Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei "mammat", auttakaas vähän yhden miehen kanssa :)

Vierailija
26.11.2014 |

Olen nuori nainen ja äiti. Erosin lapseni isästä puolitoista vuotta sitten. Aika on mennyt enemmän tai vähemmän "haavoja nuoleskellessa". Enkä muutenkaan ole halunnut kiirehtiä mihinkään uuteen, lapseni ja itseni takia.
Nyt kuitenkin olen tavannut netissä (eh :D) ihanan miehen. Olemme jutelleet tämän miehen kanssa kuukausia, aluksi ihan vain kaveripohjalta mutta nyt jonkin aikaa ilmassa on ollut puolin ja toisin muutakin :).
Olen skypettänyt hänen kanssaan, joten hän on ainakin ulkoisesti sitä mitä sanoo olevansa.
Mies tietää lapsestani eikä se ole hänelle mikään ongelma, päinvastoin. Hän esim. lähetti lapselleni postitse Hello Kitty pehmolelun (lapsi on suuri Hello Kitty fani :D). En tosin uskaltanut antaa omaa osoitettani joten pehmolelu tuli Poste Restanten kautta.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitukseni lähti liian aikasin! :D Jatkoa on tulossa...

Vierailija
2/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jo kuukausia niin sillä on luultavasti monta rautaa tulessa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siihen itse ongelmaan :). Mies siis haluaisi tavata ja niin minäkin jollakin tasolla, mutta jotenkin en vain yksinkertaisesti uskalla! Pelkään että uskaltamattomuuteni pilaa tämän jutun :(. Mistä ihmeestä saisin rohkeutta tavata miehen? AP

Vierailija
4/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kattonu telkusta Catfish-ohjelmaa? Kaikki ei ole sitä miltä näyttää :D

Vierailija
5/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 10:08"]

jos jo kuukausia niin sillä on luultavasti monta rautaa tulessa..

[/quote] Paljon mahdollista, mutta eihän se kiellettyä ole kun emme ole vielä edes nähneet :D. AP

Vierailija
6/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se mies mikään sarjamurhaaja on...

Vierailija
7/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 10:09"]

[/quote] Itseasiassa olen :D. Siksi olenkin tooodella varovainen! En esim. ole antanut miehelle puhelinnumeroani. Olemme skypettäneet joten olen nähnyt että mies on ulkoisesti sitä mitä sanookin, muusta en voikkaan sitten mennä takuuseen. AP

Vierailija
8/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä sinua tarkalleen ottaen pelottaa, sekö että olette tavanneet netissä etkä tunne ihmistä vielä? Vai jokin muu, esim.pelkkää jännitystä jonka vuoksi et uskalla?
Positiivista on sentään se,että olette skypettäneet ja olette nähneet toisenne, että on kumminkin paljastanut kasvonsa sulle.. :)

Vierailija
9/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 10:11"]

Tuskin se mies mikään sarjamurhaaja on...

[/quote] Joo, ei varmaan olekkaan. Olisi kyllä jo hirvittävän huonoa tuuria jos olisi! AP

Vierailija
10/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sua pelottaa se että jos tapaatte niin se ei olekaan niin ihana kuin kuvittelit. kemia ei pelaa tms. siksi pitäisi tavata HETI ja jos jää kaveritasolle niin sitten jää

Vierailija
11/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 10:12"]

[/quote] Itseasiassa olen :D. Siksi olenkin tooodella varovainen! En esim. ole antanut miehelle puhelinnumeroani. Olemme skypettäneet joten olen nähnyt että mies on ulkoisesti sitä mitä sanookin, muusta en voikkaan sitten mennä takuuseen. AP

[/quote]

Niin ja entä sitten?! Onhan tuo jotenkin suloista, että aikuinen ihminen joka on jo nähnyt elämää pelkää, mutta mitä?! Sitä, että sydän särkyy?!? Olet jo iso tyttö ja varmaan tiedät, että asiat on vain asioita, joita pitää kokea.

Vierailija
12/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 10:13"]

Mikä siinä sinua tarkalleen ottaen pelottaa, sekö että olette tavanneet netissä etkä tunne ihmistä vielä? Vai jokin muu, esim.pelkkää jännitystä jonka vuoksi et uskalla? Positiivista on sentään se,että olette skypettäneet ja olette nähneet toisenne, että on kumminkin paljastanut kasvonsa sulle.. :)

[/quote] No juurikin tuo että olemme tavanneet netissä ja sitten siihen vielä päälle ihan pelkkä jännitys. AP

Vierailija
13/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 10:15"]

sua pelottaa se että jos tapaatte niin se ei olekaan niin ihana kuin kuvittelit. kemia ei pelaa tms. siksi pitäisi tavata HETI ja jos jää kaveritasolle niin sitten jää

[/quote] Tämäkin on totta :/. Jotenkin olen vain aina lykännyt näkemistä tämän pelon takia, mikä lienee silkka karhunpalvelus itselle. AP

Vierailija
14/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat teiniltä. Nyt vaan tapaamaan asap. Ei ole reilua hukata miehenkään aikaa jos vaikka teillä ei synkkaakaan.

Vierailija
15/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 10:17"]

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 10:12"]

[/quote]

Niin ja entä sitten?! Onhan tuo jotenkin suloista, että aikuinen ihminen joka on jo nähnyt elämää pelkää, mutta mitä?! Sitä, että sydän särkyy?!? Olet jo iso tyttö ja varmaan tiedät, että asiat on vain asioita, joita pitää kokea.

[/quote] No en oikestaan pelkää niinkään sitä sydämen särkymistä, vaan sitä että olemme tavanneet netissä... AP

Vierailija
16/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat sitten rauhassa niiden haavojen nuolemista. Et selvästikään ole valmis! Eikä tuollainen hedelmätön juupaseipäs ole reilua miestäkään kohtaan.

Vierailija
17/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 10:20"]

Vaikutat teiniltä. Nyt vaan tapaamaan asap. Ei ole reilua hukata miehenkään aikaa jos vaikka teillä ei synkkaakaan.

[/quote] No enpä kovin vanha olekaan :)... Joka tapauksessa olet oikessa sen suhteen että hukkaan miehen aikaa kun vetkuttelen näkemisen suhteen. Kai se vain pitää sitten ottaa itseä niskasta kiinni :s. AP

Vierailija
18/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten netissä tavattu mies on erilainen, kun esim. kahvilassa tavattu tuttavuus. Ennenmän te varmaa olette tutustuneet, kun IRL tutustutaan ennen ensitreffejä. Mutta toki jää kotiin vielä vähän kasvamaan, jos siltä tuntuu.

Vierailija
19/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 10:09"]Niin, siihen itse ongelmaan :). Mies siis haluaisi tavata ja niin minäkin jollakin tasolla, mutta jotenkin en vain yksinkertaisesti uskalla! Pelkään että uskaltamattomuuteni pilaa tämän jutun :(. Mistä ihmeestä saisin rohkeutta tavata miehen? AP
[/quote]

Onko mies ihan "lapsirakas", kun lelutkin on jo lähtenyt? Kannattaisiko joidenkin kellojen äidillä soida?

Vierailija
20/38 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 10:23"]

Jatkat sitten rauhassa niiden haavojen nuolemista. Et selvästikään ole valmis! Eikä tuollainen hedelmätön juupaseipäs ole reilua miestäkään kohtaan.

[/quote] Ei kyse ole siitä ettenkö olisi valmis. Rohkeus ei vain meinaa riittää...  Olen puhunut miehen kanssa siitä että koen kohtelevani häntä väärin kun vitkuttelen näkemisen suhteen, mutta mies on sanonut että voimme nähdä silloin kun olen valmis siihen ja se on hänelle ok. En siltikään haluaisi "tuhlata hänen aikaansa." AP