Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko ottaneet äitienpäivänä tavaksi

Vierailija
12.05.2012 |

Antaa aamusta vaimollenne munaa?. Niinhän se on että vaimoni on lastemme äiti,olemme ottaneet jo tavaksi että rakastelemme heti aamusta. Sen jälkeen vasta kakut ja kahvit,minusta hyvä äitienpäivä aloitus. Onko teillä tämmöstä perinnettä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että monen äidinmielestä olisi mukavempi äitienpäivä aloitus kun ei äijä ois ekana tyrkyttämässa kulliansa, vaan saisi rauhassa heräillä ja odottaa lasten tekemää aamiaista sänkyyn. illalla sitten vaimon toiveet ja halut kunnioittaen voisi tyydyttää rakastellen.

toki asia eri jos vaimo itse noin haluaa, mutta muuten taitaa olla enempi miehen halujen tyydytystä tuo.

T: M37

Vierailija
2/5 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi tänäiltana hän varmaan kysyy saiskos aamuherätyksen. Minä hiivin salaa ja alan paijaamaan alkkareiden päältä pillua, eikä aikaakaan kun hän rupeaa ynisemään ja haluaa lisää.

Eli ei ole pelkästään minun haluista kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalua heti aamusta!!eikä mitään väliä,mikä päivä ois;)...!

N40+

Vierailija
4/5 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamutoimia ja mikä tahansa aamu olisi käynyt. Olisi ollut ihanaa herätä juuri hyväilyyn oikeista paikoista. Ilman,että ensin mies herättää ja kysyy, että sopiiko. PAH.

Vierailija
5/5 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamutoimia ja mikä tahansa aamu olisi käynyt. Olisi ollut ihanaa herätä juuri hyväilyyn oikeista paikoista. Ilman,että ensin mies herättää ja kysyy, että sopiiko. PAH.

Meillä on kummankin puoleinen sopimus että herättelemme toisiamme näin. Voi sitä aamutunnelmaa kun saamme pehmeän (kovan) aamuherätyksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän