Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Vierailija kirjoitti:
Voiko matkalle ottaa mukaan mieslapsen, kun ei se kotonakaan pärjää? Se on vähän semmoinen:(
Ei!!!
Meillä on oikeita lapsia ihan tarpeeksi muutenkin. ://
Olisiko matkalla mahdollista kokeilla muutaman kuuman av-naisen kanssa lesboseksiä esim saunassa?
Ja muuallakin.
Ei haittaa vaikka oisi varattu, perheellinen tms, sillä mäkin olen..
Ja käykö se ettei miehille (jos niitä on, kröhöm) kerrota mitään, mulla ainakin perhe hajoaisi meinaan:(
Ihan vain siis yhden naispuoleisen kaverini puolesta kyselen, absolut kaveri pyysi puolestaan kysymään!!
Saako reissulla kiltti mies pesää?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko matkalla mahdollista kokeilla muutaman kuuman av-naisen kanssa lesboseksiä esim saunassa?
Ja muuallakin.
Ja käykö se ettei miehille (jos niitä on, kröhöm) kerrota mitään, mulla ainakin perhe hajoaisi meinaan:(
Ihan vain siis yhden naispuoleisen kaverini puolesta kyselen, absolut kaveri pyysi puolestaan kysymään!!
Jos joku suostuu, niin mikäs siinä, mutta itse en lähde naisten kanssa mihinkään. Se mikä tapahtuu saimaasessa myös jää saimaaseen ollaan sovittu jo siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei haloo kaikki matkanjärjestäjät!
Mites asiat etenee??? Vauhtia vastailuun!!!
Hei kaikki taas *itkee hyvin lujaa ja hysteerisenä*....
Alan nyt heti järjestellä asioita, heimo ja muut kiristävät minua tilanneraportilla ja *ITKEE*....
No, ei sitä kukaan voi koskaan käsittää, että ei siitä sen enempää nyyh.....
*ITKEE KAUAN JA LUJAA*
Muut matkanjärjestäjät menivät ansatusti bailandoon, minut on sitten pakotettu sanomaan tämä!
*HYSTEERINEN ITKUKOHTAUS*
Mutta joo, alan järjestellä asioita, biisilista ja matkareittihän on jo päätetty...
Itkee lujaa
Kohta tulee lista ohjelmanumeroista, kuskeista, hinnoista (joihin tulee alennus) ja norppabeibin mukaan mahdollisesta otosta, aikatauluista, ruuasta jne jne..
*ITKEE TAAS*
Jos jaksatte ohjelmanumeroita ja kuskeja keksiä niin hyvä oisi, näkyy hinnanalennuksena..
*ITKUKOHTAUS VAILLA VERTAA*
Voisko joku olla kiltti ja virtuaalisesti pyyhkiä minunkin kyyneleeni ja silittää vähän päätäni?
Kaikki on mennyt, aivan kaikki ja mikään ei ole hyvin, ei nyt eikä ikinä..
*ITKEE NIIN LUJAA, ETTÄ NAAPURIT VALITTAVAT TAAS*
T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä
Siis ihan tosissasiko ehdotat, että tuo yksi mukava palstailija vaarinsa nenäliinaan kuivaisi sinun krokotiilin kyyneleesi ja ihan päätä silittelisi?
Miten kehtaakin??
Asiat olet mokannut ja reissu Porvoon reissujen menoa muistuttaa, muita syyttelet vaan, häpeäisit!
Hinnat, aikataulut, ohjelmanumerot, biisilistat, matkareitti, norppabeben kohtalo, kuskit, osallistujat, kaikki tänne ja heti.
Heti siis, muuten matkalla ei tule helppoa sinulla olemaan, kun kaikki ovat kiukkuisia juuri sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko mukaan ottaa naukuvan kissan?
Ei. JÄTÄ SE KISSA. PARVEKKEELLE!
Mitä, mitä tässä nyt tapahtuu.. Miksi parvekkeelle, ylin kerros vielä ja ruokaa ja vettä ja kissanhiekkaa pitäis olla uskomaton määrä.. Silti siis mikään ei takaa, ettei kissa esim putoa, siis missä nyt mennään jos joku voisi selittää?
Miksi parveke, miksei mukaan tai hoitajaa kissalle? Onko se pakollinen jättää parvekkeelle, varsinkin kun ylin kerros ja siellä on kylmä? Siis missä sitä taas mennään, en tajua nyt kyllä yhtään...
KISSA. JÄÄ. PARVEKKEELLE. NAUKUMAAN. REISSUN. AJAKSI.
Mikä tässäkin on, ettei av-tapoja ymmärretä?!
Vierailija kirjoitti:
Kilttimieskö? Älä nyt naurata, älä nolaa nyt itseäsi jooko? Tällä reissulla on hurja meininki kutennaina av-matkoilla ja kilttimies saa suudella kaljapullon kylmää suuta itkien, kuten aina:(
Vierailija kirjoitti:
Ja muuallakin.
Ei, ei kyllä saunassa pysty.
Josko voitaisiin olla kaksistaan Nestorin saunakammarissa? Mua voisi kiinnostaa kokeilla, mutta tarvittaisiin hirveästi aikaa ja omaa rauhaa. Enemmän kuin käydä äkkiä sun, eikun siis sun kaveris ukon, kanssa siellä pusikossa saunan vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Munsalan ja Porvoon kaupunkien verovirastojen työntekijät tahtoisi mukaan, pitämään pikkujouluna matkalla....
Kuiskaa: oonko ainut, jonka mielestä verottajia ei todellakaan uskalla ottaa mukaan?
EI, EI, EI JA VIELÄ KERRAN EI!!!
Edes Al Capone ei onnistunut huijaamaan verottajaa! Kai kaikki ovat yhtä mieltä siitä, ettei missään nimessä noita oteta???
Mies meinaa ottaa mukaan poron taljan eikä suostu edes matkan ajaksi sitä kotiin jättämään, nyt itkettää:( Olin ajatellut, että juhlisimme matkalla ja titanicin katsoisimme, kun esikoista odotan:( Mutta porontaljaa ei mies voimedes av-matkan ajaksi jättää pois:(
Jätänkö tuon sian vai mitä ihmettä tässä tekisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munsalan ja Porvoon kaupunkien verovirastojen työntekijät tahtoisi mukaan, pitämään pikkujouluna matkalla....
Kuiskaa: oonko ainut, jonka mielestä verottajia ei todellakaan uskalla ottaa mukaan?
Edes Al Capone ei onnistunut huijaamaan verottajaa! Kai kaikki ovat yhtä mieltä siitä, ettei missään nimessä noita oteta???
*** kuiskaa: Ei takuulla todellakaan siis oteta. Mä luulen, et ne kerää vapaa-ajalla jotain bonuspisteitä pimeän työn tekijöistä. Miten ne nyt kuvittelee mitään rikollista Av- palstan lukijamatkalle Saimaaseeseen lähtijöiden joukossa? Menis jonkun raksan harjannostajaisiin, siel vois verorike jos toinenkin löytyä!
Tavallisella äänellä: oi voi voi ei kun ei taida enää millään sori vaan matkalle sopia. Iso iso iso suosio yllätti meidät kaikki, eikö näin ole??? Bai tö vei, onkohan kenelläkään, siis KENELLÄKÄÄN Huom MATKANJÄRJESTÄJÄT!! tarkkaa tietoa bussien määrästä??? Luulen että letka ulottuu Inarista Pihtiputaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilttimieskö? Älä nyt naurata, älä nolaa nyt itseäsi jooko? Tällä reissulla on hurja meininki kutennaina av-matkoilla ja kilttimies saa suudella kaljapullon kylmää suuta itkien, kuten aina:(
" Saa suudella kaljapullon kylmää suuta itkien" oi ettäs, miten runollisesti sanottu. Oikeinko Karhua? Tää on hyvä, kun puoliso kyselee, että oikeinko meinasit kitata seitsemännen saunakaljan? Minä:" Ehei, suutelen vain kaljapullon suuta" Kiitos tästä sydämmmellisesti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan nyt heti järjestellä asioita, heimo ja muut kiristävät minua tilanneraportilla ja *ITKEE*....
*ITKEE KAUAN JA LUJAA*
Muut matkanjärjestäjät menivät ansatusti bailandoon, minut on sitten pakotettu sanomaan tämä!
Mutta joo, alan järjestellä asioita, biisilista ja matkareittihän on jo päätetty...
Itkee lujaa
Kohta tulee lista ohjelmanumeroista, kuskeista, hinnoista (joihin tulee alennus) ja norppabeibin mukaan mahdollisesta otosta, aikatauluista, ruuasta jne jne..
*ITKEE TAAS*
Jos jaksatte ohjelmanumeroita ja kuskeja keksiä niin hyvä oisi, näkyy hinnanalennuksena..
Voisko joku olla kiltti ja virtuaalisesti pyyhkiä minunkin kyyneleeni ja silittää vähän päätäni?
Siis ihan tosissasiko ehdotat, että tuo yksi mukava palstailija vaarinsa nenäliinaan kuivaisi sinun krokotiilin kyyneleesi ja ihan päätä silittelisi?
Miten kehtaakin??
Asiat olet mokannut ja reissu Porvoon reissujen menoa muistuttaa, muita syyttelet vaan, häpeäisit!
Hinnat, aikataulut, ohjelmanumerot, biisilistat, matkareitti, norppabeben kohtalo, kuskit, osallistujat, kaikki tänne ja heti.
Heti siis, muuten matkalla ei tule helppoa sinulla olemaan, kun kaikki ovat kiukkuisia juuri sinulle!
"Tuo yksi mukava palstailija" ei todellakaan ehdi palkollisten kyyneleitä kuivata, yllättävän moni ilmestyi jonoon, kun tämän palvelun avasin. Ajattelin, että olis ollu hyvä nää itkut hoidella ENNEN matkaa, että sitte olis kiva rentoutua/rellestää... Mutta toki otan raikkaan isävainaan puuvillaisen nenäliinan mukaan reissuun.
Vaadin myös painokkaasti ohjelman esiin!!
Juttelias utelias kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*ITKEE KAUAN JA LUJAA*
Itkee lujaa
*ITKEE TAAS*
Miten kehtaakin??
"Tuo yksi mukava palstailija" ei todellakaan ehdi palkollisten kyyneleitä kuivata, yllättävän moni ilmestyi jonoon, kun tämän palvelun avasin. Ajattelin, että olis ollu hyvä nää itkut hoidella ENNEN matkaa, että sitte olis kiva rentoutua/rellestää... Mutta toki otan raikkaan isävainaan puuvillaisen nenäliinan mukaan reissuun.
Sä voit aloittaa sivulta 1 ja alkaa kerätä ohjelmaa. Kerää kuskit samalla.
Vierailija kirjoitti:
Mies meinaa ottaa mukaan poron taljan eikä suostu edes matkan ajaksi sitä kotiin jättämään, nyt itkettää:( Olin ajatellut, että juhlisimme matkalla ja titanicin katsoisimme, kun esikoista odotan:( Mutta porontaljaa ei mies voimedes av-matkan ajaksi jättää pois:(
Jätänkö tuon sian vai mitä ihmettä tässä tekisi?
Mikä noita miehiä oikein vaivaa? Porontalja!!!
No keinot on monet sanoo AV:
○ kerrot miehelle, että matkatavararajoitus 2kg
○ kerrot miehelle väärän lähtöajan
○ JÄTÄT SEN SIAN
Virtuaalinen kyyneltenkuivaus täältä isävainaan puuvillaisella raikkkaalla nenäliinalla 🤧
Vierailija kirjoitti:
Juttelias utelias kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*ITKEE KAUAN JA LUJAA*
Itkee lujaa
*ITKEE TAAS*
Miten kehtaakin??
Sä voit aloittaa sivulta 1 ja alkaa kerätä ohjelmaa. Kerää kuskit samalla.
No mutta! Eiköhän tästä matkanjärjestäjälle makseta ihan palkkaa? Enivei. En kyllä ehdi tuommoista, alan leipoa puolukkapiirakkaa, pitsaa ja jälkilämpöön väsään hyvin pestystä jauhenlihasta makaronilaatikkoa. Siinähän sitä puuhaa. Tauolla käyn kuivailemassa virtuaalisesti kyyneleitä isävainaan raikkaalla puuvillaisella nenäliinalla. Ohhoijaa, kiirettä pukkaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko matkalle ottaa mukaan mieslapsen, kun ei se kotonakaan pärjää? Se on vähän semmoinen:(
Ei!!!
Meillä on oikeita lapsia ihan tarpeeksi muutenkin. ://
Samaa mieltä!
(Voitas muuten tehdä joku reissu täysin ilman lapsia!?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja muuallakin.
Jos joku suostuu, niin mikäs siinä, mutta itse en lähde naisten kanssa mihinkään. Se mikä tapahtuu saimaasessa myös jää saimaaseen ollaan sovittu jo siitä.
Ihan ok, AV on sallivainen porukka. Eikä tietenkään kukaan kerro kellekkään mitään... (ei kai se Alibin toimittaja tu mukaan reissuun?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*** kuiskaa: Ei takuulla todellakaan siis oteta. Mä luulen, et ne kerää vapaa-ajalla jotain bonuspisteitä pimeän työn tekijöistä. Miten ne nyt kuvittelee mitään rikollista Av- palstan lukijamatkalle Saimaaseeseen lähtijöiden joukossa? Menis jonkun raksan harjannostajaisiin, siel vois verorike jos toinenkin löytyä!
Tavallisella äänellä: oi voi voi ei kun ei taida enää millään sori vaan matkalle sopia. Iso iso iso suosio yllätti meidät kaikki, eikö näin ole??? Bai tö vei, onkohan kenelläkään, siis KENELLÄKÄÄN Huom MATKANJÄRJESTÄJÄT!! tarkkaa tietoa bussien määrästä??? Luulen että letka ulottuu Inarista Pihtiputaalle.
On muuten juhlava letka. I'm proud to be AV mamma!!!!😉😉😉