Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
1061/5012 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako reissulla kiltti mies pesää?

Kilttimieskö? Älä nyt naurata, älä nolaa nyt itseäsi jooko? Tällä reissulla on hurja meininki kutennaina av-matkoilla ja kilttimies saa suudella kaljapullon kylmää suuta itkien, kuten aina:(

" Saa suudella kaljapullon kylmää suuta itkien" oi ettäs, miten runollisesti sanottu. Oikeinko Karhua? Tää on hyvä, kun puoliso kyselee, että oikeinko meinasit kitata seitsemännen saunakaljan? Minä:" Ehei, suutelen vain kaljapullon suuta" Kiitos tästä sydämmmellisesti!

Onkohan tää nyt oikea reissu sulle, kuulostaa siltä, että et palstaile riittävästi?

Tosin toi kilttimiesjankutus taitaa keskittyä enemmän ilta-aikaan.

Vierailija
1062/5012 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko matkalla mahdollista kokeilla muutaman kuuman av-naisen kanssa lesboseksiä esim saunassa?

Ja muuallakin.

Ei haittaa vaikka oisi varattu, perheellinen tms, sillä mäkin olen..

Ja käykö se ettei miehille (jos niitä on, kröhöm) kerrota mitään, mulla ainakin perhe hajoaisi meinaan:(

Ihan vain siis yhden naispuoleisen kaverini puolesta kyselen, absolut kaveri pyysi puolestaan kysymään!!

Jos joku suostuu, niin mikäs siinä, mutta itse en lähde naisten kanssa mihinkään. Se mikä tapahtuu saimaasessa myös jää saimaaseen ollaan sovittu jo siitä.

Ihan ok, AV on sallivainen porukka. Eikä tietenkään kukaan kerro kellekkään mitään... (ei kai se Alibin toimittaja tu mukaan reissuun?)

Albin toimittaja? Voi ei, ei sitä mukaan!

Siis minä on itseni laittanu, pakottanut miehen hoitaa lapsia, kampaajalla käynyt, kaikkeni tehnyt jotta oisin viehättävä.

Ja miehen kanssa jopa sänkyyn menin ennen ja jälkeen ja minkä tähden?

Jotta se mun lesbofantasiani tai siis kaverin, kaverin lesbofantasia vihdoinkin toteutuisi!

Jos sinne joku alibin toimittaja pukkaa, niin huolissani olen = se on siinä ja siinä etten mä tai siis kaverini ota lapsia ja lähde.

No niin, nyt mäkin aloin itkeä:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/5012 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten oisi vesijumppa norppayöasuissa Nestorin mökin edessä, voidaan ohiajajille vilkutella samalla, sopiiko kaikille?

Jatkoon ehdottomasti, vai mitä muut sanoo? Jokainen turisti pysähtyy kuvaamaan villuttavia norppia, sopiiko kaikille että oletetaan tämä?

Vierailija
1064/5012 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko matkalla mahdollista kokeilla muutaman kuuman av-naisen kanssa lesboseksiä esim saunassa?

Ja muuallakin.

Ei haittaa vaikka oisi varattu, perheellinen tms, sillä mäkin olen..

Ja käykö se ettei miehille (jos niitä on, kröhöm) kerrota mitään, mulla ainakin perhe hajoaisi meinaan:(

Ihan vain siis yhden naispuoleisen kaverini puolesta kyselen, absolut kaveri pyysi puolestaan kysymään!!

Jos joku suostuu, niin mikäs siinä, mutta itse en lähde naisten kanssa mihinkään. Se mikä tapahtuu saimaasessa myös jää saimaaseen ollaan sovittu jo siitä.

Ihan ok, AV on sallivainen porukka. Eikä tietenkään kukaan kerro kellekkään mitään... (ei kai se Alibin toimittaja tu mukaan reissuun?)

Albin toimittaja? Voi ei, ei sitä mukaan!

Siis minä on itseni laittanu, pakottanut miehen hoitaa lapsia, kampaajalla käynyt, kaikkeni tehnyt jotta oisin viehättävä.

Ja miehen kanssa jopa sänkyyn menin ennen ja jälkeen ja minkä tähden?

Jotta se mun lesbofantasiani tai siis kaverin, kaverin lesbofantasia vihdoinkin toteutuisi!

Jos sinne joku alibin toimittaja pukkaa, niin huolissani olen = se on siinä ja siinä etten mä tai siis kaverini ota lapsia ja lähde.

No niin, nyt mäkin aloin itkeä:(

🤧🤧🤧🤧voi ei ei voi voi voi, pyyhkii virtuaalisesti kyyneleitä ...

***kuiskaa: no kun se yks uhkaili Alibin otsikoilla, jossei se ja sen norppataapero pääse matkaan... nin nytten en tiijä mikä kohtalonsa on...

Tavallisella äänellä:

Voi ei, kun mun puolukkapiirakka palaa kohta uuniin, kun mä kuivailen virtuaalisesti kyyneliä mun isävainaan raikkaalla puuvillaisella nenäliinalla... jauhenlihaa en oo ehtiny pestä, voi oi ek voi

Vierailija
1065/5012 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako reissulla kiltti mies pesää?

Kilttimieskö? Älä nyt naurata, älä nolaa nyt itseäsi jooko? Tällä reissulla on hurja meininki kutennaina av-matkoilla ja kilttimies saa suudella kaljapullon kylmää suuta itkien, kuten aina:(

" Saa suudella kaljapullon kylmää suuta itkien" oi ettäs, miten runollisesti sanottu. Oikeinko Karhua? Tää on hyvä, kun puoliso kyselee, että oikeinko meinasit kitata seitsemännen saunakaljan? Minä:" Ehei, suutelen vain kaljapullon suuta" Kiitos tästä sydämmmellisesti!

Onkohan tää nyt oikea reissu sulle, kuulostaa siltä, että et palstaile riittävästi?

Tosin toi kilttimiesjankutus taitaa keskittyä enemmän ilta-aikaan.

Oikea reissu kelle? Kilttimiehelle(scotti), vai vierailijalle, vierailijalle vai vierailijalle???

Vierailija
1066/5012 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä noudatan luolamiesdieettiä, joten jos Pullervoa ei näy kivellä, niin olen syönyt sen.

Vierailija
1067/5012 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä noudatan luolamiesdieettiä, joten jos Pullervoa ei näy kivellä, niin olen syönyt sen.

Tsori. Sinut evätään matkalta. Bussin ovella vaaditaan "Syön vain vegaania ja jauhenlihamakaronilaatikkoa"-passi.

Hyvä kun tuli nyt puheeksi/tai siis kirjoitukseksi muillekin. Raikkaita voileipiä syömme tietysti myös!

:::kuiskaa kauhistuneena: vahtikaa vieruskaverianne, jos "paperiton". Vahtikaa Pullervoa!!

Vierailija
1068/5012 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän on vialla? Meillä vaimo sai eilen paperit aettä päästään perheenä av-matkalle. Otti minut rajusti yöllä, oli aamilla iloisempi kuin koskaan ikinä olen sitä nähnyt.

Siis en tiennytkään, että vaimo osaa hymyillä niinkuin hymyili, en edes näin monen avioliittovuoden ja niin monen lapsen jälkeen.. No vaimo siivosi, kävi kampaajalla kun jätti lapset (pitkästä aikaa luotti siinä minuun) ja laittoi ittensä muutenkin valmiiksi.

Ja kun tuli kotiin niin lapsille tekemistä ja vaimo otti minut rajusti kröhöm.. No, voisi luulla, että meillä on onnellista ja olikin mutta vaimolla kilahti äsken, en ymmärrä?

Nyt se tuolla vesisateessa raahaa meidän peräkärryä ovelle päin, ilmoitti pakkaavansa tärkeimmät itsensä + lasten tavarat ja että ottaa lapset ja muuttaa vanhemmilleen.

Siis näin alkuun, siitä meinaa ettiä oman kämpän kuulemma ja lapsia on turha toivoa enää minun näkevänsä? Osaisiko joku valaista mistä on kyse, muija sekosi lopullisesti kun soitti äidilleen ja sanoi, että av-matkalle tulee kaiken sen jälkeen(?) joku alibin toimittaja?

Vaimolta ei voi kysyä, se tosiaan tuota peräkärryä raahaa = aikoo lähteä lasten kanssa jo tänään. Ja meillä todella iso suurperhe, että neuvoa kaipaisin, ei mulla ole varaa elatusmaksuihin...

T: Suurperheen hämmästynyt isä

Vierailija
1069/5012 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsori. Sinut evätään matkalta. Bussin ovella vaaditaan "Syön vain vegaania ja jauhenlihamakaronilaatikkoa"-passi.

Hyvä kun tuli nyt puheeksi/tai siis kirjoitukseksi muillekin. Raikkaita voileipiä syömme tietysti myös!

:::kuiskaa kauhistuneena: vahtikaa vieruskaverianne, jos "paperiton". Vahtikaa Pullervoa!!

Siis meinasi kunnon av-ihmisten aikana pullervon syödä?

Kaikkea sitä voi joku sairaassa päässään kuvitellakin!!

Pullervoahan tarkkaillaan muutenkin herkeämättä koko matka jonkun toimesta, koska norppaliveen kuvaus.

Jos joku pullervoon käy käsiksi niin on kohta av-väki kimpussa - ja sen pahempaa kohtaloa ei ole....

Vierailija
1070/5012 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tarkistaa katiskat matkalla? Hopeakettu tahtoisi sen pestin, mutta luotetaanko me siihen?

Vierailija
1071/5012 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutusketju - kuuluuko tämä av-saimaan matkaasi?

Vierailija
1072/5012 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäköhän on vialla? Meillä vaimo sai eilen paperit aettä päästään perheenä av-matkalle. Otti minut rajusti yöllä, oli aamilla iloisempi kuin koskaan ikinä olen sitä nähnyt.

Siis en tiennytkään, että vaimo osaa hymyillä niinkuin hymyili, en edes näin monen avioliittovuoden ja niin monen lapsen jälkeen.. No vaimo siivosi, kävi kampaajalla kun jätti lapset (pitkästä aikaa luotti siinä minuun) ja laittoi ittensä muutenkin valmiiksi.

Ja kun tuli kotiin niin lapsille tekemistä ja vaimo otti minut rajusti kröhöm.. No, voisi luulla, että meillä on onnellista ja olikin mutta vaimolla kilahti äsken, en ymmärrä?

Nyt se tuolla vesisateessa raahaa meidän peräkärryä ovelle päin, ilmoitti pakkaavansa tärkeimmät itsensä + lasten tavarat ja että ottaa lapset ja muuttaa vanhemmilleen.

Siis näin alkuun, siitä meinaa ettiä oman kämpän kuulemma ja lapsia on turha toivoa enää minun näkevänsä? Osaisiko joku valaista mistä on kyse, muija sekosi lopullisesti kun soitti äidilleen ja sanoi, että av-matkalle tulee kaiken sen jälkeen(?) joku alibin toimittaja?

Vaimolta ei voi kysyä, se tosiaan tuota peräkärryä raahaa = aikoo lähteä lasten kanssa jo tänään. Ja meillä todella iso suurperhe, että neuvoa kaipaisin, ei mulla ole varaa elatusmaksuihin...

Tuota.. Kuiskaa: Pitäisiköhän meidän kertoa tuolle miesparalle totuus? Taidan arvata että kyseessä on tuon lesbo tai siis kaverinsa lesbo fantasian omaava mies? Normaaliäänellä: Jos koitat sanoa vaimolle, ettei alibin toimittaja tule mukaan (valehtele vaikka, sitä ei tiedetä vielä!) ja av-matkan jälkeen saattaa avio-onni taas kukoistaa? Ellei vaimosi sitten matkalla löydä itseään, mutta joo ei siitä sen enempää...

Vierailija
1073/5012 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tämä touhu nyt on?

Kun kaikenmaailman joukkiot on tunkemassa mukaan reissuun??

Ahvenanmaalaiset, Munsalan melojat, Diarrat ym. Vapaamuurarit.

Tämä on vain ja ainoastaan vannoutuneiden AV- laisten retki! Tai ainakin pitäisi olla. AV.n retkellä käyttäydytään AV.n sanattomien etikettisäännösten mukaan.

Vierailija
1074/5012 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttelias utelias kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehdäänkö perillä av-väelle oma naisluola? Voisi olla yksi ohjelmanumero ja siellä voisi monenlaista ohjelmaa pitää ja keksiä?

Oi voi voi ei miten iiihana idea. Mä olen AINA toivonu naisluolaa: iiiiso pöytä palapeleille, paljon tilaa langoille, virkkuukoukut ja sukkapuikot kokojärjestykseen seinälle...

Voi oi voi ei...mitä kaikkea me sinne keksitäänkään, onhan sit tarpeeks iso. Ja mielellään siirrettävä, et voidaan hyödyntää seuraavillakin Av-palstan lukijamatkoilla. Eiks je??? Onhan muut samaa mieltä?

Ompelukone, saumuri, iso pöytä myös kankaiden leikkuulle, hylly ihania kankaita varten.

Sähköpiano, että voi soitella rauhassa.

Kirjahyllyn takana pieni lukunurkkaus, missä voi rauhassa istua nojatuolissa ja lukea kirjaa.

Baarikaappi: täynnä Marlin Helmeilevää Omenaviiniä ja Ruskaa, voidaan siemailla sofistikoituneesti vaikka lukupiirissä. Ei kyl voi kovin paksua kirjaa valita, tai reissua pitää jatkaa muutamalla kuukaudella...

Postimerkkikokoelmalle oma huone, tai ainaskii nurkkaus. Runonlausuntaa, vaikkapa Eeva Heilala tekijävieraaksi. Huone resepteille aakkosjärjestyksessä, puutarhakirjakokoelma, paljon viherkasveja...

Mahdollisuus halutessaan tehdä jossain omassa nurkkauksees runoja, jotka voi halutessaan laittaa vihkoon missä niitä ei arvostella tai vihkoon missä niitä arvostellaan.

Vähän kuin rakkausrunot sivulla..

Mutta ehdottomasti vaatii tilavan oman nurkkaukseen, saa jokainen väsynyt perheenäiti hetkeksi hengähtää miehestä ja lapsista!

Sopiiko kaikille oma sauna, uima-allas, poreallas, ylelliset suihkut ja ihan oma tilava spaosasto?

Mahtuuhan naisluolaan?

Afrikan tähti pelejä ja mustapekka kortipakkoja myös paljon turvaan. Ovat paitsi hauskaa ajanvietettä niin kohta mahdollisesti historiallista arvoa omaavia tuotteita:(

Vierailija
1075/5012 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä esitän teille bussimatkalla ja perillä Tiernapojat-esityksen monta kertaa.

Vierailija
1076/5012 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä esitän teille bussimatkalla ja perillä Tiernapojat-esityksen monta kertaa.

Esitäppä toki. Ja monta kertaa. Tämäkin kansan jouluhuvi varmaan kohta kielletään.

Ps. Mulla on 17 laatikollista neekerinsuukkoja vuodelta 1987. Silloin niitä aitoja vielä sai. Sattuipas somasti, kun alkuun meitä oli tuo 17 bussilastillista... monta lie nyt? Pepe-lakuja on myös ja Eskimojäätelöitä. Istun Heimo Huiman bussissa heti Heimon takana. Jaan niitä sit harkinnan mukaan, kun kaikille (kanille, kirjoitti toi viheliäinen yllesyöttö, vai mikä se nyt oli...)

Mites muuten kinkkaus taukojumppana? Ruutuhyppely, mikä lie? Lirppa heitetään yhteen ruutuun ja pompitaan yhdellä jalalla ruudusta toiseen, ei viivalle. Kuka muistaa?

Piilosta en aio enää koskaan ehdottaa, Porvoon reissulta on vieläkin kolme "pariskuntaa" kateissa!!!

Vierailija
1077/5012 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota.. Kuiskaa: Pitäisiköhän meidän kertoa tuolle miesparalle totuus? Taidan arvata että kyseessä on tuon lesbo tai siis kaverinsa lesbo fantasian omaava mies? Normaaliäänellä: Jos koitat sanoa vaimolle, ettei alibin toimittaja tule mukaan (valehtele vaikka, sitä ei tiedetä vielä!) ja av-matkan jälkeen saattaa avio-onni taas kukoistaa? Ellei vaimosi sitten matkalla löydä itseään, mutta joo ei siitä sen enempää...

*** kuiskaa: voi kauheeta, nyt meil saattaa olla kaks sekavaa seuruetta mukana. Toi norppabebe keissi ja sit tää kaverinkaverin lesboselkkaus. Mä en taida kestää näin paljoa jännitystä. Ainakaan mun bussissa. Joku vois kyllä tälle mukavan oloiselle suurperheen isälle kaverin vaimon kaverin lesbo-epäilyistä mainita, eikö vaan?

Vierailija
1078/5012 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehdäänkö perillä av-väelle oma naisluola? Voisi olla yksi ohjelmanumero ja siellä voisi monenlaista ohjelmaa pitää ja keksiä?

Oi voi voi ei miten iiihana idea. Mä olen AINA toivonu naisluolaa: iiiiso pöytä palapeleille, paljon tilaa langoille, virkkuukoukut ja sukkapuikot kokojärjestykseen seinälle...

Voi oi voi ei...mitä kaikkea me sinne keksitäänkään, onhan sit tarpeeks iso. Ja mielellään siirrettävä, et voidaan hyödyntää seuraavillakin Av-palstan lukijamatkoilla. Eiks je??? Onhan muut samaa mieltä?

Ompelukone, saumuri, iso pöytä myös kankaiden leikkuulle, hylly ihania kankaita varten.

Sähköpiano, että voi soitella rauhassa.

Kirjahyllyn takana pieni lukunurkkaus, missä voi rauhassa istua nojatuolissa ja lukea kirjaa.

Baarikaappi: täynnä Marlin Helmeilevää Omenaviiniä ja Ruskaa, voidaan siemailla sofistikoituneesti vaikka lukupiirissä. Ei kyl voi kovin paksua kirjaa valita, tai reissua pitää jatkaa muutamalla kuukaudella...

Postimerkkikokoelmalle oma huone, tai ainaskii nurkkaus. Runonlausuntaa, vaikkapa Eeva Heilala tekijävieraaksi. Huone resepteille aakkosjärjestyksessä, puutarhakirjakokoelma, paljon viherkasveja...

Mahdollisuus halutessaan tehdä jossain omassa nurkkauksees runoja, jotka voi halutessaan laittaa vihkoon missä niitä ei arvostella tai vihkoon missä niitä arvostellaan.

Vähän kuin rakkausrunot sivulla..

Mutta ehdottomasti vaatii tilavan oman nurkkaukseen, saa jokainen väsynyt perheenäiti hetkeksi hengähtää miehestä ja lapsista!

Sopiiko kaikille oma sauna, uima-allas, poreallas, ylelliset suihkut ja ihan oma tilava spaosasto?

Mahtuuhan naisluolaan?

Afrikan tähti pelejä ja mustapekka kortipakkoja myös paljon turvaan. Ovat paitsi hauskaa ajanvietettä niin kohta mahdollisesti historiallista arvoa omaavia tuotteita:(

UNO-kortit kans. Ja kaikkia kivoja hiuskoristeita, että voidaan toisillemme kampauksia väkertää. Papiljottia(paljon) ja sellanen ihana kupumallinen hiustenkuivaaja.

Ja tietty värilajitelma sifonkihuiveja (papiljottien päälle) Ja tietysti hiusvärejä ja kotipermanenttiaineet. Ja matonkuteita ja kangaspuut*** ääni hiipuu, lista on loputon...

Vierailija
1079/5012 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa kuin heinänteko. Selittäkääs tää!

Vierailija
1080/5012 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari Litmanen kuskiksi! Mitäs sanotte? Ja Teemu Selänne.