Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
4401/5012 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä nyt mennään? Olin muutaman päivän poissa kun nautiskelin sidukkaa tosi reippaasti.

Kolilla ollaan. Koli Spa ja paikallinen pubi.

Tä? Kolilla? Millä minä sinne nyt pääsen?

Tulkaa hakemaan. Otanko taksin AV. n piikkiin?

Menen nyt pubiin taksikuski saa hakea minut sisältä. Ja jos menee vielä kauan niin saa kantaa minut taksiin.

Tv.Luistelija.

No ota taksi, ellun piikki on auki. Mutta ota taksissa sen verran paljon viinaa, että unohtuu tuo nirppanokkaisuus jooko?🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾

Täällä muutenkin rasittavia ihmisiä, ketään nyt nimeämättä. Kätevä Emäntä, sinua kaipaillaan vähän palstalle. Se yksi likka selitti hurjia juttuja sinusta. Eihän ole totta?😱

Ja missä viipyy latino, kysyn vain?🍷

Vierailija
4402/5012 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shaimaa, kuulostaa hyvältä. Mä lähen mukaan, tarviiko passia ja onko pitkä lentomatka? Tarviinko tukisukkia ja niskatyynyn? Onko all inclusive?

Suunnitellaanko oma mammojen uintinäytös, valaistus on tärkeässä osassa, tamponikorut muodostaisivat häkellyttäviä kuvioita, Jarrekin olisi kateellinen.

Voisiko uintinäytös olla huomisen ohjelmana? Monelta aloitetaan, kysyn ennenkuin kaikki humaltuvat? 🤔 Ja missä viipyy Latino, odotan minäkin. 🤧🍺🍺🍺🍺

No aloitetaan uintinäytös vaikka kello 15, sopiiko kaikille? Nyt kun huomiselle keksitty ohjelmaa voidaan alkaa kaksin käsin kiskomaan.🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸

Ja missä muuten latino oikeasti on, tulisiko altaille meidän kanssa kilttinaisten kanssa?🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸

Huomenna kello 15.00 uimanäytös, käy hyvin. Sopiiko muillekin? Aika kivalta kuulostaa. Ja kai latino tulee mukaanbkanssa, jotta voimme ihastella häntä uimahousuissa?😊

*Kuiskaa: En uskalla nostaa sen yhden tytön puheita, kun meille huudettiin sitten niin paljon vaikkei kukaan ollut tehnyt mitään.😭🤧 Mutta lue Kätevä Emäntä edellinen sivu, siellä oli mainintaa sinusta, eihän vaan pidä paikkaansa?😟

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4403/5012 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, nythän tilanne on se että, noilla ylemmillä kirjoittajilla paukahti rikki YLI 4000 kommenttia! Juuri äsken, yli 4000 kommenttia.🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🍻🍻🍻🍻🍻🍻 Siis nyt aletaan juomaan!🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻

Mutta hillitysti toki.🍻🍻🍻🍻🥂🥂🥂🥂🥂🥂Hei kuka lähtee karaokeen vetämään sen leijonien voittobiisin muinoin, vaikkei ole reissuklassikko?🥂🥂🥂🥂🍻🍻🍻🍻🍻🍻

Vierailija
4404/5012 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. 🎼🎵🎵🎶🎤🎤🎤

Laulan ja juon. 🥃🥂🍻🍺🍺.

Missä taksi ?

Tv. Luistelija primadonna.

Vierailija
4405/5012 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ziizhen mettäert sanohohr e vaikkeahs mässee täes. Siis olikstete Emäntäs mukawa lespo. E uskosdf ny. Ehägd ollu hittoksor e uskoh uhtaan?

Jans sanonsh ettet nyt.gfet aletaanshrr juommaaahnhft kyh hyve syygr ja laulhaans🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺

Vierailija
4406/5012 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Latino, edelleen odotan.🍸Tänään aion saada vihdoinkin latinolta tanssini ja sen jälkeen onkin hyvä syy alkaa sofikoituneesti siemailemaan.🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸

Puhuu kuiskaten: Hei kätevä emäntä, mitä ihmettä siis? Lue oikeasti edellinen sivu äläkä vaan sano, että oli totta? En kyllä voi uskoa, mutta nyt odotan Latinoa.🍸🍸🍸🍸🍸🍸

Vierailija
4407/5012 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se. Inhrt. Moihgety. Auhjaahgtt. Lume. ssa haki joshainhg. Lumekinosh. Appuava kylymä. Ettimää sieltäss tägetr jäähtyygfr. Enht tiieht mishäshd olensh. Ettimäänsjhyt aduja. Apuma APUVA. Meishe ollaansh? Ettikäääsheht mutttehet. Vaikseh jokkuh raskaaanshtr olevahtr. Appummmava APUVA. olkeest nytht! Mähtht. Jäähdynht tänne.thtrr! Apua APUVA!

Vierailija
4408/5012 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se. Inhrt. Moihgety. Auhjaahgtt. Lume. ssa haki joshainhg. Lumekinosh. Appuava kylymä. Ettimää sieltäss tägetr jäähtyygfr. Enht tiieht mishäshd olensh. Ettimäänsjhyt aduja. Apuma APUVA. Meishe ollaansh? Ettikäääsheht mutttehet. Vaikseh jokkuh raskaaanshtr olevahtr. Appummmava APUVA. olkeest nytht! Mähtht. Jäähdynht tänne.thtrr! Apua APUVA!

Tuisku tai joku taas(!) lumihangessa. En jaksa, en vaan jaksa. Kai se on pakko meidän raskaiden mennä katsomaan. Että minä en jaksa, onko pakko sekoilla noin?

Vierailija
4409/5012 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 🎀 on taas kadonneet?! Ketä suutelin eilen kiihkeästi holvikaaren alla?

Vierailija
4410/5012 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Näänks mä oikein? Olek sä se ketä joutu AY bussiin vahinkos ja Kiteen Teboilille pääty? Ihana nähä. Et ikinä usko mitä meil on sattunu. Tu istuun tän aamukalapöytään. Sullaki varmaan kerrottavaa...

Mä alotan: luistelija, se nirppanokka.....

Ja sit yks melkei teini..... ja arvaa mitä? Sen Äiti.... kesken matkan..... ja Antti edelleen..... ja sen yhen pikkarit..... ja sit viel Kätevä Emäntä..... tää EI voi olla totta...... niin mukava. Latino sit...... ja ne kiltit naiset.....

Muillaki varmaan kerrottavaa.

Otetaas⛾

Vierailija
4411/5012 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä musta tuntuu, korjatkaa jos olen väärässä, ni et meil on menny ihan sikana rahaa 🐷tällä reissulla. Yleensähän me AV-väki ollaan kovin vastuullisia kuluttajia. Khhröm!(niinku ulospäin ainaki). Nytten on diiseliä palanu tynnyrittäin. On suhattu Suomea edes taas. Se ykskin sillon alussa noudettiin jostain ilmatilasta, ku koneesta loppu löpö. Ihan hiukan tää hiili👣huolettaa. Taidan syödä jouluna muutaman konvehdin vähemmän. Sillähän tilannetta korjataan (pikkiriikkisen )

Ei mulla muuta ollu

.

.

Paitsi että tääl on liian monta holvikaarta!!!

Vierailija
4412/5012 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako KUKAAN MITÄ TEIN EILEN, MITÄÄN HAVAINTOJA oikeasti kellään?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

En muista eilisestä mitään enää noin 5-6 jälkeen illalla, sen jälkeen aloitin juomakilpailun äidin kanssa ja muisti meni.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Osaako NYT OIKEASTI kukaan kertonut liikkeistäni mitään, siis mitään?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Olen siis se tyttö joka on pukeutunut norppayöasuun, sinisiin crokseihin sekä hannibalin antamaan punaiseen lippikseen.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Tämä voi kuulostaa oudolta kysymykseltä, mutta miksi heräsin sieltä spaosastolta tänään melkein alasti ja ylläni aivan liian isot imetysliivit tai sellaiset?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Onko kukaan nähnyt minun äitiäni tai voisinko päästä EDES säälistä himaan sastamalaan?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Siis minä olen vasta 18 enkä vastuullisin aikuinen täällä.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Saanko lähteä kotiin, tietääkö joku missä minun äiti on ja onko kukaan nähnyt antti tuiskua, se on ainoa asia jonka eiliseltä jotenkin tärkeänä muistan?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Ja tämä vauvajutulla kiusaus menee liian pitkälle, oliko ihan pakko antaa baariin ohjeet että tuttipullo minulle, kuka sen määräyksen antoi edes minun äiti vai te?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

