Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ei selsiä, niin ei muutakaan läheisyyttä

Vierailija
03.10.2021 |

Seksielämämme on hiipunut ja seksiä on enää n. kerran pari kuukaudessa. Mies on ollut jo pitkään halukkaampi osapuoli. Olen joskus ”torjunut” hänen lähentymisyrityksensä vetäytymällä tilanteesta. Näinä hetkinä seksi tosin olisi ollutkin melko mahdotonta.
Nyt tilanne on mennyt siihen, että miehestä on tullut hiljainen ja vetäytyvä. Mikään muukaan läheisyys ei enää käy, lähtee pois paikalta jopa.
Mikä ihme siinä on, että jos läheisyys ei johda seksiin, ei sitä sitten voi olla lainkaan. Onko se yhdyntä niin mahtavaa, että vain sillä on merkitystä? Ei siis enää vierekkäin oloa tai halailua lainkaan ja muutenkin tuntuu olevan pahantuulinen usein.
Muistelen aiemmasta, että fiilis muuttuu heti kun on ollut seksiä. Uskomatonta, että aikuisen miehen mielentilat on yhdynnästä riippuvaisia.

Kommentit (232)

Vierailija
181/232 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin ne pihtaavat naist syntyvät, kun eivät saa miehiltään hyvää ja nautinnollista seksiä. Miksi ihmeessä miehet eivät voi kuunnella naisen toiveita? Kaivavat itselleen kuoppaa, ja sitten haukkuvat naisia, vaikka ovat aivan itse tilanteen aiheuttaneet.

Tätä samaa saa täällä lukea alinomaan.

Kuuntelin parisuhteessa vaimoni toivetta. Se toive oli,että mitä vähemmän seksiä,sen parempi. Jo aiemmin kertoi että hänen puolelleen aviovuodetta ei minulla ole mitään asiaa. Kyllä,aika pahalta tuntui. Niinkuin sekin, kun tajusin että ne kaksi tai kolme kertaa jolloin seksiä, tai "seksiä", oli edellisten kolmen vuoden  aikana, olivat puolisolleni vain jonkinsortin velvollisuudesta selällään makaamista. Jos ei oma halukkuutenikaan ollut enää suurta, niin silloin lähti viimeinenkin. Puolitoista vuotta liittoa vielä tuon "mitä vähempi,sen parempi" ilmoituksen jälkeen, sitten tuntui että nyt riittää. Samoin tuntui hänestäkin, ja paperit erosta taipaleelle.

No,aiheutinko minä tuon tilanteen omilla toimillani?  En tiedä. Edelleenkään. Oliko seksi,silloin kun sitä vielä oli,huonoa ja puolisoani tyydyttämätöntä? En tiedä varmasti, mutta käsittääkseni oli nautinnollista kummallekin,  hänen puheistaan ja käytöksestään arvelin niin. Sen mitä tiedän varmasti on se, että seksi oli se mikä loppui ensimmäisenä siitä parisuhteesta. Syitä en tiedä edelleenkään, ja mitäpä tuolla enää väliä onkaan. Naisia en hauku yleisesti, enkä myöskään ex-puolisoani, sillä oli liitossamme paljon hyvääkin viimeisistä vaikeista vuosista huolimatta.

Et siis ollu "varma" saiko vaimosi ikinä orgasmia? Siinä vois olla se syy...Lueppas vaikka tuota threadia  Hyvästä rakastajasta..

Kuten sanoin, sen käsityksen mukaan mitä tähän asti on tästä elämän osa-alueesta tullut, niin oli hänellekin nautinnollista. Hän myös sanoi niin. Jos valehteli,niin teki sen  erittäin taidokkaasti. Pystyykö yleensäkään kukaan täysin, siis täysin, varmasti olemaan tietoinen toisen tuntemuksista seksin suhteen? Hän joka arvelee olevansa,kuinka sen varmistatte tai todennatte? Täytättekö yhdynnän jälkeen kirjallisen tai sähköisen todistuksen jossa kumpikin osapuoli pisteyttää a) yhdynnän kokonaisarvosanan, b) oman tyydyttyneisyyden asteen, c) esileikin määrän ja laadun, d) pipelon kovuusasteen, e) pimpin kosteuden, f) yhdynnän visuaalisen ilmeen g) mahdollisten apivälineitten laadun ja nautinnollisuuden h) äänenkäytön i) orgasmien määrän ja laadun ja j) yhdynnän jälkeisen toiminnan osalta?  Jos tämä on yleinen käytäntö, (ja tästä datasta tehtävä tilastointi), niin täytyy tunnustaa oppimattomuutensa. Ei tullut harrastettua tilastointia.

Siis pilluhan supistelee rytmikkäästi orgasmin jälkeeen joskus kauankin, sen voi mies jelposti tuntea. Lisäksi ei siihen yhdyntää tarvita....jo yhdyntä on ollut se ainoa seksi mitä nainen saanut, on se varsin epätodennäköistä jopa.

Aika hyvin pystyy siis mies toteamaan saiko nainen vai ei, jos ei nainen itse sano, voi myös feikata. Mutta, nainenhan voi laueta miehen suuhun tai sormelle, sen huomaakyllä. Miehet tuntuvat yllättävän usein pitävän sitä panoa ainoana oikean, koska se HEILLE on monasti se paras.

Enkä nyt vätä ettei vaimosi ole saanut, esitimpähän vain joitakin mahdollisuuksia.

Eksäni vain jyysti ja jyysti, joten en ikinä saanut.

Nykyinen tekee vaikka mitä muuta ja saan todellakin, ja siksi myös haluan seksiä paljon nyt. Oma kokemus tämä.

Tähän ikään mennessä on tullut kyllä jonkinmoinen havainto naisoletettujen o-asioista, vaikken varmasti mikään Don Juanin tai Casanovan nykyversio olekaan. Rohkenen väittää että lienen joissakin o-jutuissa ollut myös osallisena. Mutta kuten sanoin,TÄYSIN varmasti toisen osapuolen tuntemuksista ei tiedä kuin hän itse. Kuten et tiedä sinäkään eksäsi tai nyksäsi sisimpiä arviointeja omista vaakamambotaidoistasi.

No tiedän takuuvarmasti, kun sanoo että seksi on upeeta ja saan aina heti kulllin pystyyn ja osallistun monin tavoin sen kullin hoivaamiseen ja täyden nautinnon miehelleni. Sanoo usein, ettei kestä enempää, on päästävä joko panemaan tai teen loppuun käsin tai suulla. Ei tarvii arvuutella kyllä.

Vai että takuuvarmasti tiedät...No jos näin on,niin ihailtavaa itsevarmuutta. Omalta kohdaltani on maailma opettanut sen että muuta takuuvarmaa ei ole kuin se että sille jolle on joskus ollut elämän ensimmäinen päivä,tulee takuuvarmasti myös viimeinen. Muut asiat ovatkin sitten enemmän tai vähemmän epävarmaa.

No mies haluaa useasti päivässä...ja just äsken sanoi, että voi kuinka hän nauttii kun vetelen hitaasti toisella kädellä ja toisella hiukan liukkarilla sitä nupin alaosaa. Tästä pitää kuulemma erityisesti. Molemmat siis tykkää. Ja miksei  tykkäis.

Onneksi olkoon, kun seksiä on ja se on kivaa. Mutta edelleenkään, eihän sinulla ole kuin miehesi sana, sekä hänen käyttäytymisensä sen takeena että seksi on hyvää ja tyydyttävää. Aivan kuten ei ollut minullakaan kuin vaimoni sana ja hänen käyttäytymisensä. Siihen se vain oli ja on uskominen. Et ole maailmankaikkeuden ensimmäinen (oletettavasti nuori) ihminen jolla seksiä on ja se on kivaa. Jokainen fossiili-ikäinenkin on ollut joskus nuori ja samantyyppisessä tilanteessa jolloin seksiä oli ja molempia halutti. Vuodet vierivät ja asiat voivat joskus muuttua. Jos käy niin että löydät itsesi vielä eronneena nyksästäsi (jota en tietenkään toivo), niin onko silloin ymmärrettävä niin että et sitten ollutkaan senkaltainen seksin ylipapitar kuin tällä hetkellä "takuuvarmasti tiedät" olevasi?

Nyt sulle tulee ylläri; oltu yhdessä 40 vuotta, ja aina vaan liekki palaa kovaa! Eikä sitä kukaan muu mies voikkaan sanoa, oma mies vain. Ja samoin minä voin sanoa, että on upeeta seksiä mitä mies antaa. Meillä nyt vaan on korkeat libidot molemmilla. Huikeeta seksiä aina ja jokapäivä.

Tiedostetaan, että pokkeuksia kai ollaan,mutta meillä on myös oikeasti syvä ja intohimoinen rakkaus...ei se kulkaas ikää katso.

No voi rähmä,olisit heti sanonut että olet se iänikuinen "ollaan 77-vuotiaita ja viidestä yhdeksään kertaan seksiä on joka päivä,- jouluna ja juhannuksena tuplasti-, ja orgasmit on semmoisia että talo tärisee"-tyyppi. Olisihan tuo pitänyt arvata. No joo, narrasin minäkin. Oikeasti olen 97-vuotias ja kaikkien viiden tyttöystävän kanssa on joka päivä neljästä yhteentoista kertaa seksiä. En vain kehdannut kertoa kun olisi vain herättänyt turhaa kateutta. Olen aikeissa hankkia yksi tyttöystävä lisää kun tuntuu että vähänlaiseen saan noilta vakituisilta.

Vierailija
182/232 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin ne pihtaavat naist syntyvät, kun eivät saa miehiltään hyvää ja nautinnollista seksiä. Miksi ihmeessä miehet eivät voi kuunnella naisen toiveita? Kaivavat itselleen kuoppaa, ja sitten haukkuvat naisia, vaikka ovat aivan itse tilanteen aiheuttaneet.

Kuuntelin parisuhteessa vaimoni toivetta. Se toive oli,että mitä vähemmän seksiä,sen parempi. Jo aiemmin kertoi että hänen puolelleen aviovuodetta ei minulla ole mitään asiaa. Kyllä,aika pahalta tuntui. Niinkuin sekin, kun tajusin että ne kaksi tai kolme kertaa jolloin seksiä, tai "seksiä", oli edellisten kolmen vuoden  aikana, olivat puolisolleni vain jonkinsortin velvollisuudesta selällään makaamista. Jos ei oma halukkuutenikaan ollut enää suurta, niin silloin lähti viimeinenkin. Puolitoista vuotta liittoa vielä tuon "mitä vähempi,sen parempi" ilmoituksen jälkeen, sitten tuntui että nyt riittää. Samoin tuntui hänestäkin, ja paperit erosta taipaleelle.

No,aiheutinko minä tuon tilanteen omilla toimillani?  En tiedä. Edelleenkään. Oliko seksi,silloin kun sitä vielä oli,huonoa ja puolisoani tyydyttämätöntä? En tiedä varmasti, mutta käsittääkseni oli nautinnollista kummallekin,  hänen puheistaan ja käytöksestään arvelin niin. Sen mitä tiedän varmasti on se, että seksi oli se mikä loppui ensimmäisenä siitä parisuhteesta. Syitä en tiedä edelleenkään, ja mitäpä tuolla enää väliä onkaan. Naisia en hauku yleisesti, enkä myöskään ex-puolisoani, sillä oli liitossamme paljon hyvääkin viimeisistä vaikeista vuosista huolimatta.

Et siis ollu "varma" saiko vaimosi ikinä orgasmia? Siinä vois olla se syy...Lueppas vaikka tuota threadia  Hyvästä rakastajasta..

Kuten sanoin, sen käsityksen mukaan mitä tähän asti on tästä elämän osa-alueesta tullut, niin oli hänellekin nautinnollista. Hän myös sanoi niin. Jos valehteli,niin teki sen  erittäin taidokkaasti. Pystyykö yleensäkään kukaan täysin, siis täysin, varmasti olemaan tietoinen toisen tuntemuksista seksin suhteen? Hän joka arvelee olevansa,kuinka sen varmistatte tai todennatte? Täytättekö yhdynnän jälkeen kirjallisen tai sähköisen todistuksen jossa kumpikin osapuoli pisteyttää a) yhdynnän kokonaisarvosanan, b) oman tyydyttyneisyyden asteen, c) esileikin määrän ja laadun, d) pipelon kovuusasteen, e) pimpin kosteuden, f) yhdynnän visuaalisen ilmeen g) mahdollisten apivälineitten laadun ja nautinnollisuuden h) äänenkäytön i) orgasmien määrän ja laadun ja j) yhdynnän jälkeisen toiminnan osalta?  Jos tämä on yleinen käytäntö, (ja tästä datasta tehtävä tilastointi), niin täytyy tunnustaa oppimattomuutensa. Ei tullut harrastettua tilastointia.

Siis pilluhan supistelee rytmikkäästi orgasmin jälkeeen joskus kauankin, sen voi mies jelposti tuntea. Lisäksi ei siihen yhdyntää tarvita....jo yhdyntä on ollut se ainoa seksi mitä nainen saanut, on se varsin epätodennäköistä jopa.

Aika hyvin pystyy siis mies toteamaan saiko nainen vai ei, jos ei nainen itse sano, voi myös feikata. Mutta, nainenhan voi laueta miehen suuhun tai sormelle, sen huomaakyllä. Miehet tuntuvat yllättävän usein pitävän sitä panoa ainoana oikean, koska se HEILLE on monasti se paras.

Enkä nyt vätä ettei vaimosi ole saanut, esitimpähän vain joitakin mahdollisuuksia.

Nykyinen tekee vaikka mitä muuta ja saan todellakin, ja siksi myös haluan seksiä paljon nyt. Oma kokemus tämä.

Tähän ikään mennessä on tullut kyllä jonkinmoinen havainto naisoletettujen o-asioista, vaikken varmasti mikään Don Juanin tai Casanovan nykyversio olekaan. Rohkenen väittää että lienen joissakin o-jutuissa ollut myös osallisena. Mutta kuten sanoin,TÄYSIN varmasti toisen osapuolen tuntemuksista ei tiedä kuin hän itse. Kuten et tiedä sinäkään eksäsi tai nyksäsi sisimpiä arviointeja omista vaakamambotaidoistasi.

No tiedän takuuvarmasti, kun sanoo että seksi on upeeta ja saan aina heti kulllin pystyyn ja osallistun monin tavoin sen kullin hoivaamiseen ja täyden nautinnon miehelleni. Sanoo usein, ettei kestä enempää, on päästävä joko panemaan tai teen loppuun käsin tai suulla. Ei tarvii arvuutella kyllä.

Vai että takuuvarmasti tiedät...No jos näin on,niin ihailtavaa itsevarmuutta. Omalta kohdaltani on maailma opettanut sen että muuta takuuvarmaa ei ole kuin se että sille jolle on joskus ollut elämän ensimmäinen päivä,tulee takuuvarmasti myös viimeinen. Muut asiat ovatkin sitten enemmän tai vähemmän epävarmaa.

No mies haluaa useasti päivässä...ja just äsken sanoi, että voi kuinka hän nauttii kun vetelen hitaasti toisella kädellä ja toisella hiukan liukkarilla sitä nupin alaosaa. Tästä pitää kuulemma erityisesti. Molemmat siis tykkää. Ja miksei  tykkäis.

Onneksi olkoon, kun seksiä on ja se on kivaa. Mutta edelleenkään, eihän sinulla ole kuin miehesi sana, sekä hänen käyttäytymisensä sen takeena että seksi on hyvää ja tyydyttävää. Aivan kuten ei ollut minullakaan kuin vaimoni sana ja hänen käyttäytymisensä. Siihen se vain oli ja on uskominen. Et ole maailmankaikkeuden ensimmäinen (oletettavasti nuori) ihminen jolla seksiä on ja se on kivaa. Jokainen fossiili-ikäinenkin on ollut joskus nuori ja samantyyppisessä tilanteessa jolloin seksiä oli ja molempia halutti. Vuodet vierivät ja asiat voivat joskus muuttua. Jos käy niin että löydät itsesi vielä eronneena nyksästäsi (jota en tietenkään toivo), niin onko silloin ymmärrettävä niin että et sitten ollutkaan senkaltainen seksin ylipapitar kuin tällä hetkellä "takuuvarmasti tiedät" olevasi?

