Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, onko tämä palsta muuttanut suhtautumistasi ja vaikutelmaasi miehistä?

Vierailija
03.10.2021 |

Jos on, niin negatiiviseen vai positiiviseen suuntaan?

Kommentit (142)

Vierailija
21/142 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailu on saanut arvostamaan omaa miestäni vielä enemmän kuin ennen. Aina olen tiennyt että löysin helmen mutta nykyään ymmärrän että näitä helmiä on todella vähän.

Miksi mieheni on helmi

- empaattinen, auttaa muita pyyteettömästi

- sopivasti itsekäs eli ei rupea kuitenkaan kenenkään kynnysmatoksi tai muuten hyväksi käytettäväksi

- todella viisas

- uskollinen

- hyvä huumorintaju

- minun mielestäni komea (ok mahaa on monen makuun liikaa, hiukset alkaa lähteä, inhoaa pukeutumista siistimpiin vaatteisiin, parturissa käynyt viimeksi vuosi sitten). Mutta minulle sopiva nallekarhu.

- hyvä isä

- reilu

Siis todellinen helmi. En tahdo vieläkään uskoa että todellakin sain napattua hänet 20 vuotta sitten. Joo minä olin se joka teki aloitteen.

Vierailija
22/142 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Tänne saa satuilla , joten en anna jutuille ollenkaan painoarvoa. Perustan miestuntemukseni empiirisiin kokemuksiin, lähipiirini miehiin. Pääsääntöisesti upeita yksilöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/142 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuttanut. Osaan miehistä. Olen oppinut tunnistamaan miestyypin, jonka kanssa ei kannata olla missään tekemisissä. Suurin osa miehistä( kuten myös naisista) on ok.

Vierailija
24/142 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tiedän kyllä jo ihan elämän kokemuksella, että suuri osa halveksii ja toinen osa vihaa naisia. Kaikki versiot osaa näytellä mukavaa miestä saadakseen haluamansa naiselta.

Vierailija
25/142 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla tosiaan törmää aikalailla ääripäihin sekä miehissä että naisissa. Osa ajatuksistaan on itselleni hyvinkin vieraita. Tuttavapiirini koostuu onneksi ihan normaaleista ihmisistä. Siis siitä kansanosasta, joka tuntuu palstalla olevan vähemmistönä.

Vierailija
26/142 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, negatiivisempaan suuntaan. En ole tajunnut miten s o v i n i s m i jne  rehottaa edelleen, kun elän ilmeisesti itse jossain sivistyneiden ja korkeakoulutettujen, tasa-arvoa kannattavien kuplassa. 

Niimpä. Eilen katoin naisten jalkapalloa tvstä kun mieheni tuli kotiin huusi heti, "kuka helvetti on maalannu keittiön vihreeksi". Vielä jätän sen sian.

Vierailija
27/142 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että suurin osa miehistä on persuja, jotka vihaavat naisia, vihaavat valtamediaa, ja luulevat olevansa fiksumpia kuin muut.

Onneksi tiedän, että tosielämässä on fiksujakin miehiä. Tämä palsta ei kerro mitään, koska tämä on trollimaailma

Vierailija
28/142 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Juuri tällaisia persreikämiehiä olen tavannut tosielämässä kuin nämä AV-miehet. Toivoin kovasti, että edes yksi, yksi vain, kunnollinen mies joskus kirjoittaisi AV:lle ja todistaisi, että anakin yksi hyvä mies tässä maassa on, mutta eipä ole näkynyt. Toisekseen olen tosi tyytyväinen siitä, että valitsin vanhanpiian elämän. Olisi karseaa elellä miehen kanssa. Jos tulee joskus *jos* ajatuksia mieleen, niin AV on hyvä lääke. AV:lle kun tulee, niin tietää aina tehneensä oikean valinnan.

Olet näkömätön niille hyville miehille koska sinussa ei ole mitään, mikä heitä kiinnostaisi. Joko tyydyt tasoiseesi puliukkoon tai olet yksin. Varmasti järkevä valinta olla tällöin yksin.

Vierailija
29/142 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että suurin osa miehistä on persuja, jotka vihaavat naisia, vihaavat valtamediaa, ja luulevat olevansa fiksumpia kuin muut.

Onneksi tiedän, että tosielämässä on fiksujakin miehiä. Tämä palsta ei kerro mitään, koska tämä on trollimaailma

Haistappa kuule pitkä paska!

Vierailija
30/142 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Täällä kirjoittelevat miehet ovat pieni, henkisesti rajoittunut joukko. Oikeassa elämässä kohdatut miehet ovat suurimmalta osin avarakatseisia, ystävällisiä, avuliaita ja älykkäitä miehiä.

Vierailija
31/142 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin kirjoitan tänne mitä sylki suuhun tuo ja puran patoutumia joita oikeille siviilielämån ääliöille ei voi sanoa suoraan päin pärstävärkkiä. Veikkaan, että en ole ainoa, mutta vain harva sitä myöntänee.

Terveisin Rollin' Timo Porvoosta

Vierailija
32/142 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sannan tussusta keskustelu vielä tabu 2021? Ihme sovinismia

Vierailija
33/142 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstailu on saanut arvostamaan omaa miestäni vielä enemmän kuin ennen. Aina olen tiennyt että löysin helmen mutta nykyään ymmärrän että näitä helmiä on todella vähän.

Miksi mieheni on helmi

- sopivasti itsekäs eli ei rupea kuitenkaan kenenkään kynnysmatoksi tai muuten hyväksi käytettäväksi

- todella viisas

- uskollinen

- hyvä huumorintaju

- minun mielestäni komea (ok mahaa on monen makuun liikaa, hiukset alkaa lähteä, inhoaa pukeutumista siistimpiin vaatteisiin, parturissa käynyt viimeksi vuosi sitten). Mutta minulle sopiva nallekarhu.

- hyvä isä

- reilu

Siis todellinen helmi. En tahdo vieläkään uskoa että todellakin sain napattua hänet 20 vuotta sitten. Joo minä olin se joka teki aloitteen.

Eli miehesi on soijapoika.

Vierailija
34/142 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, negatiivisempaan suuntaan. En ole tajunnut miten s o v i n i s m i jne  rehottaa edelleen, kun elän ilmeisesti itse jossain sivistyneiden ja korkeakoulutettujen, tasa-arvoa kannattavien kuplassa. 

No siis tännehän kirjoittaa vain ne hyvätuloiset, asiantuntijatyössä jne olevat. Ainakin kun jossain tuloja tai ammattia kysytään.

Vierailija
35/142 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuttanut.

Palstamiehet edustavat heikointa ja surkeinta miesten vähemmistöä. Oikeassa elämässä ei tarvitse näiden kanssa olla missään kontaktissa. Eikä ole kukaan muukaan nainen, enkä ihmettele yhtään miksi.

Vierailija
36/142 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sannan tussusta keskustelu vielä tabu 2021? Ihme sovinismia

Ennen tätä palstaa en tiennyt, että suljetulla osastollakin saa käyttää nettiä palstailuun. Eihän tuon lainatun kommentin kirjoittaja voi olla vapaalla. Eihän?

Vierailija
37/142 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Juuri tällaisia persreikämiehiä olen tavannut tosielämässä kuin nämä AV-miehet. Toivoin kovasti, että edes yksi, yksi vain, kunnollinen mies joskus kirjoittaisi AV:lle ja todistaisi, että anakin yksi hyvä mies tässä maassa on, mutta eipä ole näkynyt. Toisekseen olen tosi tyytyväinen siitä, että valitsin vanhanpiian elämän. Olisi karseaa elellä miehen kanssa. Jos tulee joskus *jos* ajatuksia mieleen, niin AV on hyvä lääke. AV:lle kun tulee, niin tietää aina tehneensä oikean valinnan.

Onhan näitäkin, jos jaksaa kelata viestiketjuja paria sivua pidemmälle. Esim: https://www.vauva.fi/keskustelu/4326783/miten-lahestya-nakovammaista-na…

Aikas södee, eikö?

Mies, joka on kiinnostunut naisesta koska nainen on kaunis... Ja se on sinusta söpöä? Samanlainen esineellistävä pöksyihin tähtäävä mies kuin kaikki muutkin. Ei todellakaan söpöä.

Vierailija
38/142 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mieheni on helmi

- todella viisas

- uskollinen

- hyvä huumorintaju

- hyvä isä

- reilu

Eli miehesi on soijapoika.

Kato sovinisti! 👏

Vierailija
39/142 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tännehän kirjoittaa lähinnä pari häiriintynyttä rölliä, samaan ketjuun useita vastauksia eri nimimerkeillä. Onneksi omassa lähipiirissä ei tuollaisia uleja ole. Mutta myönnän itsekin niitä joskus huudattavani.

Vierailija
40/142 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tavallisista miehistä mutta olen ymmärtänyt miten kipeää porukkaa löytyy syrjäytyneistä miehistä. Enää en sääli että eivät löydä paria, parempi niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi