Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana ja nenä tukossa

Vierailija
26.11.2014 |

Hei kaikki ! Miten te hoidatte nuhaista ja tukkoista nenäänne raskausaikana.

Ymmärtääkseni nenäsumutteita ei saisi käyttää. Onko kenelläkään mitään vaihtoehtoista raskausaikana sopivaa ja tehokasta menetelmää avata tukkoinen nenä ?

Nenä on nyt niin tukossa ja olo tukala kun ei pysty hengittämään :( Apua kaivataan!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarvikuono! Ei lisättävää.

Vierailija
2/8 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittosuola tippoja?
Itselläni toki tukkoinen nenä oli rakaus oire joka loppui vasta synnärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkottua sipulia kippoon ja kippo samaan huoneeseen missä oleskelet.

Vierailija
4/8 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 10:18"]Sarvikuono! Ei lisättävää.
[/quote]

Tämä ja höyryhengitys

Vierailija
5/8 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No keittosuolatippoja ja kyllä minä niitä nenäsumutteitakin olen jokaisessa raskaudessa käyttänyt.Ei niistä mitään haittaa ole ollut.
T.mami x9

Vierailija
6/8 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä :) Olen käyttänyt sarvikuonoa mutta nenä tuntuu menevän sillä enemmän tukkoon.. vaikka vesi kyllä virtaa läpi.

Keittosuolatipat eivät ainakaan edellisessä raskaudessa auttaneet. Mutta kokeilempa niitä vielä myös ja myös kokeilen tuota höyryhengitystä. Hei siihenhän voi lisätä vicksyä siihen höyryveteen :) Olen jo seisoskellut pität ajat iltaisin höyryävän kuumassa suihkussa mutta se autaa vaan hetken..

Sipuliakin voisin kyllä kokeilla :) Kiitokset kaikille :) toivotaan että olo helpottuu pian!

Vierailija
7/8 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yhdessä raskaudessa tosi paha turvotus ja myös limakalvot olivat niin turvonneet, että oli vaivalloista hengittää. Varsinkin nukkuessa oli tosi vaikeaa löytää asentoa, jossa pystyi hengittämään nenän kautta.

Silloin lääkäri määräsi minulle paria lääkettä, joiden pakkausselosteessa luki, ettei saa käyttää raskauden ja imetyksen aikana. Lääkäri neuvoi, että raskaana saa käyttää mutta imettäessa ehdottomasti ei. Eli kannattaa kysyä lääkäriltä jos ongelma on jatkuva.

Vierailija
8/8 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos. Käyn lääkärissä jos vaiva jatkuu tai tulee useammin. Raskaus vasta alkuvaiheessa...