Nyt sulle tulee ylläri; oltu yhdessä 40 vuotta, ja aina vaan liekki palaa kovaa! Eikä sitä kukaan muu mies voikkaan sanoa, oma mies vain. Ja samoin minä voin sanoa, että on upeeta seksiä mitä mies antaa. Meillä nyt vaan on korkeat libidot molemmilla. Huikeeta seksiä aina ja jokapäivä.

Tiedostetaan, että pokkeuksia kai ollaan,mutta meillä on myös oikeasti syvä ja intohimoinen rakkaus...ei se kulkaas ikää katso.

No voi rähmä,olisit heti sanonut että olet se iänikuinen "ollaan 77-vuotiaita ja viidestä yhdeksään kertaan seksiä on joka päivä,- jouluna ja juhannuksena tuplasti-, ja orgasmit on semmoisia että talo tärisee"-tyyppi. Olisihan tuo pitänyt arvata. No joo, narrasin minäkin. Oikeasti olen 97-vuotias ja kaikkien viiden tyttöystävän kanssa on joka päivä neljästä yhteentoista kertaa seksiä. En vain kehdannut kertoa kun olisi vain herättänyt turhaa kateutta. Olen aikeissa hankkia yksi tyttöystävä lisää kun tuntuu että vähänlaiseen saan noilta vakituisilta.

No eipä olla eläkeiässä edes. Joskus sinä tulet varmaan olemaan, toivottavasti sulla seisoo yhä silloin, ja sulla edes joku kamu.

Mutta pääasiahan on, että saa sanoa ikävästi. Tosin ei enää tässä vaiheessa ole vaikutusta. Onnea sulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/232 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisiin ei saisi vastata. 

Mutta seksi, seksi, seksi. Itseäni ei seksi enää kiinnosta, eikä se johdu miehestäni. Hän haluaisi enemmän, ja se on ongelma koska minulla kiinnostus on vähenemässä koko ajan. On paljon muutakin sellaista mikä tekee elämästä hyvän. Pidän läheisyydestä, rakastan miestäni, mutta aika monella ihmisellä, naisella etenkin seksi ei ole niin merkittävä asia. Yksilöllisiä eroja on paljon tietenkin, joillain on korkea libido ja hyvä niin. Toivottavasti vakka valitsee kantensa useimmissa tapauksissa. 

Mutta yleisesti, sukupuolten välillä on epäsuhta. Voidaan teoretisoida sitä miksi se näin on, mikä evoluutiobiologinen tehtävä milläkin käyttäytymismallilla on, tai mikä kulttuurissamme on vikana kun nainen ei saa haluta aidosti. 

Siksi ärsyttää ihmisten halujen niputtaminen hyvin kapeakatseisesti, ja erilaisten temppuvalikoimien esittely. Miten tyhmää. En halua parempia orgasmeja, en oikein voi kuvitella kiihkeämpää tai parempaa seksiä. Lelut lähinnä vaivaannuttavat. Itselleni riittää kerran kuussa, eikä enempään oikein pysty itseään pakottamaan.  Tietenkin masturboin itse muutaman kerran viikossa. Varmasti kumppanin vaihto toisi jännitettä lisää, mutta eihän näin hyviä ole. En halua muita, haluan juuri tämän suhteen jossa nyt olen. 

Vierailija
184/232 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itselleni riittää kerran kuussa, eikä enempään oikein pysty itseään pakottamaan.  Tietenkin masturboin itse muutaman kerran viikossa."

Eikö tässä nyt ole melkoisen suuri ristiriita? Jos sinulle kerran 1 seksikerta kuussa on riittävä annos, niin miksi ihmeessä sitten masturboit viikottain? Eikö se masturvbointi sitten tuoo sinulle seksuaalista nautintoa, jota et kaipaa kuin 12 kertaa vuodessa?

