Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
4481/5012 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se kuusi on koristeltu? Tsori en ehtiny osallistua. Koristelitteko kauniisti? Tulin nyt Koli-Pubiin vai onko tää Kolina- Pubi? Jotenkin näkö haritti eilen ja tänäänkin hieman hämärtää. Pimeääkin kun on ja vähän on tullut tuota drinksua maisteltua...🍺🍺🍸🍸🍹🍹🍹🍷.

Mutta kerrankos sitä AV-retkellä tulee vähän tempastua reippaanpuoleisesti.

Onko illaksi jotain kivaa?

Vierailija
4482/5012 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko se kuusi on koristeltu? Tsori en ehtiny osallistua. Koristelitteko kauniisti? Tulin nyt Koli-Pubiin vai onko tää Kolina- Pubi? Jotenkin näkö haritti eilen ja tänäänkin hieman hämärtää. Pimeääkin kun on ja vähän on tullut tuota drinksua maisteltua...🍺🍺🍸🍸🍹🍹🍹🍷.

Mutta kerrankos sitä AV-retkellä tulee vähän tempastua reippaanpuoleisesti.

Onko illaksi jotain kivaa?

.

Joo. Koristeltu on. Katso kuva ed. Sivulta. Nyt juodaan perinteiset⛾+💛. SIT alkaa Pukkijoulunjatkot. Huom! Karaokessa ja

🎹baarissa.

Pöh: Pikkujoulunjatkot. Vain joulumusiikkia!!

$kuul🥂😪😪

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4483/5012 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähen täst kaffelta sinne Irkkupubii. Mull on tunne et siel mä tänää rakastun💕💕💕

No. Jos niin käy. Ni me tullaa yhes joulukaraokee... tai sit mä tuun vaan... ei se haittaa... kauhee ku lörpötyttää taas se on kyl siit kassast tarttunu. Missähä Kassa&Hopis on? Onk niil kaikki hyvin??? Mietin vaa. Okei mä laitan💄 tähän👛. 👠👠jalkaa. Ihanan jouluista. En löytäny oikei sievää tonttulakkia. Ni laitan👑. Mä meen ny. Ois ihan kiva jos joku ihan ehtis👍👍👍mulle.

Ei mulla muuta ollu

Vierailija
4484/5012 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, huumasin äitiäni äsken, SIAT hintasaarnaajien ja ellun neuvoilla ja ellun rahoilla.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Me ollaan kohta onneksi Sastamalassa, faija hakee meidät himaan "mökkireissun" jälkeen ja se voi ihmetellä miksi itken näin.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Olen siis se vasta 18 v tyttö melkein lapsiparka joka OLIN pukeutunut norppayöasuun sinisiin crokseihin ja Hannibalin antamaan punaiseen lippikseen.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Muisti meni viime yöltä, mutta MUTTA MUISTAN DOORIKSEN ANNA NYT JOKU SYY?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Siis kunhan pääsen Sastamalaan niin ihan vaikka oisin lesbo, mutta ei ole kivaa kun vanha täti viettelee.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Ja DOORIS, KERRO SE KIKKA nyt tässä samalla, jos en kuole alkoholimyrkytykseen, voin edes opettaa sen kavereille Sastamalassa.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Juon tässä nyt itkien mehukattiaja ykkösolutta, jos se elämä joskus Sastamalassa voittaa, mutta av-matkoille en tule enää ikinä.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Ja DOORIS, SE SELITYS miksi piti olla noin ilkeä, luulin av-mammoja kilteiksi = ellu vihjasi, että piikki voi katketa jos hyvää selitystä EI DOORISELTA TULE.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Vierailija
4485/5012 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin, huumasin äitiäni äsken, SIAT hintasaarnaajien ja ellun neuvoilla ja ellun rahoilla.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Me ollaan kohta onneksi Sastamalassa, faija hakee meidät himaan "mökkireissun" jälkeen ja se voi ihmetellä miksi itken näin.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Olen siis se vasta 18 v tyttö melkein lapsiparka joka OLIN pukeutunut norppayöasuun sinisiin crokseihin ja Hannibalin antamaan punaiseen lippikseen.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Muisti meni viime yöltä, mutta MUTTA MUISTAN DOORIKSEN ANNA NYT JOKU SYY?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Siis kunhan pääsen Sastamalaan niin ihan vaikka oisin lesbo, mutta ei ole kivaa kun vanha täti viettelee.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Ja DOORIS, KERRO SE KIKKA nyt tässä samalla, jos en kuole alkoholimyrkytykseen, voin edes opettaa sen kavereille Sastamalassa.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Juon tässä nyt itkien mehukattiaja ykkösolutta, jos se elämä joskus Sastamalassa voittaa, mutta av-matkoille en tule enää ikinä.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Ja DOORIS, SE SELITYS miksi piti olla noin ilkeä, luulin av-mammoja kilteiksi = ellu vihjasi, että piikki voi katketa jos hyvää selitystä EI DOORISELTA TULE.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Siis että mitä nyt selität? Hyvä, hienoa että huumasit äitisi ja lähdit reissusta. Ikuinen porttikielto, vai mitä muut sanoo? IKUINEN PORTTIKIELTO, HELISTIN TULEE PERÄSSÄ NYNNY! Dooris, heti vastaamaan olitko tuon vauvan kanssa viime yönä??? Sen jälkeen soitto ellulle, piikki EI TUON vauvan takia katkea!

Vierailija
4486/5012 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätäkokous juuri nyt, meillä on vakava ongelma eli lukekaa loppuun!

= Mamoilija ja sen huumattu äiti lähti maitojunalla kotiin. Tuo melkein lapsenikäinen kanteli (siis kuinka se kehtaa?) Ellulle ja ellu uhannut, että piikki katkeaa (luoja!!!) Jos dooris ei vakuuta ettei ole mitään vauvelille tehnyt. Siis meiltä katkeaa piikki!!!🤧

Soitin jo ellulle, että ei ole yhtään uskottavaa, mutta ellu haluaa puhua suoraan doorikselle, tai ainakin sen nähneille. Hyvä juttu on se, että vauveli häipyi äiteineen, mutta kuka meille tarjoaa jos se piikki katkeaa?🤧

Vierailija
4487/5012 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis että mitä nyt selität? Hyvä, hienoa että huumasit äitisi ja lähdit reissusta. Ikuinen porttikielto, vai mitä muut sanoo? IKUINEN PORTTIKIELTO, HELISTIN TULEE PERÄSSÄ NYNNY! Dooris, heti vastaamaan olitko tuon vauvan kanssa viime yönä??? Sen jälkeen soitto ellulle, piikki EI TUON vauvan takia katkea!

Doris on reissunainen. Ja hyvännäköinen. Ihan hetero! Toi stanan pillittäjä on varmaan sen toisen itkupillin sisko tai joku. Mut tää valehtelee!!! En oo likikään käyny moista sutturaa. $kuul! 🥂🥂🥂Että mua nyppii tommonen. Mut sehän väitti Juttista ja Kätistä ja Hilmaaki kohtaa ihan palturia!!!

Terveisin Doris

Vierailija
4488/5012 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dooriis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Doris on reissunainen. Ja hyvännäköinen. Ihan hetero! Toi stanan pillittäjä on varmaan sen toisen itkupillin sisko tai joku. Mut tää valehtelee!!! En oo likikään käyny moista sutturaa. $kuul! 🥂🥂🥂Että mua nyppii tommonen. Mut sehän väitti Juttista ja Kätistä ja Hilmaaki kohtaa ihan palturia!!!

Terveisin Doris

TÄNNE HETI, VIDEOPUHELU ELLULLE JA SASSIIIN, SITTEN KUN PIIKKI JATKUU NIIN VASTA KILISTELLÄÄN.😨😨😕🤧🥂🥂🥂

Vierailija
4489/5012 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä on täs 1,5h venannu et mä rakastusin💕. Irkkupubis ei oo yhtään kivaa. En o kuullu Yhtään ääliömäistä vonkausreplaa. En yhtään. Enkä mäkää sit oo. Vonkannu. Mä otan🥃. Mikä ihme huuto sielt kuuluu? Onks Doris Taas vieny jonku sydämen? Se vaan on toisenlainen. Siltä tuntuu kun saa maistaa omaa lääkettään... Sä Doriksen tanssiin hait, ihan leikilläsi vain, koska Doris oli hyvännäköinen. Sinun piti viedä, mut Doris veikkn sinut... lalllaaa *** hyräilee...

Vierailija
4490/5012 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Irkkupubis ainaki piikki auki vielä/taas. Tilaan:🍻🍻🍻🍻🍺🍺🍺🍻🍻🍻🍻🍺🍺🍺

Tulkaa tänne, jos siel piikkii ei oo

Vierailija
4491/5012 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuuhan ellun piikki yhä? Tajusin juuri, ettei meidän alkuperäinen matkakassa kata läheskään menoja per nuppi. Vähän siis alkoi hirvittää, me joudutaan myymään mm talo ja kesämökki äijän kanssa. Ja silti minun osuus matkasta painaisi meidät velkavankeuteen.🤧 Eli kai se piikki jatkuu yhä?🤧 Ja se vauva, ei jatkoon ei ikinä jatkoo. 🤧 Kertokaa nyt joku, miten puhelu ellulle edistyy, pelottaa.🤧🤧

Vierailija
4492/5012 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku seis! Kuuntelin videopuhelu vierestä, niin kauan kunnes asia oli selvä. Ellu vain jäi höpöttämään doorikselle kuulumisiaan. Mutta rajaton piikki jatkuu, ihan kaiken suhteen. Nyt juhlitamaan, Ellu ei uskonut sanakaan ja tänään on pikkujoulujen etkot vai jatkot! Ja vauvelista päästiin, Nyt juhlimaan! 🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗

Vierailija
4493/5012 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Latino? 😛

Vierailija
4494/5012 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee. Että mä olen onnellinen. Nyt. Kohta carmaan tulee Taas joku kupru. Itkevä. Mut nyt juhlitaa!!! Että kyl maistuukj🥃🥃🥃ja niota vihreutä en van jaska krjata. En vaa jaska

Et $kuul🥂🥂🥂🥂🥂kaikillw

Vierailija
4495/5012 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko kukaan nähnyt Latinoa, kysyn vain?🍹 Latino hyljäsi meidät jo eilen ensimmäisillä pikkujouluilla, kai tulee edes näissä toisissa tanssittamaan? 🍹

Vierailija
4496/5012 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pianobaarissa soi: And So This Is Christmas...

Tanssin hitaita upean Latinon kaverin ka... hää luulee olevasa todellii naisten mies... mut vastas on👠👠

Terveisin Doris

Vierailija
4497/5012 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan🍸

Vierailija
4498/5012 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulin. Huhuja. Oottes te menny kinkkaamaan ilman mua???

Stana. Nyt kyllä mieleni pahoitin. Ja vielä holvikaaren alla😭😭😢😢😓😲😖😖😠😵😈🤢😬☠

Vierailija
4499/5012 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dooriis kirjoitti:

Pianobaarissa soi: And So This Is Christmas...

Tanssin hitaita upean Latinon kaverin ka... hää luulee olevasa todellii naisten mies... mut vastas on👠👠

Terveisin Doris

Upeat pikkujoulut ja uskoihan Ellu varmasti meitä? 🤔ja hei Saanhan lainata Latinoa seuraavaan tanssiin, odotan? 🍸

Kuiskaa: Minä jäin kuulkaas vain sitä miettimään, että mitä jos sen vauvelin äiti palaa vielä tai jotain?🤧 Ei, ei saa edes Kuiskaten manata esiin reissu örkkejä, alan äkkiä humalaa juoda. 🤧🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺

Vierailija
4500/5012 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Toi Doris tanssaa Latinon Kaverin kaa!!

Ei Latinon...

Mee pois mun paikalta

Odotan🍸