Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
"Onko sinulla ja puolisollasi erilainen elintaso?"
Poropeukalo? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdotan että veteen meno matkalla tehdään sitten saimaaseen kierimällä, norppien tapaan.
Sopiihan kaikille?No toi noin, kun musta tuntuu, etten osaa pyörähtää ... siis kierähtää*** tunnusti häpeillen.
Tai enhän mä tiedä, kun en oo koskaan kokeillu. Yleensä meen veteen näin; venyttelen rantakalliolla. Teen ylvään vaakaliikkeen. Sitten kuperkeikan kautta veteen. Sopiihan tää kaikille? Ellette ole samaa mieltä, luulen että täs on vielä kosolti aikaa harjotella tota pyörähdystä. Siis kierähdystä.
Mutta mutta. Nyt mua huolestuttaa toi mun nimi. Eihän kukaan vaan millään luule, et se viittaa eläin-poroihin? Ei todellakaan. Mä kun olen tälläinen kahvi-Kaisa, niin tietysti on kyse kahvinporoista. Oon keittäny termospulloihin jo eväskaffet. 8 punavalkoista Airam termaria. Odotan niin jo eka taukoa, raikkaita voileipiä... kukas ne muuten tekee, jos toi norppataaperosakki ei tule mukaan
No, voin tauoilla näyttää mun ylvään vaaka-liikkeen. Kokeilisitte sit muutkin. Notkeuttani en aio tällä kertaa esitellä jalka niskan taa liikkeellä. Onkohan ne kaks porvoolaista vieläkään saanu oiottua itteesä?
Siis eihän me susta poromaisesti ajateltu, ainakaan ennen kuin itse otit puheeksi..
Riittääköhän 8 termospulloa, ei lähellekään mene edes joka bussiin, mulla on 2 terapia mitä voin tuoda.
Ja norppayöasussa kaikenlaiset norppamaiset liikkeet, kuten pyörähdys veteen onnistuvat = siitä on laatu takuu joten ei tarvitse huolestua.
Kai...
Vierailija kirjoitti:
Poropeukalo? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdotan että veteen meno matkalla tehdään sitten saimaaseen kierimällä, norppien tapaan.
Sopiihan kaikille?No toi noin, kun musta tuntuu, etten osaa pyörähtää ... siis kierähtää*** tunnusti häpeillen.
Tai enhän mä tiedä, kun en oo koskaan kokeillu. Yleensä meen veteen näin; venyttelen rantakalliolla. Teen ylvään vaakaliikkeen. Sitten kuperkeikan kautta veteen. Sopiihan tää kaikille? Ellette ole samaa mieltä, luulen että täs on vielä kosolti aikaa harjotella tota pyörähdystä. Siis kierähdystä.
Mutta mutta. Nyt mua huolestuttaa toi mun nimi. Eihän kukaan vaan millään luule, et se viittaa eläin-poroihin? Ei todellakaan. Mä kun olen tälläinen kahvi-Kaisa, niin tietysti on kyse kahvinporoista. Oon keittäny termospulloihin jo eväskaffet. 8 punavalkoista Airam termaria. Odotan niin jo eka taukoa, raikkaita voileipiä... kukas ne muuten tekee, jos toi norppataaperosakki ei tule mukaan
No, voin tauoilla näyttää mun ylvään vaaka-liikkeen. Kokeilisitte sit muutkin. Notkeuttani en aio tällä kertaa esitellä jalka niskan taa liikkeellä. Onkohan ne kaks porvoolaista vieläkään saanu oiottua itteesä?
Siis eihän me susta poromaisesti ajateltu, ainakaan ennen kuin itse otit puheeksi..
Riittääköhän 8 termospulloa, ei lähellekään mene edes joka bussiin, mulla on 2 terapia mitä voin tuoda.
Ja norppayöasussa kaikenlaiset norppamaiset liikkeet, kuten pyörähdys veteen onnistuvat = siitä on laatu takuu joten ei tarvitse huolestua.
Kai...
Sori. Ne termarit on mulle. Mä luulen et muut haluu aakkoskahvilaan ja porsliinia peffan alle... ps mikä 2 terapia sullon?
Vierailija kirjoitti:
Juttelias utelias kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko matkalla mahdollista kokeilla muutaman kuuman av-naisen kanssa lesboseksiä esim saunassa?
Ja muuallakin.
Ei haittaa vaikka oisi varattu, perheellinen tms, sillä mäkin olen..
Ja käykö se ettei miehille (jos niitä on, kröhöm) kerrota mitään, mulla ainakin perhe hajoaisi meinaan:(
Ihan vain siis yhden naispuoleisen kaverini puolesta kyselen, absolut kaveri pyysi puolestaan kysymään!!
Jos joku suostuu, niin mikäs siinä, mutta itse en lähde naisten kanssa mihinkään. Se mikä tapahtuu saimaasessa myös jää saimaaseen ollaan sovittu jo siitä.
Ihan ok, AV on sallivainen porukka. Eikä tietenkään kukaan kerro kellekkään mitään... (ei kai se Alibin toimittaja tu mukaan reissuun?)
Albin toimittaja? Voi ei, ei sitä mukaan!
Siis minä on itseni laittanu, pakottanut miehen hoitaa lapsia, kampaajalla käynyt, kaikkeni tehnyt jotta oisin viehättävä.
Ja miehen kanssa jopa sänkyyn menin ennen ja jälkeen ja minkä tähden?
Jotta se mun lesbofantasiani tai siis kaverin, kaverin lesbofantasia vihdoinkin toteutuisi!
Jos sinne joku alibin toimittaja pukkaa, niin huolissani olen = se on siinä ja siinä etten mä tai siis kaverini ota lapsia ja lähde.
No niin, nyt mäkin aloin itkeä:(
🤧🤧🤧🤧voi ei ei voi voi voi, pyyhkii virtuaalisesti kyyneleitä ...
***kuiskaa: no kun se yks uhkaili Alibin otsikoilla, jossei se ja sen norppataapero pääse matkaan... nin nytten en tiijä mikä kohtalonsa on...
Tavallisella äänellä:
Voi ei, kun mun puolukkapiirakka palaa kohta uuniin, kun mä kuivailen virtuaalisesti kyyneliä mun isävainaan raikkaalla puuvillaisella nenäliinalla... jauhenlihaa en oo ehtiny pestä, voi oi ek voiOi kiitos kyynelten kuivaamisesta, se tuli tarpeeseen.
Tänään on prkle raahattu vesisateessa ja tuulessa peräkärry oven eteen, kasattu mun ja lasten tärkeimmät kamat mukaan ja lähdetty mun vanhemmilleni.
Etsin oman kämpän muutan lasten kanssa asumaan, isä hirvikiväärillään suostui tuota pian ex-miestä kovistelemaan kun vähän välitin avioliittoamme
Minun lapset, minä nuo kaikki maailmaan vääntänyt ja ukon ihan turha toivoa että näkee ketään meidän 9 lapsesta!
Ei ikinä enää, kiitin voimaantuneena elatuksesta miestä ja sain vihdoinkin sanottua, että halusin siltä vain lapset!
Olo on vihdoinkin vapaa, ei koskaan enää miestä = olin lesbo jo nuorena, mutta tuo ääliö äijä ei epäillyt sitä edes silloin, kun katselin sen kanssa yhdessä naisia!!!
Miten joku mies voi olla niin urpo kuin tuo kohta entinen exsäni??
Ja sillä on jo matkalippu ostettu saimaaseen, mutta ei tule lähellekään mua tai mun lapsiani!
Saako miehelle porttikiellon, saahan????
Se sika tahtoo kuitenkin puhua, tuoda kukkia, yrittää uudestaan edes lasten takia, leikkiä lasten kanssa tai saada edes nähdä ne!
Kai tuo sika jätetään matkalta pois, sopiihan nyt kaikille?
Hei ja tuota..
*Kuiskaa: voi ei, ensimmäinen perhe hajosi jo ennen matkaa = kuten Porvoon reissussakin kävi
:( Onnistuiskohan kukaan rauhoittelemaan sen verran, että se mukava suurperheen isä saisi edes nähdä lapsiaan, vaikka perheen äiti taisi voimaantua? Onhan se kuitenkin muistakin julmaa, että pienet lapset taas kärsii av-matkalla?*
Ihan vain sellaista ajattelin, että miehen matkaa tuskin pystytään perumaan, jos ei itse suostu jäämään pois:( Olisiko mahdollista, että mies saisi tulla vielä tälle av-matkalle, vaikka ikävästi erositte? Ja jos omaa aikaakin kaipaat, niin olisihan se kiva, että mies niitä 9 lasta auttaa sua hoitamaan? *Poistuu peloissaan takavasemmalle*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
APUA!!
Miksi matkustajaluettelossa on 20 bussin verran suomen poronhoitoyhdistyksen jäseniä??
EIHÄN me noita oteta vaan ovat varmasti ujittautuneet salaa mukaan, mielipiteitä??
Matkustajaluettelo esiin!!!
Kyllä ne kuulemma meinaa tulla, opettamaan meidän kunnon miehet katselemaan poroja = varsinkin rykimä aikaan:(
Netistä löytyy noiden nettisivut ja osallistujat, käviskö useempi av-ihminen (mutta ei miehiä) vähän kolistelemassa noita?
Juttelias utelias kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito AV- jäsen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tämä touhu nyt on?
Kun kaikenmaailman joukkiot on tunkemassa mukaan reissuun??
Ahvenanmaalaiset, Munsalan melojat, Diarrat ym. Vapaamuurarit.
Tämä on vain ja ainoastaan vannoutuneiden AV- laisten retki! Tai ainakin pitäisi olla. AV.n retkellä käyttäydytään AV.n sanattomien etikettisäännösten mukaan.Samaa ihmettelen, joku nyt vuotaa tietoa meidän av-matkasta vaikka mihin..
Mutta miksi ja kuka?
Nyt ruotsalaiset vapaat varusmiehet haluavat mukaan myös, kai kaikille on selvää ettei niitä oteta?
Kuka on kertonut Ruotsalaisille? Ja vielä joillekkin intin lusmuille. Onko joukossamme joku myyrä?
Hopeakettua äkkiseltään veikkaisin, mutta eikai se koston pelossa uskaltaisi ikinä av-matkasta juoruta?
Toinen, paljon pahempi skenaario on Norppa taaperon äidin kosto:(
Muita vaihtoehtojakin varmaan on, ei nopeasti vaan tule mieleen.
Mutta jos kyse on Norppa taaperon äidistä, niin kyllä täytyy myöntää, että vähän enemmän kuin ihan vähän nyt hirvittää ajatuskin..
Voi ei voi ei oi voi. Nyt muakin hirvi...ttää. miks tossa sanassa on hirvi bai tö vei. Porottaa... miksi aurinko poro...ttaa???
Eniveis kuitenkin siis: kuka on MYYRÄ?
***kuiskaa: onkos norppabeben sakki saanut vastauksen???
Soitin heimolle, ei se umpiväsynyt ole vieläkään ottanut tuohon kuiskaukseesi kantaa kuulemma = asia on jätetty ns kellumaan sen toimesta, kun ei tiedetty mitä tehdä. Ja olihan se paljastuskuvakin ja kaikkea, mitä tästä pitäisi ajatella?
Poropeukalo? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poropeukalo? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai...
Sori. Ne termarit on mulle. Mä luulen et muut haluu aakkoskahvilaan ja porsliinia peffan alle... ps mikä 2 terapia sullon?
No tietenkin 2 jättiläismäistä termospulloa, niitä myydään vain eri nimellä pahasti kofeiini riippuvaisille..
Vierailija kirjoitti:
Poropeukalo? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poropeukalo? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai...
No tietenkin 2 jättiläismäistä termospulloa, niitä myydään vain eri nimellä pahasti kofeiini riippuvaisille..
Ai näin. Kaupassa: Päivää, ostaisin 2 terapiaa.
Myyjä: Selvä. Haen varastosta, ovat niin isoja, etteivät sovi myymälään. Voitte noutaa ne tuolta takaa, lastauslaiturilta. Onhan teillä peräkärry mukana?
Vierailija kirjoitti:
"Onko sinulla ja puolisollasi erilainen elintaso?"
Onko tätä huomioitu matkaa järjestäessä? Jos elintaso on kovin kovasti erilainen, niin onko niillä matkustajien köyhemmillä puolisoilla varaa matkalippuihin, norppayöasuihin jne isoihin kuluihin? Ja ettei vain tule parisuhde riitoja, jos toinen joutuu sen toisen kulut maksamaan? Onko tähän jotain ohjesääntöä Porvoon reissulla kehitelty?
https://mummo.sarjakuvablogit.com/tag/norppalive/
Norppaliveä seuratessa on sitten muistettava olla tarkkana koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poropeukalo? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poropeukalo? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai...
Ai näin. Kaupassa: Päivää, ostaisin 2 terapiaa.
Myyjä: Selvä. Haen varastosta, ovat niin isoja, etteivät sovi myymälään. Voitte noutaa ne tuolta takaa, lastauslaiturilta. Onhan teillä peräkärry mukana?
Juurikin näin, lastauslaituriltahan nuo haetaan.. Oletko sinäkin raasu kofeiinikoukussa?
Tarvitseekohan matti ja Maija pukea jo kuravaatteisiin? Ja onhan riittävästi joku tehnyt matkalle mukaan meidän av-väen omaa vaapukkamehua?
Vierailija kirjoitti:
Tarvitseekohan matti ja Maija pukea jo kuravaatteisiin? Ja onhan riittävästi joku tehnyt matkalle mukaan meidän av-väen omaa vaapukkamehua?
Eikös se vaapukkamehu tehdä mehumaijalla, joka on kai saanut nimensä siitä, että se alkuperäinen oli Matti & Maija-tuotemerkkiä?
Miksi kattilalla pitäisi olla kurahousut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jari Litmanen kuskiksi! Mitäs sanotte? Ja Teemu Selänne.
Jatkoon ehdottomasti, mutta lisää kuskeja tarvitaan vielä. Ja kuka muuten ajaa sitä sukellusvenettä perillä?
David Beckham.
David Beckham jatkoon EHDOTTOMASTI sukellusveneen kuljettajana!
Kuskeiksi Pauli Hanhiniemi, Martti Syrjä, Jarkko Ahola ja Heikki Salo.
Sopiihan nää kaikille? Ai niin, vielä Tarzan ja James Bond.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jari Litmanen kuskiksi! Mitäs sanotte? Ja Teemu Selänne.
Jatkoon ehdottomasti, mutta lisää kuskeja tarvitaan vielä. Ja kuka muuten ajaa sitä sukellusvenettä perillä?
David Beckham.
David Beckham jatkoon EHDOTTOMASTI sukellusveneen kuljettajana!
Todellakin! Kai tuommoisella pelihistorialla yhden sukellusveneen ohjaa...
3.10 on alettu tätä matkaa suunnitella. Olen viilipytty (mitähän tuokin sana tarkoittaa, oikeasti...) ja kärsivällinen (outo tämäkin sana, kärsiä, kärsä, sika.. ) ihminen. Ymmärrän, että on paljon järjestettävää ynnä muuta sellaista. Kyselisin nytten kuitenkin varovasti, että onkohan mahdollisesti tarkoitus, että ehkä tämän vuoden puolella reissuun päästäisiin? Mullon reiskoissa kesäpohjat ja kun tuo bentsiinin hinta nousee kaiken aikaa... karkaakohan nuo matkakustannukset käsistä (känsistä kirjoitti tuo alisyöttö, että mä vihaan sitä!) Mitä mieltä muut ootte? Jääkö joulustressi väliin, jos oltaisiinkin silloin reissussa? Ja löytääkös joulupukki meidät (kiltit), jos ollaan silloin Saimaasessa? Onko Saimaasessa edes savupiippua, mistä pukki voi tulla?
Matkan järjestäjä huhuu!!!
Onhan ämpärit tilattu? Jokaiselle osallistujalle oma ämpäri. Ja niissä se painatus joka sovittiin yksimielisesti AV-retki Saimaahaaseen 2021?
Kyllä tämä tämän vuoden puolella hoituu, en oo tuosta 3.10 asti nukkunut yhtään, mutta ei mitään hätää
*itkee*.
Voisiko joku muuten silittää päätäni ja kyyneleet pyyhkiä?
*Itkee lisää*
T: yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä
Matkustajaluettelo esiin!!!