No, ei se niin haittaa koska lohtujuomat eivät enää ui kyynelissä ja lopetan juomisen näiden jälkeen.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Mutta siis onko kukaan nähnyt minun äitiä, voiko joku viedä säälistä satamalaan, tietääkö kukaan missä tuisku on ja ennenkaikkea MITÄ MINÄ TEIN eilen?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Antakaa vähän armoa nyt.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Vierailija
4413/5012 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ollaan siirretty Ellun puntia suomalaisille yrittäjille. Jatketaan samaan malliin 💪🏻

Vierailija
4414/5012 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaako KUKAAN MITÄ TEIN EILEN, MITÄÄN HAVAINTOJA oikeasti kellään?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

En muista eilisestä mitään enää noin 5-6 jälkeen illalla, sen jälkeen aloitin juomakilpailun äidin kanssa ja muisti meni.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Osaako NYT OIKEASTI kukaan kertonut liikkeistäni mitään, siis mitään?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Olen siis se tyttö joka on pukeutunut norppayöasuun, sinisiin crokseihin sekä hannibalin antamaan punaiseen lippikseen.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Tämä voi kuulostaa oudolta kysymykseltä, mutta miksi heräsin sieltä spaosastolta tänään melkein alasti ja ylläni aivan liian isot imetysliivit tai sellaiset?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Onko kukaan nähnyt minun äitiäni tai voisinko päästä EDES säälistä himaan sastamalaan?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Siis minä olen vasta 18 enkä vastuullisin aikuinen täällä.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Saanko lähteä kotiin, tietääkö joku missä minun äiti on ja onko kukaan nähnyt antti tuiskua, se on ainoa asia jonka eiliseltä jotenkin tärkeänä muistan?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Ja tämä vauvajutulla kiusaus menee liian pitkälle, oliko ihan pakko antaa baariin ohjeet että tuttipullo minulle, kuka sen määräyksen antoi edes minun äiti vai te?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

No, ei se niin haittaa koska lohtujuomat eivät enää ui kyynelissä ja lopetan juomisen näiden jälkeen.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Mutta siis onko kukaan nähnyt minun äitiä, voiko joku viedä säälistä satamalaan, tietääkö kukaan missä tuisku on ja ennenkaikkea MITÄ MINÄ TEIN eilen?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Antakaa vähän armoa nyt.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

En tiedä mitä sä teit, mut Latino taivutti äitiäsi tangon tahtiin vielä viideltä aamuyöllä. Kateellisena katselin vierestä ja odotin omaa tanssivuoroa. Kukaan ei huomaa meitä kiltimpiä naisia 😭

Vierailija
4415/5012 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaki oli treffit eilen holvikaaren alla. Mut kun niitä on niin monta. Kaikki mitä löysin oli varattuja. Yhen alla naispari hyväili toisiaan. Haittasko se mua? No ei toki. Kurkistin vaa heidän taa, et jos treffiurho osi ollu siellä. Ei ollu. Ei. Toisten holvikaarten alla suudeltiin kiihkeästi. Nou vei. Ei kiinnostanu enää treffiukko, jos olikin joku noista. Sit ol yks holvikaari tyhjillää. Aattelin. Täs ootan. Mut. Mut siel perällä oli 🎀 jos toisetkin. Jäk!!! Juoksin nauraen pois. Ei ollu treffiä. Ei. Ei. Tällä tytöllä. Taaskaan!

Vierailija
4416/5012 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin odotin🍸

.

