Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Hei missä päiväkahvit???☕🍷 Mistä saa päiväkahviseuraa??? On ollu niin jännää matkassa että kello kahden kahvit on unohtuna täysin... herranen aika. Se taukohan on lakisääteinen! Älkääkä nyt vaan väittäkö, et mä oon ainoa kahvitta jäänyt. Kummallista. Kotona aina puuliedellä pörskäytän oikeat pannukahvit ja pitkopullaa... voi, ihanku olis vähän koti-ikävä🤧🤧🤧*** pyyhkii itsensä kyyneleet isävainaansa sinivalkoruutuisella puuvillaisella nenäliinalla**?
Hei kaikki kivat!!!
Naisluolassa alkaa vihervartti. Perseisestä peikonlehdestäni saa pistokkaita. No joo joo. Kai mä tiedän, ettei tää oo paras aika vuodesta, mutta haluan jakaa iloa ***kuiskaa: inhoa* kaikille halukkaille. Ja kattokaas tätä: tsätttädää:🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾tälläisiä löytyi nurkkakaapista, eiköhän maisteta???
Vartti alkaa 15.00 ja kestää n.15 min
No kiitos, olen aina halunnut peikkiksen pistokkaan!
Toi vihreä juoma on kanssa just mun makuuni!
Mitä muuta vihreää meillä on?
Muistetaan sitten kaikki, että TAAPEROLLE EI SAA SATTUA MITÄÄN, KUN PELLERVON KANSSA JOOGAAMME JA ILTAJUMPPAAMME KLO 5 ETEENPÄIN!!!
TAAPERO ON PIDETTÄVÄ TURVASSA!!!!
ja edelleenkään ei oo menkat alkaneet, voi voi olenkohan raskaana???
Ja onkohan se ihmisvauva vai hylje, ei kenelläkään raskaustestejä tähän hätään ole??????!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reppu ja reissumies/nainen... muodikas biisi!
Tehty kai -50 luvulla.🎶🎶🎶Kyllä Tapsa on rautaa!!!🥂
Kenen kuva sun leipäpussissasi oli?
Mulla on toi tumma kaveri tässä mun eväsleipäpussissani.
Mun leipäpussissa on ainakin Dooris. Se on se reissunainen, hyvännäköinen🎶🎶🎶
Eri
Tönäisen taaperon rantakiveltä alas.
Hän pääsee iloisena polskimaan suureen Saimaaseen!
Juttelias utelias kirjoitti:
Hei missä päiväkahvit???☕🍷 Mistä saa päiväkahviseuraa??? On ollu niin jännää matkassa että kello kahden kahvit on unohtuna täysin... herranen aika. Se taukohan on lakisääteinen! Älkääkä nyt vaan väittäkö, et mä oon ainoa kahvitta jäänyt. Kummallista. Kotona aina puuliedellä pörskäytän oikeat pannukahvit ja pitkopullaa... voi, ihanku olis vähän koti-ikävä🤧🤧🤧*** pyyhkii itsensä kyyneleet isävainaansa sinivalkoruutuisella puuvillaisella nenäliinalla**?
Sinäkö se olet? Se nainen joka ilmoittaa paikallislehdessä :Sinä "kiltti" mies kaipaatko seuraa "päiväkahvien " merkeissä?
NYT ON HÄTÄ!!!! kirjoitti:
Muistetaan sitten kaikki, että TAAPEROLLE EI SAA SATTUA MITÄÄN, KUN PELLERVON KANSSA JOOGAAMME JA ILTAJUMPPAAMME KLO 5 ETEENPÄIN!!!
TAAPERO ON PIDETTÄVÄ TURVASSA!!!!
ja edelleenkään ei oo menkat alkaneet, voi voi olenkohan raskaana???
Ja onkohan se ihmisvauva vai hylje, ei kenelläkään raskaustestejä tähän hätään ole??????!!!!!
Tämä on nyt sellainen matkanjärjestäjä-asia. Otappas yhteyttä siihen yhteen ympiväsyneeseen. .. vakuutusasioissa: saattaiskos olla että olisit ihan keskenäs ollut raskaana jo kotoa lähtiessä??? Jos meinaan korvauksia matkavakuutuksesta meinaat? Minä ole ollut reissussa vasta 4 päivää ja olen sentään juristi!
***kuiskaa: tur...tukkoon. hermo menee... mutta menköön... Tuun vihervarttiin. Pitäkää paikkaa!!
Vierailija kirjoitti:
No kiitos, olen aina halunnut peikkiksen pistokkaan!
Toi vihreä juoma on kanssa just mun makuuni!
Mitä muuta vihreää meillä on?
K a t e u s ? ? ?
