Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
4441/5012 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaan pikkuhiljaa valmistautua illan karaokeen: tänään vain Joululauluja!🎉🎉✨🎇🎆🎇🎉 YLLÄTYS. MEILLÄ ON PIKKUJOULUT🎄🎄🎁🎁🎍💥🤶🎅

Kaikki mukaan iloisin mielin👠🎩👗👔

Ja tip tap

👣👣👣

Nämähän on Aikuisten Juhlat K20

Tervetuloa!🤗🙃🤓🤑😛

Vierailija
4442/5012 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

$kuul🥂🥂🥂 pikkujouluille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4443/5012 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4444/5012 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

V a i n JOULULAULUJA pikkuJOULUkaraokeen.

Tonttuleikkejä. Pikkupaketteja¿

💥💥✨✨✨🎍💥💥💥💥💥💥✨💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥✨✨✨🎍✨✨✨🎆✨✨✨🎇🎶🎶🎶🎶🎶🥂🥂🥂

Vierailija
4445/5012 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tip tap🎶🎶👣👣👣✨✨✨🥂🥂🥂🥂🥂

Täällä pianobaarissakin joulumusiikkia🎹🎹🎹🎹🎹🎹🎹🎹🎹🎹🎹🎹🎹🎹🎹🎹🎹🎹

Ihana En etsi valtaa, loistoa, silmäkulma kostuu😦🤧🤧🤧

Vierailija
4446/5012 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota. Semmonen juttu olis. Kun olen niin kauan ihmetellyt. Niin nyt kysyn:*ottaa ensin rohkaisuryypyn🥃🥃tai kaks.

Että sillä vaan. Kun täällä on aikas paljon kiltti miehiä. Ja sit tääl on aikas paljon kiltti naisia. Ni eiks 🙎‍♂️+🙎‍♀️=👫????

Asiahan ei mulle kuulu. Mut ihmettelen. Anteeks, jos puutuin asiaan... ei kuulu...

Ei mulla muuta ollu🥃🥃🥃*nolottaa

Vierailija
4447/5012 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinivuorten yö, siellä uuras työ

se on päättynyt, nyt on JUHLAYÖ🎵🎶🎵🎼🍺🍺🍺

🎶🎵🎼🎶🎵🎼JOULUpuu on rakennettu🎄

Vierailija
4448/5012 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku viedä minut Sastamalaan Haluan vain kotiin?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Muistaako kukaan miten päädyin tänne, kenen kanssa vedin kielareita ja mikä tämä paikka on?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Olen siis se vasta 18 v tyttö melkein lapsi vielä joka on pukeutunut norppayöasuun ja sinisiin crokseihin ja Hannibalin antamaaan punaiseen lippikseen.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Tuttipullon heitin pois, tämä vauvajutulla kiusaus alkaa olla liikaa, muisti mennyt.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Miksi minulla on ainakin 20 eri alkkarit, kenelläkään MITÄÄN havaintoja mitä olen tehnyt?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Juon lohtujuomia itkien akuuttihätään, missä äiti on ja mitä tapahtuu auttakaa äkkiä itkettää.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Ja voiko joku viedä minut edes säälistä sastamalaan, ihan oikeasti?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Vierailija
4449/5012 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voidaan pikkuhiljaa valmistautua illan karaokeen: tänään vain Joululauluja!🎉🎉✨🎇🎆🎇🎉 YLLÄTYS. MEILLÄ ON PIKKUJOULUT🎄🎄🎁🎁🎍💥🤶🎅

Ja tip tap

👣👣👣

Tervetuloa!🤗🙃🤓🤑😛

Antti Tuisku on taas selvinnyt, ainakin jonkin verran. Kuka lähtee sen kanssa karaokeen, se kaipilisi kaveria näihin biiseihin. Siis ennenkuin alkaa taas ottamaan. Ketään vapaaehtoista? Itse en ehdi kun odotan latinoa.🍷

Vierailija
4450/5012 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tip tap

👣👣👣

Tervetuloa!🤗🙃🤓🤑😛

Voidaanko muuten sopia, että jatkossa av-matkojen ikäraja on vähintään se K20? Sitä nuoremmat ei selkeästi osaa eikä pysty olemaan meidän vauhdissa. Sopiiko kaikille? No, nyt alan ottamaan.🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍻🍻🍻🍻🍻

Vierailija
4451/5012 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Kolin juurella luistimet jalassa. Maa ei ole jäässä niin että miten minä nyt konkkaan teidän seuraan? Niin ja missä olette? Antti lähti ja nyt yksin täällä pimeässä istun.

Tulkaa hakemaan ja heti!

Tv. Tähtiluxusluistelijaneito.

Vierailija
4452/5012 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevä Emäntä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kätevä Emäntä kirjoitti:

Minun ei tarvitse enempää selitellä, kerroin jo että en ole ollut tuon melkeen lapsen kanssa saunomassa tai missään muuallakaan vaan Damianon kanssa ja en ole arvostellut kenenkään kasvatuksia täällä. Nyt en aijjo tähän asiaan enempää tuhlata aikaani vaan otan muutaman sofikoutuneesti näin perjantain kunniaksi! Onks tänään karaokee illalla, tietääks kukaan?

Parempi olla näin.🧐 Jos saan ikinä tietää, että sinä olet melkein lapsenikäisiin sekaantuva nainen, tuossa iässä niin kälämistä käy.🧐 Minulla on kuule lähteeni, kuten kunnon av-mammalla ja saan tiedon illaksi.🧐 Ja jos saan tietää sinulla olleen mitään tekemistä minun tyttöni kanssa, niin kadut vielä.🧐 Kasvatustanikin arvosteltiin, siis av-palstalla hävetkää.🧐 Nyt alan valmistautua uimapukunäytökseen ja vien raivoissani damianon sinulta, Latinonhan jo hurmasin.🧐🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃

Siis tämähän on nyt jo todella törkeää! Uskallappas vaan koskea Damianoon niin pääset Tedin huomaan, voin kertoa että mulla on Tedin kanssa sellaset sopimukset että kannattaa harkita tekoja ja tarkkaan...

Äläpä kuule minulle ala.🧐 Älä s*atana soikoon minulle ala.🧐 Sinut pelasti se, että lähteeni, joita minulla av-ihmisenä on, varmistivat että sinä et sekaantunut tyttööni.🧐 Se on ainoa asia, mikä sinut pelasti.🧐 Käsittäkö?🧐 Ja minulla on kuule tedin ja Hannibalin kanssa sinua paremmat sopimukset, eli äläpä minulle ala.🧐🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃

Minä hoidan asiani.🧐 Ja minä hoidan oman lapseni kasvatuksen, kouluttaen siitä av-mamman, tavalla tai toisella.🧐 Kehdattu sitäkin arvostella, kun äiti opettaa lastaan juomaan sivistyneesti ja sofikoituneesti.🧐 Hävetkää.🧐 Ja mitä tulee latinon tai damianoon, niin minulle et ala.🧐🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃

Hoidan mies asiani ihan itse, kaipaamatta muiden mielipiteitä.🧐 Ei ole minun vikani, jos te muut et saa huomiota.🧐 Menikö vihdoinkin kaikille perille tämä viesti, siis täydellisen ja riittävän selvästi? 🧐. Vääntäminen teidän kanssanne uuvuttaa, hävetkää oikeasti käytöstänne av-matkalla. 🧐🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃

Vierailija
4453/5012 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, nyt oheishuomautus eli RAUHOITUTAAN ihan kaikki. Meillä on pikkujoulut. Ja sitä paitsi olen lähes täysin varma, että näin latinon äsken. Äkkiä kaikki etsimään sitä ja sitten maistellaan. 🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾

*Kuiskaa hyvin, hyvin hiljaa: Ei, minä en jaksa.🤧 Tämä alkaa pelottaa, siis sen itkevän vauvelin vielä jotenkin kestää vaikka se parkuu kännimokiaan.🤧 Mutta sekoileehan täällä muutkin, eikä ne pari sitä samoin. 😭🤧 Mutta tuo äiti, en jaksa.🤧 Eikö se voi olla haastamatta riitaa ja huutamatta meille, mitä me ollaan muka tehty?😭🤧 Pakko alkaa ryyppäämään, en jaksa tätä selvinpäin. 😭🤧🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸

Vierailija
4454/5012 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkuin kaikki ovat aivan humalassa, niin onko ideoita mitä tehdään huomenna??????? Nyt menen tuiskun seuraksi karaokeen ja sen jälkeen alan maistella. Vain pari. Ihan vain pari. Tänään ei mene yli, vaikka pikkujoulut.

Vierailija
4455/5012 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Kolin juurella luistimet jalassa. Maa ei ole jäässä niin että miten minä nyt konkkaan teidän seuraan? Niin ja missä olette? Antti lähti ja nyt yksin täällä pimeässä istun.

Tulkaa hakemaan ja heti!

Ota taksi ellun piikkiin, ihan kuin eilenkin ja juo riittävästi. Ettet ole liian nirppanokkainen.🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾 Saataisiinko huomisen ohjelma siitä, että katsotaan tuon luistelijan esitys? Vai menikö se juna jo, mitä muut sanoo?🤔🤔 No nyt alan ottamaan, pikkujoulut on vain kerran vuodessa.🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾

Vierailija
4456/5012 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pjärse! Toi David ei tosiaan ole jäisten teiden kunkku😬 Vihdoin päästiin Kolille ja ihan ekaks kädet täristen 🥃🍹🍺 Mites olis huomenna kuviokellunta, onnistuisko? Meiltä ku jäi uimahypyt yms muut väliin.. kiitos ton kuskin joka lymyilee bussissa piilossa!

Vierailija
4457/5012 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko latino hylännyt meidätjopa pikkujouluiltana, sitä ei ole pariin päivään näkynyt?😥 Tanssittajia kaikki kilttinaiset odottavat.🍷🍷🍷🍷🍷

Vierailija
4458/5012 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin, nyt oheishuomautus eli RAUHOITUTAAN ihan kaikki. Meillä on pikkujoulut. Ja sitä paitsi olen lähes täysin varma, että näin latinon äsken. Äkkiä kaikki etsimään sitä ja sitten maistellaan. 🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾

*Kuiskaa hyvin, hyvin hiljaa: Ei, minä en jaksa.🤧 Tämä alkaa pelottaa, siis sen itkevän vauvelin vielä jotenkin kestää vaikka se parkuu kännimokiaan.🤧 Mutta sekoileehan täällä muutkin, eikä ne pari sitä samoin. 😭🤧 Mutta tuo äiti, en jaksa.🤧 Eikö se voi olla haastamatta riitaa ja huutamatta meille, mitä me ollaan muka tehty?😭🤧 Pakko alkaa ryyppäämään, en jaksa tätä selvinpäin. 😭🤧🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸

*kuiskaa: niin sanoppa muuta, mullekkin alkoi kettuilemaan vaikka sanoin jo heti että en todellakaan ole hommaillut mitään sen (melkeen lapsen) tyttönsä kanssa, mutta eipä voinut uskoa... Ja sitten rupes uhkailemaan että vie multa Damianon. Ilmestyy vaan kesken reissun mukaan ja alkaa haastaa riitaa eikä usko AV-ihmisen sanaan... Tuo käytös on kyllä todella törkeää*

Vierailija
4459/5012 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mi3799449ijdkfltlf ofkrlroprrooelekekeke lejeprplrkrj3kk3oeo3999e9e9383ii3 kielipolisiisi 8838374i4itkkfkdiwwooqoqoqoeleiririror9399292 painajainen 80494ltlrkrkfkrkiri3irirororoorirrioriroro3ori2wp

Vierailija
4460/5012 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulkaa hakemaan ja heti!

Ota taksi ellun piikkiin, ihan kuin eilenkin ja juo riittävästi. Ettet ole liian nirppanokkainen.🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾 Saataisiinko huomisen ohjelma siitä, että katsotaan tuon luistelijan esitys? Vai menikö se juna jo, mitä muut sanoo?🤔🤔 No nyt alan ottamaan, pikkujoulut on vain kerran vuodessa.🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾

Eh jaks ees vastaille ett mistä huomenn tehdään, jaksweks jokhu muuh? Mulle menee jokhu todellans ylhi tää juomminhen tai sittesn se o tottaahh?🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺

Ziis jokhuh kilttimiezs heittisg pihallahg mull vvonkausreplans. Mitä ihmettä siihen ajatrllaeh, mithö muuth sanoopph?🍺🍺🍺🍺🍺🍺