Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, onko tämä palsta muuttanut suhtautumistasi ja vaikutelmaasi miehistä?

Vierailija
03.10.2021 |

Jos on, niin negatiiviseen vai positiiviseen suuntaan?

Kommentit (142)

Vierailija
1/142 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hienoa, että suomalaiset miehet ovat oppineet keskustelemaan avoimesti, vaikka keskustelu tapahtuukin netissä. Olen todella ilahtunut tästä ja patistanut omaakin miestäni palstailemaan. 

Vierailija
2/142 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, negatiiviseen. On tullut selväksi että miehet tosiaan on vastuuta pakoilevia kuolaavia ahdistelijoita, tosin ei ylpeitä siitä, koska syyttelevät aina muita omasta käytöksestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/142 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oletan, ettei palsta oikeasti edusta mitään. En tunne itse kuin yhden pal stau lien kaltaisen miehen.

Vierailija
4/142 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai täällä ei saa verrata tätä palstaa Yl*l*utaan?

Vierailija
5/142 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Juuri tällaisia persreikämiehiä olen tavannut tosielämässä kuin nämä AV-miehet. Toivoin kovasti, että edes yksi, yksi vain, kunnollinen mies joskus kirjoittaisi AV:lle ja todistaisi, että anakin yksi hyvä mies tässä maassa on, mutta eipä ole näkynyt. Toisekseen olen tosi tyytyväinen siitä, että valitsin vanhanpiian elämän. Olisi karseaa elellä miehen kanssa. Jos tulee joskus *jos* ajatuksia mieleen, niin AV on hyvä lääke. AV:lle kun tulee, niin tietää aina tehneensä oikean valinnan.

Vierailija
6/142 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olen oppinut palstalta kaksi asiaa:

1) Siat pitää jättää, ja

2) Kaikki miehet on sikoja.

Vierailija
7/142 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, täällä on hörhöjä ja niitä jotka elävät provoilusta ja siitä saatavasta huomiosta, mutta ei se foorumin ulkopuolinen maailma ole muuksi muuttunut. Täältä pääsee aina pois jos haluaa

Vierailija
8/142 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehistä, mutta palstamiehistä ja -jonneista, joiden käytös on huolestuttavaa.

Vierailija
9/142 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitten inselliulisijoiden typeryyksien takia ei kannata muuttaa mielipiteitään miehistä. Muualla on edelleen ihan mukavia miehiä, onneksi.

Vierailija
10/142 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Juuri tällaisia persreikämiehiä olen tavannut tosielämässä kuin nämä AV-miehet. Toivoin kovasti, että edes yksi, yksi vain, kunnollinen mies joskus kirjoittaisi AV:lle ja todistaisi, että anakin yksi hyvä mies tässä maassa on, mutta eipä ole näkynyt. Toisekseen olen tosi tyytyväinen siitä, että valitsin vanhanpiian elämän. Olisi karseaa elellä miehen kanssa. Jos tulee joskus *jos* ajatuksia mieleen, niin AV on hyvä lääke. AV:lle kun tulee, niin tietää aina tehneensä oikean valinnan.

Onhan näitäkin, jos jaksaa kelata viestiketjuja paria sivua pidemmälle. Esim: https://www.vauva.fi/keskustelu/4326783/miten-lahestya-nakovammaista-na…

Aikas södee, eikö?

Vierailija
11/142 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuttanut. Eihän täällä edes tiedä onko raivotautinen kommentoija mies vai nainen tai jotain siltä väliltä.

Vierailija
12/142 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, valitettavasti. Suhtaudun entistäkin varautuneemmin kaikkiin miehiin. Sillä ei sinänsä ole väliä, en ole sinkku. Olen tavattoman kiitollinen omastani.

Vierailija
13/142 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä ilmeisesti äänessä ovat juuri ne tyypit, joita livenä tulisi jo ihan vaistomaisesti kartettua. Ja jotkut estyneemmätkin ilmeisesti anoina päästelevät näppikseltään ihan mitä sattuu. Tuntuvat olevan jotain ihan eri lajia kuin kaikki sukulaismiehet, perhetutut, harrastus- ja opiskelukaverit. Ei niin mitään yhteistä. Voisin siis vastata että kyllä ja ei.

Vierailija
14/142 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oikeassa elämässäni ei tarvitse olla tekemisissä palstau lien (Uli53v, M24, harmaanäätä, M26, M36, Mmikätahansa) kaltaisten kanssa.

Vierailija
15/142 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä ilmeisesti moni terve mieshenkilö kirjoita, joten en ota tosissani mitä suurinta osa heistä kirjoittaa. Sen sijaan olen ottanut paljon oppia naisilta, eli mitä minun tulee ottaa huomioon kun valitsen elinikäistä kumppania.

Vierailija
16/142 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi oikeassa elämässäni ei tarvitse olla tekemisissä palstau lien (Uli53v, M24, harmaanäätä, M26, M36, Mmikätahansa) kaltaisten kanssa.

Kuinka voit olla asiasta niin varma? Monella ihmisellä on synkkiä salaisuuksia, joita paljastavat vain anonyymisti keskustelupalstoilla.

Vierailija
17/142 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen mt-hoidon alasajon tämä palsta on tehnyt näkyväksi. En tiennyt, miten huonosti asiat ovat ja millaisia ihmisiä vapaana kulkee.

Vierailija
18/142 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin taas. Kuinka monessa ketjussa ja kuinka usein kirjoittaja edes kertoo sukupuolensa? Mutta tottakai oletuksena kirjoittaja on nainen ja vain jos kertoo erikseen niin mies. Katkeruus paistaa läpi muutenkin... 

Vierailija
19/142 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, negatiivisempaan suuntaan. En ole tajunnut miten s o v i n i s m i jne  rehottaa edelleen, kun elän ilmeisesti itse jossain sivistyneiden ja korkeakoulutettujen, tasa-arvoa kannattavien kuplassa. 

Vierailija
20/142 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka voit olla asiasta niin varma? Monella ihmisellä on synkkiä salaisuuksia, joita paljastavat vain anonyymisti keskustelupalstoilla.

En oikein usko, että esim. Uli53v tai jotkut muutkaan M kirjoittajat pystyvät salaamaan luonnettaan "siviilissäkään". Niin kovasti heidän outoutensa tulee täällä esiin.