Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
*** kuiskaa VAIN Kätsylle:
Apua. Nyt se uhkaa viiä Damianon sulta, vaik ite luuhas Latinon ka. Sen lisäks se urkkii. Ku mä kuiskaan sulle. Voihan vellikellot. Toi tyty oli viel iisibiisi mut tää äityli on vaikeenpi kakunpala. Ja ilkee!!! Muistaakoha kuka sitä aiemmilta reissuilta. Kj on nyt nniin aaveetä, niin aaveetä. Huh ja oi ja skuul🥂🥂🥂
Minun ei tarvitse enempää selitellä, kerroin jo että en ole ollut tuon melkeen lapsen kanssa saunomassa tai missään muuallakaan vaan Damianon kanssa ja en ole arvostellut kenenkään kasvatuksia täällä. Nyt en aijjo tähän asiaan enempää tuhlata aikaani vaan otan muutaman sofikoutuneesti näin perjantain kunniaksi! Onks tänään karaokee illalla, tietääks kukaan?
Juttelias utelias kirjoitti:
*** kuiskaa VAIN Kätsylle:
Apua. Nyt se uhkaa viiä Damianon sulta, vaik ite luuhas Latinon ka. Sen lisäks se urkkii. Ku mä kuiskaan sulle. Voihan vellikellot. Toi tyty oli viel iisibiisi mut tää äityli on vaikeenpi kakunpala. Ja ilkee!!! Muistaakoha kuka sitä aiemmilta reissuilta. Kj on nyt nniin aaveetä, niin aaveetä. Huh ja oi ja skuul🥂🥂🥂
Kuiskaa takaisin: Siis joo, ensinnäkin sekin muka kehtaa väittää että olisin ollut tyttönsä (melkein lapsen) kanssa ja sitte että ois muka itte ollu Damianon kanssa... En ehkä kestä tätä, pakko ottaa muutama neuvoa antava, silleen sofikoutuneesti tietenkin...
Muistaako kukaan kuinka monta viikkoa tai kuukautta me ollaan nyt putkeen jo joka ilta juotu?🤮 Pitäisikö huomenna pitää selvä päivä kaikilla?🤢 Vai onko liian iso riski esim maksakirroosiin, jos yhtäkkiä lopetettaisiin?🤮 Tänään oli jokin uikkarinäytös, otan sen verran että selviän sinne.🤢🤮🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Minun ei tarvitse enempää selitellä, kerroin jo että en ole ollut tuon melkeen lapsen kanssa saunomassa tai missään muuallakaan vaan Damianon kanssa ja en ole arvostellut kenenkään kasvatuksia täällä. Nyt en aijjo tähän asiaan enempää tuhlata aikaani vaan otan muutaman sofikoutuneesti näin perjantain kunniaksi! Onks tänään karaokee illalla, tietääks kukaan?
Oikein. Hieno selkeä vastaus. Pääministeriainesta!
Joo illalla karaoke Antti Tuisku lie viel mukana tai tuiskussa lumihanges.
Mut eka joku uimanäytös featuring yks uhkee joka hukkas uikkarinsa
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan kuinka monta viikkoa tai kuukautta me ollaan nyt putkeen jo joka ilta juotu?🤮 Pitäisikö huomenna pitää selvä päivä kaikilla?🤢 Vai onko liian iso riski esim maksakirroosiin, jos yhtäkkiä lopetettaisiin?🤮 Tänään oli jokin uikkarinäytös, otan sen verran että selviän sinne.🤢🤮🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺
.
Muistan ihan elävän mielikuvan lokakuun alusta. Silloin olin kotona ja selvinpäin. Sen jälkeen vähän hatarampaa. Aattelin näillä mennä viel tipallisen tammikuun. Jos ehkä sit tipaton olis helmikuu, se kuukausista lyhyin. Onks muut samaa mieltä? Näinks mä teen???
Seuraava kysymys:
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Parempi olla näin.🧐 Jos saan ikinä tietää, että sinä olet melkein lapsenikäisiin sekaantuva nainen, tuossa iässä niin kälämistä käy.🧐 Minulla on kuule lähteeni, kuten kunnon av-mammalla ja saan tiedon illaksi.🧐 Ja jos saan tietää sinulla olleen mitään tekemistä minun tyttöni kanssa, niin kadut vielä.🧐 Kasvatustanikin arvosteltiin, siis av-palstalla hävetkää.🧐 Nyt alan valmistautua uimapukunäytökseen ja vien raivoissani damianon sinulta, Latinonhan jo hurmasin.🧐🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃
No ihan ystävällisesti varaudutaan nyt uimahyppyihin. Kilttimiehet hoi!!! Eipäs etuilla! Se uhkea uikkariton on kyl sen verran iso, et näkyy takariviinkin. Ei millään pahalla. Takarivin Tauno! Pidäs vähän komentoa siellä...
Tarjolla guumaa glögiä...🍵🍵🍵🍵🍵🍵🍮🍮🍮ja pipareita🖤💜💛💚💙❤
No niin... pysytääs parijonossa nyt👭👬👫👭👬👫👭👬👫👭👬👫👭👬👫👭👬👫👬👫👭👬👫👭👬👫👭👫👬👭👬👭👫👬👭👬👫👭👬👫👬👭👬👫👬👭👬👫👬👭👭👭
Noniin, nyt se alkaa. Missä Latino, aion ihastella häntä kilttimiesten sijaan.🍺🍺🍺🍺🍺🍺
Tulkaa kaikki tänne Kolin huipulle. Luistelen taidokkaasti tehden salkowitseja, piruetteja ja klutseja kiitäessäni alas.
Antti laulaa jotain mukavia biisejä. Ehkä jotain :Petollisen taitava kaunoluistelija on irti.
Tv. Luistelija.
Vierailija kirjoitti:
Kätevä Emäntä kirjoitti:
Parempi olla näin.🧐 Jos saan ikinä tietää, että sinä olet melkein lapsenikäisiin sekaantuva nainen, tuossa iässä niin kälämistä käy.🧐 Minulla on kuule lähteeni, kuten kunnon av-mammalla ja saan tiedon illaksi.🧐 Ja jos saan tietää sinulla olleen mitään tekemistä minun tyttöni kanssa, niin kadut vielä.🧐 Kasvatustanikin arvosteltiin, siis av-palstalla hävetkää.🧐 Nyt alan valmistautua uimapukunäytökseen ja vien raivoissani damianon sinulta, Latinonhan jo hurmasin.🧐🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃
Siis tämähän on nyt jo todella törkeää! Uskallappas vaan koskea Damianoon niin pääset Tedin huomaan, voin kertoa että mulla on Tedin kanssa sellaset sopimukset että kannattaa harkita tekoja ja tarkkaan...
Ihan oikeasti, antakaa armoa nyt vähän tämä menee nyt teiltä liian pitkälle.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Olen siis se vasta 18 v melkein lapsi vielä joka oli pukeutunut norppayöasuun, sinisiin crokseihin ja Hannibal antamaan punaiseen lippikseen.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Saavuin juuri tähän uimapukunäytökseen, ONKO MUKA OIKEASTI PAKKO käyttää näitä lasten kellukkeita?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Olen jo juuri täyttänyt 18 ja osaan uidaan, tämä vauvavitsi ei ole enää kiva, ainakaan minusta voiko nää ottaa pois?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Ja sitten se kysymy, kuka tämän keksi minun äiti vai joku muu?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Eikö kukaan voi oikeasti edes säälistä heittää minua Sastamalaan?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Ja tämä tuttipullo pakko vitsikään minulle ei ole kiva ja aloin nyt juoda siitä itkien vahvempia lohtuolueiden sijaan.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Luulin av-mammojenbolevan kilttejä, voitteko oikeasti lopettaa tämän kiusaamiseni?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Onko kukaan nähnyt minun äitiä ja SAANKO VIHDOINKIN vain lähteä kotiin Sastamalaan, minusta ei ole tähän reissuun.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Ihan oikeasti, edes sen verran sääliä juon nytitkien lohtuvahvempia kun ei ole enää kivaa ja nöyryytys on suuri?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Ja muistaako KUKAAN mitä olen tehnyt viimeisen vuorokauden aikana?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Jaaha, palstavauva (tuolle myönnetty lempinimi) itkeskelee. Tässä on nyt niin paljon kaikkea, ettei tähän ehdi saati uskalla edes sekaantua. Skool vain kaikille.🥂🥂🥂
Menepä palstavauva lasten altaaseen, ettei vain sattuisi mitään. Me ei haluta ottaa siitä vastuuta, ei pahalla. Äitisi varmaan tulee kohta hoitamaan, olipa kyse sitten mistä vain....
En tosin ymmärtänyt edes mikä on hätänä, taas? No, eiköhän äitisi hoida sinut, älä itke. Tässä aikuiset katselee sillä aikaa näkyisikö latinoa.🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂
Kuiskaa: Ymmärsikö kukaan, mikä tuolla nyt oli taas hätänä? Minä en, no onneksi sen mamma on täällä, hoitakoot asian. Olipa sitten mikä hyvänsä hätänä.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, palstavauva (tuolle myönnetty lempinimi) itkeskelee. Tässä on nyt niin paljon kaikkea, ettei tähän ehdi saati uskalla edes sekaantua. Skool vain kaikille.🥂🥂🥂
Menepä palstavauva lasten altaaseen, ettei vain sattuisi mitään. Me ei haluta ottaa siitä vastuuta, ei pahalla. Äitisi varmaan tulee kohta hoitamaan, olipa kyse sitten mistä vain....
En tosin ymmärtänyt edes mikä on hätänä, taas? No, eiköhän äitisi hoida sinut, älä itke. Tässä aikuiset katselee sillä aikaa näkyisikö latinoa.🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂
Kuiskaa: Ymmärsikö kukaan, mikä tuolla nyt oli taas hätänä? Minä en, no onneksi sen mamma on täällä, hoitakoot asian. Olipa sitten mikä hyvänsä hätänä.
Skuul🥂🥂🥂. Hahhhaaahhhaa😁😀😃
Lastenkellukkeet.... tutti..... tuttipullo... mistä saadaan helistin??? Päivän naurut!!!🍭🍬🍼
Vierailija kirjoitti:
Tulkaa kaikki tänne Kolin huipulle. Luistelen taidokkaasti tehden salkowitseja, piruetteja ja klutseja kiitäessäni alas.
Antti laulaa jotain mukavia biisejä. Ehkä jotain :Petollisen taitava kaunoluistelija on irti.
Tv. Luistelija.
Hah! Virallinen ohjelma on nyt uimahypyt!!!
Että silleesti
Hienot oli hypyt. Kyllä toiset osaa. Nyt🥂🥂🥂🍺🍺🍺
Tääl on yks pianobaari. Oottes nähny? Aika namu soittaa. 🎶🎶🎶 klassista, kai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skuul🥂🥂🥂. Hahhhaaahhhaa😁😀😃
Lastenkellukkeet.... tutti..... tuttipullo... mistä saadaan helistin??? Päivän naurut!!!🍭🍬🍼
Älkää naurako, olen se vasta lähes lapsi 18 v tyttö, jolla on siniset croksit sekä hannibalin antama punainen lippis.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Heräsin äsken baarista, vahvempiin juomii siirtyminen oli virhe, muisti meni.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Tietääkö kukaan missä minun äiti on ja voiko JOKU viedä minut Sastamalaan kotiin?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Ihan kuka vain?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Muistaako kukaan, mitä tein tänään ja miksi heräsin spa-osastolta alasti?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Ihan kuka vain, mitään havaintoja minusta ja tekemisistäni?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Siis nyt, jaaha että aletaan kasvatusneuvojen lisäksi arvostella minuakin?🧐 Tätä päivää en oisi uskonut av matkalla näkeväni.🧐 Siis oletkohan kateellinen tai jotain kun damiano ihastui minuun?🧐 Ja siis av-mammaa varmasti ymmärrät, että verinen loukkaus tuo, etten lapseni perään muka katsoisi.🧐 Että piti tämäkin päivä av-lla nähdä.🧐 Perkeleeen perkeleeen perkeleet kuule, siis tuo loppuu nyt.🧐🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃
Muussa tapauksessa valitukset voi tulla esittämään henkilökohtaisesti, jos uskaltaa.🧐 Olen nyt niin täynnä vihaa, kun kasvatustaijoni arvosteltiin, että vien kostoksi ohimennen damianon teiltä.🧐 Minä hoidan asiani, minä kasvatan lapseni ihan itse ja kostoksi teiltä lähtee ohimennen tänään damiano = niin paljon minä nyt tästä suutuin.🧐🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃🥃