95% miesten peniksistä on 13-16 cm. Miten ihmeessä
juuri tänne palstalle eksyvät aina näiden friikkien ja kummallisuuksien vaimot ja miehet?
Siis joilla on epänormaalit ja epänormaalin mittaiset penikset.
Kommentit (209)
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:28"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:18"] [quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 11:46"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 11:46"]Toi on varmaan lepomitta? Useimmat puhuu sitten erektiomitasta joka n. 20 cm...? [/quote] erektiomitta suomalaisilla on keskimäärin 13,77cm. [/quote] Eikä taas... Saisiko linkkiä ihan kunnolliseen tutkimukseen, jossa kerrotaan miten tulos saatu, montako miestä mukana jne. Täällä palstalla on tasan yksi jankkaaja, jolla miesten penikset jatkuvasti mielessä eikä haluta uskoa, että keskiverto nuorella/keski-ikäisellä miehellä penis on useimmiten n. 14-20 cm pitkä. Ei se sun mulkkusi siitä kasva, jos väität että kaikilla muillakin on joku 13 cm. Mene terapiaan, ettei tarvitse käyttää kaikkea vapaa-aikaa toisten miesten penisten miettimiseen. [/quote] Miesten penisten pituuden keskimitta ei ole läheskään 20 senttiä. Jopa suomalaisten omat tutkimukset tämän kertovat. Et ole tainnut nähdä yhtäkään alastonta miestä livenä kun tuollaista roskaa väität. Miehet sen asian jo tietää ja samoin kaikki lääkärit. Mutta sinunkaltaisia naisia joilla ei ole mitään tajua biologiasta vaan jänkkäät jotain roskaa täällä jatkuvasti. [/quote] Olen nähnyt useitakin. Olen myös keskustellut miesten kanssa asiasta, jotka ovat nähneet vieläkin enemmän peniksiä. Ei 20 cm ole mikään harvinaisuus, vaikkei joka kolmannella sellaista olekaan.
[/quote]
Jos nainen kysyy mieheltä hänen peniksensä pituutta niin mies valehtelee aina.
20 senttinen nyt vaan on niin harva että et tasan ole nähnyt niitä useita. Ei ole kaverisikaan niitä nähnyt
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:36"]
W
[/quote]
??????
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:11"]
Mä oon nähny alastomassa suomessa varmaan n.1000 erilaista kullia. Omasta mielestäni ne kaikki ovat juuri tuota 13-17 cm. Hyvin harva näyttää isommalta. Muutamia todella isoja eli +20cm silmämääräisesti on tullut vastaan, mutta todella harvassa näyttävät olevan. Todella pieniä siellä ei myöskään näy, mutta se taas johtuu oletettavasti siitä, etteivät niiden kantajat kehtaa niitä esitellä siellä.
Tämän perusteella uskon tuon, että 95% kullit ovat juuri tuota 13-17
[/quote]
Jos keskimitta on 13,77cm, niin on erittäin epätodennäköistä että väliin 13-17cm osuisi 95% peniksistä.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:19"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:12"] No onhan se nyt selvä, naisten emättimet kun on keskimäärin 11cm, ei sinne voi mukavasti mitään 20cm survoa. [/quote] Kuitenkin naiset kinuuaa isoja peniksiä vaikka sellaisesta vaan puolet edes mahtuu sisään. Ei järkeä! [/quote] Tyhmä. Emätinkin laajenee kiihottuessaan. Et selvästi ymmärrä naisista mitään. Jokainen saa muutenkin tykätä juuri niistä asioista, mistä haluaa. Sinä et siihen pysty vaikuttamaan.
[/quote]
Joo mutta ei nyt noin paljoa. Mun miehellä on se 20 cm ja se on oikeasti liikaa, olisin iloisempi jos olisi pienempi. Esimerkiksi ratsasaminen tuntuu todella epämiellyttävältä, kun mies pääsee liian syvälle. Varmaan naisten alapäissäkin on kokoeroja, mutta ainakin itselleni tuo on turhan pitkä.
Mietihän ihan ihmisen keskipituuttakin, joka miehellä ilmeisesti n. 180 cm. Kuinka monta 160-165 tai aikkapa 195-200 cm miestä olet nähnyt? Niinpä, aika hiton monta. Ei kannata kauheasti mihinkään keskimittaan tuijottaa. Penisten(kin) keskipituus on kasvussa koko ajan.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:55"]
Joo mutta ei nyt noin paljoa. Mun miehellä on se 20 cm ja se on oikeasti liikaa, olisin iloisempi jos olisi pienempi. Esimerkiksi ratsasaminen tuntuu todella epämiellyttävältä, kun mies pääsee liian syvälle. Varmaan naisten alapäissäkin on kokoeroja, mutta ainakin itselleni tuo on turhan pitkä.
[/quote]
Niin ja varmuudella tiedän että on oikeasti sen 20 cm, sillä teininä olen itse mittanauhalla mitannut sen :D Ei siis perustu mihinkään mutu-arvioon.
Suomalaisten keskipituus 19.8 cm
Mies on se, joka kertoo sen peniksen pituuden naiselle. Oman mieheni ilmoituksen mukaan hänellä on 17 cm erektiossa. En ole itse mitannut, enkä mittaa. Minusta se näyttää suurin piirtein tuon mittaiselta, mutta en todellakaan osaa muutaman sentin tarkkuudella sanoa yhtään mitään. Auton parkkeeraaminen on ihan eri asia, kyse on kuitenkin kymmenistä senteistä.
Jos joku vetää herneen nokkaan, että miehelläni on hänen OMAN ilmoituksensa mukaan keskivertoa isompi penis, niin en voi asialle mitään.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 11:46"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 11:46"]Toi on varmaan lepomitta? Useimmat puhuu sitten erektiomitasta joka n. 20 cm...?
[/quote]
erektiomitta suomalaisilla on keskimäärin 13,77cm.
[/quote]
Eikä taas... Saisiko linkkiä ihan kunnolliseen tutkimukseen, jossa kerrotaan miten tulos saatu, montako miestä mukana jne. Täällä palstalla on tasan yksi jankkaaja, jolla miesten penikset jatkuvasti mielessä eikä haluta uskoa, että keskiverto nuorella/keski-ikäisellä miehellä penis on useimmiten n. 14-20 cm pitkä. Ei se sun mulkkusi siitä kasva, jos väität että kaikilla muillakin on joku 13 cm. Mene terapiaan, ettei tarvitse käyttää kaikkea vapaa-aikaa toisten miesten penisten miettimiseen.
[/quote]
Olen kylläkin nainen, enkä sanonut missään vaiheessa että kaikilla miehillä on alle 14cm muna. Keskipituus suomessa on 13,77cm ja siihen mahtuu varmasti 5-20cm munia. Oma kokemus miehistä on 12-14cm ja yksi 16cm.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:36"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:28"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:18"] [quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 11:46"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 11:46"]Toi on varmaan lepomitta? Useimmat puhuu sitten erektiomitasta joka n. 20 cm...? [/quote] erektiomitta suomalaisilla on keskimäärin 13,77cm. [/quote] Eikä taas... Saisiko linkkiä ihan kunnolliseen tutkimukseen, jossa kerrotaan miten tulos saatu, montako miestä mukana jne. Täällä palstalla on tasan yksi jankkaaja, jolla miesten penikset jatkuvasti mielessä eikä haluta uskoa, että keskiverto nuorella/keski-ikäisellä miehellä penis on useimmiten n. 14-20 cm pitkä. Ei se sun mulkkusi siitä kasva, jos väität että kaikilla muillakin on joku 13 cm. Mene terapiaan, ettei tarvitse käyttää kaikkea vapaa-aikaa toisten miesten penisten miettimiseen. [/quote] Miesten penisten pituuden keskimitta ei ole läheskään 20 senttiä. Jopa suomalaisten omat tutkimukset tämän kertovat. Et ole tainnut nähdä yhtäkään alastonta miestä livenä kun tuollaista roskaa väität. Miehet sen asian jo tietää ja samoin kaikki lääkärit. Mutta sinunkaltaisia naisia joilla ei ole mitään tajua biologiasta vaan jänkkäät jotain roskaa täällä jatkuvasti. [/quote] Olen nähnyt useitakin. Olen myös keskustellut miesten kanssa asiasta, jotka ovat nähneet vieläkin enemmän peniksiä. Ei 20 cm ole mikään harvinaisuus, vaikkei joka kolmannella sellaista olekaan.
[/quote]
Jos nainen kysyy mieheltä hänen peniksensä pituutta niin mies valehtelee aina.
20 senttinen nyt vaan on niin harva että et tasan ole nähnyt niitä useita. Ei ole kaverisikaan niitä nähnyt
[/quote]
Tämä on vähän sama kuin väittäisi, ettet ole koskaan nähnyt kaksimetristä tai lyhytkasvuista ihmistä. Aivan järjetön väite.
t. yli 20-senttisen peniksen nähnyt ja kokenut
Mistä sen sitten mittaakaan. Jos persereiästä tai häntäluusta, niin tuleehan sitä pituutta.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:24"]
Ei ole mahdollista. Itselläni on melkein 19cm ja ihan tavallinen mies olen.
[/quote]
Kai olet vertaillut kavereiden kanssa stondiksessa? Siis siten että mittaatte toisiltanne.
En tiedä mieheni peniksen mittaa, mutta kuukausipalkka ilman bonuksia on 5 800,-
olet nähnyt 1000 kotimaista kullia erektiossa. Miten? missä? miksi?
Itellä on 17cm pitkä ja noin 4,5cm paksu kyrpä!!!
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:28"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:18"]
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 11:46"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 11:46"]Toi on varmaan lepomitta? Useimmat puhuu sitten erektiomitasta joka n. 20 cm...? [/quote] erektiomitta suomalaisilla on keskimäärin 13,77cm. [/quote] Eikä taas... Saisiko linkkiä ihan kunnolliseen tutkimukseen, jossa kerrotaan miten tulos saatu, montako miestä mukana jne. Täällä palstalla on tasan yksi jankkaaja, jolla miesten penikset jatkuvasti mielessä eikä haluta uskoa, että keskiverto nuorella/keski-ikäisellä miehellä penis on useimmiten n. 14-20 cm pitkä. Ei se sun mulkkusi siitä kasva, jos väität että kaikilla muillakin on joku 13 cm. Mene terapiaan, ettei tarvitse käyttää kaikkea vapaa-aikaa toisten miesten penisten miettimiseen.
[/quote]
Miesten penisten pituuden keskimitta ei ole läheskään 20 senttiä. Jopa suomalaisten omat tutkimukset tämän kertovat. Et ole tainnut nähdä yhtäkään alastonta miestä livenä kun tuollaista roskaa väität.
Miehet sen asian jo tietää ja samoin kaikki lääkärit. Mutta sinunkaltaisia naisia joilla ei ole mitään tajua biologiasta vaan jänkkäät jotain roskaa täällä jatkuvasti.
[/quote]
Olen nähnyt useitakin. Olen myös keskustellut miesten kanssa asiasta, jotka ovat nähneet vieläkin enemmän peniksiä. Ei 20 cm ole mikään harvinaisuus, vaikkei joka kolmannella sellaista olekaan.
[/quote]
Homomiehiä vai missä ne miehet jäykkiä peniksiä ovat nähneet?
Näin miehenä tätä ihmettelen. Velttoja näkee usein, mutta sillä ei ole mitään korrelaatiota seisokkikoon kanssa.
Mä en nyt tajua :D kuinka hankalaa on ymmärtää, että se keskimitta on keskiarvo jostakin? Maailmaan mahtuu erilaisia peniksiä ja emättimiä enemmän kuin yksikään täällä pyörivä on nähnyt. "Emätin on vain 11cm, miten siitä isompi penis voisi olla hyvä?" - just sillä perusteella että ihmiset ja anatomiat on aina vähän erilaisia. Tietyt seksiasennot sitä paitsi lyhentää emätintä ja toisin päin. Omissa suhteissa on tullut vastaan erilaisia varustuksia, kaksi viidestä oli yli tämän teidän keskimitan ja muut kolme alle sen :) Eikä lepotilassa olevasta peniksestä voi päätellä yhtään mitään ellei satu olemaan ympärileikattu (eikä aina silloinkaan!). Esimerkkinä nykyinen mieheni, jonka kikkeli on lepotilassa kuin pieni katkarapu, mutta erektiossa pyörii 19cm paikkeilla. Alapäämme ovat hyvinkin yhteensopivat, en kai mä muuten sitä ois vuosia kattellut.
Mitä väliä jonkun kusiruutan pituudella? Onhan pitkä tietysti kätevä, ulettuu pönttöön asti eikä tule roiskeita. Me lyhemmät joudutaan vähän siivoilemaan jos tulee huti.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 12:11"]
Mä oon nähny alastomassa suomessa varmaan n.1000 erilaista kullia. Omasta mielestäni ne kaikki ovat juuri tuota 13-17 cm. Hyvin harva näyttää isommalta. Muutamia todella isoja eli +20cm silmämääräisesti on tullut vastaan, mutta todella harvassa näyttävät olevan. Todella pieniä siellä ei myöskään näy, mutta se taas johtuu oletettavasti siitä, etteivät niiden kantajat kehtaa niitä esitellä siellä.
Tämän perusteella uskon tuon, että 95% kullit ovat juuri tuota 13-17
[/quote]
Siis mitä ihmeen tuota? Aloittaja puhui 13-16 sentin keskiluokasta, eikä 13-17 sentin. Tuohon 13-17 sentin haarukkaan minäkin niukin naukin mahtuisin mukaan. Aloittajan haarukasta sen sijaan jään niukasti ulkopuolelle :)