Kun ei selsiä, niin ei muutakaan läheisyyttä
Seksielämämme on hiipunut ja seksiä on enää n. kerran pari kuukaudessa. Mies on ollut jo pitkään halukkaampi osapuoli. Olen joskus ”torjunut” hänen lähentymisyrityksensä vetäytymällä tilanteesta. Näinä hetkinä seksi tosin olisi ollutkin melko mahdotonta.
Nyt tilanne on mennyt siihen, että miehestä on tullut hiljainen ja vetäytyvä. Mikään muukaan läheisyys ei enää käy, lähtee pois paikalta jopa.
Mikä ihme siinä on, että jos läheisyys ei johda seksiin, ei sitä sitten voi olla lainkaan. Onko se yhdyntä niin mahtavaa, että vain sillä on merkitystä? Ei siis enää vierekkäin oloa tai halailua lainkaan ja muutenkin tuntuu olevan pahantuulinen usein.
Muistelen aiemmasta, että fiilis muuttuu heti kun on ollut seksiä. Uskomatonta, että aikuisen miehen mielentilat on yhdynnästä riippuvaisia.
Kommentit (232)
joo eikös ovispäivinä yleensä naiset tee sen ainoan aloitteeen. no tänäänkin kyllä mainostettiin että pikkarit märät mutta siihen se jäi. puhelin voi voiton ja muut asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin ne pihtaavat naist syntyvät, kun eivät saa miehiltään hyvää ja nautinnollista seksiä. Miksi ihmeessä miehet eivät voi kuunnella naisen toiveita? Kaivavat itselleen kuoppaa, ja sitten haukkuvat naisia, vaikka ovat aivan itse tilanteen aiheuttaneet.
Tätä samaa saa täällä lukea alinomaan.
Monet naiset eivät kerro mitä haluavat. Vaikka kuinka kysyt, niin ei. Et taida nähdä kuin oman totuutesi, mutta maailma ei ole niin mustavalkoinen.
Jep. Miehille läheisyys (ihan oikein, nekin pitävät lähelläolosta) ja seksi ovat niin tärkeitä, että he korjaisivat sen jos voisivat. Kuuntelevat ihan varmasti kun heille sanoo että mikä seksin määrää lisäisi.
Ongelma on siinä, että kovin moni haluton nainen ei vain halua puhua asiasta. Oman näkemykseni mukaan siinä joutuisi liikaa kohtaamaan sen oman haluttomuutensa. Voisi joutua sanomaan, että ei ole mitään tehtävissä, sori. Ja jos sen sanoisi ääneen, niin toinenhan voisi lähteä.
Ei päde aina. Minä olen kertonut. Kerroin että haluaisin nuolentaa joskus, kerroin, että haluaisin että ennen yhdyntää mies laittaisi liukkaria kädelleen ja hieroisi minua takaapäin kun olen kontallaan, kerroin että haluaisin että sitoisi minua, kerroin että haluaisin että ottaisi minut jossain ulkona, jätin pariskuntien seksilelun tietokoneen päälle johon menee aina töiden jälkeen katsomaan. Toiveisiini mied on vastannnut;voidaan joskus kokeilla...ei ole kokeiltu. Lelun nähtyään tuli nauraen kysymään, mitäs tämä tuolla tekee, johon vastasin hymyillen että haluaisin että käytetään sitä yhdessä. Se oli laitettu taikaisin miehen laatikkoon eikä käytetty. Joten kyllä niitä toiveita on esitetty mutta kun ei toinen halua kanssani/minulle niitä antaa niin minkäs teet.
Haluttomuuksia on niin erilaisia. Siis sun tilanteesi on kauhea, kuten seksittömyydestä kärsivällä usein.
Osa ihmisistä on haluttomia tällaisesta ns evoluutiobiologisesta syystä. Osa ei ole kovin seksuaalisia muutenkaan, ja jos tässä päällä on vielä joku kulttuuri jossa seksiin liittyviä asioita ei saisi mainita, niin soppa on valmis.
Jos ei haluta niin ei haluta, se on aika selvää. Mutta haluaako haluta, näkeekö sen arvokkaan että yrittää tulla toista vastaan, siitä on usein myös iso puute.
Jos sun ideoillesi naureskellaan tai niitä vähätellään, niin onhan se ihan hirveää sekin ettei kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea selittää mitä haluttomuus tarkoittaa. Itsetyydytys on eri asia. Nopea toimitus jossa vaan saan ilman mitään sähellystä. 5 min ja se on siinä.
Seksi on todella hyvää ja antoisaa, mutta en vain jaksa siitä huolimatta kuin ehkä noin kerran kuussa. En voi siis sanoa miehelleni että en halua häntä, koska se ei pidä paikkaansa. Haluan vain aika harvoin.
Sinä et halua miestäsi, etkä varsinkaan arvosta miestäsi. Sinua ei näytä miehesi käsimys läheisyyden- ja seksinpuutteessa haittaavan. Parisuhteessa ajatellaan ME, mutta sinä ajattelet vain MINÄ. Sitten ihmettelet, ettei mies halua läheisyyttäkään. Miksi haluaisi, kun tulee torjutuksi. Aika kylmäävää minusta, enkä jäisi tuollaiseen suhteeseen. Ei tulisi mieleenkään jäädä.
Mikäs tuomionenkeli-mies, täällä jatkuvasti jakelee tuomioitaan eri naisille? Mikäs sinä olet tietämään esim. miten tuokin nainen arvostaa miestään? hitostako sinä sen voit mennä sanomaan. Tätä teet ihan jokaiselle naiselle joka ikinä uskaltaa täällä suunsa avata.
Sinä tykkäät vain naisesta, joka sanoo nauttivansa ainoastaan yhdynnästä, olet täys torvi mieheksi. (no niin nyt tuli sitten miehellekin mieto haukkumasana...), ja just kuten joku mies aiemmin luonnehti, apukoululainen.
Olen heitä aikoinani opettanut, ja heissä oli muuten paljon empatiakykyä ja lämpöä.Sinussa ei tippaakaan!
Arvostelee toista ja heti perään sortuu tähän itse. 🤦#myötähäpeä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea selittää mitä haluttomuus tarkoittaa. Itsetyydytys on eri asia. Nopea toimitus jossa vaan saan ilman mitään sähellystä. 5 min ja se on siinä.
Seksi on todella hyvää ja antoisaa, mutta en vain jaksa siitä huolimatta kuin ehkä noin kerran kuussa. En voi siis sanoa miehelleni että en halua häntä, koska se ei pidä paikkaansa. Haluan vain aika harvoin.
Sinä et halua miestäsi, etkä varsinkaan arvosta miestäsi. Sinua ei näytä miehesi käsimys läheisyyden- ja seksinpuutteessa haittaavan. Parisuhteessa ajatellaan ME, mutta sinä ajattelet vain MINÄ. Sitten ihmettelet, ettei mies halua läheisyyttäkään. Miksi haluaisi, kun tulee torjutuksi. Aika kylmäävää minusta, enkä jäisi tuollaiseen suhteeseen. Ei tulisi mieleenkään jäädä.
Mikäs tuomionenkeli-mies, täällä jatkuvasti jakelee tuomioitaan eri naisille? Mikäs sinä olet tietämään esim. miten tuokin nainen arvostaa miestään? hitostako sinä sen voit mennä sanomaan. Tätä teet ihan jokaiselle naiselle joka ikinä uskaltaa täällä suunsa avata.
Sinä tykkäät vain naisesta, joka sanoo nauttivansa ainoastaan yhdynnästä, olet täys torvi mieheksi. (no niin nyt tuli sitten miehellekin mieto haukkumasana...), ja just kuten joku mies aiemmin luonnehti, apukoululainen.
Olen heitä aikoinani opettanut, ja heissä oli muuten paljon empatiakykyä ja lämpöä.Sinussa ei tippaakaan!
Arvostelee toista ja heti perään sortuu tähän itse. 🤦#myötähäpeä
Jepjep. Mutta näinhän tämä ihminen aina tekee, hän on se joka voi sanoa muille. Jos muut sanovat vastaan, niin seurauksena uhriutuminen.
Elämä on joillain pakonomaista aina ja koko ajan oikeassa olemista. Itsetunto nolla.
Ja tosiaan, toivon että tuo edellinen joskus osoittaisi empatiaa hyväksymällä muiden seksuaalisuuden, millaista se sitten ikinä onkin. Sitähän tuossa toivotaan.
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena voin kertoa, että mieli on todellakin paljon virkeämpi ja hyväntuulisempi kun saan seksiä. Olen ollut miehen kanssa yhdessä todella nuoresta asti ja nyt olemme vähän päälle 30 molemmat. Mies on se haluttomampi osapuoli. Ihmettelee, että miksi minun tekee niin paljon mieli. Voisin harrastaa seksiä vähintäänkin 3krt viikossa tai miksi ei vaikka joka päivä, mutta meillä saattaa olla kahden viikon taukojakin mikä kaivelee todella mieltäni. Jos edellisesti kerrasta alkaa olla liian pitkä aika, niin muutun etäiseksi ja kärttyiseksi.
Täällä täysin sama tilanne. Teineistä asti yhdessä, kaksi pientä lasta, vähän yli 30-vuotiaita ja seksi on tärkeää suhteessa meille molemmille. Olen tosin suhteessa yleensä se aloitteen tekijä ja halukkaampi osapuoli. Mies ei ihan joka päivä jaksaisi, varsinkaan treenien jälkeen. Tälläkin vikolla kieltäytyi yhden kerran, mutta se on ihan ok. Silloin otetaan omat lelut esille.
Jos torjumisyrityksiä tulisi useampi peräkkäin, olisin varmasti kärttyinen ja etäinen, mutta pyrkisin kuitenkin avaamaan avointa keskustelua siitä, miksi häntä ei innosta.
Alkuperäiseen vastaan. Mies on puutteessa. Seksiä liian vähän suhteessa hänen haluihinsa. Itsetuntokin alkanut karisemaan torjumisistasi. Naisen läheisyys alkaa lopulta vain ärsyttää miestä jos seksiä ei ole ja pelkkää halailua. Sitten taas seksiä saaneena jaksan ainakin itse antaa läheisyyttä lähes loputtomasti.