Vierailija kirjoitti:
* kuiskaa: Sshhhhh. Tönäse hätähätähätä kans. Tarjoon karaokessa kaljan. Ison.🍺 Tai vaikka kaks!!!🍻
Tulin matkalle voimaantumaan, mutta olen rättiväsynyt. On liian paljon häppeninkiä koko ajan enkä jaksa seurata näitä kaikkia draamoja. Tahdon kahvia ja pullaa! Niin ja en ole vieläkään käynyt kakalla.
Vierailija kirjoitti:
Juttelias utelias kirjoitti:
Sinäkö se olet? Se nainen joka ilmoittaa paikallislehdessä :Sinä "kiltti" mies kaipaatko seuraa "päiväkahvien " merkeissä?
Mitäääh? Mikä ilmotus?? En ymmärrä. Oman ukkokullan kanssa aina päiväkaffet juon. Ny reissussa vaan tarvin tai siis kaipaan/etsin päiväkahviseuraa... no nythän se aika on ohi, katellaan huomenna
Vierailija kirjoitti:
Kun tänään alkaa joogaa ja iltajumppa pullervon tahtiin, niin jokainen lastensa kanssa mukana oleva av-mamma ymmärtää että TOISEN AV-MAMMAN KULTAMUSSUKOIHIN EI KANNATA KOSKEA!!!
AION PITÄÄ TAAPEROSTA KOKO AJAN KIINNI NIIN, ETTÄ KUKAAN EI SAA SITÄ TÖNÄISTYÄ SAIMAASEEN!!!!!!!
SIIS MITEN JOKU VOI TAAPERO IKÄISESTÄ LAPSESTA SANOA NOIN, KAI YMMÄRRÄT ETTÄ TUO ON KAUHEASTI SANOTTU??????!!!!
OSTINKIN ÄSKEN SELLAISET KÄTEVÄT VALJAAT, JOILLA VOIN KIINNITTÄÄ TAAPERON KOKO AJAN ITSEENI, MYÖS JOOGASSA JA ILTAJUMPASSA = YRITYKSESI TUUPATA TAAPERO SAIMAASEEN EI SIIS ONNISTU!!!!
JA EIVÄT KATKEA EDES MOOTTORISAHALLA!!!!!
TAAPERON PIDÄN TURVASSA JA JOS JOKU USKALTAA EDES TÖNÄISEVIN SILMIN KATSOA SIIHEN, ON HLVETTI IRTI!!!!!!!
Ei muuten kellään ois raskaustestejä, kaikista lähikaupoista olivat loppuneet???
Voi voi, kuinkahan tässäkin käy ja jos raskaana olen onkohan Norppa vai ihmis vauva?????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna sitten alkuillasta, kun lapset hereillä eli 5 aikaan pullervo vetää meille joogan ja iltajumpan.
Ovat ajat sitten päätettyjä ohjelmanumeroita, norppayöasussa ei palele ja pullervon kiville kohdevalot asennettu.
Eli kaikki tulee mukaan, mielellään selvinpäin sillä kuvat laitetaan av-matka saimaaseen albumiin!!!
Lintsauksia ei sallita, tähän mennyt iso osa matkabudjetista ja kai kaikki tahtovat pullervon nähdä?
Ja jos ei jaksa joogata/jumpa niin ottakaa vaapukkamehusta voimaa, jutellaan sitten kokemuksesta!
T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä, joka nukkunut tämän koko ajan ja menee nyt nukkumaan, jotta huomenna jaksaa nähdä pullervon!
Tänään klo 5 illalla kaikki tulevat sitten kunnossa lasten kanssa joogaamaan ja jumppaamaan = mäkin menen niiden ohjelmanumeroiden jälkeen takaisin nukkumaan. Ja joku muu saa hoitaa asiat, tämän aikaa valvon, että pullervo nähdään. Ja pakollinen ohjelmanumero, kuvia otetaan eli koittakaa olla edustuskunnossa, olittepa maistissa tai ette. Porvoon kuvat hävettävä vieläkin monia:(
T:tyksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä, joka menee nukkumaan jahka pullervo on nähty
Noniin, aletaan kaikki raahustamaan norppakiville lasten kanssa pikkuhiljaa, viideltä alkaa pullervon vetämä jooga ja iltajumppa. Nyt on valot jne asennettu ja norppayöasussa kaikki tarkenevat! Ja jos jollakin on liian kova darra, niin äkkiä loiventavaa. Ps, tämä kuvataan reissun suureen matkakrjaan eli siistiytykää jooko vähän, jos illat menneet pitkäksi? Vaapukkamehua ei ole ilmaista ja antaa huonoa mainosta, jos porukka on aivan räjähtäneen näköistä..
*Kuiskaten seuraava: Tarjoan koko illan kierroksen sille, joka tönäisee norppabeben äiteineen saimaaseen. Heidän tunnistaa siitä, että hätis on sitonut norppabeben itseensä valjain, josta norppabebe ei karkaa. Jos joku tönäisee nuo saimaaseen virran vietäväksi, tarjoan koko illan kaikkea juotavaa, mitä vain tahtoo*
T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna sitten alkuillasta, kun lapset hereillä eli 5 aikaan pullervo vetää meille joogan ja iltajumpan.
Ovat ajat sitten päätettyjä ohjelmanumeroita, norppayöasussa ei palele ja pullervon kiville kohdevalot asennettu.
Eli kaikki tulee mukaan, mielellään selvinpäin sillä kuvat laitetaan av-matka saimaaseen albumiin!!!
Lintsauksia ei sallita, tähän mennyt iso osa matkabudjetista ja kai kaikki tahtovat pullervon nähdä?
Ja jos ei jaksa joogata/jumpa niin ottakaa vaapukkamehusta voimaa, jutellaan sitten kokemuksesta!
T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä, joka nukkunut tämän koko ajan ja menee nyt nukkumaan, jotta huomenna jaksaa nähdä pullervon!
Tänään klo 5 illalla kaikki tulevat sitten kunnossa lasten kanssa joogaamaan ja jumppaamaan = mäkin menen niiden ohjelmanumeroiden jälkeen takaisin nukkumaan. Ja joku muu saa hoitaa asiat, tämän aikaa valvon, että pullervo nähdään. Ja pakollinen ohjelmanumero, kuvia otetaan eli koittakaa olla edustuskunnossa, olittepa maistissa tai ette. Porvoon kuvat hävettävä vieläkin monia:(
T:tyksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä, joka menee nukkumaan jahka pullervo on nähty
Maistissa tai ei! Missä sitä vaapukkamehua on?? On jotenkin huonotapaista siemailla keskiolutta keskipäivällä? Mitä Elluki meistä aattelee???
Mut siis: monelta ketun tanko tanssi ja hakeeko sitten tangon taivutukseen kaikkia naisia?
Siis jos on Pullervon jooga-iltajumpan aikaan ni mä en ala!Se tanko ei kestänyt Hopeaketun painoa. En tiennyt että Hopiksella on niin paljon vyötärön seudulla "massaa".
Miksi matkanjärjestäjä ei tarkastanut etukäteen minkä näköinen, kokoinen ja taitoinen tämä Tankotanssija-Kettu on???
Löytyskö jostain vaikka jokj Latino tähän hätään keikkumaan tangon ympärillä? Ja se tangotanssin taivutuskin olisi eduksi?
Missä tämä järjestetään? Täytyy ehdottomasti osallistua. Laitan heti paplarit päähän ja pukeudun parhaaseen leoparditunikaan. Aion tunkea itseni eturiviin, että Latino huomaa minut varmasti. T:kananpee puuma
Nyt tarvitaan Partner in Crime!
Tyrkätään sekä taaperoa että hätistä, yhtä aikaa.
Valjaat vetävät heidät molemmat Saimaaseen.
Ikuisesti yhdessä. Forever together. Tillsammans för evigt. Ensemble toujours.
Mikä on pukukoodi just nyt? Mulle uskoteltu, et Norppa yöasu. Nyt noi jotkut silittää tunikoitaan ja vetää päälleen leopardia...
Epistä. Oha mullaki vaik mitä hepenettä ja bling bling tamponinnarukorua...
Matkanjohtaja!!! Pukukoodi on ilmoitettava ETUKÄTEEN...
LÄHEN GARAOGEEN -TULKAA KUN EHITTE
HÖRPS HÖRPZ🍻🍺🎼🎶🎼🎶🎶🎶🎶🎶🎼🎶🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎤🎤🎤JOKA ilta kun av sammuu... mä harjottelen...
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pukukoodi just nyt? Mulle uskoteltu, et Norppa yöasu. Nyt noi jotkut silittää tunikoitaan ja vetää päälleen leopardia...
Epistä. Oha mullaki vaik mitä hepenettä ja bling bling tamponinnarukorua...
Matkanjohtaja!!! Pukukoodi on ilmoitettava ETUKÄTEEN...
LÄHEN GARAOGEEN -TULKAA KUN EHITTE
HÖRPS HÖRPZ🍻🍺🎼🎶🎼🎶🎶🎶🎶🎶🎼🎶🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎤🎤🎤JOKA ilta kun av sammuu... mä harjottelen...
Mäkin vedin puuman päälle
t.kilttimies
Tuun karaokeen kun pääsen täältä alta pois...
Kyyyllä! Twistiä? Hulahulahulavannetta? Naruhyppelyä yksin ja pitkällä narulla???Näitä myös luvattu ohjelmaan/ tauolle/ joskus???