Vierailija
185/232 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Itselleni riittää kerran kuussa, eikä enempään oikein pysty itseään pakottamaan.  Tietenkin masturboin itse muutaman kerran viikossa."

Eikö tässä nyt ole melkoisen suuri ristiriita? Jos sinulle kerran 1 seksikerta kuussa on riittävä annos, niin miksi ihmeessä sitten masturboit viikottain? Eikö se masturvbointi sitten tuoo sinulle seksuaalista nautintoa, jota et kaipaa kuin 12 kertaa vuodessa?

Seksi miehen kanssa voi olla eri asia kuin tyydytys ja sen saaminen.

Vierailija
186/232 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyys vaikuttaa toki seksiin. Mutta kumpi sen määrittää, mies vai nainen. Se takkatuliromantiikka ei itselläni pure, mutta kun nainen on pornona, sytyn. Samoin sen jälkeen läheisyyttä on enemmän. Kumman tikun nainen valitset? Sen joka syttyy vai sen joka ei syty. Muistakaa laittautuminen hepeneistä lähtien sekä pervoilu. 

Vierailija
187/232 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masturbointi on helpompaa ja nopeampaa, ei mene aikaa juurikaan. Ei tarvitse valmistautua tai virittäytyä, on vain. 

Vierailija
188/232 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No voi rähmä,olisit heti sanonut että olet se iänikuinen "ollaan 77-vuotiaita ja viidestä yhdeksään kertaan seksiä on joka päivä,- jouluna ja juhannuksena tuplasti-, ja orgasmit on semmoisia että talo tärisee"-tyyppi. Olisihan tuo pitänyt arvata. No joo, narrasin minäkin. Oikeasti olen 97-vuotias ja kaikkien viiden tyttöystävän kanssa on joka päivä neljästä yhteentoista kertaa seksiä. En vain kehdannut kertoa kun olisi vain herättänyt turhaa kateutta. Olen aikeissa hankkia yksi tyttöystävä lisää kun tuntuu että vähänlaiseen saan noilta vakituisilta"

Millälailla olen narranut? Pitäskö täällä jotenkin esittäytyä?

Ja palstalle tyypillistä seksikielteisyyttä, siis naisiin kohdistuvaa. Jos naine kertoo nauttivansa seksistä, ja saavansa orgasmeja, varsinkin pitkässä parisuhteessa, tulee halveksuntaaja alapeukkuja hetipaikalla.

Mutta kun mies kertoo, ettei välitä vaimonsa saamisista, ja kertoo käyvänsä vieraissa, voi mikä peukutusten määrä!

Hyvää kansainvälistä tyttöjenpäivää vaan kaikille, n.60 norta tyttöä kuolee päivittäin synnytyksiin, kun on alaikäisinä pakkonaitettu.

Vierailija
189/232 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä miten pakkonaittaminen tähän liittyy?

Vierailija
190/232 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voinhan sen selittääkkin, jos et ymmärrä.

kun tyttö alaikäisenä pakkonaitetaan, ja mieshän panee vaikka 12 vuotiasta, siitä seuraa raskaus, ja tyttö kuolee. J a tästä puhutaan tänään, siksi, että on tyttöjenpäivä.Varmasti usein nämä myös ympärileikattuja, ja kiinniommeltuja. Mies vaan "avaa" tytön sitten kätevästi partaveitsellä, että pääsee nautiskelemaan.

Kiva että tunnet empatiaa näihin tyttöihin...