Ja miksi olisi läheisyyttä, jos ei ole seksiä? Jos et halua seksiä kumppanisi kanssa, vaikka kumppania haluaa, et rakasta häntä.
Luin koko ketjun. Eka huomio ja yllätys oli se, että pääosa vastauksista olikin ihan järkeviä.
Mä olen sellainen mies, että jos en saa fyysisyyttä niin minusta ei saa mitään irti henkisellä puolella. Ei siis mitään. Käyttäydyn juurikin kuin ketjun aloittajan mies. Mutta miksi sitten halailisin ja silittelisin, jos jään itse ilman.
Mutta en kuitenkaan silittele pelkän seksin toivossa. Usein se siihen sitten kuitenkin kääntyy...
Sitten täällä väitetään, että mies ei voi tietää kuinka nainen oikeastaan nauttii tai ei nauti. Jokainen mies kyllä tuntee naisen supistelut kalussaan. Näkee punaiset posket ja nautinnolliset kasvot. Ja jos näitä merkkejä ei näy, niin kannattaa ihan suoraan kysyä.
Mutta ketjun aloittajan on ihan turhaa odotella mitään romantiikkaa tai silittelyä, niin pitkään kun jalat pysyy ristissä. Minä en tuollaisessa kaverisuhteessa jatkaisi. Olenkin aina häipynyt, jos suhde on alkanut tämmöiseksi muuttua. Miksi kiduttaa itseään ja pilata oma elämä. Jokainen valitsee itse puolisonsa. Turhaa siis valittaa tai syyttää muita.
Sama täällä. Läheisyys voisi olla kiva juttu ihan molemmista, mutta jos fyysiset tarpeet ei ole tyydytetty, niin se ei ole mukavaa vaan ärsyttävää. Mutta jalat ristissä on hyvä vaatia ja valittaa kun toinen ei tottele. Erotkaa kun ei tosta tuu mitään
Vierailija kirjoitti:
Luin koko ketjun. Eka huomio ja yllätys oli se, että pääosa vastauksista olikin ihan järkeviä.
Mä olen sellainen mies, että jos en saa fyysisyyttä niin minusta ei saa mitään irti henkisellä puolella. Ei siis mitään. Käyttäydyn juurikin kuin ketjun aloittajan mies. Mutta miksi sitten halailisin ja silittelisin, jos jään itse ilman.
Mutta en kuitenkaan silittele pelkän seksin toivossa. Usein se siihen sitten kuitenkin kääntyy...Sitten täällä väitetään, että mies ei voi tietää kuinka nainen oikeastaan nauttii tai ei nauti. Jokainen mies kyllä tuntee naisen supistelut kalussaan. Näkee punaiset posket ja nautinnolliset kasvot. Ja jos näitä merkkejä ei näy, niin kannattaa ihan suoraan kysyä.
Mutta ketjun aloittajan on ihan turhaa odotella mitään romantiikkaa tai silittelyä, niin pitkään kun jalat pysyy ristissä. Minä en tuollaisessa kaverisuhteessa jatkaisi. Olenkin aina häipynyt, jos suhde on alkanut tämmöiseksi muuttua. Miksi kiduttaa itseään ja pilata oma elämä. Jokainen valitsee itse puolisonsa. Turhaa siis valittaa tai syyttää muita.
Nainen voi puristella alapään lihaksiaan myös ihan itse ilman orgasmia. Kasvon ilmeetkin voi feikata ja posket punottaa monilla kun vähän painitaan. Että mistä se mies voi tietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta en kuitenkaan silittele pelkän seksin toivossa. Usein se siihen sitten kuitenkin kääntyy...Sitten täällä väitetään, että mies ei voi tietää kuinka nainen oikeastaan nauttii tai ei nauti. Jokainen mies kyllä tuntee naisen supistelut kalussaan. Näkee punaiset posket ja nautinnolliset kasvot. Ja jos näitä merkkejä ei näy, niin kannattaa ihan suoraan kysyä.
Nainen voi puristella alapään lihaksiaan myös ihan itse ilman orgasmia. Kasvon ilmeetkin voi feikata ja posket punottaa monilla kun vähän painitaan. Että mistä se mies voi tietää?
Harvinaisen tyhmä pitää miehen olla, jos ei omalta naiseltaan erota saako vaiko ei. Tai sitten on niin kokematon ja tietämätön mies, ettei ole naisen orgasmia koskaan kokenut.
Eniten minua ihmetyttää naiset, jotka eivät mieheltään orgasmia pyydä ja vaadi tai edes että rehellisesti siihen pyritään. Nainen joka omalle miehelleen feikkaa on idiootti.
Empatiaa pitäisi tosiaan tuntea erilaisia mieltymyksiä kohtaan. Joku tykkää asusteista, jotkut haluavat peppuseksiä, kaikki on ok ja hienoa!
Seksuaalinen empatia auttaisi tätä palstaa ja keskusteluja paljonkin, edistäsi ihmisten hyvää oloa. Kiitos kun mainitsit!