Pakko jakaa tätä ilosanomaa teille kaikille, jotka ette saa orgasmia yhdynnässä!
Näin oli minunkin laitani, en siis saanut orgasmia yhdynnässä, kunnes viikko sitten kaikki muuttui! Aivan mieletön juttu, haluan harrastaa seksiä koko ajan, ennen en kovinkaan usein. Nyt ymmärrän, miksi miehet haluavat jatkuvasti :)
Tässä meidän resepti, jos lähtisi tällä teilläkin irtoamaan mielihyvää (sisältää tarkat kuvaukset, jos ahdistaa, siirry toki toiseen ketjuun): Ensin mies hieroo naista " lämpimäksi" . Sitten hetki penetraatiota kyljellään (lusikka-asento), niin, että alat tuntea kiihotusta klitoriksessa. Sitten käännytte lähetyssaarnaaja-asentoon (tässä vaiheessa on äärimmäisen tärkeää, että vaginasi on kostea, eli liukastetta kehiin). Käske miestä työntymään sisääsi niin, että aina, kun tulee ulos, penis koskettaa klitorista (kuulostaa suoritukselta, mutta liike on luonnollinen, ei pakotettu). Samalla liikuta lantiotasi eteen ja taakse niin, että lantio on ylhäällä miehen peniksen osuessa klitorikseesi. Ja voi tsiisus, että tuntuu hyvältä!
Toivon todella, että koetatte tätä. Mieletön fiilis, kun vihdoin voi 100% nauttia seksistä! Tsemppiä kaikille :)
Kommentit (30)
Ja silloinkin puuhastelin yksin. Ja se oli toooodella laimea tunne verrattuna klitorisorgasmiin.
Nykyinen mies jauhaa että kyllä se sieltä tulee, kunham me.... Mutta mä en edes halua sitä, koska klitoris on se mistä mun maa järkkyy ja niin hyvin järkkyykin, että taju meinaa lähteä.
Jos yhdynnän aikana hieroo klitorista, niin en saa orgasmia. En halua että mitään on sisällä silloin kun laukean, silloin se tuntuu kaikista parhaimmalta.
Kyse ei ollut siitä, että olisin kuvitellut keksineeni jotain uutta, vaan kuten aloituksessani sanoin, viesti oli niille, jotka eivät siinä onnistu.
Minä en ennen saanut, yhdyntä teki paremminkin kipeää. Itse olin osannut orgasmin itselleni aiheuttamaan jo nuoresta iästä lähtien. Yhdynnässä en kokenut mitään mielihyvää, muuten kuin itseaiheutettuna. Olin aidosti onnellinen siitä, että sain yhdynnässä :) Tarkoitukseni ei ollut olla nolo.
Viestin kirjoittamisesta tähän päivään seksielämämme on vain parantunut. Nykyään saan miten päin vain. Uskon, että se yö, josta kirjoitin, vapautti päästäni lukkoja ja annoin itselleni luvan nauttia. Olen myös huomannut, että lasten saanti on herkistänyt paikkojani, nyt seksistä voi nauttia.
Toivon aidosti kaikille naisille nautintoa seksin saralla, koska tiedän, että suurin osa naisista ei saa yhdynnässä oorgasmia ja se on surullista. Itselleni sen saaminen ilman omaa apua vei 11 vuotta aktiivisesta seksielämästäni.
En ole koskaan ajatellut niin, että on pelkästään miehen tehtävä järjestää minulle orgasmi. Kyllä se on enimmäkseen minun vastuullani. Että osaan liikuttaa kehoani, etsiä oikeaa kulmaa ja asentoa, oikeaa rytmiä miehen kanssa. Ohjata miestä tekemään niitä juttuja, jotka minusta tuntuvat hyvältä. Eikä mikään estä minua koskettelemasta itseäni rakastelun aikana. Ja saan kyllä orgasmin aina kun haluan. Olemme sitä paitsi löytäneet sen kuuluisan G-pisteen juuri sieltä missä sen kuuluisikin olla, ja se antaa aivan järisyttävät orkut. Suosittelen sen omatoimista etsimistä ;)
"Keksin" tuon joskus teini-iässä ja olen toteuttanut sitä siitä lähtien. Emätinorgasmeista - jos sellaisia on olemassakaan - on minun turha haaveilla, mutta eipä näissä klitoriksen kautta saatavissakaan vikaa ole.
Meillä joko mies tai minä koskettelee samaan aikaan klitorista kun ollaan yhdynnässä, orgasmi 100% varma.
Luulitko ihan oikeasti keksineesi jonkun ihan uuden ja täydellisen jutun?
Naurattaa vaan toi sun aloituksesi!
Taidat olla ihan aloittelija seksin suhteen, kun moista paskaa kirjoitat.
Minä saan klitorisorgasmin helposti. Miehen kielestä tai sormella. Pelkästä yhdynnästä en saa mitään.
MUTTA on erikoista, että kun klitorista koskettaa rakastellessa, saan minäkin erilaisen orgasmin kuin pelkästään klitorista stimuloimalla. Se on varmaan juurikin tuo sekoitus orgasmi ja se on MIELETÖN!
En vaan ymmärrä, että miten en onnistu saamaan ilman klitoris stimulaatiota orgasmia? Kun selvästi kuitenkin rakastellessa ja klitorista räpläämällä saa erilaisen orgasin kuin pelkästään klitorista räpläämällä. Sillon on todella oleellista se munan liike siellä sisälläkin, sen pitää osua oikeaan paikkaan ja onnistuu vain mutamassa asennossa tuo yhdistelmä orgasmi.
joten silloin saa panemallakin, ei siinä sen kummempaa g-pistettä ole.
Aluetta voi laajentaa injektiolla, ainakin Amerikassa
Täytyy kyllä sanoa että olen kateellinen teille joiden klittaa ei tartte aina hieroa yms. kun puuhastelee. Mulla on mielestäni aika pitkä matka klitoriksesta emättimen suulle. Mahtaisiko se olla syynä, en tiedä :( Mutta jos tota nipukkaa ei koskettele millään tavoin niin eipä tule orkkuakaan. Näin se vaan on.
joka saa orkun lähes joka kerta (vain ratsastusasennossa). Jos en saa, en ole halunnutkaan seksiä kunhan mieheni mieliksi olen puuhaan ryhtynyt. Sanoisin että orgasmiin tarvitaan molemmat, sekä hyvä luotettava parisuhde että sopiva tekniikka (ja vehkeet).
Yhden illan jutuissa en ole saanut ikinä, vaikka mies olisi ollut kuinka "mukava, pantava ja seksikäs". Pitempiä parisuhteita mulla on 4, 3 entistä ja tämä aviomies. Heistä 3:n kanssa olen saanut orkun helposti mutta yksi ex oli sellainen etten saanut kertaakaan. Mitenkään miestä morkkaamatta kerron että hänellä oli erittäin pieni vehje (Googlettakaa mikropenis niin saatte jonkinlaisen käsityksen pienuudesta). Se ei tuntunut seksin aikana missään, ei millään tekniikalla.