Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei "mammat", auttakaas vähän yhden miehen kanssa :)

Vierailija
26.11.2014 |

Olen nuori nainen ja äiti. Erosin lapseni isästä puolitoista vuotta sitten. Aika on mennyt enemmän tai vähemmän "haavoja nuoleskellessa". Enkä muutenkaan ole halunnut kiirehtiä mihinkään uuteen, lapseni ja itseni takia.
Nyt kuitenkin olen tavannut netissä (eh :D) ihanan miehen. Olemme jutelleet tämän miehen kanssa kuukausia, aluksi ihan vain kaveripohjalta mutta nyt jonkin aikaa ilmassa on ollut puolin ja toisin muutakin :).
Olen skypettänyt hänen kanssaan, joten hän on ainakin ulkoisesti sitä mitä sanoo olevansa.
Mies tietää lapsestani eikä se ole hänelle mikään ongelma, päinvastoin. Hän esim. lähetti lapselleni postitse Hello Kitty pehmolelun (lapsi on suuri Hello Kitty fani :D). En tosin uskaltanut antaa omaa osoitettani joten pehmolelu tuli Poste Restanten kautta.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet vaan rohkeasti tapaamaan johonkin julkiselle paikalle. Jos kerran haluat tavata. Eihän siinä muu auta. Mitä oikeastaan pelkäät? 

Vierailija
22/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 10:25"]

Miten netissä tavattu mies on erilainen, kun esim. kahvilassa tavattu tuttavuus. Ennenmän te varmaa olette tutustuneet, kun IRL tutustutaan ennen ensitreffejä. Mutta toki jää kotiin vielä vähän kasvamaan, jos siltä tuntuu.

[/quote] Kai tämäkin on jollain tapaa totta... AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei edes skypessä herätä luottamustasi, unohda se.

Vierailija
24/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 10:26"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 10:09"]Niin, siihen itse ongelmaan :). Mies siis haluaisi tavata ja niin minäkin jollakin tasolla, mutta jotenkin en vain yksinkertaisesti uskalla! Pelkään että uskaltamattomuuteni pilaa tämän jutun :(. Mistä ihmeestä saisin rohkeutta tavata miehen? AP [/quote] Onko mies ihan "lapsirakas", kun lelutkin on jo lähtenyt? Kannattaisiko joidenkin kellojen äidillä soida?

[/quote] Voihan sen noinkin ajatella... Mies vain sattui työmatkallaan löytämään sellaisen vähän erikoisemman pehmon ja halusi sen lapselleni ostaa koska tällä oli juuri ollut synttärit. AP

Vierailija
25/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies tietää lapsestani eikä se ole hänelle mikään ongelma, päinvastoin. Hän esim. lähetti lapselleni postitse Hello Kitty pehmolelun (lapsi on suuri Hello Kitty fani :D)."

Outoa että pakettia pukkaa lapselle eikä äidille (jos kenellekään vielä tuossa vaiheessa tarvii pukata).

Ootte te tyhmiä. Ja hulluja. Kilin kalin kellot laukkaa

Vierailija
26/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida kaikki inkkarit olla kaoottissa

Vierailija
27/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 10:28"]

Menet vaan rohkeasti tapaamaan johonkin julkiselle paikalle. Jos kerran haluat tavata. Eihän siinä muu auta. Mitä oikeastaan pelkäät? 

[/quote] Olet oikeassa, kuten moni muukin tähän keskusteluun osallistunut... Kai se tapaaminen sitten hitto vie pitää ottaa puheeksi ja sopia joku aika ja paikka. AP

Vierailija
28/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 10:22"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 10:17"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 10:12"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 10:09"]

Ootko kattonu telkusta Catfish-ohjelmaa? Kaikki ei ole sitä miltä näyttää :D

[/quote] Itseasiassa olen :D. Siksi olenkin tooodella varovainen! En esim. ole antanut miehelle puhelinnumeroani. Olemme skypettäneet joten olen nähnyt että mies on ulkoisesti sitä mitä sanookin, muusta en voikkaan sitten mennä takuuseen. AP

[/quote]

Niin ja entä sitten?! Onhan tuo jotenkin suloista, että aikuinen ihminen joka on jo nähnyt elämää pelkää, mutta mitä?! Sitä, että sydän särkyy?!? Olet jo iso tyttö ja varmaan tiedät, että asiat on vain asioita, joita pitää kokea.

[/quote] No en oikestaan pelkää niinkään sitä sydämen särkymistä, vaan sitä että olemme tavanneet netissä... AP

[/quote]

Mitä menit sinne nettiin, jos se on niin kamala paikka, että ...Niin mitä? Mikä tässä nyt on se pointti? Tuleeko nettituttuihin joitain viruksia, joita muihin ei tule.

Vierailija
29/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 10:34"]

Ei taida kaikki inkkarit olla kaoottissa

[/quote] Juu ei, tuolla ne vilistelevät menemään miten sattuu :D. AP

Vierailija
30/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 10:32"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 10:26"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 10:09"]Niin, siihen itse ongelmaan :). Mies siis haluaisi tavata ja niin minäkin jollakin tasolla, mutta jotenkin en vain yksinkertaisesti uskalla! Pelkään että uskaltamattomuuteni pilaa tämän jutun :(. Mistä ihmeestä saisin rohkeutta tavata miehen? AP [/quote] Onko mies ihan "lapsirakas", kun lelutkin on jo lähtenyt? Kannattaisiko joidenkin kellojen äidillä soida?

[/quote] Voihan sen noinkin ajatella... Mies vain sattui työmatkallaan löytämään sellaisen vähän erikoisemman pehmon ja halusi sen lapselleni ostaa koska tällä oli juuri ollut synttärit. AP
[/quote]

No niin varmaan. Ootko hiukan yksinkertainen. Ja uskot mitä haluat

Vierailija
31/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi riskiä. Haiskahtaa ja äiti vielä onnen huumassa helposti rerkuun vedettävissä

http://www2.amk.fi/digma.fi/www.amk.fi/opintojaksot/0407012/1084373418267/1092984571938/1092985726916/1109501292405.html

Vierailija
32/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei? Mun poika voisi tehdä noin että lähettäisi pehmolelun. On ison perheen vanhin, tykkää lapsista, on herrasmies ja antaa lahjoja meille äidilleen ja pikkusisaruksilleen. Ei kaikki miehet ole mitään pedofiilejä ja sikoja. Toinenkin poika oli kesätöissä leikkipuistossa teininä. Parikymppisiä ovat molemmat. Kyllä miehetkin voi olla lapsirakkaita. 

[/quote]

Vierailija
33/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepäisen pakonomaisessa pedofiliassa henkilö oppii käyttämään erilaisia keinoja halunsa tyydyttämiseksi. Hän voi hakeutua halunsa kohteena olevan lapsen äidin ystäväksi tai pariutua tämän kanssa tai osallistua ulkomaanmatkoilla kansainväliseen lapsikauppaan tai -vaihtoon. Lukuun ottamatta samanaikaisesta seksuaalisesta sadismista kärsiviä pedofiili pyrkii muuten huolehtimaan lapsen muista tarpeista ollakseen menettämättä lapsen ystävyyttä tai estääkseen lapsen ilmiannon. Pedofiili voi myös käyttää erilaisia uhkauksia estääkseen lapsen ilmiannon. Pedofilia on luonteeltaan usein vuosia kestävä ja itsepäinen pakkokäytöksen muoto, erityisesti poikiin kohdistuva pedofilia on usein vuosikymmeniäkin kestävää.

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00495

Vierailija
34/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 10:43"]Ei? Mun poika voisi tehdä noin että lähettäisi pehmolelun. On ison perheen vanhin, tykkää lapsista, on herrasmies ja antaa lahjoja meille äidilleen ja pikkusisaruksilleen. Ei kaikki miehet ole mitään pedofiilejä ja sikoja. Toinenkin poika oli kesätöissä leikkipuistossa teininä. Parikymppisiä ovat molemmat. Kyllä miehetkin voi olla lapsirakkaita. 

[/quote]
[/quote]

Onhan tuo nyt hieman outoa kun lahjat kohdistuvat vain lapseen!

Vierailija
35/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 10:26"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 10:09"]Niin, siihen itse ongelmaan :). Mies siis haluaisi tavata ja niin minäkin jollakin tasolla, mutta jotenkin en vain yksinkertaisesti uskalla! Pelkään että uskaltamattomuuteni pilaa tämän jutun :(. Mistä ihmeestä saisin rohkeutta tavata miehen? AP
[/quote]

Onko mies ihan "lapsirakas", kun lelutkin on jo lähtenyt? Kannattaisiko joidenkin kellojen äidillä soida?
[/quote]

Niinpä ihmeestä että ensimmäisenä lapselle eikä äidille :/

Vierailija
36/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu ap.

Vierailija
37/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 10:32"][quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 10:26"]

[/quote]

Ei muutakun sitten tapaamisiin.

Vierailija
38/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mun mielestä mitenkään outoa. Eikös lapsella ollut synttärit eikä äidillä? Minusta olisi creepympää jos antaisi äidille lahjan, niinkuin tämä yksi sankari joka kirjoitti työpaikkaihastuksestaan jolle halusi antaa lahjan. Kun suhde on vasta tolla asteella. Lapselle lahjan antaminen on vähän neutraalimpaa ja kuitenkin ele että "hyväksyn että sinulla on lapsi". Minua jotenkin nyppii kolmen pojan äitinä tuo miesten demonisoiminen. Mikä on miehen tausta lasten kanssa? Voihan sillä olla sukulaislapsia tai muita lähipiirin lapsia jotka on läheisiä ja näin ollen lapsen ilahduttaminen ihan luontaista. Pedofiilihössötys on mennyt vähän yli jo, onhan niitä toki mutta ei sen takia voi sairaiksi yleistää koko miessukupuolta.

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 10:47"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 10:43"]Ei? Mun poika voisi tehdä noin että lähettäisi pehmolelun. On ison perheen vanhin, tykkää lapsista, on herrasmies ja antaa lahjoja meille äidilleen ja pikkusisaruksilleen. Ei kaikki miehet ole mitään pedofiilejä ja sikoja. Toinenkin poika oli kesätöissä leikkipuistossa teininä. Parikymppisiä ovat molemmat. Kyllä miehetkin voi olla lapsirakkaita.  [quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 10:26"] [quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 10:09"]Niin, siihen itse ongelmaan :). Mies siis haluaisi tavata ja niin minäkin jollakin tasolla, mutta jotenkin en vain yksinkertaisesti uskalla! Pelkään että uskaltamattomuuteni pilaa tämän jutun :(. Mistä ihmeestä saisin rohkeutta tavata miehen? AP [/quote] Onko mies ihan "lapsirakas", kun lelutkin on jo lähtenyt? Kannattaisiko joidenkin kellojen äidillä soida? [/quote] [/quote] Onhan tuo nyt hieman outoa kun lahjat kohdistuvat vain lapseen!

[/quote]