Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ei selsiä, niin ei muutakaan läheisyyttä

Vierailija
03.10.2021 |

Seksielämämme on hiipunut ja seksiä on enää n. kerran pari kuukaudessa. Mies on ollut jo pitkään halukkaampi osapuoli. Olen joskus ”torjunut” hänen lähentymisyrityksensä vetäytymällä tilanteesta. Näinä hetkinä seksi tosin olisi ollutkin melko mahdotonta.
Nyt tilanne on mennyt siihen, että miehestä on tullut hiljainen ja vetäytyvä. Mikään muukaan läheisyys ei enää käy, lähtee pois paikalta jopa.
Mikä ihme siinä on, että jos läheisyys ei johda seksiin, ei sitä sitten voi olla lainkaan. Onko se yhdyntä niin mahtavaa, että vain sillä on merkitystä? Ei siis enää vierekkäin oloa tai halailua lainkaan ja muutenkin tuntuu olevan pahantuulinen usein.
Muistelen aiemmasta, että fiilis muuttuu heti kun on ollut seksiä. Uskomatonta, että aikuisen miehen mielentilat on yhdynnästä riippuvaisia.

Kommentit (232)

Vierailija
101/232 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin ne pihtaavat naist syntyvät, kun eivät saa miehiltään hyvää ja nautinnollista seksiä. Miksi ihmeessä miehet eivät voi kuunnella naisen toiveita? Kaivavat itselleen kuoppaa, ja sitten haukkuvat naisia, vaikka ovat aivan itse tilanteen aiheuttaneet.

Tätä samaa saa täällä lukea alinomaan.

Monet naiset eivät kerro mitä haluavat. Vaikka kuinka kysyt, niin ei. Et taida nähdä kuin oman totuutesi, mutta maailma ei ole niin mustavalkoinen.

Vierailija
102/232 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin ne pihtaavat naist syntyvät, kun eivät saa miehiltään hyvää ja nautinnollista seksiä. Miksi ihmeessä miehet eivät voi kuunnella naisen toiveita? Kaivavat itselleen kuoppaa, ja sitten haukkuvat naisia, vaikka ovat aivan itse tilanteen aiheuttaneet.

On sairas näkökanta että nainen olisi tae mistään. On hyviä ja huonoja naisia, ja kaikkea siltä väliltä. Ei kannattaisi sulkea silmiä, se ei auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/232 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan kieltäytyisi seksistä jos saa siitä hyvää oloa ja nautintoa? En minä ainakaan. Olen vuosien saatossa alkanut torjua mieheni lähentymisyrityksiä koska en vaan saa seksistä haluamaani nautintoa. Mies tuntuu saavan. Tästä on muodostunut kierre. Mieheni pettyy torjuntaani ja minä petyn seksiin ja seksin jälkeen on surkea olo, aivan kuten miehellä torjunnan jälkeen. Molemmat osapuolet suojelevat siis itseään pettymykseltä. Jos seksi on molemmille ihanaa ja siitä saa energiaa, ei siitä kieltäytymiselle ole mitään järkevää tai loogista syytä.

Lisäksi pitkissä liitoissa puoliso on läpikotaisin tuttu mikä on vähentänyt seksuaalista jännitettä.

Ainakin osa naisista (ehkä miehistäkin) käyttää seksiä vallan välineenä. Osa myös kostaa jotain kokemiaan asioita pihtaamalla, eikä ota näitä asioita kuitenkaan puheeksi. Oikeasti on yllättävän paljon ihmisiä, jotka eivät kykene täyspainoiseen parisuhteeseen. Näkeehän sen täälläkin, kun ihan asiallinenkin kritiikki saa ihmiset vihan valtaan, koska he eivät osaa nähdä muuta kuin sen oman totuutensa ja näin kieltäytyvät kehittymästä ihmisenä.

