä? Vaiko yksityiselle gynelle? Mitä teen? Mitä edes sanon puhelimessa? Olisi kauheata joutua kertomaan syytä? Olen ihan rikki. Olen miettinyt jo 5 vuotta tätä ja nyt päätin että tämä saa loppua!
Kommentit (12)
Ei tarvitse kertoa syytä, soititpa kumpaan tahansa. Voit sanoa että kyseessä ei ole kiireellinen asia ja jos haluat voit pyytää naislääkärin mikäli se tuntuu helpommalta. Jos tuosta vaivasta on selvästi muutakin kuin kosmeettista haittaa se voidaan korjata julkisellakin puolella, siis jos häpyhuuli vaikka hankautuu ja tulehtuu helposti, näin ainakin luulen. Et ole todellakaan maailman ainoa nainen jolla tuollainen ongelma.
Jos on varaa, varaa aika yksityiselle gynelle.
Nyt rohkeasti soittamaan! Itse menisin varmaan yksityiselle. Olet niin pitkään yksinäsi asiaa hautonut mielessäsi, että nyt on aika toimia. Yksityiselle soitettaessa ei tarvitse kertoa tulon syytä. Jos vaiva on niinkin normaalia elämää haittaava niin se voidaan hoitaa kirurgin veitsellä. Se ei ole kovin suuri operaatio.
Tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:17"]
Ei tarvitse kertoa syytä, soititpa kumpaan tahansa. Voit sanoa että kyseessä ei ole kiireellinen asia ja jos haluat voit pyytää naislääkärin mikäli se tuntuu helpommalta. Jos tuosta vaivasta on selvästi muutakin kuin kosmeettista haittaa se voidaan korjata julkisellakin puolella, siis jos häpyhuuli vaikka hankautuu ja tulehtuu helposti, näin ainakin luulen. Et ole todellakaan maailman ainoa nainen jolla tuollainen ongelma.
[/quote]
Helpottavaa kuulla että muillakin on tämmöinen ongelma ollut. Huh. Tuntuu aika kamalalta. Tuohan kyllä hankaa, etenkin kun on kuivana. Jatkuvasti saa rasvailla.
Aika yllättäen ensimmäisenä näköjään palstalle...
Sanot vaan suoraan puhelimessa, että mulla on vikkaa räntyssä.
Tietääkö joku pääkaupunkiseudulta hyviä ja luottamuksellisia gynekologeja?
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:23"]
Aika yllättäen ensimmäisenä näköjään palstalle...
[/quote]
Kyllä täällä aika moni muukin kyselee neuvoa ensimmäisenä ennen kuin toimii. Sitä varten täällä ollaan olemassa, autetaan toinen toisiamme <3
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:23"]
Tietääkö joku pääkaupunkiseudulta hyviä ja luottamuksellisia gynekologeja?
[/quote]
Pitääpäs oikein miettiä, kuka olis ollut sellainen, joka ei työpäivän päätyttyä olis kertonut käynnistäni ekalle vastaantulijalle bussipysäkillä..
Tuohan on yksi yleisimmistä alapään korjausleikkauksista, joten ei paniikkia.
Seiska se räväytti uuden nimen "etupyllylle", siis räntty! Tuota ei olekaan tullut vastaan edes tällä palstalla, vaikka muutama ketjukin on ollut luettavana viime vuosina.
Täytyy kerätä rohkeutta ja soittaa nyt tämän kuukauden aikana. Oikein ahdistaa jo etukäteen... :(