Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?

Vierailija
03.10.2021 |

Mitä mieltä palstalla, onnistuisiko?

Kommentit (5012)

Vierailija
4381/5012 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

* kuiskaa: onks toi ufo...örkklle uhoäiti muuten maksanu matkan??? Miten se vaan yhen äkin keskellä Sastamalaa loikkas kyytii??? Kysyn vaan.

Ei mulla muuta ollu. (äkänen akka!!!)

Vierailija
4382/5012 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

* kuiskaa: onks toi ufo...örkklle uhoäiti muuten maksanu matkan??? Miten se vaan yhen äkin keskellä Sastamalaa loikkas kyytii??? Kysyn vaan.

Ei mulla muuta ollu. (äkänen akka!!!)

***Kuiskaa takaisin: On, se valitettavasti maksoi matkan. Tarkistin asian, jos siitä päästäisiin. Huoh. Ehkä ja toivon mukaan se rauhoittuu, jos annetaan sen ja sen itkevän penskan vain olla? Ehkä tilanne ei enää pahene sitten? Tai ainakin toivotaan niin:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4383/5012 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluisin Rakastua av-matkalla💕.

En Raskautua...

.

Mä haluisin rikastua!!! Av-matkalla💰💰💰

Vierailija
4384/5012 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluisin Rakastua av-matkalla💕.

En Raskautua...

.

Mä haluisin rikastua!!! Av-matkalla💰💰💰

Senbh. Sanoihserbh. Että meffäf illaans. Re kastettuja. Rikkaita.s matkalleshg. Kiitti vaens elluhh. Rahhoijenhg. Tu. Leeks. Keth. Ään. Lau. Lauleens. Perklleskjs. Mu kan.ssa ku. Iun e itte. Yksin64sh. Viettihg. Mennä?

O. Mistettuguhg muenh. 65 ent. Enstiselleytg neepirillehz, jokhahk hoi.thi rad. Ted ziis. Yhtäänsggf enhg kai. Ppaah. Ilois.sestih laullehtaahs

Vierailija
4385/5012 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shaimaa, kuulostaa hyvältä. Mä lähen mukaan, tarviiko passia ja onko pitkä lentomatka? Tarviinko tukisukkia ja niskatyynyn? Onko all inclusive?

Suunnitellaanko oma mammojen uintinäytös, valaistus on tärkeässä osassa, tamponikorut muodostaisivat häkellyttäviä kuvioita, Jarrekin olisi kateellinen.

Voisiko uintinäytös olla huomisen ohjelmana? Monelta aloitetaan, kysyn ennenkuin kaikki humaltuvat? 🤔 Ja missä viipyy Latino, odotan minäkin. 🤧🍺🍺🍺🍺

Vierailija
4386/5012 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shaimaa, kuulostaa hyvältä. Mä lähen mukaan, tarviiko passia ja onko pitkä lentomatka? Tarviinko tukisukkia ja niskatyynyn? Onko all inclusive?

Suunnitellaanko oma mammojen uintinäytös, valaistus on tärkeässä osassa, tamponikorut muodostaisivat häkellyttäviä kuvioita, Jarrekin olisi kateellinen.

Voisiko uintinäytös olla huomisen ohjelmana? Monelta aloitetaan, kysyn ennenkuin kaikki humaltuvat? 🤔 Ja missä viipyy Latino, odotan minäkin. 🤧🍺🍺🍺🍺

.

Onk Koli Saimaasessa???

.

Eik tää matka etene yhtää???

Vierailija
4387/5012 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Onk Koli Saimaasessa???

.

Eik tää matka etene yhtää???

Siis mehän oltiin viikkoja saimaassa. Matkanjärjestäjät häipyi, mutta onneksi ellun piikki jäi auki. Sitten lähdettiin pois saimaasta, kutemajärvelle viettämään hopiksen häämatkaa. No hopis ja kassa häipyi ja tuli muutakin draamaa. Koska piikki oli auki päätettiin tulla kylpylään. Siis kuinka kännissä te olette olleet? Jos mitään ette muista? Raskautettuna muutenkin tylsää olla melkein ainoa aamiaisella sekä koko ajan vesiselvä ja kukaan muu ei tunnu muistavan matkastamme mitään.😭 Lähteekö joku altailta edes karaokeen?🎤

Vierailija
4388/5012 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä istun täs irkkupubin loosissa. Tääl on tungos. Ei ketää vähänkää tutun näköst. Juon tän🍺 ja enempää ei mulle tarjoilla, ku konttasin pyörtyneenä tänne... aikamoinen saavutus. Ei nolottanu yhtää. Mut siis pitää vaihtaa paikkaa... Iso Jano! Oottes altaalla vai alkok karaoke jo?

Ei tainnu sit olla treffejä täl tytöl tänää... kenenkääääään kaa

Vierailija
4389/5012 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aloitetaan uintinäytös vaikka kello 15, sopiiko kaikille? Nyt kun huomiselle keksitty ohjelmaa voidaan alkaa kaksin käsin kiskomaan.🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸

Ja missä muuten latino oikeasti on, tulisiko altaille meidän kanssa kilttinaisten kanssa?🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸

Vierailija
4390/5012 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aloitetaan uintinäytös vaikka kello 15, sopiiko kaikille? Nyt kun huomiselle keksitty ohjelmaa voidaan alkaa kaksin käsin kiskomaan.🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸

Ja missä muuten latino oikeasti on, tulisiko altaille meidän kanssa kilttinaisten kanssa?🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸🍸

Sopii toki. Tuleeks se yks uhkea joka hukkas uimapukunsa?

Kysyy kiltti mies

Vierailija
4391/5012 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mä kuulen tän: Ajetaan me tandemilla, tuun laulaan🎶🎶🎶🎵🎵🎵🎶🎶🎶🎵🎵🎙🎙🎙

Vierailija
4392/5012 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hejjsssan. Khukas onsh vlä slevinpiän? Mä tlasin pzzaa jo wwwoltti tou sne jhust. Ne giiä msä on ovi¿¿¿ täs on 💷 jos hkis. Ni sias maitsaa kanssss. Koei??? Oeik???¿¿¿

Vierailija
4393/5012 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan mihin minun äiti meni, lohtujuomat lohtutuoppien lisäksi eivät olleet hyvä idea luulen?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Se sauna juttu ja kiukaanpäälle oksennus, muistaako kukaan mitä sitä ennen tapahtui?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Ja onko kukaan nähnyt naisluolaa tai minun äitiäni, tässä vähän akuuttihätätilanne päällä.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Ja nyt jos muistan väärin, niin etukäteen pyydän anteeksi mutta tietääkö kukaan oliko se "KÄTEVÄ EMÄNTÄ" minun kanssa saunassa vai joku muu?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Muistan vain, että saunassa oli yksi tilanne jonkun kanssa joka saattoi olla se ja jota en ala avaamaan, mutta haluan himaan täältä.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Ja minä EN OLE lesbo, jos siitä liikkuu huhuja, en tiedä mitä asiaan etäisesti jotenkin liittyvä Tuisku on ehkä puhunut?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

No mutta se Tuisku siis valehtelee jos väittää mitään sellaista, onko kukaan muuten nähnyt Tuiskua?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Minä hieman selvinneenä haluaisin jutella sille kahdenkesken siitä saunaepisodista minkä se näki ja kai käsitti väärin?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Voiko joku viedä minut Sastamalaan, olen siis vasta se 18 v melkein lapsi vielä, asusteena norppayöasu, siniset croksit sekä hannibalin antama punainen lippis.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Kenelläkään mitään havaintoja, mitä olen tänään tehnyt, missä minun äiti on tai voisinko ennenkaikkea päästä KILTIT Sastamalaan kotiin?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

En nyt uskalla juoda väkevämpiä, äiti siihen painosti vaan otan vain lohtutuopin ja pari, ei tässä voi enää kovin pahasti humaltua kun ne lohtutuopit ui kyynelissäkin.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Eihän, sanokaa jooko että eihän tässä voi enää uudestaan muisti mennä?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Ja jos muutama lohtutuopit eivät riitä tai äiti pakottaa vahvempiin, niin älkää antako minun enää sekoilla jooko?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Haluan vain kotiin täältä, saanhan lähteä edes säälistä himaan vaikka se nimenomaan kiellettiin?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Reissu on mennyt vähän villimmäksi kuin minun ja kavereiden bileet Sastamalassa ikinä eikä täällä ole enää kivaa.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Mutta me ollaan kaveriporukassa vasta 18 vuotiaita suunnilleen kaikki, en tajunnut mihin ryhdyin kun päätin tulla tänne.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Vierailija
4394/5012 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

* kuishshkaaa: tschiiizuskzen thsiifhusss!¿¡¿¡¿¡

Vierailija
4395/5012 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

* kuiskaa: Kätevä Emäntä!! Ooks huudeilla??

Kato tota kakaraa. Mitä se suoltaa NYT???

MÄ en jaska! EN vaan jaska...

Enkä jaksa kirjota niota vihneitä...

Vierailija
4396/5012 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shanghain valot...

... siis loistakoon...

Nukahdan sun viereen

VIIMEINKIN...🎶🎵🎶🎵😄

Vierailija
4397/5012 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

* kuiskaa: Kätevä Emäntä!! Ooks huudeilla??

Kato tota kakaraa. Mitä se suoltaa NYT???

MÄ en jaska! EN vaan jaska...

Enkä jaksa kirjota niota vihneitä...

Siis tuo kakara viety äitinsä luo parkumaan ja ajateltu, että se hoitaa. Äiti ihan kännissä luvannut hoitaa, eli Ja ei muuta kuin kakaralle vahvaa viinaa niin kyllä se itku loppuu. Että näin, minä ajattelin tehneeni hyvän työn siinä joten kaipa se äiti katselee tyttönsä perään.

***Kuiskaa koko ajan:

Ei, en uskalla arvostella ääneen tuota, että se äiti alkaa annostella kirkkaita konttaamispisteessä olevalle tytölle. Siis en uskalla ääneen arvostella, en. Miettikää mitkä huudot se äiti on vetänyt jo aiemmin meille?😭

En vain uskalla suututtaa sitä, anteeksi.😭Ehkä se hoitaa asian, ainakin toivon niin. 😭🤧 Kätevä Emäntä, sinusta se tyttö höpisi, mutta varmaan erehtyi? Älä vaan sano, että sinulla ja tuolla kakaralle oli joyätain meneillään, se oli varmaan joku muu?😳

Vierailija
4398/5012 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on sanottu minua nirppanokaksi. Kyllä nyt mieleni niin pahoitin.

Tv. Luistelija.

Vierailija
4399/5012 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shanghain valot...

... siis loistakoon...

Nukahdan sun viereen

VIIMEINKIN...🎶🎵🎶🎵😄

Saaks tän matkan 75% alella ku kukaa ei matkusta korona- aikana, sit mä voi tulla.

Jokuhan vois myös piffaa mut, sit ei tulis lainkaan kustannuksii. Saa olla siis komee, rikas herrasmiäs se piffaaja. Mäkin oon aika kivan näköne, no sit näät.

Vierailija
4400/5012 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä nyt mennään? Olin muutaman päivän poissa kun nautiskelin sidukkaa tosi reippaasti.

Kolilla ollaan. Koli Spa ja paikallinen pubi.

Tä? Kolilla? Millä minä sinne nyt pääsen?

Tulkaa hakemaan. Otanko taksin AV. n piikkiin?

Menen nyt pubiin taksikuski saa hakea minut sisältä. Ja jos menee vielä kauan niin saa kantaa minut taksiin.

Tv.Luistelija.