Juuri näin. Seksi on vallan väline, ja varsin tehokas sellainen. Ei ole eroa sillä, onko avio/avopuoliso tai sitten jonkun ökyrikkaan rakastaja/rakastajatar, kummassakin tapauksessa saadaan asiat kulkemaan halutulla tavalla, tai saadaan taloudellista etuisuutta erittäin vanhalla, ja erittäin tehokkaaksi havaitulla tavalla: seksiä säännöstelemällä. Vähemmän seksiä haluava/tarvitseva päättää että koska ja kuinka usein, millä edellytyksillä voi ehkä mahdolliseti olla kenties ajateltavissa. Ellei sitten juuri ennen tapahdu jotakin,joka horjuttaa syvää henkistä yhteyttä,tai sitten Lissu (tai Make, tarpeeton yliviivataan) soittaa pitkän puhelun ja alkaa väsyttämään, tai alkaa koskemaan päähän. Tai jotain.

Vierailija
104/232 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo tuossa aiemminhan nainen nimenomaan kirjoitti, ettei mies KUUNTELE hänen halujaan joten seksi huonoa. Ja huonoa seksiä itsekkään miehen kanssa ei nainen halua. Mitentuon muutoin voi ymmärtää.

Oma mies on todella halukas minulle jakelemaan orgasmeja, joten haluan sitten häntä myös paljon. J a ennenkuin joku taas tulee sanomaan, niin teen hänelle samoiin, mitä hän haluaa. Olemme siis epäitsekkäitää kumpikin ja siksi sujuu . Ihan ykinkertainen konsepti.

Vierailija
105/232 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo tuossa aiemminhan nainen nimenomaan kirjoitti, ettei mies KUUNTELE hänen halujaan joten seksi huonoa. Ja huonoa seksiä itsekkään miehen kanssa ei nainen halua. Mitentuon muutoin voi ymmärtää.

Oma mies on todella halukas minulle jakelemaan orgasmeja, joten haluan sitten häntä myös paljon. J a ennenkuin joku taas tulee sanomaan, niin teen hänelle samoiin, mitä hän haluaa. Olemme siis epäitsekkäitää kumpikin ja siksi sujuu . Ihan ykinkertainen konsepti.

Jos sinulla olisi asiat noin, et jakuttaisi täällä päivästä toiseen mollaamassa miehiä ja nostaen naisia jalustalle, etenkin itseäsi. Siihen ei yksinkertaisesti olisi tarvetta. Valitan, mutta toimintasi on läpinäkyvää.

Vierailija
106/232 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n tarina on tuttu meilläkin. Jopa hetken mietin että olisiko ap oma vaimoni.

Moni tässä ketjussa on hyvin analysoinut syy-seuraus suhteita. Itse voin kertoa oman polkuni.

Meillä parikymmentä vuotta yhteiseloa takana ja vaimo on aina ollut kylmempi seksuaalisesti, mutta läheisyyttä pitäisi kyllä olla paljon. Olin naivi ja ylioptimistinen vuosia ja yritin olla mieliksi ja puhumalla korjata tätä minun näkökulmasta kestämätöntä tilannetta. Nämä keskustelut johtivat usein vaimon pahaan mieleen ja hän omasta mielestään aina muutti itseään aktiivisemmaksi, mutta käytäntö ei juurikaan muuttunut ja torjunnat olivat yleisiä silti.

Parisen vuotta sitten minulla meni kuppi lopullisesti nurin jatkuvaan torjutuksi tulemiseen. Vaimo pohdiskeli silloin paljon omaa elämäänsä ja se sain myös minut pohtimaan että olenko oikeasti ansainnut kaiken tämän torjunnan. En koe että olisin. Päätin silloin, että lopetan aloitten teot ja itseni nöyryyttämisen kokonaan. Päätin myös että en ole velvollinen halailuihin ja muihin läheisyyden osoituksiin kun ei minunkaan tarpeilla ole merkitystä. Kun seksi väheni myös halut väheni ja ennen kaikkea tuo läheisyys ylipäätään tuntuu jopa vastenmieliseltä. Miksi ihmeessä haluaisin halailla, kosketella ja hemmotella ihmistä joka torjuu ja nöyryyttää minua vuosikausia puheeksiotoista huolimatta?

Totuushan on se että avioliitossakaan ei kummallakaan puolisolla ole velvollisuuksia sen kummemmin seksiin kuin muuhunkaan läheisyyteen. Olen tullut siihen tulokseen että meidän eritahtisuus ja toiveet parisuhteelta evät vain kohtaa. Harmi vain että tajusin sen vasta nyt kun lapset ovat haavoittuvaisessa iässä. Merkithän oli nähtävissä jo ennen perheen perustamista, mutta olin vain liian hyvä uskoinen ja optimistinen lukemaan niitä merkkejä oikein.

Nykyisin en koe tarvetta enää puhua. Miksi ihmeessä kokisin kun ei se johda mihinkään? Parempi on vain pitää suun supussa ja vältellä konflikteja. Se on aivan turhaa energian käyttöä.

Samankaltaisia tuntemuksia olen itsekin matkalla kokenut. Jos olisin osannut tulkita merkkejä joskus ja olisi ollut kokemusta enemmän, olisin varmaankin valinnut sen opiskeluaikaisen ihastuksen nykyisen puolison sijaan. Sen joka vielä vuosien jälkeen kohdatessa sanoi että on yhä minuun lätkässä... Mutta seurustelin jo silloin ja olin vakaasti sitä mieltä että kyllä se tästä. Kuitenkin puolison puheet ja teot seksin suhteen ovat raskaus- ja lasten imetysaikoja lukuunottamatta olleet kaukana toisistaan - halua on kuulemma ollut mutta silti harvoin on ollut fiilista... Silittely ja hieronta on kyllä aina kelvanneet.

Puhumattomuus ja läheisyyden karttaminen ei kokemukseni mukaan ehkäise konflikteja kovin kauaa, vaan aiheuttaa yhä pahempia konflikteja ja riitoja. Jos asiat ei puhumalla ratkea, avun hakeminen ja ero ovat paremmat vaihtoehdot.

Pystyn samaistumaan edelliseen täysin, omat kokemukset suurimmalta osalta samanmoiset. Näin jälkikäteen katsoen,olisi pitänyt tajuta että jos reippaasti alle kolmekymppisen naisen kanssa seurustelun alkuvaiheessa on seksiä max 2-3 krt/kuukausi niin voi olla kuivaa aikaa edessä kun ikää tulee lisää...Niinkuin sitten olikin. Jotenkin sitä vain ajatteli että tämä(kin) asia vielä paranee ja kohenee. Ja nyt nuoret kuulolla! Jotkut asiat voivat suhteen edetessä tosiaankin parantua ja kohentua,mutta tämä nimenomainen ei parane, vaan huononee. Joten,jos seksi on teille tärkeä osa parisuhdetta,niin tämä kannattaa huomioida. Kuten myös se että seksi on vain yksi osa suhdetta, Rehellisyyden nimissä on sanottava että ex-puolisoni oli ja on hyvä äiti lapsillemme, siinä suhteessa ei ole moitteen sijaa tähän asti ollut. Sitten tuo viimeinen lause puhumattomuudesta ja läheisyyden karttamisesta, aivan täyttä asiaa. Ehkäisevät konflikteja väliaikaisesti,mutta ongelmat eivät patoamalla poistu vaan tulevat tuonnenpana yhä suurempina. jos pystyy puhumaan asioista niin hyvä,on edes teoreettinen mahdollisuus olemassa. Me emme pystyneet edes siihen.

Vierailija
107/232 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan kieltäytyisi seksistä jos saa siitä hyvää oloa ja nautintoa? En minä ainakaan. Olen vuosien saatossa alkanut torjua mieheni lähentymisyrityksiä koska en vaan saa seksistä haluamaani nautintoa. Mies tuntuu saavan. Tästä on muodostunut kierre. Mieheni pettyy torjuntaani ja minä petyn seksiin ja seksin jälkeen on surkea olo, aivan kuten miehellä torjunnan jälkeen. Molemmat osapuolet suojelevat siis itseään pettymykseltä. Jos seksi on molemmille ihanaa ja siitä saa energiaa, ei siitä kieltäytymiselle ole mitään järkevää tai loogista syytä.

Lisäksi pitkissä liitoissa puoliso on läpikotaisin tuttu mikä on vähentänyt seksuaalista jännitettä.

Te kuitenkin tahdotte haluta toisianne, joten teette asioita suhteen parantamiseksi, kuten puhutte rauhassa? 

Vierailija
108/232 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te kuitenkin tahdotte haluta toisianne, joten teette asioita suhteen parantamiseksi, kuten puhutte rauhassa? 

Ei olla varmasti tarpeeksi puhuttu, mutta mies tietää, että en voi rentoutua kun joku muu on paikalla ja se meidän tilanne kuitenkin on. Ei hänkään sille oikein mitään voi tehdä kun ei ole varaa kakkosasuntoon.

Vierailija
109/232 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas kaipaisin hierontaa, mutta joudun usein pettymään kun ei mies jaksa. Saan siitä suurempaa nautintoa ja läheisyyttä kuin seksistä. Se on kaiken lisäksi huomattavan paljon helpompi toteuttaa. Onnistuu keskellä olohuonetta vaikka lapset ovat kotona, voi ääntelehtiä ja tuntuu niin hyvältä ja rentouttavalta. Ei tarvitse miettiä paikkaa ja aikaa ja olla hiljaa ja huonossa asennossa.

Vaikka en siis saa hierontaa niin usein kuin haluaisin, en sen vuoksi ota etäisyyttä ja ala mykkäkoulua.

Joku sanoi, että kannattaa ottaa mies, joka ei välitä seksistä. Kyllä minäkin siitä välitin hyvinkin paljon suhteemme alkuvuosina ja saatoimme harrastaa sitä montakin kertaa päivässä. Evoluutio on tehnyt tehtävänsä ja seksi ei ole enää niin kiinnostavaa.

Kai miehesi käy hieromassa toisia naisia jossain muualla. Kun ei jaksa enää kotona hieroa.

Meillä näin tekeekin kun kuuluu ammattiin ;D mutta minua ei hiero kotona ja se surettaa

Mistä miehesi tykkää, ja kuinka usein teet hänelle sitä? 

Vierailija
110/232 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksei miehsi anna sinulle hyvää seksiä ja orgasmeja? Onhan tuo hirveätä, jos seksin jälkeen on surkea olo! Olon pitäsi juuri silloin ollaauvoinen.

Miten miehesi tämän sulle selittää?

Vierailija
111/232 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset eivät kerro mitä haluavat. Vaikka kuinka kysyt, niin ei. Et taida nähdä kuin oman totuutesi, mutta maailma ei ole niin mustavalkoinen.

Saman olen huomannut, välillä puoliso ei silminnähden ole ollut tyytyväinen seksiin, mutta kun olen kysellyt, miten sitä voisi parantaa, ehdotellut uusia juttuja ja vaihtelua, niin eipä ole ollut mitään toiveita eikä tarvetta muuttaa mitään.

Vierailija
112/232 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin osa naisista (ehkä miehistäkin) käyttää seksiä vallan välineenä. Osa myös kostaa jotain kokemiaan asioita pihtaamalla, eikä ota näitä asioita kuitenkaan puheeksi. Oikeasti on yllättävän paljon ihmisiä, jotka eivät kykene täyspainoiseen parisuhteeseen. Näkeehän sen täälläkin, kun ihan asiallinenkin kritiikki saa ihmiset vihan valtaan, koska he eivät osaa nähdä muuta kuin sen oman totuutensa ja näin kieltäytyvät kehittymästä ihmisenä.

Juuri näin. Seksi on vallan väline, ja varsin tehokas sellainen. Ei ole eroa sillä, onko avio/avopuoliso tai sitten jonkun ökyrikkaan rakastaja/rakastajatar, kummassakin tapauksessa saadaan asiat kulkemaan halutulla tavalla, tai saadaan taloudellista etuisuutta erittäin vanhalla, ja erittäin tehokkaaksi havaitulla tavalla: seksiä säännöstelemällä. Vähemmän seksiä haluava/tarvitseva päättää että koska ja kuinka usein, millä edellytyksillä voi ehkä mahdolliseti olla kenties ajateltavissa. Ellei sitten juuri ennen tapahdu jotakin,joka horjuttaa syvää henkistä yhteyttä,tai sitten Lissu (tai Make, tarpeeton yliviivataan) soittaa pitkän puhelun ja alkaa väsyttämään, tai alkaa koskemaan päähän. Tai jotain.

Ja tämä on myös kulttuurinen ilmiö. Aina on ollut heikomman sukupuolen etujen mukaista säännöstellä sitä arvokkainta pääomaansa. Tavaran hinta pysyy korkeampana kun ei anna niin usein. Joillain yksilöillä on parempi hinnoitteluvoima kuin toisilla. 