Vierailija
191/232 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helvatun hyvä kysymys. Hän pitää mielummin miehensä puutteessa ja harrastaa omaa kivaa viikoittain.  Omakiva on ilmeisesti parempaa kuin miehen nuoleminen ja sormettaminen tai paneminen.  Jos oma vaimoni olisi tuollainen itsekäs, niin lähtisin suhteesta välittömästi.  Itse elänyt pitkän parisuhteeni niin, että säännöstellyt oman kivan harrastamista, jotta vaimolle riittänyt himoa ja parasta seksissä. Tiennyt, että vaimo syttynyt parhaiten aistiessaan kovan himoni häntä kohtaa. Siksi panetusta on pitänyt säästellä vaimolle. Nuorempana kun seksiä oli useita kertoja viikossa, en harrastannut ollenkaan, ei olisi kunto ja halut riittäneet, säästin kaikki vaimolle. Nyt yli 60v seksikerrat vähentyneet krta viikkoo tai vähän yli, joten on tullut omakiva välillä mukaan, silloinkin yleensä selkeästi ennen mahdollista seuraavaa kertaa. Ei viitsi tuhlata paukkuja, kun kiimassa naiminen on xxxx kertaa paremman tuntuista.  Toisekseen jos on oikein panettanut, olen pyytänyt vaimon ottamaan suihin seksikertojen välissä. Minusta parisuhteessa pitää panostaa toisen tyydyttämiseen. Jos ei panosta, ei kannata olla parisuhteessakaan. Tyhjää saa pyytämättäkin.

Vierailija
192/232 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kun tyttö alaikäisenä pakkonaitetaan, ja mieshän panee vaikka 12 vuotiasta, siitä seuraa raskaus, ja tyttö kuolee. J a tästä puhutaan tänään, siksi, että on tyttöjenpäivä.Varmasti usein nämä myös ympärileikattuja, ja kiinniommeltuja. Mies vaan "avaa" tytön sitten kätevästi partaveitsellä, että pääsee nautiskelemaan.

Pitäisikö tästä puhua kaikissa ketjuissa tänään? 

Vierailija
193/232 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkö on sun huolenaiheesi? Ei tekis pahitteeksi, vaikka puhuttaisiinkin!

Vierailija
194/232 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin vastata, mitä kaikkea olen tehnyt miesten naisia ja tyttöjä kohtaan kohdistuvaa väkivaltaa kohtaan. Se ei näköjään mennyt läpi moderaattoreitlta. Tunnen enemmän empatiaa moniin asioihin kuin pystyt ymmärtämään. Se vaan ei ole ketjun aihe. Yritä nyt se tajuta.

Vierailija
195/232 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkö on sun huolenaiheesi? Ei tekis pahitteeksi, vaikka puhuttaisiinkin!

Rohingojen kansanmurhaa unohtamatta. 

Homojen asema Venäjällä on kanssa hyvin hälyyttävä. Suorastaan huono. Eikä Kiinassa ole helppoa olla lesbo, sieltä kuuluu tosi pahoja uutisia. 

Vierailija
196/232 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ja pornoilukin ovat läheisyyttä. Kai kyse on vähän kumpi oli ensin, muna vai kana? Pitääkö naista miellyttää kovin ensin tai miestä?

Vierailija
197/232 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin vastata, mitä kaikkea olen tehnyt miesten naisia ja tyttöjä kohtaan kohdistuvaa väkivaltaa kohtaan. Se ei näköjään mennyt läpi moderaattoreitlta. Tunnen enemmän empatiaa moniin asioihin kuin pystyt ymmärtämään. Se vaan ei ole ketjun aihe. Yritä nyt se tajuta.

No ei ylläpito kiellä tuollaisia asioita, älä viitsi, sua ei hatin tattia kiinnosta joidenkin tyttöjen kohtalo. Oma kulli kullan kallis vaan.

Vierailija
198/232 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ylläpito kiellä tuollaisia asioita, älä viitsi, sua ei hatin tattia kiinnosta joidenkin tyttöjen kohtalo. Oma kulli kullan kallis vaan.

Eikä sinua edes naisten seksin laadun tai määrän paraneminen. 

Vierailija
199/232 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen estänyt raiskauksen, olen estänyt lasten hyväksikäyttöä, miesten väkivaltaa naisia kohtaan. Menisiköhän tämä modeilta nyt läpi. Olenpa paha.

Vierailija
200/232 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen estänyt raiskauksen, olen estänyt lasten hyväksikäyttöä, miesten väkivaltaa naisia kohtaan. Menisiköhän tämä modeilta nyt läpi. Olenpa paha.

Tuo on kyllä kunnioitettavaa. Moni nainen varmaan moisen miehen haluaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi