Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
1801/5012 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postista tuli ihana mainos. Olenkin aina inhonnut papaa - välillä vain hankala, joskus ihan kivuliaskin. Nyt on keksitty papa-ateria, rolls. Se varmaan lievittää pelkoa, kai se nautitaan ENNEN papaa? Vai onko se jälkikäteen kiitos, niinkuin tikkari, jos olet ollut kiltisti.. 8,95??? - pitäis olla ilmainen. Vai mitä ootte mieltä? Miehetkin voi vastata, samassa mainoksessa oli myös mama-ateria...

Vierailija
1802/5012 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I would 🎶... survive🚽🕸😎😦☠

😖🤤👽🤢🤕🕸🕷🔕💊💊🦇

Minä tunnen samoin. Pää kipeä, ääni käheä. Tutisuttaa ja pelottaa.

Huh huh! Selviänköhän sinne Pullervon joogatunnille?

Otanpa pari 🍺🍺🥃🥃.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1803/5012 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi voi, nyt on hätä!!!

Siis Ensinäkin luojan kiitos, että meidän nico-jannica-sanelma Norppa taapero palautui ilmielävänä, ei todellakaan ole ikään pehmolelu vaan rakas Taapero!!

Mutta sitä minä mietin nyt, että tänäänhän on 8 päivä kun menkat myöhässä ja olo kuin raskaana olevalla - APUVA, olenkohan raskaana, kun isästä kään ei ole varmuutta???

Ja mites sitten, saankohan ihmis vai norppavauvan???!

Taapero Han muuttui norpaksi kun sille norppayöasua koitin ja itselläni tietenkin koko matkan ajan ollut norppayöasu, koska se on virallinen matka-asu...

Voiko se vaikuttaa sikiöön vai onkohan kyseessä vain stressi, olenkohan raskaana vai en????

Ja miten sitten taapero kin suhtautuu sisaruksen jos se on ihminen/Norppa????!!

Onneksi meidän kylppäremontti oli niiiiin massiivinen ennen matkaa, että kyllä sinne kaksi aikuisen kokoistakin norppaa mahtuu!!!

Onko kellään raskaustestejä matkassa nyt, APUVA????!!!!!

Vierailija
1804/5012 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenna sitten alkuillasta, kun lapset hereillä eli 5 aikaan pullervo vetää meille joogan ja iltajumpan.

Ovat ajat sitten päätettyjä ohjelmanumeroita, norppayöasussa ei palele ja pullervon kiville kohdevalot asennettu.

Eli kaikki tulee mukaan, mielellään selvinpäin sillä kuvat laitetaan av-matka saimaaseen albumiin!!!

Lintsauksia ei sallita, tähän mennyt iso osa matkabudjetista ja kai kaikki tahtovat pullervon nähdä?

Ja jos ei jaksa joogata/jumpa niin ottakaa vaapukkamehusta voimaa, jutellaan sitten kokemuksesta!

T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä, joka nukkunut tämän koko ajan ja menee nyt nukkumaan, jotta huomenna jaksaa nähdä pullervon!

Tänään klo 5 illalla kaikki tulevat sitten kunnossa lasten kanssa joogaamaan ja jumppaamaan = mäkin menen niiden ohjelmanumeroiden jälkeen takaisin nukkumaan. Ja joku muu saa hoitaa asiat, tämän aikaa valvon, että pullervo nähdään. Ja pakollinen ohjelmanumero, kuvia otetaan eli koittakaa olla edustuskunnossa, olittepa maistissa tai ette. Porvoon kuvat hävettävä vieläkin monia:(

T:tyksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä, joka menee nukkumaan jahka pullervo on nähty

Maistissa tai ei! Missä sitä vaapukkamehua on?? On jotenkin huonotapaista siemailla keskiolutta keskipäivällä? Mitä Elluki meistä aattelee???

Mut siis: monelta ketun tanko tanssi ja hakeeko sitten tangon taivutukseen kaikkia naisia?

Siis jos on Pullervon jooga-iltajumpan aikaan ni mä en ala!

Se tanko ei kestänyt Hopeaketun painoa. En tiennyt että Hopiksella on niin paljon vyötärön seudulla "massaa".

Miksi matkanjärjestäjä ei tarkastanut etukäteen minkä näköinen, kokoinen ja taitoinen tämä Tankotanssija-Kettu on???

Löytyskö jostain vaikka jokj Latino tähän hätään keikkumaan tangon ympärillä? Ja se tangotanssin taivutuskin olisi eduksi?

Vierailija
1805/5012 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I would 🎶... survive🚽🕸😎😦☠

😖🤤👽🤢🤕🕸🕷🔕💊💊🦇

Minä tunnen samoin. Pää kipeä, ääni käheä. Tutisuttaa ja pelottaa.

Huh huh! Selviänköhän sinne Pullervon joogatunnille?

Otanpa pari 🍺🍺🥃🥃.

Sä taisit kans olla ketun ka valssaamassa vai tankoako se oli? Eiks muuttunu yötä kohti upeaksi??? Näin tos yhen ketun 🐺🦊🐺aamutuimaan... ei ollu yhtään niin charmantti.

Moneltas tänään kettu esiintyy? Karsee ku täytyy tota keskikeppanaa litkiä, mistään ei löydy vaapukkamehua... kai se täytyy tälläytyä Pullervolle, kun kuviakin otetaan. Mut jos on samaan aikaan ketun kaa... nou vei!!! 🍻

Vierailija
1806/5012 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku sanoa hopeaketulle, että mä ihan oikeasti olen 100% lesbo, eivätkä hopeaketun iskuyritykset joita se on koko matkan ajan mullekin tehneet muuta sitä? Mä en oikeasti enää jaksa hopeakettua hetkeäkään:(

Vierailija
1807/5012 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku sanoa hopeaketulle, että mä ihan oikeasti olen 100% lesbo, eivätkä hopeaketun iskuyritykset joita se on koko matkan ajan mullekin tehneet muuta sitä? Mä en oikeasti enää jaksa hopeakettua hetkeäkään:(

Ei tyttö pieni, sinähän kaipaat vain kunnolla sitä. Setämiehekäs hopeakettu tulee ja parantaa, eheyttää, sinut!

Vierailija
1808/5012 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT ON HÄTÄ!!!!!!! kirjoitti:

Siis Ensinäkin luojan kiitos, että meidän nico-jannica-sanelma Norppa taapero palautui ilmielävänä, ei todellakaan ole ikään pehmolelu vaan rakas Taapero!!

Mutta sitä minä mietin nyt, että tänäänhän on 8 päivä kun menkat myöhässä ja olo kuin raskaana olevalla - APUVA, olenkohan raskaana, kun isästä kään ei ole varmuutta???

Taapero Han muuttui norpaksi kun sille norppayöasua koitin ja itselläni tietenkin koko matkan ajan ollut norppayöasu, koska se on virallinen matka-asu...

Voiko se vaikuttaa sikiöön vai onkohan kyseessä vain stressi, olenkohan raskaana vai en????

Onneksi meidän kylppäremontti oli niiiiin massiivinen ennen matkaa, että kyllä sinne kaksi aikuisen kokoistakin norppaa mahtuu!!!

Kuiskaava ääni: Ei, ei, ei en jaksa enää hätistä.

En vaan jaksa!! Koska se hätäkokous pidetään, jossa päätetään mitä sille tehdään?

Ensin ulvoi taaperon perään ja saattoi meidät joka hetki kuseen, nyt raskauttaan(?) pohtii ja koittaa taas vetää meidät kuseen!! Tuosta on päästävä, onhan kaikki samaa mieltä tästä nyt??

Vierailija
1809/5012 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppu ja reissumies/nainen... muodikas biisi!

Tehty kai -50 luvulla.🎶🎶🎶

Kyllä Tapsa on rautaa!!!🥂

Vierailija
1810/5012 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen kuva sun leipäpussissasi oli?

Mulla on toi tumma kaveri tässä mun eväsleipäpussissani.

Vierailija
1811/5012 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NYT ON HÄTÄ!!!!!!! kirjoitti:

Kuiskaava ääni: Ei, ei, ei en jaksa enää hätistä.

En vaan jaksa!! Koska se hätäkokous pidetään, jossa päätetään mitä sille tehdään?

Ensin ulvoi taaperon perään ja saattoi meidät joka hetki kuseen, nyt raskauttaan(?) pohtii ja koittaa taas vetää meidät kuseen!! Tuosta on päästävä, onhan kaikki samaa mieltä tästä nyt??

*** kuiskaa: kyllä. Eroon on päästävä! Missä himpsktin Hannibal ja Ted?? En muuta keksi, mites muut??

Vierailija
1812/5012 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tyttö pieni, sinähän kaipaat vain kunnolla sitä. Setämiehekäs hopeakettu tulee ja parantaa, eheyttää, sinut!

Jätä mut vihdoinkin rauhaan, oikeasti! Mä en lämpene hyi *hytisee inhosta* hopeakettu sulle, ikinä:( En vaikka oisit viimeinen ihminen lisäkseni maailmassa!

Vierailija
1813/5012 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi, menevätkö nämä Saimaaseen, siinä hukkuvat!!!! Itse menisin Saimaalle, ja ehkä pian myös Thaimaahan, en Thaimaaseen.

Vierailija
1814/5012 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen kuva sun leipäpussissasi oli?

Mulla on toi tumma kaveri tässä mun eväsleipäpussissani.

Mul on vanhempaa paistoerää. Se ihana yksinäinen reissumies ilman maskia! Paitsi Tapsa on ihanin... ja kun oikeasti oon Reissunainen Doris

Terveisin Doris

Vierailija
1815/5012 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oijoi, menevätkö nämä Saimaaseen, siinä hukkuvat!!!! Itse menisin Saimaalle, ja ehkä pian myös Thaimaahan, en Thaimaaseen.

Oi oi voi voi ei voi olla totta. Taasko reissussa on joku, ketä ei ole lukenut viestejä alusta asti, myös rivien välistä pientä pränttiä???? 1800 viestiä! Äkkiäkös sitä lukis, ennenkuin esittäs täällä hupsuja kyssäreitä(3.5tuntia)

Yritän tähän vielä yhdys sanan...

Vierailija
1816/5012 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pakkaa tekee listan lääkkeistä ja ruoka-allergioista ja pakkaa lääkkeet?

Mä haluan myös että siitä tehdään elokuva ja saan näytellä pääosaa.

Ostin jo peruukin ja oon sen pakannut muovipussiin.

Vierailija
1817/5012 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä mut vihdoinkin rauhaan, oikeasti! Mä en lämpene hyi *hytisee inhosta* hopeakettu sulle, ikinä:( En vaikka oisit viimeinen ihminen lisäkseni maailmassa!

Sanoitko kuuluvalla äänellä ja elekielellä lisäksi? Ymmärräthän, että Hopis on jotain 98v, ei oikein kuule, ei näe. Sisukas sissi, täytyy myöntää, kun olen tässä teidän tempauksianne seurannut!

Vierailija
1818/5012 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*** kuiskaa: hei Hopiksen äiti/tytär/jälkeläinen/joku:

Voitteko tarkastaa, että Hopiksen 1) sydämen tahdistin 2) kuulolaite 3) lääkitys on kohillaan. Jos tämä jää hänen viimeiseksi matkakseen, ni että olis ok kaikki kuitenkin...

Olen huomannut, ettei häntä kiinni saa kun suhaa häntä kainalossa, mutta jos koklaisitten!?

Vierailija
1819/5012 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin kinkataan???

Vierailija
1820/5012 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin kinkataan???

Siis... hypitään yhdellä jalalla?