Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
981/5012 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo kirjoitti:

Hei. Mullon ne 77 hauskaa kysymystä ja vekkulia vastausta-kortit. Otanko ne mukaan? Mitä ootte mieltä...?

Ja arvatkaa mitä? Kaapistani löytyi tsättädää: Marlin Helmeilevä Omenaviinipullo!kukas tahtoo maistaa ja verestellä muistoja tsättädää???

Minä löysin Vodkalimeä -70 luvulta jäänyt kaapin perälle.

Ja lauletaan Bay City Rollersin :Bye Bye Baby ja : I Only Wanna Be With You.

Vierailija
982/5012 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ei päästä tulemaan, kun meillä on täysimetyksellä oleva pieni vauva ja pari muuta alle kouluikäistä.

Matkalle mukaan haluava kaverini yrittää nyt vaatia, että meidän pitäisi lähteä koko perheellä niin, että otetaan hotelli jostain ja mies jää lasten kanssa sinne, että mä pääsen piipahtamaan Pullervon kivelle.

Siis joo hei, minusta olisi TOSI kiva tulla teidän kanssanne, mutta saanko nyt tällä kertaa armoa? Jos osallistun vain näin virtuaalisesti?

Kaveri pisti mykkäkoulun päälle.

Siis osa porukasta on irtisanoutunut työstään, joku pelkää karenssia, yks taaperoimettää KOLMOSIA, ainakin kaks aikoo synnyttää jne ja miksi?

Siksi, ettei av-matka jää väliin = kyllä nyt kuulostaa tekosyyltä jäädä laiskuuttaan pois:( Tässä muut tehny isoja uhrauksia matkalle päästäkseen...

Ja minä en oo tästä meidän tilanteesta aiemmin edes maininnut, mutta olen raskaana ja iso perhe ja lapset pieniä. Mulla minimiäitiysraha ja miehen firmassa yt-neuvottelut painaa just reissun aikaan päälle.

Silti myö tullaa mukaan kaikki, MYÖS mies... Ja joku jättää tulematta kun pieniä lapsia ja täys imettää.. Prkle, kyllä kaveri on ihan aiheesta vihainen! Jos meillä saa ukko kenkää niin pulassa ollaan rahallisesti ja hetkeäkään ei silti epäröity lähteä... Ja joku kehtaa noin pienen asian vuoksi jättää av-matkan väliin😭.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/5012 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil on metsässä nuotiopiiri, Linja-autossa on tunnelmaa, Syksy vei syksy vei muurarin, Melina, R.A.K.A.S, Jäätelökesä, Teinienkeli, Fiilaaten ja höyläten, Partisaanivalssi, Ai ai Katinka missä Miska petruska. 🎶🎵🎶🎶🎶

Joko lähdetään?

Vierailija
984/5012 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ja kivaa kun näin moni osallistuu, ollaan todella iloisia siitä! Ihanaa:)

Nyt on niin, että juteltiin heimon ja parin av-matkalle tulijan kaa.

Vähän käytiin läpi matkajuttuja ja ton yhen rättiväsyneen matkanjärjestäjän touhuja...

Tultiin siihen tulokseen, että rättiväsynyt ei oo oikeesti ees väsynyt vaan..

No, se lupasi hoitaa asiat (ohjelmat, hinnat, aikataulut, norppabeibi perheineen mukaan oton(?) ja ihan kaikki) kohdilleen ja palstalle hyvin pian.

Tietää, että muussa tapauksessa heimon paljastuskuvaa seuraa raportti, jonka vuoksi sitä sorretaan koko av-matka...

Mutta joo, toi yksi muka väsynyt ja bailandosta ihan ite myöhästynyt lupasi äsken itkien hoitaa homman.

Eli kohta asiat alkaa selkiytyä, matka numeroita tarvittaisiin vaan ehdottomasti lisää ja kuskeja.

Toi muka väsynyt tulee sitten ne listaamaan:)

Mutta me tästä lähetään nyt vähän bailandoon......

T: Ne vastuulliset matkanjärjestäjät

Vierailija
985/5012 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voidaanko pullervon kivellä vetää jokin rentoutusharjoitus?

Päästäisiin norppayöasuissa, raikas voileipä toisessa kädessä, osa vapaasti vuoteen samalla kivasti norppaliveen.

Minusta oisi kiva ohjelmanumero, mitä muut sanoo?

Joo jatkoon rentoutusharjoitus! Muistetaan vaan, että ensin joogataan pullervon tahtiin ja vedetään sen perässä iltajumppa. Ovat jo sovittuja ohjelmanumeroita, mutta rentoutusharjoitus on todella hyvää jatkoa tähän.

Vierailija
986/5012 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiihan kaikille jos Olavi Virta tulee kuskiksi? Miettikää nyt sitä ihanaa ääntä kun hän laulaa "hopeinen kuu, luo merelle siltaa, ei tulla kai voisi koskaan tälläisiä iltaa".... Kai Olavi Virta sopii kaikille?

Vierailija
987/5012 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen elämäntapa työttömien yhdistys haluaisi mukaan, jäsenmäärä on alle 10 henkeä vaikkei mennevuosien uutisoineista sitä uskoisi... Mielipiteitä otetaanko mukaan?

Vierailija
988/5012 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko mukaan ottaa naukuvan kissan?

Vierailija
989/5012 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen raskaana. Mies sanoi, että kun menen saimaassa sukellusveneeseen niin olen sukellusvene, joka on sukellusveneen sisällä.

Hetki meni, ennen kuin edes ymmärsin miehen ilkeän piikin:( Nyt itkettää koko ajan..

Jätänkö tuon sian?

Olen raskaana mies sanoi. Siis onko sinun mies raskaana?

Voi ei, voi voi, ei voi...

Mitäs nyt tehdään, jos mukaan tulee jonkun raskaana oleva mies?

Kaikkihan tietävät, että miehet tekevät lähes kuolemaa jos lämpömittari näyttää pienimmässäkin määrin lämpöä, voi voi, ei voi..

Raskaana oleva mies ja sen raskaus vaivat ja moholinen synnytys (kuinka pitkällä tuon yhen mies on raskaana?) voi ei, oi voi...

Kukaan ei kestä sitä valituksen määrää aamupahoinvoinneista, harjoitus supistuksista, liitoskivuista, lapsiveden menosta, synnytyskivuista tai maidon nousun ongelmista tai mistään muustakaan..

Voi voi, oi ei nyt paha paikka, kuinka pitkällä raskaana tuo mies on ja kestääkö kukaan sitä valituksen määrää, kun mies raskaana valittaa?

Voi ei, oi ei, mielipiteitä mitä tehdään? Voiko tuota nyt mukaan ottaa? Oi voi tätä stressin määrää tästäkin nyt..

Vierailija
990/5012 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies näyttää sille, että olisi raskaana.

Ei se kyllä ole, sen verran monta vuotta ollaan jo odotettu vauvaa syntyväksi.

Vierailija
991/5012 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies näyttää sille, että olisi raskaana.

Ei se kyllä ole, sen verran monta vuotta ollaan jo odotettu vauvaa syntyväksi.

Ja mun mies on isompi kuin pullervo, silti yli 10 vuoden aikana ei ole vauvaa saanut = minä ne oon nekin joutunut maailmaan vääntämään miehen puolesta:(

En usko, että tuosta ns raskaana olevasta miehestä tarvii huolestua = mutta mulla menkat kaksi päivää myöhässä:( Jätänkö tuon sian, kun taas näin mulle teki? Eikös sisällä perillä ollut joku sianjättän raittikin? *itkee vihaisena ja hormoni houruissa*

Vierailija
992/5012 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehdäänkö perillä av-väelle oma naisluola? Voisi olla yksi ohjelmanumero ja siellä voisi monenlaista ohjelmaa pitää ja keksiä?

Oi voi voi ei miten iiihana idea. Mä olen AINA toivonu naisluolaa: iiiiso pöytä palapeleille, paljon tilaa langoille, virkkuukoukut ja sukkapuikot kokojärjestykseen seinälle...

Voi oi voi ei...mitä kaikkea me sinne keksitäänkään, onhan sit tarpeeks iso. Ja mielellään siirrettävä, et voidaan hyödyntää seuraavillakin Av-palstan lukijamatkoilla. Eiks je??? Onhan muut samaa mieltä?

Vierailija
993/5012 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopiihan kaikille jos Olavi Virta tulee kuskiksi? Miettikää nyt sitä ihanaa ääntä kun hän laulaa "hopeinen kuu, luo merelle siltaa, ei tulla kai voisi koskaan tälläisiä iltaa".... Kai Olavi Virta sopii kaikille?

Kyllä maar! Ja Olavi Uusivirta kans!!

Vierailija
994/5012 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelias utelias kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehdäänkö perillä av-väelle oma naisluola? Voisi olla yksi ohjelmanumero ja siellä voisi monenlaista ohjelmaa pitää ja keksiä?

Oi voi voi ei miten iiihana idea. Mä olen AINA toivonu naisluolaa: iiiiso pöytä palapeleille, paljon tilaa langoille, virkkuukoukut ja sukkapuikot kokojärjestykseen seinälle...

Voi oi voi ei...mitä kaikkea me sinne keksitäänkään, onhan sit tarpeeks iso. Ja mielellään siirrettävä, et voidaan hyödyntää seuraavillakin Av-palstan lukijamatkoilla. Eiks je??? Onhan muut samaa mieltä?

Ompelukone, saumuri, iso pöytä myös kankaiden leikkuulle, hylly ihania kankaita varten.

Sähköpiano, että voi soitella rauhassa.

Kirjahyllyn takana pieni lukunurkkaus, missä voi rauhassa istua nojatuolissa ja lukea kirjaa.

Vierailija
995/5012 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko mukaan ottaa naukuvan kissan?

Ei. JÄTÄ SE KISSA. PARVEKKEELLE!

Vierailija
996/5012 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelias utelias kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ompelukone, saumuri, iso pöytä myös kankaiden leikkuulle, hylly ihania kankaita varten.

Sähköpiano, että voi soitella rauhassa.

Kirjahyllyn takana pieni lukunurkkaus, missä voi rauhassa istua nojatuolissa ja lukea kirjaa.

Baarikaappi: täynnä Marlin Helmeilevää Omenaviiniä ja Ruskaa, voidaan siemailla sofistikoituneesti vaikka lukupiirissä. Ei kyl voi kovin paksua kirjaa valita, tai reissua pitää jatkaa muutamalla kuukaudella...

Postimerkkikokoelmalle oma huone, tai ainaskii nurkkaus. Runonlausuntaa, vaikkapa Eeva Heilala tekijävieraaksi. Huone resepteille aakkosjärjestyksessä, puutarhakirjakokoelma, paljon viherkasveja...

Vierailija
997/5012 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meil on metsässä nuotiopiiri, Linja-autossa on tunnelmaa, Syksy vei syksy vei muurarin, Melina, R.A.K.A.S, Jäätelökesä, Teinienkeli, Fiilaaten ja höyläten, Partisaanivalssi, Ai ai Katinka missä Miska petruska. 🎶🎵🎶🎶🎶

Joko lähdetään?

Tauoillas laulat, bussissa et. Ihan kivoja kioaleita, muttei taia olla virallisella matkabiisilistalla. Sori. Linkki on.

Mäkin odotan kyl ihan innosta (ja muustaki) piukeena...

Vierailija
998/5012 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo kirjoitti:

Hei. Mullon ne 77 hauskaa kysymystä ja vekkulia vastausta-kortit. Otanko ne mukaan? Mitä ootte mieltä...?

Ja arvatkaa mitä? Kaapistani löytyi tsättädää: Marlin Helmeilevä Omenaviinipullo!kukas tahtoo maistaa ja verestellä muistoja tsättädää???

Minä löysin Vodkalimeä -70 luvulta jäänyt kaapin perälle.

Ja lauletaan Bay City Rollersin :Bye Bye Baby ja : I Only Wanna Be With You.

O ou. Tauolla voidaan laulaa näitä ja lisäks: Ajetaan me tandemilla, Charlie Brown ja I will stay. Bussissahan lauletaan vain virallisen linkin matkalauluja!

Vierailija
999/5012 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bailando, Bailando, Bailando... kirjoitti:

Hei ja kivaa kun näin moni osallistuu, ollaan todella iloisia siitä! Ihanaa:)

Nyt on niin, että juteltiin heimon ja parin av-matkalle tulijan kaa.

Vähän käytiin läpi matkajuttuja ja ton yhen rättiväsyneen matkanjärjestäjän touhuja...

Tultiin siihen tulokseen, että rättiväsynyt ei oo oikeesti ees väsynyt vaan..

No, se lupasi hoitaa asiat (ohjelmat, hinnat, aikataulut, norppabeibi perheineen mukaan oton(?) ja ihan kaikki) kohdilleen ja palstalle hyvin pian.

Tietää, että muussa tapauksessa heimon paljastuskuvaa seuraa raportti, jonka vuoksi sitä sorretaan koko av-matka...

Mutta joo, toi yksi muka väsynyt ja bailandosta ihan ite myöhästynyt lupasi äsken itkien hoitaa homman.

Eli kohta asiat alkaa selkiytyä, matka numeroita tarvittaisiin vaan ehdottomasti lisää ja kuskeja.

Toi muka väsynyt tulee sitten ne listaamaan:)

Mutta me tästä lähetään nyt vähän bailandoon......

T: Ne vastuulliset matkanjärjestäjät

Hei kaikille! Mukaan lukien vastuulliset ja vastuuttomat matkanjärjestäjät.

Lienee kaikille selvää, että on näin lähellä *** näyttää peukalolla ja etusormella noin yhden centin pituutta*** ettemme vaihda koko matkatoimistoa. Nyt siis vaadimme:

○ heti reissuohjelma esiin

○ ruoka

○ hinta (alennuksineen!!!)

○ kaikki muu info

Me kukin teemme muistiinpanoja koko matkan ajan, matkatoimisto on siis suurennuslasin alla. Matkan jälkeen arvioimme, onko mitään mahdollisuutta jatkaa yhteistyötä!!

*** kuiskaa: oliko tarpeeksi vakuuttavaa ja painokasta tekstiä?

Vierailija
1000/5012 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaanko kyytiin myös vanhoja naisia viiksekkäitä?