Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko jakaa tätä ilosanomaa teille kaikille, jotka ette saa orgasmia yhdynnässä!

Vierailija
04.09.2006 |

Näin oli minunkin laitani, en siis saanut orgasmia yhdynnässä, kunnes viikko sitten kaikki muuttui! Aivan mieletön juttu, haluan harrastaa seksiä koko ajan, ennen en kovinkaan usein. Nyt ymmärrän, miksi miehet haluavat jatkuvasti :)

Tässä meidän resepti, jos lähtisi tällä teilläkin irtoamaan mielihyvää (sisältää tarkat kuvaukset, jos ahdistaa, siirry toki toiseen ketjuun): Ensin mies hieroo naista " lämpimäksi" . Sitten hetki penetraatiota kyljellään (lusikka-asento), niin, että alat tuntea kiihotusta klitoriksessa. Sitten käännytte lähetyssaarnaaja-asentoon (tässä vaiheessa on äärimmäisen tärkeää, että vaginasi on kostea, eli liukastetta kehiin). Käske miestä työntymään sisääsi niin, että aina, kun tulee ulos, penis koskettaa klitorista (kuulostaa suoritukselta, mutta liike on luonnollinen, ei pakotettu). Samalla liikuta lantiotasi eteen ja taakse niin, että lantio on ylhäällä miehen peniksen osuessa klitorikseesi. Ja voi tsiisus, että tuntuu hyvältä!

Toivon todella, että koetatte tätä. Mieletön fiilis, kun vihdoin voi 100% nauttia seksistä! Tsemppiä kaikille :)

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isista.

Vierailija
2/30 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kyllä, mutten tiedä kumman?! ; )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistakaa aina tämä!

Vierailija
4/30 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei saa orgasmia, löytyy tuolta pään sisältä. Eikä ole riippuvainen liikkeestä. Usein naiset eivät uskalla " yrittääkään" orgasmia, kun pelkäävät että eivät sitä saa tai että mies laukeaa liian aikaisin. Miehen kanssa sopimus siitä, että hän jyystää niin kauan että nainen tulee on paras lääke. Sitten vaan omat aivot vapaalle ja mietiskelemään kiihottavia asioita, niin kyllä se sieltä tulee.

Vierailija
5/30 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan jos orgasmi tulee hetkessä klitoriksen kautta...? Miten ihmeessä pääkopassa muka olisi joku vika, että yhdellä tavalla tulee, toisella ei...?

Vierailija
6/30 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen laukeaa.

Onnea ap:lle!

Vierailija
7/30 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies jatkaa riittävän kauan ja hän saa itse olla vaan käsiteltävänä ilman huolta miehen nautinnosta. Minä ainakin uskon siihen että jos naisella on oikea tunnelma ja miehellä sinnikkyyttä, niin orgasmi tulee aina.

Vierailija
8/30 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies vaan jyystää ilman klitoriskosketusta, orgasmia ei tule.

T: Kymmenen vuotta jyystetty

Vierailija
9/30 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen ajellut kaikki karvat pois. Karvat taitavat olla vähän tiellä normaalisti.

Vierailija
10/30 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha viesti, mutta...

Olen mies... Meillä ei onnistu. Ollaan kaikki mahdolliset yritetty. Kaikki nuo mitä kuvailit ap, on kokeiltu. Ja enemmänkin, ja pitempään, pitempään...

Olen valmis luovuttamaan, ja tuo toinen osapuoli meillä on varmaan luovuttanut jo joskus kaksi vuotta sitten. Yli kymmenen vuotta yhdessä.

Väittäisin, että nämä ovat täysin päänsisäisiä juttuja. Siis ainakin meillä. Ehkä en vaan ole sellainen, jonka seurassa kumppanini kiihottuisi...

Mutta onnea teille, jos onnistui! :)

Vierailija
11/30 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksi näistä "frigideistä". Uskon että itsellä ongelma johtuu osittain päänsisäisitä estoista, osittain rakenteellisesta puolesta. Klitorikseni on pienikokoinen, ja luulen ettei libidoni ole muutenkaan niin kova kuin keskivertonaisella. Miehen osuus.... Esileikki on tärkeä, tekniikka auttaa, mutta tärkeintä on turvallinen, pitkäaikainen suhde, ainakin minulle. Kun saan itse olla se liikkuva osapuoli, esim kun istun päällä, kiihotus helpommin koska löydän ne parhaimmat kohdat...! Kun tunnen toisen oikein kunnolla, luotan häneen niin pääsen estoista helpommin.

Vierailija
12/30 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyn saamaan orkun unissani edes koskeatta itseäni, on kyse varmasti vai päänsisäisestä asiasta. Mutta klitorisorkun ainakin saan aina yhdynnässä ja jos olen saamaisillani jo muutenkin, niin sitten pelkkä emättimen tai anaalin penetrointikin aiheuttaa orgasmin (mutta en osaa sanoa onko se pelkkä klitorisorgasmi??).

Kerran olen saanut itse dildoillessani emätinorkun jakerran anaaliorkun. :O Vaatii hirveän panetuksen ja tietyn ajan kuukautiskierrosta, jotta paikat olisivst turpeat ja muhevat jo valmiiksi.

Vierailija
13/30 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sun klitorista stimuloidaan suoraan: peniksellä penetraatioiden välissä. Tehokasta joo, mutta ei vaginaalinen orgasmi. Tosin tuntemus voi olla vahva ja ihana, onnea siitä!

Naisten sukupuolielimet ovat hyvin eri kokoisia. Isommat vehkeet -> emättimen kautta klitoris-paisuvaiskudoksen stimulaatio onnistuu. Pienemmillä pimpeillä tämä taas fysikaalinen mahdottomuus.

Vierailija
14/30 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mina saan helposti orkun ratsastusasennossa. On klitorisorkun ja emtainorkun sekoitus :) (esim. Nuollessa tulee " pelkka" klitorisorgasmi) "

Mun miehellä on hieman masua ja se toimii hienosti tuossa ratsastaessa:) Kun saan itseni vielä oikeaan kulmaan ja oikeanlaiseen liikkeeseen siinä päällä (eikä jalat kramppaa) niin WAU, tupla-O on mieletön!

Vierailija
15/30 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnittelut sinulle että näin hienosti on käynyt.

Minulla häpykielen ja emättimen aukon välinen matka on niin suuri, että epäilen tuon selostamasi tekniikan onnistumista itselläni. Itse asiassa ei se mitenkään ole mahdollinen. Onko sinulla "pienempi välimatka"?

Vierailija
16/30 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mina saan helposti orkun ratsastusasennossa. On klitorisorkun ja emtainorkun sekoitus :) (esim. Nuollessa tulee " pelkka" klitorisorgasmi) "

Mun miehellä on hieman masua ja se toimii hienosti tuossa ratsastaessa:) Kun saan itseni vielä oikeaan kulmaan ja oikeanlaiseen liikkeeseen siinä päällä (eikä jalat kramppaa) niin WAU, tupla-O on mieletön!

*oksetus*

Vierailija
17/30 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mina saan helposti orkun ratsastusasennossa. On klitorisorkun ja emtainorkun sekoitus :) (esim. Nuollessa tulee " pelkka" klitorisorgasmi) " Mun miehellä on hieman masua ja se toimii hienosti tuossa ratsastaessa:) Kun saan itseni vielä oikeaan kulmaan ja oikeanlaiseen liikkeeseen siinä päällä (eikä jalat kramppaa) niin WAU, tupla-O on mieletön!

*oksetus*

Ei mitään läskiä 2m miehessä, mutta ei mikään vinttikoira - luojan kiitos!

Oksenna rauhassa, minä nautiskelen rakastamani miehen kanssa:D

Vierailija
18/30 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää tekniikkaa. Mun mielestäni on tärkeää, että nainen itse nostaa lantiotaan ja liikuttaa itseään sopivasti, lahnana tuskin onnistuu

Vierailija
19/30 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy tänään kokeilla.Tiedossa ihana hotelliyö,kaiken kivan merkeissä.

Vierailija
20/30 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laukean erittäin hyvin suuseksillä (klitorisorgasmi), ja emätinorgasmin saan kun olen itse miehen päällä.

Tietenkin klitorisorgasmin nyt saa ihan millä tahansa, suuseksi, käsin, penis"hieronnalla" (miten tuon nyt kuvailisi, mutta siis kun penis riittävästi stimuloi klitorista), seksileluilla, ja tai ihan itsekseni omin käsin. Tekniikan kirjo on laaja. :D

Mutta emätinorgasmiin pääsen vain ollessani miehen päällä, vaatii juuri tietyssä asennossa stimulaatiota emättimessä, jotta saan orgasmin. Vaikka miehelläni on todella suuri+pitkä penis, niin silti emme ole saaneet minulle emätinorgasmia aikaa muilla tavoilla. Mutta onneksi päälläkin voi olla monella eri tavalla. ;)

Näiden kymmenen yhdessäolovuoden aikana seksiimme kuuluukin lähes aina (kun vain mahdollista) kumpikin orgasmi, sillä mieheni rakastaa antaa suuseksiä, niin saan aina aluksi herkullisen klitorisorgasmin kielellä tehtynä. Tämän jälkeen olenkin valmis vaikka mihin, ja hauskanpito saa alkaa. ;)

Vielä kun on oppinut tunnistamaan, milloin mies laukeaa, ja millä sitä saa hänellä viivytettyä, niin pääsen hoitelemaan miehen loppuun samaan aikaan, kun itse ratsastan päällä ja saan koko kehoa järisyttävän emätinorgasmin.

Mutta kuten jo alussa sanoin, jokainen tyylillään. Me jokainen nainen tulemme omalla tavallamme, enkä usko että ap:n kuvailema tyyli olisi mun juttu tulla. ;)

(Vaikka mukavalta tuokin tyyli kyllä tuntuu.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän