Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Missä on saimaa? En löytänyt sitä afrikan tähti-kartasta.
Vierailija kirjoitti:
Otetaanko kyytiin myös vanhoja naisia viiksekkäitä?
Totta kai. Et sattuis tietään ketään oivaa bussikuskia? Huutava pula!
Vierailija kirjoitti:
Hyppäät vaan bussiin. Kyllä se matkan aikana (toivottavasti) löytyy...
Vierailija kirjoitti:
Olavi Virta kuskiksi, ei kai. Pelottaa vähän, missähän kunnossa se on jo.
Laulutaito voittaa ajotaidon!!!
Riskejä elämässä pitää ottaa. Tämä on.
Entäs Olavi Tikka?
Hän ainakin on hyvässä kunnossa, tai ainakin hengittää.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään löytänyt Saimaata siitä kartasta. Nyt povaan M.u.s.t.a-Pekka korteistani jotta ne näyttäisivät oikean kohdan Afrikan tähti -kartalta.
Vierailija kirjoitti:
Entäs Olavi Tikka?
Oi. Ehdottomastu. Mutta: pliis. EI Tanhupalloa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs Olavi Tikka?
Oi. Ehdottomastu. Mutta: pliis. EI Tanhupalloa!
Otetaan Kiti vain osallistujaksi. Eihän sitä nyt voi yhden vaimoa jättää pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies näyttää sille, että olisi raskaana.
Ei se kyllä ole, sen verran monta vuotta ollaan jo odotettu vauvaa syntyväksi.
Ja mun mies on isompi kuin pullervo, silti yli 10 vuoden aikana ei ole vauvaa saanut = minä ne oon nekin joutunut maailmaan vääntämään miehen puolesta:(
En usko, että tuosta ns raskaana olevasta miehestä tarvii huolestua = mutta mulla menkat kaksi päivää myöhässä:( Jätänkö tuon sian, kun taas näin mulle teki? Eikös sisällä perillä ollut joku sianjättän raittikin? *itkee vihaisena ja hormoni houruissa*
Siis tänään kävin lääkärissä ja tein raskaustestin, saadaan 5 lapsi:) Katos kun minä tiedän, että jos menkat on nyt 3 päivää myöhässä niin raskaanahan mä olen. Lapset odottaa innoissaan, kun sanoin että meille tulee vauva. Ja voitaisiinko sopia, että ette hauku enää mun miestäni/perhettä/raskauksia?
Ihana mies on, osti mulle enemmän kukkia kuin kukaan voi ikinä ymmärtää ja rakensi omin käsin kehdon tänään ja ja....
*Edellinen kirjoittaja, joka tkee taas vihaisena ja hormoni huuruissaan*
Vierailija kirjoitti:
Vaatteet on päällä ja laukku pakattu, koska se lähtö on??? Haluan nähdä hopeaketun, joka tietysti saa mennä saimaanjärveen uimaan meidän mammojen iloksi❤️
Saimaaseesta löytyy toisenlaisia hopeakettuja. Ne uivat ovat harmaita ja karvaisia ja niillä on sukulaisia ympäri maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko mukaan ottaa naukuvan kissan?
Ei. JÄTÄ SE KISSA. PARVEKKEELLE!
Mitä, mitä tässä nyt tapahtuu.. Miksi parvekkeelle, ylin kerros vielä ja ruokaa ja vettä ja kissanhiekkaa pitäis olla uskomaton määrä.. Silti siis mikään ei takaa, ettei kissa esim putoa, siis missä nyt mennään jos joku voisi selittää?
Miksi parveke, miksei mukaan tai hoitajaa kissalle? Onko se pakollinen jättää parvekkeelle, varsinkin kun ylin kerros ja siellä on kylmä? Siis missä sitä taas mennään, en tajua nyt kyllä yhtään...
hylyje kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatteet on päällä ja laukku pakattu, koska se lähtö on??? Haluan nähdä hopeaketun, joka tietysti saa mennä saimaanjärveen uimaan meidän mammojen iloksi❤️
Saimaaseesta löytyy toisenlaisia hopeakettuja. Ne uivat ovat harmaita ja karvaisia ja niillä on sukulaisia ympäri maailmaa.
Onko Nestori hopeakettu?
Ei hän mikään nuori poikanen voi olla.
hylyje kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saimaaseen vesi on tähän aikaan vuotta jo niin kylmää ettei sinne tarkene mennä.
Ei kyllä, kiitos.
Juttelias utelias kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttelias utelias kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehdäänkö perillä av-väelle oma naisluola? Voisi olla yksi ohjelmanumero ja siellä voisi monenlaista ohjelmaa pitää ja keksiä?
Oi voi voi ei miten iiihana idea. Mä olen AINA toivonu naisluolaa: iiiiso pöytä palapeleille, paljon tilaa langoille, virkkuukoukut ja sukkapuikot kokojärjestykseen seinälle...
Voi oi voi ei...mitä kaikkea me sinne keksitäänkään, onhan sit tarpeeks iso. Ja mielellään siirrettävä, et voidaan hyödyntää seuraavillakin Av-palstan lukijamatkoilla. Eiks je??? Onhan muut samaa mieltä?
Ompelukone, saumuri, iso pöytä myös kankaiden leikkuulle, hylly ihania kankaita varten.
Sähköpiano, että voi soitella rauhassa.
Kirjahyllyn takana pieni lukunurkkaus, missä voi rauhassa istua nojatuolissa ja lukea kirjaa.
Baarikaappi: täynnä Marlin Helmeilevää Omenaviiniä ja Ruskaa, voidaan siemailla sofistikoituneesti vaikka lukupiirissä. Ei kyl voi kovin paksua kirjaa valita, tai reissua pitää jatkaa muutamalla kuukaudella...
Postimerkkikokoelmalle oma huone, tai ainaskii nurkkaus. Runonlausuntaa, vaikkapa Eeva Heilala tekijävieraaksi. Huone resepteille aakkosjärjestyksessä, puutarhakirjakokoelma, paljon viherkasveja...
Mahdollisuus halutessaan tehdä jossain omassa nurkkauksees runoja, jotka voi halutessaan laittaa vihkoon missä niitä ei arvostella tai vihkoon missä niitä arvostellaan.
Vähän kuin rakkausrunot sivulla..
Mutta ehdottomasti vaatii tilavan oman nurkkaukseen, saa jokainen väsynyt perheenäiti hetkeksi hengähtää miehestä ja lapsista!
Vierailija kirjoitti:
hylyje kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Nestori hopeakettu?
Ei hän mikään nuori poikanen voi olla.
Siis nestorihan on vanhoja poikia viiksekkäitä, ei mikään nuoria naisia metsästävä hopeakettu! Kyllä nyt inhottavalla tavalla esineellistät nestorin:(
Mikko Kuustonen kuskiksi! Mitäs sanotte?
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin Töölööseen.
Onko se cuppa jo sieltä lähtenyt? Kun pitäisi ensin sielläkin mennä käymään.
Olen varma, että norppayöasua on vaate mikä ei tule koskaan menemään pois muodista, onko kaikki samaa mieltä?
Vierailija kirjoitti:
No varakuskiksi voisi pyytää Olavi Uusivirtaa.