Nainen, onko tämä palsta muuttanut suhtautumistasi ja vaikutelmaasi miehistä?
Jos on, niin negatiiviseen vai positiiviseen suuntaan?
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Juuri tällaisia persreikämiehiä olen tavannut tosielämässä kuin nämä AV-miehet. Toivoin kovasti, että edes yksi, yksi vain, kunnollinen mies joskus kirjoittaisi AV:lle ja todistaisi, että anakin yksi hyvä mies tässä maassa on, mutta eipä ole näkynyt. Toisekseen olen tosi tyytyväinen siitä, että valitsin vanhanpiian elämän. Olisi karseaa elellä miehen kanssa. Jos tulee joskus *jos* ajatuksia mieleen, niin AV on hyvä lääke. AV:lle kun tulee, niin tietää aina tehneensä oikean valinnan.
Onhan tämä palsta aika takuuvarma romantiikan tappaja. Puolustan kuitenkin miehiä sen verran, että ei nämä palstaulisijat edusta normi miehiä. Moni ei osaa edes kirjoittaa. Kaikki jutut kopioitu jostain jenkkilän naisvihavideoilta. Ei kukaan täysjärkinen mies vihaa naisia vaan näkee heidät ihmisinä, ollaanhan me sentään puolet ihmiskunnasta. Esimerkiksi työpaikallani on paljon miehiä ja ovat ihan mukavia ja normaaleja tyyppejä, jotka tulevat naisten kanssa toimeen oikein hyvin.
Sehän kiva sinulle. Minun pomoni toisella työpaikalla tunki kätensä rintojeni väliin ja toisen työpaikan pomo taputteli minua pepulle. Eivät poikkea mitenkään palstayksilöistä.
Aiemmin olen arvostanut miehiä, koska tunnen elävässä elämässä vain hyviä ja älykkäitä miehiä. Tavallisia kunnollisia ihmisiä. Mutta palstaa lukiessa olen tajunnut, että todella huonojakin miehiä on. Sellaisia, jotka eivät tee kotitöitä, hoida omia lapsiaan, arvosta naisia ystävinä jne. Ja pahimmillaan täällä on törmännyt avoimeen naisvihaan. Onneksi on puoliso, en todellakaan haluaisi enää etsiä kumppania, kun tietää, miten kuvottavaa saastaa on liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on vain yksipalstateuvo, joka si kailee joka ketjuun ja yrittää ahdistella netissä stalkkaamiaan naisia. Yrittää olla pikkunokkela mutta kompastuu itse siihen rassukka.
Kyllä näitä uuvatteja useampi on. Kirjoitustyyleistä alkaa nopeasti tunnistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on vain yksipalstateuvo, joka si kailee joka ketjuun ja yrittää ahdistella netissä stalkkaamiaan naisia. Yrittää olla pikkunokkela mutta kompastuu itse siihen rassukka.
M53v?
Ei koska en usko että täällä käy ns normaalit miehet
Ei. Tämä palsta on hupipalsta. Normaalissa elämässä en tämmöisiin miehiin törmää kuin täällä. Onneksi. Käyn naureskelemassa näille palstan jutuille silloin tällöin. Ressukat ovat vielä ihan tosissaan🤣
Vierailija kirjoitti:
Ei koska en usko että täällä käy ns normaalit miehet
Täällä on paljon outoja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Juuri tällaisia persreikämiehiä olen tavannut tosielämässä kuin nämä AV-miehet. Toivoin kovasti, että edes yksi, yksi vain, kunnollinen mies joskus kirjoittaisi AV:lle ja todistaisi, että anakin yksi hyvä mies tässä maassa on, mutta eipä ole näkynyt. Toisekseen olen tosi tyytyväinen siitä, että valitsin vanhanpiian elämän. Olisi karseaa elellä miehen kanssa. Jos tulee joskus *jos* ajatuksia mieleen, niin AV on hyvä lääke. AV:lle kun tulee, niin tietää aina tehneensä oikean valinnan.
Onhan tämä palsta aika takuuvarma romantiikan tappaja. Puolustan kuitenkin miehiä sen verran, että ei nämä palstaulisijat edusta normi miehiä. Moni ei osaa edes kirjoittaa. Kaikki jutut kopioitu jostain jenkkilän naisvihavideoilta. Ei kukaan täysjärkinen mies vihaa naisia vaan näkee heidät ihmisinä, ollaanhan me sentään puolet ihmiskunnasta. Esimerkiksi työpaikallani on paljon miehiä ja ovat ihan mukavia ja normaaleja tyyppejä, jotka tulevat naisten kanssa toimeen oikein hyvin.
Sehän kiva sinulle. Minun pomoni toisella työpaikalla tunki kätensä rintojeni väliin ja toisen työpaikan pomo taputteli minua pepulle. Eivät poikkea mitenkään palstayksilöistä.
Kuinka moni "palstayksilö" on kosketellut sinua sopimattomasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että suurin osa miehistä on persuja, jotka vihaavat naisia, vihaavat valtamediaa, ja luulevat olevansa fiksumpia kuin muut.
Onneksi tiedän, että tosielämässä on fiksujakin miehiä. Tämä palsta ei kerro mitään, koska tämä on trollimaailma
Haistappa kuule pitkä paska!
Ja sieltä tuli vastakommentti, joka todistaa väitteen todeksi. Oikein syväluotaavan argumentin osasitkin ihan itse keksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitäkin, jos jaksaa kelata viestiketjuja paria sivua pidemmälle. Esim: https://www.vauva.fi/keskustelu/4326783/miten-lahestya-nakovammaista-na…
Aikas södee, eikö?
Mies, joka on kiinnostunut naisesta koska nainen on kaunis... Ja se on sinusta söpöä? Samanlainen esineellistävä pöksyihin tähtäävä mies kuin kaikki muutkin. Ei todellakaan söpöä.
Ja millähän perusteella kiinnostus yleensä herää? Ja muuten, itse en ketjusta pystynyt päättelemään, että tuon ketjun aloittaja on mies? Aikamoisia olettamia teet ja niistä vedät suoraviivaisesti johtopäätelmiä. Mietipä hetki omia ajatuksiasi ennen kuin tulet niitä tänne viisauksina jakamaan.
Ei ole jäänyt oikein yhdenkään miehen jutut mieleen. Joskus jotain lukiessa on mielessä häivähtänyt että olispa mukava juttukaveri tuossa. Tai jotakin kummallista jostakin isyyskeskustelusta mutta en ole sillä päätäni vaivannut kun unohtunut on. Myötätuntoa joitakin aloituksia kohtaan olen joskus tuntenut kun joku on täällä avautunut ongelmistaan ja on tullut p...aa niskaan. Tämä palsta toimii muutenkin netin höyrynpoistoaukkona joten pikemminkin voisin sanoa että tämä palsta on muokannut käsitystäni naisista. Ihan oikeassa elämässä tunnen vain yhden ainoan naisen jonka ajatusmaailma on kuin suoraan täältä repäisty. Käyn lukemassa näitä juttuja ihan vaan uteliaisuuttani. En ole koskaan katsonut bb sarjaa mutta voin kuvitella että suhtaudun tähän jotensakin samalla tavalla kuin sarjan fanit ko sarjaan.
Ei. Tuntemani miehet eivät vauva av tyyppisiä.
Lisäksi täällä skitsoillaan ja provoillaan siihen malliin, ettei kenenkään kannata tämän palstan perusteella luulotella yhtään mitään.
Olen kyllä tältä palstalta lukenut kaikkein törkeimmät kommentit, solvaukset ja nimittelyt naisista. Ikinä ennen tänne palstalle eksymistäni ole niin loukkaavia nimityksiä naisista kuullut tai nähnyt. Joten kyllä täällä taitaa se miesten alin pohjasakka pyöriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet näkömätön niille hyville miehille koska sinussa ei ole mitään, mikä heitä kiinnostaisi. Joko tyydyt tasoiseesi puliukkoon tai olet yksin. Varmasti järkevä valinta olla tällöin yksin.
Olen maisteri. En polta, en käytä päihteitä, eikä ole edes tatuointeja. Ei tainnut ihan oletuksesi osua kohdalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitäkin, jos jaksaa kelata viestiketjuja paria sivua pidemmälle. Esim: https://www.vauva.fi/keskustelu/4326783/miten-lahestya-nakovammaista-na…
Aikas södee, eikö?
Mies, joka on kiinnostunut naisesta koska nainen on kaunis... Ja se on sinusta söpöä? Samanlainen esineellistävä pöksyihin tähtäävä mies kuin kaikki muutkin. Ei todellakaan söpöä.
Ja millähän perusteella kiinnostus yleensä herää? Ja muuten, itse en ketjusta pystynyt päättelemään, että tuon ketjun aloittaja on mies? Aikamoisia olettamia teet ja niistä vedät suoraviivaisesti johtopäätelmiä. Mietipä hetki omia ajatuksiasi ennen kuin tulet niitä tänne viisauksina jakamaan.
Ei vitja, miten sekaisin olet? Tässä ketjussa kysytään MIEHISTÄ ja ko. ketju annettiin esimerkiksi MIEHISTÄ :D
tullu selväks että yksikään mies ei kiihotu/halua roiskeläppäp illuista ja pienitissistä naista kuin max kertapanoon paremman puutteessa. Itse olen tuollainen ja ihan totta pitänyt mun kohdalla :(
Palsta naiset ovat laiskoja itsekkäitä rumia paskoja. Tosielämän saastoja jota kukaan ei rakasta.
Ei tasapainoiset aikuiset miehet lähde tämmöseen huutokilpaan trollien kanssa. Mitään siinä ei voi voittaa, niin miksi vaivautua. Luen usein, mutta kirjoitan harvoin.
Mies34
Vierailija kirjoitti:
Palsta naiset ovat laiskoja itsekkäitä rumia paskoja. Tosielämän saastoja jota kukaan ei rakasta.
Uli suuttu 😂