Geneettistä perua, opittua, nimenomaan naisten haluttomuuteen on monia syitä. Joku vaikuttaa hieman, joku toinen syy enemmän. Mutta ongelma on, jos ei itse halua tehdä toiselle hyvää. Tahtomisella tuo historian painolasti kyllä kevenee. 

Vierailija
113/232 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Miehille läheisyys (ihan oikein, nekin pitävät lähelläolosta) ja seksi ovat niin tärkeitä, että he korjaisivat sen jos voisivat. Kuuntelevat ihan varmasti kun heille sanoo että mikä seksin määrää lisäisi. 

Ongelma on siinä, että kovin moni haluton nainen ei vain halua puhua asiasta. Oman näkemykseni mukaan siinä joutuisi liikaa kohtaamaan sen oman haluttomuutensa. Voisi joutua sanomaan, että ei ole mitään tehtävissä, sori. Ja jos sen sanoisi ääneen, niin toinenhan voisi lähteä. 

Vierailija
114/232 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä on myös kulttuurinen ilmiö. Aina on ollut heikomman sukupuolen etujen mukaista säännöstellä sitä arvokkainta pääomaansa. Tavaran hinta pysyy korkeampana kun ei anna niin usein. Joillain yksilöillä on parempi hinnoitteluvoima kuin toisilla. 

Geneettistä perua, opittua, nimenomaan naisten haluttomuuteen on monia syitä. Joku vaikuttaa hieman, joku toinen syy enemmän. Mutta ongelma on, jos ei itse halua tehdä toiselle hyvää. Tahtomisella tuo historian painolasti kyllä kevenee. 

Tasa-arvon myötä miehet ovat alkaneet myös kärsiä haluttomuudesta. Asiaahan joskus tutkittiin myös hiirillä. Kun naaraat saivat valtaa, uroksiata tuli passisia ja naaraista agressiivisia. Uroksia ei kiinnostanut naaraat enää ollenkaan ja se aiheutti naarassa lisää agressioita. Toivon hartaasti ettemme olisi samalla tiellä.

Mitä haluttomuuteen tulee, olen sen vaikutukset saanut kokea itse ja pahinta on ainainen torjuminen. Se todellakin kylmettää ihmisen. Mieheni haluttomuus oli itsetunnolleni liikaa. Tarttukaa niihin ongelmiin heti kun niitä ilmenee, ja tämä on sen haluttoman osapuolen vastuulla! Toinen huomaa tämän vasta myöhemmin ja se voi olla silloin liian myöhäistä. Keskustelkaa avoimesti haluistanne ja odotuksista myös seksin osalta.

Vierailija
115/232 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman olen huomannut, välillä puoliso ei silminnähden ole ollut tyytyväinen seksiin, mutta kun olen kysellyt, miten sitä voisi parantaa, ehdotellut uusia juttuja ja vaihtelua, niin eipä ole ollut mitään toiveita eikä tarvetta muuttaa mitään.

Voihan  miehetkin tietty googlettaa ja ajatella mistä se nainen nyt vois nauttia, jos ei puhumalla käy. Ja myös kokeilemalla, kai se nainen jotenkin näyttää, jos ei jostain tykkää, tai huokailla tms jos nauttii.

Kyllähän nainenkin tajuaa mistä miehet tykkää, ei se nyt kovin vaikeaa ole.

Ja ei ne naiset nyt niin erilaisia ole; onhan ne sukuelimet sentään suht samanlaisia kaikilla.

Vierailija
116/232 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Miehille läheisyys (ihan oikein, nekin pitävät lähelläolosta) ja seksi ovat niin tärkeitä, että he korjaisivat sen jos voisivat. Kuuntelevat ihan varmasti kun heille sanoo että mikä seksin määrää lisäisi. 

Ongelma on siinä, että kovin moni haluton nainen ei vain halua puhua asiasta. Oman näkemykseni mukaan siinä joutuisi liikaa kohtaamaan sen oman haluttomuutensa. Voisi joutua sanomaan, että ei ole mitään tehtävissä, sori. Ja jos sen sanoisi ääneen, niin toinenhan voisi lähteä. 

Ei päde aina. Minä olen kertonut. Kerroin että haluaisin nuolentaa joskus, kerroin, että haluaisin että ennen yhdyntää mies laittaisi liukkaria kädelleen ja hieroisi minua takaapäin kun olen kontallaan, kerroin että haluaisin että sitoisi minua, kerroin että haluaisin että ottaisi minut jossain ulkona, jätin pariskuntien seksilelun tietokoneen päälle johon menee aina töiden jälkeen katsomaan. Toiveisiini mied on vastannnut;voidaan joskus kokeilla...ei ole kokeiltu. Lelun nähtyään tuli nauraen kysymään, mitäs tämä tuolla tekee, johon vastasin hymyillen että haluaisin että käytetään sitä yhdessä. Se oli laitettu taikaisin miehen laatikkoon eikä käytetty. Joten kyllä niitä toiveita on esitetty mutta kun ei toinen halua kanssani/minulle niitä antaa niin minkäs teet.

Vierailija
117/232 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ne miehet toteuta vaikka miten kertoisi. Olen minäkin ostanut leluja ja ehdotellut kaikenlaisat,, mutta ei, samalla vanhalla kaavalla mennään.

Kyllä se on niin että monasti se on miehen itsekkyys ja vain miehen nautinto edlle meno, Sitten ihmetellään tosissaan, kun nainen ei haluakkaan enää seksiä.

Vierailija
118/232 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan  miehetkin tietty googlettaa ja ajatella mistä se nainen nyt vois nauttia, jos ei puhumalla käy. Ja myös kokeilemalla, kai se nainen jotenkin näyttää, jos ei jostain tykkää, tai huokailla tms jos nauttii.

Kyllähän nainenkin tajuaa mistä miehet tykkää, ei se nyt kovin vaikeaa ole.

Ja ei ne naiset nyt niin erilaisia ole; onhan ne sukuelimet sentään suht samanlaisia kaikilla.

Googlettaa😂 Olipas taas neuvo! Kaikki kommenttisi ensinnäkin poistavat kaiken vastuun naiselta siitä hänen omasta nautinnosta.

Toiseksi naisia on erilaisia, otetaan esimerkiksi anaaliseksi. Koitanko sitä kaikkien kanssa? Entä bondage, sm ym? Eritteet?

Kolmanneksi varsinkin naisen nautintopisteet on aika erilaisia, naisesta riippuen, toinen tykkää toisesta ja toimen toisesta.

Neljänneksi, eipä kaikilla naisilla ole tietoa mistä miehet tykkää, eikä varsinkaan intoa ottaa selvää mistä kyseinen mies tykkää. Sama ote aina runkatessa kalua, sama vauhti, sama puristusvoima jne. Tykkääkö mies aktiivisesta menosta, alistamisesta, hallitsemisesta. Harva nainen näitä todellisuudessa utelee.

Mutta sä ootkin sama trolli joka kaikkialla hettelee näitä älyttömyyksiä. Tekisinö mieli kertoa kuinka juuri sait orgasmin ja seksielämäsi on jumalaista.

Vierailija
119/232 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onse älytöntä kun antaa jonkun neuvon. Pidä sitten entinen tyylisi, ja nai miten haluat ja jätät naisen kylmäksi. Siitä vaan. Trolli en muuten ole.

Vierailija
120/232 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mielestäni erittäin osuva analyysi ja se pätee myös minuun vaikenevana miehenä. Koska olen yrittänyt puhua vaimon haluttomuudesta ja omista tarpeistani, eikä se ole auttanut niin vaikenen. Ja meillä syynä ei ole vaimon tyytymättömyys seksiin. Olen kysynyt oletko tyytyväinen ja vastaus on aina kyllä. Olen myös pyytänyt vaimoa ehdottamaan toiveitaan jota voisin täyttää, ja niitä ei ole. Minun syyni konfliktin välttelyyn nykyisin on se että olen jo luovuttanut ja joutuisin tunnustamaan vaimolle etten näe enää tässä vaiheessa minkäänlaisia ratkaisuja joka voisi parantaa asian. Elän siis päivä kerrallaan ja odotan lasten kasvavan. Katson että olen tehnyt voitavani suhteemme eteen ja tämän korjaaminen vaatisi nyt puolisolta isoja muutoksia joihin ei liene hänellä halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä