Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
4461/5012 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Damiano tai joku semmonen haki minut Kolin pielestä. Hän kantoi minut tänne Pubiin. Oih! Miten vahvat käsivartensa hän kietoi trimmatun timmin vartaloni ympärille.

Koko matkan hän vähän väliä hellästi suukotteli kasvojani, siveli kultakiharaisia vahvoja pitkiä hiuksiani. Kuiskutteli korvaani helliä sanoja ja hyräili romanttisia biisejä.

Olen nyt melkein kuin taivaissa! 😍😍

Näinköhän tässä nyt kävi että minä ja Damiano rakastuimme?

Otan nyt pari drinksua 🥂🥂🥂🥂🥂.

Tv. Ehkä rakastunut taitoluistelija.

Vierailija
4462/5012 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tehdään huomenna? Toisaalta se on lauantai, voisiko meillä olla jatkot pikkujouluille?

Otetaan vain sofikoituneesti toki ja vain muutama🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷 Nyt kiinnitin muuten lapun 🍷 paikalleni, tänään saan sen tanssin latinolta, tapahtuipa mitä hyvänsä. Latino hoi, minä odotan.🍷

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4463/5012 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt kyllä riittää, tilaan Ellun piikkiin taksin ja lähden kotiin täältä reissulta... Toi taitoluistelija oli viimenen piikki tälle päivää. Oli kiva reissu tähän päivään saakka ja kiitos kaikille jotka kanssani lauloivat karaokea ja olivat mukavia minulle. Tavataan ehkä Raumaaseessa, en ole varma tulenko tosin sinne mukaan jos toi taitoluistelija, se melkeen lapsi ja sen äiti on tulossa sinne. Pitäkää kiva loppureissu te muut

Vierailija
4464/5012 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Kolin juurella luistimet jalassa. Maa ei ole jäässä niin että miten minä nyt konkkaan teidän seuraan? Niin ja missä olette? Antti lähti ja nyt yksin täällä pimeässä istun.

Tulkaa hakemaan ja heti!

Tv. Tähtiluxusluistelijaneito.

Ota taksi ellun piikkiin, ihan kuin eilenkin ja juo riittävästi. Ettet ole liian nirppanokkainen.🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾 Saataisiinko huomisen ohjelma siitä, että katsotaan tuon luistelijan esitys? Vai menikö se juna jo, mitä muut sanoo?🤔🤔 No nyt alan ottamaan, pikkujoulut on vain kerran vuodessa.🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾

Eh jaks ees vastaille ett mistä huomenn tehdään, jaksweks jokhu muuh? Mulle menee jokhu todellans ylhi tää juomminhen tai sittesn se o tottaahh?🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺

Ziis jokhuh kilttimiezs heittisg pihallahg mull vvonkausreplans. Mitä ihmettä siihen ajatrllaeh, mithö muuth sanoopph?🍺🍺🍺🍺🍺🍺

Siis joku kilttiskö heitti muka vonkausrepla, ei voi olla. Joko erehdyit miehestä tai sitten olet nestehukassa. Ota tuosta jotakin juotavaa 🍸🥃🍺🍷🥃🍾🍹🥂ja tule karaokeen, reissu klassikko sekä pikkujouluhittimme vetämään:

Vierailija
4465/5012 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevä Emäntä kirjoitti:

Siis nyt kyllä riittää, tilaan Ellun piikkiin taksin ja lähden kotiin täältä reissulta... Toi taitoluistelija oli viimenen piikki tälle päivää. Oli kiva reissu tähän päivään saakka ja kiitos kaikille jotka kanssani lauloivat karaokea ja olivat mukavia minulle. Tavataan ehkä Raumaaseessa, en ole varma tulenko tosin sinne mukaan jos toi taitoluistelija, se melkeen lapsi ja sen äiti on tulossa sinne. Pitäkää kiva loppureissu te muut

Siis älä nyt jätä meitä, olet ollut alusta asti mukana. 😭😭😭🤧🤧 Reissuilla sekoillaan, mutta älä nyt jätä meitä. 😭😭🤧🤧🤧 Tule tänne baariin, jutellaan tästä ja mennään karaokeen. 😭😭😭🤧🤧🤧🤧 Otetaan sitä ennen yhdessä kilistäen onnen maljoja, sopiiko?😭🤧🤧🤧🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻

Vierailija
4466/5012 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan pikkujouluille jatko huomiseen, sopiihan kaikille?🤔🥳 Ja Kätevä Emäntä, KOKOA ITSESI Nyt.🍸🍸🍸🍸🍸Mene ja taistele damianosta vai ihan tosissasiko meinaat antaa luistelijan ain viedä sen?🤬 Nyt mene tuon yhden kanssa vain baariin, karaokeen ja maistelemaan, kyllä se siitä.🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸

Vierailija
4467/5012 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kätevä Emäntä kirjoitti:

Siis älä nyt jätä meitä, olet ollut alusta asti mukana. 😭😭😭🤧🤧 Reissuilla sekoillaan, mutta älä nyt jätä meitä. 😭😭🤧🤧🤧 Tule tänne baariin, jutellaan tästä ja mennään karaokeen. 😭😭😭🤧🤧🤧🤧 Otetaan sitä ennen yhdessä kilistäen onnen maljoja, sopiiko?😭🤧🤧🤧🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻

Okei, en vielä lähde mutta ehkä huomenna... En kestä ainakaan nähdä tuota luistelijaa Damianon kanssa vai yrittääkö se vaan ärsyttää, en tiedä mutta tulen nyt sinne baariin juttelemaan ja ottamaan muutaman. Oon kyllä todellakin pahoittanut mieleni nyt

Vierailija
4468/5012 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevä Emäntä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kätevä Emäntä kirjoitti:

Okei, en vielä lähde mutta ehkä huomenna... En kestä ainakaan nähdä tuota luistelijaa Damianon kanssa vai yrittääkö se vaan ärsyttää, en tiedä mutta tulen nyt sinne baariin juttelemaan ja ottamaan muutaman. Oon kyllä todellakin pahoittanut mieleni nyt

Siis taistele se tila itsellesi ja TAISTELE damiano pois nirppanokalta.😭🤧 Nyt juodaan yhdessä ja puhutaan tästä.😭🤧🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻 Sen jälkeen voidaan vetää karaokessa humalassa luistelijalle vinkiksi vaikka tämä:

Vierailija
4469/5012 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tehdään huomenna? Toisaalta se on lauantai, voisiko meillä olla jatkot pikkujouluille?

Otetaan vain sofikoituneesti toki ja vain muutama🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷 Nyt kiinnitin muuten lapun 🍷 paikalleni, tänään saan sen tanssin latinolta, tapahtuipa mitä hyvänsä. Latino hoi, minä odotan.🍷

Kaksipäiväiset pikkujoulut, eli ryyppäys jatkuisi huomenna vielä?🤔 Kuulostaa loistavalta, kai sopii kaikille?🤔🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹🍹

Vierailija
4470/5012 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonniin. Pakkasraja alittui... viimeinkin. Tosiaan. Tänään Pikkujoulut Jatkuu... ja muuttuu Isommiksi. Päivän ohjelmassa. 12.00 Jättikuusen koristelu pihassa. 100 M korkea. Heikompia huimaa. Onneksi Heimo Huima lupasi avustaa. Sen lisäksi: Tsättädää PEKKA NISKAN POJAT tulee nostureineen.

Ja Kätevä Emäntä: älä pliiiiz jätä meitä. Olet niin kätevä, kuusen koristelussa sinua tarvitaan. Ja Raumaseeseen olet luvannut punakärpässieniesiliinoja opastaa ja valmistaa. Taistele! Jos toi luistelijaplikka ees totta puhui, tuppaa liiottelemaan... slutsit ja alkolkovit ja piilmannit... muka. Luistimensakin(muka) Saimaasessa hukkas ku piti näyttöä olla. Huhhhuuuhuvihuuu

Siis: 12.00

Jättikuusen koristelu, sen jälkeen💛+⛾

Ja sit 15.00 PikkuJOULUT ALKAAAAAA

Vierailija
4471/5012 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ja moi. Kävin vähän "omilla asioilla" Saimaasessa. Ni mitä tapahtu? Jäin kyydistä. No onneks on luottoAv. Selvillä teidän nopeista käänteistä kyl olin, mut mukaan en aina ehtiny. Eniveis tääl oon. Aika outoja sattuu kyl av-reissussa!

Mut ihana päästä koristeleen kuusta. Kyl silmäkulma kostuu🤧🤧🤧

Kai siihen tulee oikeat kynttilät? Mä tahtosin siis niin. Lapsena aina oli

Ei mulla muuta ollu

Terveisin Doris

Vierailija
4472/5012 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelias utelias kirjoitti:

Nonniin. Pakkasraja alittui... viimeinkin. Tosiaan. Tänään Pikkujoulut Jatkuu... ja muuttuu Isommiksi. Päivän ohjelmassa. 12.00 Jättikuusen koristelu pihassa. 100 M korkea. Heikompia huimaa. Onneksi Heimo Huima lupasi avustaa. Sen lisäksi: Tsättädää PEKKA NISKAN POJAT tulee nostureineen.

Ja Kätevä Emäntä: älä pliiiiz jätä meitä. Olet niin kätevä, kuusen koristelussa sinua tarvitaan. Ja Raumaseeseen olet luvannut punakärpässieniesiliinoja opastaa ja valmistaa. Taistele! Jos toi luistelijaplikka ees totta puhui, tuppaa liiottelemaan... slutsit ja alkolkovit ja piilmannit... muka. Luistimensakin(muka) Saimaasessa hukkas ku piti näyttöä olla. Huhhhuuuhuvihuuu

Siis: 12.00

Jättikuusen koristelu, sen jälkeen💛+⛾

Ja sit 15.00 PikkuJOULUT ALKAAAAAA

Juu täällä olen ja vietin kyllä viime yön taas Damianon kainalossa että taispa tuo luistelija vaan puhua omiaan ja yritti ärstyttää... Ihan sama mitä koittaa jatkossa sanoa, en usko. Olen valmiina kuusen koristeluun!

Vierailija
4473/5012 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Ootteko hereillä???¿¿¿¿

😪😪😪😪😪😪😴😴😒😒😒😒😴😴😴😖😖😖

🎄🎄kiristelu alkaa. Tääl on vaa Heimo Tuima. Ja Pekka Niskan Pojat!!

Mmiiss te ooottteeee????

Koristelu alkaa, kaikki kahta jalkaa...

12.00

Eb ehi vieheitä korjaa...

Vierailija
4474/5012 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😪😪😪😪😪😪😴😴😒😒😒😒😴😴😴😖😖😖

Mmiiss te ooottteeee????

12.00

Mä oon ainaski paikalla, muista en tiiä...

Vierailija
4475/5012 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevä Emäntä kirjoitti:

😪😪😪😪😪😪😴😴😒😒😒😒😴😴😴😖😖😖

Mmiiss te ooottteeee????

12.00

Tsori. Tulen just. Tsori. * oikoo hiuksiaan, korjaa 💄💄

Kävin vähän " päiväkahvilla " . Tuli yks vonkausreplaaja, ketä ei voinu vastustaa...

Okka. Sytytetää🕯🕯🕯🕯

Vierailija
4476/5012 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kätevä Emäntä kirjoitti:

😪😪😪😪😪😪😴😴😒😒😒😒😴😴😴😖😖😖

Mmiiss te ooottteeee????

12.00

Tsori. Tulen just. Tsori. * oikoo hiuksiaan, korjaa 💄💄

Kävin vähän " päiväkahvilla " . Tuli yks vonkausreplaaja, ketä ei voinu vastustaa...

Okka. Sytytetää🕯🕯🕯🕯

Oho! Jäi allekirj. Pois-en taia laittaaka!!!

Vierailija
4477/5012 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😍On lempeät tuulet..🎶🎵. Tää onnea on... Ja polttavat huulet.. 👄💋💋 On täyttynyt toivomus👱‍♀️❤❤❤ Av-retki Saimaaheeseen ja RAKKAUS 😍⛸⛸🎵🎵🎵

Minä ja Damiano...

Tv. Luistelija.

Vierailija
4478/5012 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea.. ........🌟

.... .... .... .... 🎄... ....

... .... ..... 🎄🎄🎄... ....

..... .......🎄🎄🎄🎄🎄......................

..................🎄🎄🎄🎄🎄🎄................................

................🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄 ..............

..............🎄🎄🎄🎄.🎄🎄🎄🎄.....................

Mää tiiän. Tää näyttää Aina Ottaessa paremmalta --->>>no otin🥃

Vierailija
4479/5012 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😍On lempeät tuulet..🎶🎵. Tää onnea on... Ja polttavat huulet.. 👄💋💋 On täyttynyt toivomus👱‍♀️❤❤❤ Av-retki Saimaaheeseen ja RAKKAUS 😍⛸⛸🎵🎵🎵

Minä ja Damiano...

Tv. Luistelija.

*** kuiskaa: hei Kätis? Mitämitämitä????

Vierailija
4480/5012 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea.. ........🌟

.... .... .... .... 🎄... ....

... .... ..... 🎄🎄🎄... ....

..... .......🎄🎄🎄🎄🎄......................

..................🎄🎄🎄🎄🎄🎄................................

................🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄 ..............

..............🎄🎄🎄🎄.🎄🎄🎄🎄.....................

Mää tiiän. Tää näyttää Aina Ottaessa paremmalta --->>>no otin🥃[/quote]

.

Hieno valokuva. Okei no vähän heilahtanu. Tunu. Tai jotain... $kuul🥂🥂🥂🥂

Hei. Miks sanasta Heila tulee heilahtunu...tanu

Jos se ois heilua --->> heiluhtunu

No nythä mä aloin sofistikoituneeks...

Terveisin Doris