En odota enää... paitsi kotimatkaa. Tää On Niin Nähty

* vuodattaa lievästi darrapäissään... kohta mieli 'kirkastuu'🥂🥂🥂🥂⛾🥂🥂🥂🥂⛾

Vierailija
4417/5012 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS MITÄ täällä on oikeen väitetty?! En todellakaan ole ollut tuon melkeen lapsen kanssa missään saunomassa tai muuallakaan. Olen ollut poissa kun minulla oli Damianon kanssa hieman omia juttuja... Eli siis en todellakaan missään saunomassa tuon yhden kanssa, miten voi edes väittää tuollaisia? Kannattais olla paremmin perillä kenen kanssa oikeen touhuilee eikä heitellä vaan jotakin nimeä joka tulee mieleen

Vierailija
4418/5012 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevä Emäntä kirjoitti:

SIIS MITÄ täällä on oikeen väitetty?! En todellakaan ole ollut tuon melkeen lapsen kanssa missään saunomassa tai muuallakaan. Olen ollut poissa kun minulla oli Damianon kanssa hieman omia juttuja... Eli siis en todellakaan missään saunomassa tuon yhden kanssa, miten voi edes väittää tuollaisia? Kannattais olla paremmin perillä kenen kanssa oikeen touhuilee eikä heitellä vaan jotakin nimeä joka tulee mieleen

Jaha, mitä täällä puhutaan taas?🧐 Minä kun satun olemaan tuon itkeneen tytön äiti, totaalinen av-mamma ja nyt suututitte minut. 🧐 Siis joku väittää, että tanssin koko ajan Damianon kanssa, enkä muka katsonut omen lapseni perään vai?🧐 Ja sitten sinä, palataan tähän, huudatko sinä minun tytölleni vaikka se on paha virhe alkaa toisen av-mamman lapsenkasvatustaitoja arvostella?🧐

Siis minä hoidan kasvatuksen ihan itse ja opetan tyttöni av-tavoille, loppuuko tuo jatkuva arvostelu?🧐🥃🥃🥃🥃🥃

Ja siis sinä emäntä, palataan tähän asiaan.🧐 Siis sen minä tiedän, että lesbohan tuo tyttö on, mutta oikeasti sinä? 🧐 Etköhän ole vähän ja enemmänkin kuin vähän liian vanha tuon ikäisen kanssa olemaan?🧐 Selitystä kehiin ja parempi olla erittäin hyvä, muuten ei hyvä heilu.🧐 Ei ole asiaa, mitä verisesti loukkaantunut av-mamma ei hoida, jos omasta jälkikasvu kyse?🧐 Eli vastaapa s*atana, mitä tapahtui?🧐 Loppureissusi onnistuminen voi olla siitä kiinni, ymmärrät varmaan asian av ihmisenä, sillä minä suutuin nyt.🧐🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃

Vierailija
4419/5012 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shaimaa, kuulostaa hyvältä. Mä lähen mukaan, tarviiko passia ja onko pitkä lentomatka? Tarviinko tukisukkia ja niskatyynyn? Onko all inclusive?

Suunnitellaanko oma mammojen uintinäytös, valaistus on tärkeässä osassa, tamponikorut muodostaisivat häkellyttäviä kuvioita, Jarrekin olisi kateellinen.

Voisiko uintinäytös olla huomisen ohjelmana? Monelta aloitetaan, kysyn ennenkuin kaikki humaltuvat? 🤔 Ja missä viipyy Latino, odotan minäkin. 🤧🍺🍺🍺🍺

No aloitetaan uintinäytös vaikka kello 15, sopiiko kaikille? Nyt kun huomiselle keksitty ohjelmaa voidaan alkaa kaksin käsin kiskomaan.🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸

Ja missä muuten latino oikeasti on, tulisiko altaille meidän kanssa kilttinaisten kanssa?🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸

Noniin, rauhoitutaan kaikki. Nyt oikeasti ja aletaan vaikka kilistellä sille, sopiiko?🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂 Meillä on tänään sitten kello 15 uintinäytös, kai kaikki tulevat mukaan?

Vierailija
4420/5012 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Uikkarinäytös👙👙👙.

Mutta kuule Äiti! Latinon kanssa sinä tangoveivauksia teit. Jätä Sinä Damiano Kätevälle Emännälle(jatkossa Kätis).

Ihanaa et Kätis palasit. Et tiedä mikä sekasotku ollu täällä. Kaipasin niin myötätuntoasi * kuiskaa: minunkin vierestä tuo lapsiressu väitti heränneensä. Me luultiin että se on hankala. Mutta annas olla kun sen äityli tuli mukaan. Kesken Reissun.. hohhoijjaaa. Sille🥂🥂🥂skuul!