Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iskeekö sinulle känni- vai kankkusnälkä?

Vierailija
26.11.2014 |

Mieheni pitää ehdottomasti saada jotain ruokaa HETI, kun astumme baarista ulos. Sellaista spydäripaskaa sitten kiskoo kitusiinsa. Minulla taas nälkä katoaa kokonaan, kun juon. Huono juttu, olen monesti ajatellut. Seuraavana aamuna herätessä voisin nimittäin syödä vaikka hevosen, vaikka pienikokoinen nainen olenkin. Vedän tupla-aamiaisen, syön pitkin päivää krapulamättöä ja kaipaan vielä karkkiakin.

Miten muilla, milloin juominen loppuu ja syöminen alkaa? (Tai onko muita vaihtoehtoja?)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn ihan siksi, että olen lomapäiviä viettäessä kiskonut reilun pullon viiniä ja poikkeuksellisesti nyt tuli hirveä nälkä! Ap

Vierailija
2/13 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kankkusnälkä. Illalla ei maistu mikään, mutta aamulla söisin vaikka mitä, kunhan siinä on rasvaa, sokeria tai muuten vaan kaloreita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat! :)

Vierailija
4/13 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

baarin jälkeen suoraan grillille ostamaan tuplapekonihamppari. nam

Vierailija
5/13 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 02:51"]

Molemmat! :)

[/quote]

Näin mullakin silloin kun juominen vielä kiinnosti. Nykyään ei kiinnosta juominen eikä roskaruoan mättäminen kuin hyvin harvoin.

Vierailija
6/13 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen lähes joka kerta baarireissun jälkeen ostamaan joko pizzaa, kebab-annoksen, hampurilaisen tai kiinalaista ruokaa (suosikkini). Seuraavana päivänä ei yleensä ole koskaan nälkä muuta kuin vasta illalla/iltapäivällä ja silloin syön varovasti pieniä annoksia (suolaista sekä raikkaita hedelmiä ja marjoja).

Vierailija
7/13 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on AAssa tyyppilisin juttelu, että jos ruoka ei kännissä maistu, niin parhain tapa luisua alkoholimisin tielle. (ihan tieteellisestikin todettu) Siitähän ne kovimmat spudaritappelutkin tulee kännisillä on verensokerit alhaalla.

Sä sitten taas olet siitä onnellisessa asemassa, että voit tehdä asialla ajoissa jotain. Lopeta juominen. Varmin tapa on saada ongelmia aikaiseksi, elä syö koko päivänä mitään. Vaikkapa sen takia, kun juominen tulee halvemmaksi, kun et juo.....................................

Vierailija
8/13 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan.

Vierailija
9/13 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä enää kumpikaan, kun olen opetellut syömään. baari-illan aikana huussissa syöty käsilaukku banaani helpottaa usein.

Kotona odottaa kasvisuokaa, jota on tehty liikaa, joka on mielessä ,eikä niinkään pitsa tms. 

Seuraavana päivänä tekee hemmetisti mieli mässätä. Sitten tehdään hapankorppuja tuorejuustolla kymmeniä! Jos makiaa tekee mieli niin jätskiä sitten tai hedelmiä suklaakastikkeella.

Kerran kuussa nykyään tilataan pitsaa tms. rouhevaa.

-32kg, joka ei suostu luopumaan nautinnoista, mutta vähentämään KYLLÄ. Pakkohan se on

Vierailija
10/13 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön ryypätessäni yleensä perhepitsan tai pari kebabia, niin ei tule huono olo eikä aamulla kankkunen. Kun vielä juon runsaasti vettä ja kahvia, niin ihan mukavasti sujuu.

Vierailija
11/13 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä en yleensä syönyt ryypätessä mitään ja selvisin kankkusesta sitten syömällä.

Nykyään ikää on 25 ja jos en kännin aikana syö hyvin, seuraava päivä on yhtä helvettiä. Kankkusen iskiessä, en nimittäin voi enää syödä ja saattaa mennä hyvästi yli 24 tuntia, ennen ku ekan kerran voi syödä jotain. Kännin aikana hyvin syönti estää mulla kankkusen ja muutamista kerroista oon nyt oppinut, että jos juon, myös syön.:P

Vierailija
12/13 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmalla juodaan JA syödään siinä samalla. Voi pitempään olla jokseenkin järkevä ja nauttia iloisesta seurasta. Mutta ei täällä... Pää täyteen mahdollisimman nopeasti, mielellään ennen baaria tietenkin kun on niin kallista.

Jos vaikka kompromissi; ei juoda tyhjään vatsaan, vaan syödään ensin hyvin ja sitten alotetaan kaataa.

Vierailija
13/13 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kankkusnälkä.
Tosin olen opetellut vuoden aikana syömään tullessani baarista, se suttaa siihen ettei tule kamalaa krapulaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan