Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
1021/5012 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies näyttää sille, että olisi raskaana.

Ei se kyllä ole, sen verran monta vuotta ollaan jo odotettu vauvaa syntyväksi.

Ja mun mies on isompi kuin pullervo, silti yli 10 vuoden aikana ei ole vauvaa saanut = minä ne oon nekin joutunut maailmaan vääntämään miehen puolesta:(

En usko, että tuosta ns raskaana olevasta miehestä tarvii huolestua = mutta mulla menkat kaksi päivää myöhässä:( Jätänkö tuon sian, kun taas näin mulle teki? Eikös sisällä perillä ollut joku sianjättän raittikin? *itkee vihaisena ja hormoni houruissa*

Siis tänään kävin lääkärissä ja tein raskaustestin, saadaan 5 lapsi:) Katos kun minä tiedän, että jos menkat on nyt 3 päivää myöhässä niin raskaanahan mä olen. Lapset odottaa innoissaan, kun sanoin että meille tulee vauva. Ja voitaisiinko sopia, että ette hauku enää mun miestäni/perhettä/raskauksia?

Ihana mies on, osti mulle enemmän kukkia kuin kukaan voi ikinä ymmärtää ja rakensi omin käsin kehdon tänään ja ja....

*Edellinen kirjoittaja, joka tkee taas vihaisena ja hormoni huuruissaan*

Mutta kukaan ei ole haukkunut ja joku lupaili virtuaalisesti kyyneleet pyyhkiä.

-Poistuu peloissaan takavasemmalle:(

Vierailija
1022/5012 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olavi Virta kuskiksi, ei kai. Pelottaa vähän, missähän kunnossa se on jo.

No varakuskiksi voisi pyytää Olavi Uusivirtaa.

Ei, kyllä meidän minun mielestäni on Olavi Virta saatava = Miettikää se lauluääni, kun hän laulaa *hopeinen kuu, luo merelle siltaa, tulla kai koskaan ei voisi tälläisiä iltaa.... *

Ehdotan äänestystä, että sopiiko Olavi Virta nyt kaikille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/5012 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelias utelias kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttelias utelias kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehdäänkö perillä av-väelle oma naisluola? Voisi olla yksi ohjelmanumero ja siellä voisi monenlaista ohjelmaa pitää ja keksiä?

Oi voi voi ei miten iiihana idea. Mä olen AINA toivonu naisluolaa: iiiiso pöytä palapeleille, paljon tilaa langoille, virkkuukoukut ja sukkapuikot kokojärjestykseen seinälle...

Voi oi voi ei...mitä kaikkea me sinne keksitäänkään, onhan sit tarpeeks iso. Ja mielellään siirrettävä, et voidaan hyödyntää seuraavillakin Av-palstan lukijamatkoilla. Eiks je??? Onhan muut samaa mieltä?

Ompelukone, saumuri, iso pöytä myös kankaiden leikkuulle, hylly ihania kankaita varten.

Sähköpiano, että voi soitella rauhassa.

Kirjahyllyn takana pieni lukunurkkaus, missä voi rauhassa istua nojatuolissa ja lukea kirjaa.

Baarikaappi: täynnä Marlin Helmeilevää Omenaviiniä ja Ruskaa, voidaan siemailla sofistikoituneesti vaikka lukupiirissä. Ei kyl voi kovin paksua kirjaa valita, tai reissua pitää jatkaa muutamalla kuukaudella...

Postimerkkikokoelmalle oma huone, tai ainaskii nurkkaus. Runonlausuntaa, vaikkapa Eeva Heilala tekijävieraaksi. Huone resepteille aakkosjärjestyksessä, puutarhakirjakokoelma, paljon viherkasveja...

Mahdollisuus halutessaan tehdä jossain omassa nurkkauksees runoja, jotka voi halutessaan laittaa vihkoon missä niitä ei arvostella tai vihkoon missä niitä arvostellaan.

Vähän kuin rakkausrunot sivulla..

Mutta ehdottomasti vaatii tilavan oman nurkkaukseen, saa jokainen väsynyt perheenäiti hetkeksi hengähtää miehestä ja lapsista!

Sopiiko kaikille oma sauna, uima-allas, poreallas, ylelliset suihkut ja ihan oma tilava spaosasto?

Mahtuuhan naisluolaan?

Vierailija
1024/5012 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli jo aiemmin mainittu.

Vierailija
1025/5012 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varma, että norppayöasua on vaate mikä ei tule koskaan menemään pois muodista, onko kaikki samaa mieltä?

Todellakin. Lämmin, mukava, monikäyttöinen, kaunis...

Vierailija
1026/5012 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä meidän minun mielestäni on Olavi Virta saatava = Miettikää se lauluääni, kun hän laulaa *hopeinen kuu, luo merelle siltaa, tulla kai koskaan ei voisi tälläisiä iltaa.... *

Ehdotan äänestystä, että sopiiko Olavi Virta nyt kaikille?

Olavi Virta: Jatkoon!

Mites toi Tapio Rautavaara???

Vierailija
1027/5012 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo kaikki matkanjärjestäjät!

Mites asiat etenee??? Vauhtia vastailuun!!!

Vierailija
1028/5012 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkkää sä kuule ite matkas!

t. kyrpiintynyt entinen aspa

Vierailija
1029/5012 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkkää sä kuule ite matkas!

t. kyrpiintynyt entinen aspa

Hei kaikki nyt!!!

Kuka meidän matkaa järjestää???

Vierailija
1030/5012 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kaikki taas *itkee hyvin lujaa ja hysteerisenä*....

Alan nyt heti järjestellä asioita, heimo ja muut kiristävät minua tilanneraportilla ja *ITKEE*....

No, ei sitä kukaan voi koskaan käsittää, että ei siitä sen enempää nyyh.....

*ITKEE KAUAN JA LUJAA*

Muut matkanjärjestäjät menivät ansatusti bailandoon, minut on sitten pakotettu sanomaan tämä!

*HYSTEERINEN ITKUKOHTAUS*

Mutta joo, alan järjestellä asioita, biisilista ja matkareittihän on jo päätetty...

Itkee lujaa

Kohta tulee lista ohjelmanumeroista, kuskeista, hinnoista (joihin tulee alennus) ja norppabeibin mukaan mahdollisesta otosta, aikatauluista, ruuasta jne jne..

*ITKEE TAAS*

Jos jaksatte ohjelmanumeroita ja kuskeja keksiä niin hyvä oisi, näkyy hinnanalennuksena..

*ITKUKOHTAUS VAILLA VERTAA*

Voisko joku olla kiltti ja virtuaalisesti pyyhkiä minunkin kyyneleeni ja silittää vähän päätäni?

Kaikki on mennyt, aivan kaikki ja mikään ei ole hyvin, ei nyt eikä ikinä..

*ITKEE NIIN LUJAA, ETTÄ NAAPURIT VALITTAVAT TAAS*

T:yksi umpiväsynyt matkanjärjestäjä

Vierailija
1031/5012 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karonaviirus lähtee sukeltamalla syyskoleaan Saimaahan.

Vierailija
1032/5012 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hylyje kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatteet on päällä ja laukku pakattu, koska se lähtö on??? Haluan nähdä hopeaketun, joka tietysti saa mennä saimaanjärveen uimaan meidän mammojen iloksi❤️

Saimaaseesta löytyy toisenlaisia hopeakettuja. Ne uivat ovat harmaita ja karvaisia ja niillä on sukulaisia ympäri maailmaa.

Saimaaseen vesi on tähän aikaan vuotta jo niin kylmää ettei sinne tarkene mennä.

Ei kyllä, kiitos.

Mutta matkaohjelmissa on sekä sukellusveneellä menoa, että norppien kanssa monenlaista uintia! Mutta ei tarvitse hätäillä, norppayöasu päällä ei tule kylmä, ei edes vaikka avantoon mentäisiin. Tuotteella laatu takuukin asiasta.

Vierailija
1033/5012 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oisi vesijumppa norppayöasuissa Nestorin mökin edessä, voidaan ohiajajille vilkutella samalla, sopiiko kaikille?

Vierailija
1034/5012 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten oisi vesijumppa norppayöasuissa Nestorin mökin edessä, voidaan ohiajajille vilkutella samalla, sopiiko kaikille?

Oisko tää vapaaehtoinen? Että vaan kun meil on aika paljon tota urheilua: jooga, venyttely ja mitäs oli vielä? Tauoilla hulahulahulaa, twistiä, naruhyppelyä...

Ettei vaan tulis suonenvetoja ja maitohappoja ja mitä ne nyt olis??? Saunomista, avantouintia... mä en ehkä enää jaksais???

Mitäs muut ootte mieltä???

Vierailija
1035/5012 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko tää vapaaehtoinen? Että vaan kun meil on aika paljon tota urheilua: jooga, venyttely ja mitäs oli vielä? Tauoilla hulahulahulaa, twistiä, naruhyppelyä...

Ettei vaan tulis suonenvetoja ja maitohappoja ja mitä ne nyt olis??? Saunomista, avantouintia... mä en ehkä enää jaksais???

On vapaaehtoinen, vain nämä kolme seuraavaa ohjelmanumeroa ovat ns pakollisia kokeiltavia ja kuka haluaisi missatakaan nämä?

Eli pullervon tahtiin sitten mennään norppayöasuissa:

Näitä ei missata, pullervo saatu jo lupautumaan vetämään norppakivillä nämä meille..

Vierailija
1036/5012 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saunan ja avantouinnin jälkeen on vuorossa vaakamamboa.

Vierailija
1037/5012 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt pitäisi iltajumpankin toivottavasti näkyä suoraan tässä....

Vierailija
1038/5012 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä jokin paha ikäkriisi menossa. On jo 50 ja kuvittelee nyt olevansa nuori taas, mm vaatteet, kampaukset jne muuttunut = kyllä Hävettää koko äijä:(

Mielipiteitä voiko tuota jättää kotiin nolaamaan itseään kaikille tutuille ja suvuille, voiko sen ottaa mukaan matkalle nolaamaan meidät molemmat vai mitä tässä tekisi? Jätänkö tuo nyt 32 avioliittovuoden jälkeen, jos ei järkiinny?

Vierailija
1039/5012 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjassa asuvat suomalaiset eläkeläiset tahtoisivat mukaan matkalle, tulijoita oisi ainakin sellaiset 18 bussilastillista. Mainostivat kyllä, että osaavat juhlia ja heittää korkkasi kattoom tms, ihan en selvää saanut.

Mielipiteitä, otetaanko nuo mukaan vai ei?

Vierailija
1040/5012 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espanjassa asuvat suomalaiset eläkeläiset tahtoisivat mukaan matkalle, tulijoita oisi ainakin sellaiset 18 bussilastillista. Mainostivat kyllä, että osaavat juhlia ja heittää korkkasi kattoom tms, ihan en selvää saanut.

Mielipiteitä, otetaanko nuo mukaan vai ei?

Vain, jos tuovat omat Enricot ja Alvarot ja Miguelit kuskeina mukana.

Apus mulle se parhaimman näköinen gigolo niistä! 😘