Av-palstan lukijamatka Saimaaseen?
Kommentit (5012)
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan, mitä tein eilen?🥺🥺
Siis ihan kuka vain, muistaako joku mitä tein eilen kertokaa kiltit äkkiä?🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Minä olen vasta 18 joten älkää kiltit av-mammat kuittailko jooko tässä on nyt hätätilanne voiko joku lohduttaa?🥺🥺
Nyt on paniikki ja hätätilanne olen se tyttö joka, eilen oli pukeutunut norppayöasuun sinisiin crokseihin sekä hannibalin antamaan punaiseen lippikseen.🥺🥺🥺
No tänä aamuna eli äsken heräsin antti tuiskun ja sen yhden transuisän kanssa saunakamarista, alasti kaikki siis.🥺🥺🥺
Tuli aika kiire lähteä, olkaa kilttejä ja sanokaa JOKU SELVINPÄIN OLLUT että mitään ei sattunut.🥺🥺🥺🥺🥺
Ihan oikeasti, itken nyt täällä ravintolassa hysteerisenä tuoppi kädessä ja odotan, että joku voisi sanoa, että mitään ei sattunut.🥺🥺🥺🥺
Ihan oikeasti, olkaa joku niin kiltti, siis ihan kuka vaan ja sanokaa että mitään ei sattunut nyt meinaan itkettää ja lujaa.🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Voi pientä. Älä nyt itke siellä, tule meidän kanssa maistelemaan. Jos kerrot vain mistä alkaen eilisestä sinulta meni muisti, niin tottakai me kiltit av-mammat tiedämme liikkeesi. Monelta se muisti meni? Tule nyt tänne ottamaan neuvoa antavia meidän muiden kanssa, niin kyllä siihen eiliseen löytyy av-mammoilta takuulla jokin selitys.🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾
En haluaisi pelotella ketään, mutta kävin äsken ulkona röökillä. Siellä oli näköjään sen pillittäjän(!) näköinen tyyppi jakamassa aa-lehtisiä isomman porukan kanssa. Myös naisluola sotkettu niillä.😭🤧Kuka menee katsomaan ja hoitamaan tilanteen, en jaksa jos se pillittäjän on palannut, kuka vain muu mutta ei se. 😭🤧 Menkää nyt JOKU katsomaan, minä en uskalla kun pelottaa liikaa.😭🤧 Miksi meitä vainotaan näin, meillä ole mitään ongelmia alkoholin suhteen, en kestä jos itkupilli palasi. 😭🤧 Ei, nyt on pakko ottaa äkkiä tähän pelkoon helpotusta. 😭🤧🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺
Latino, lupasit tanssin ja minä odotan.🍸
Hhoohhhoijaa. Aamupala on mitä loistavin. Mutta. Mutta. Se eilinen Ismo. Ennen osin vaikka Laitelaa kattonu. Ja luullu. Stana. Anteeks Suomi, mut tää ulkosyöttö vihastuttaa. Siis kuullu. Ei ollu jutut minun makuu. Vitsit vähissä.
No. Onneks pääsin jenkalle. Ja kiitos Latinolle upeista tangoista. Vaikken päässytkään mukaan.
Mut hei. Tulkaas nyt aamupalalle ja sit valmistaudutaan 14.00 (Hämeen)linnanjuhliin. Asu sinivalkoinen norppayöasu. 🥂🥂🥂
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi pelotella ketään, mutta kävin äsken ulkona röökillä. Siellä oli näköjään sen pillittäjän(!) näköinen tyyppi jakamassa aa-lehtisiä isomman porukan kanssa. Myös naisluola sotkettu niillä.😭🤧Kuka menee katsomaan ja hoitamaan tilanteen, en jaksa jos se pillittäjän on palannut, kuka vain muu mutta ei se. 😭🤧 Menkää nyt JOKU katsomaan, minä en uskalla kun pelottaa liikaa.😭🤧 Miksi meitä vainotaan näin, meillä ole mitään ongelmia alkoholin suhteen, en kestä jos itkupilli palasi. 😭🤧 Ei, nyt on pakko ottaa äkkiä tähän pelkoon helpotusta. 😭🤧🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺
Joukossamme on Myyrä. Muuta selitystä ei ole. Poikkesimme alkuperäisestä matkasuunnitelmasta. Harhautus Hämeenlinnaan. Mistä Itkupilli Tiesi??? Seinät vuotaa... kyllä. Mut silti. Kauniit on kyllä julusteet. Mutta ei meitä varten...
Vierailija kirjoitti:
Latino, lupasit tanssin ja minä odotan.🍸
Arrgg%hhh. Odotit minun paikallani!!!¿♤○●♧¿☆~ 🍸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan, mitä tein eilen?🥺🥺
Siis ihan kuka vain, muistaako joku mitä tein eilen kertokaa kiltit äkkiä?🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Minä olen vasta 18 joten älkää kiltit av-mammat kuittailko jooko tässä on nyt hätätilanne voiko joku lohduttaa?🥺🥺
Nyt on paniikki ja hätätilanne olen se tyttö joka, eilen oli pukeutunut norppayöasuun sinisiin crokseihin sekä hannibalin antamaan punaiseen lippikseen.🥺🥺🥺
No tänä aamuna eli äsken heräsin antti tuiskun ja sen yhden transuisän kanssa saunakamarista, alasti kaikki siis.🥺🥺🥺
Tuli aika kiire lähteä, olkaa kilttejä ja sanokaa JOKU SELVINPÄIN OLLUT että mitään ei sattunut.🥺🥺🥺🥺🥺
Ihan oikeasti, itken nyt täällä ravintolassa hysteerisenä tuoppi kädessä ja odotan, että joku voisi sanoa, että mitään ei sattunut.🥺🥺🥺🥺
Ihan oikeasti, olkaa joku niin kiltti, siis ihan kuka vaan ja sanokaa että mitään ei sattunut nyt meinaan itkettää ja lujaa.🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Voi pientä. Älä nyt itke siellä, tule meidän kanssa maistelemaan. Jos kerrot vain mistä alkaen eilisestä sinulta meni muisti, niin tottakai me kiltit av-mammat tiedämme liikkeesi. Monelta se muisti meni? Tule nyt tänne ottamaan neuvoa antavia meidän muiden kanssa, niin kyllä siihen eiliseen löytyy av-mammoilta takuulla jokin selitys.🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾🍾
Minä täällä taas, älkää kuittalko kiltit olen se sama vasta 18 v lapsiparka melkein.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Toissa yön tapahtumat eivät selvinneet, mutta muistaako JOKU viime yön tapahtumia?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Ihan kuka vain, joka oli selvinpäin tai melkein vastatkaa äkkiä mitä tein eilen?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Asu oli sama norppayöasu, siniset croksit sekä hannibalin antama punainen lippis, onko kenelläkään havaintoja eilisillasta tai yöstä?🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Älkää kuittalko, älkää ihan oikeasti nyt kuittalko olen kuullut av-mammojen olevan kilttejä ja nyt on hätätilanne ja itkettää.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Minä EN ole lesbo, en mutta heräsin äsken alasti sen reissu adoptiäitimme hilman vierestä enkä muista siis yhtään mitään.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
En juo enää ikinä, tulkaa nyt joku kiltti tänne baariin vakuuttamaan että mitään ei tapahtunut.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Minut tunnistaa vaatetuksesta sekä siitä, että itken hysteerisenä tuoppi kädessäni akuuttiahätää.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Tulkaa nyt joku, ihan kuka vain joka muistaa minut äkkiä baariin ja tarjoan tulin jos vain joku lohduttaa kertomalla että mitään EI tapahtunut.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Tulkaa nyt joku auttamaan, mitään ei tapahtunut eihän sanokaa kiltit että mitään ei tapahtunut🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Odotan baarissa jos joku voisi vannoa että mitään ei tapahtunut, en jaksa tätä kyynelten määrää lohtutuopissa joka juodaan tärisevin käsin.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
Auttakaa av-mammat, nyt itkettää apua.🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
*kuiskaa: entäs jos alaikäraja 20 ens reissulle??? Sekoileeha tääl toisetki, muttei voihki ja vollota😭😭😭niinku toi yks...
Olen pukeutunut sinivalkoiseen norppayöasuun👗👖oi miten kaunis ja juhlava. Valmistaun juhlaan. Laitan👠+💄juhlan kunniaksi. Kuulin et tänään ei karaokea ei yökerhoo, ku on niin iso juhla. Hei. Sallitaan poikkeus asuun sille yhel joka teetti puvun linnan juhliin. Ketä perus. Ni et saa pukeutuu siihä tänää. Onks kaikki samaa mieltä? Tää puheripuli tul taas. Voi itku. Mut juhlis osaan kyl käyttäytyy. Jänskättää kyl kauheasti. Aika pönötysjuhlat voi tulla. Mut kiva kokemus. Mä luulen. Häipyks se pitkuillin sakki jo takavasemmalle prosyyreinee. Ikävät ihmiset. Toisten Suuren Juhlan pilaa. Hyi!
Ei mulla muuta ollu
Joopa joo kirjoitti:
Olen pukeutunut sinivalkoiseen norppayöasuun👗👖oi miten kaunis ja juhlava. Valmistaun juhlaan. Laitan👠+💄juhlan kunniaksi. Kuulin et tänään ei karaokea ei yökerhoo, ku on niin iso juhla. Hei. Sallitaan poikkeus asuun sille yhel joka teetti puvun linnan juhliin. Ketä perus. Ni et saa pukeutuu siihä tänää. Onks kaikki samaa mieltä? Tää puheripuli tul taas. Voi itku. Mut juhlis osaan kyl käyttäytyy. Jänskättää kyl kauheasti. Aika pönötysjuhlat voi tulla. Mut kiva kokemus. Mä luulen. Häipyks se pitkuillin sakki jo takavasemmalle prosyyreinee. Ikävät ihmiset. Toisten Suuren Juhlan pilaa. Hyi!
Ei mulla muuta ollu
Ne häipyi, kun riittävän iso sakki av-ihmisiä kävi pelottelemassa niitä. Sanat törkeä kassa, ikuinen väsyväsy ja ellun armeija auttoivat kyllä. Nyt voidaan siis alkaa juhlia itsenäisyyspäivää ihan kunnolla. Otetaan kuitenkin sopivan sofikoituneesti sitten. Vaikka pakkohan meidän on kilistellä, itsenäisyyspäivä on vain kerran vuodessa. 🥂🥂🥂🥂
Kuiskaa:
Älkää sitten kukaan möläyttäkö, että Ellu, väsyväsy ja se kassa ei ole enää kukaan maisemissa, olivat ainoat(!) uhkailut mitkä tehosivat pillittäjään ja aa-väkeen. Ei möläytyksiä totuudesta, pillittäjä ja aa-väki eivät peläneet edes av-ihmisten muilutusta riittävästi. Eli hyshys kaikki totuudesta, kukaan ei kestä jos pillittäjä palaa. Eli virallisesti Ellu, väsyväsy ja se kassa on maisemissa, jos pillittäjä kysyy tai aa-lerho. Totuudesta ollaan nyt sitten hyshys ääneen.
Vierailija kirjoitti:
*kuiskaa: entäs jos alaikäraja 20 ens reissulle??? Sekoileeha tääl toisetki, muttei voihki ja vollota😭😭😭niinku toi yks...
Laitetaan harkintaan, sen verran noilla nuorimmilla lähtee lapasesta kun ei tunneta omia rajojaan. Tänään juhlitaan sitten sivistyneesti ja niin, taas katosi yhdet pinkit pikkarit viime yönä. Nyt nostelemaan juhlamaljoja, se on itsenäisyyspäivä.🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂
Ystävät, toverit!
Daa, Daa, Daa...
Viimeinkin olen palannut ja moni teistä ehkä muistaa minut, jotka olette olleet reissusta alusta asti!
Daa, Daa, Daa...
Onnesta hyräilee kun sain Nestorin ja perheemme on ihanasti koossa...
Daa, Daa, Daa...
Se teidän muinainen ja onneton yrityksenne hävittää taapero eli ihana:
Svetlana Sasha Ninockha
Ja pikkuinen Kuutti veljensä eli ihana:
Dimitry Andrei Egor
Epäonnistui täysin, hain lapseni laatokasta ja kokosin lisää tovereita apuun, KGB on vakoillut teitä koko tämän ajan ja olemme soluttautuneet täydellisesti joukkoonne...
Daa, Daa Daa...
Älkää luulkokaan olevanne turvassa, se matkanjärjestäjänne muinoin onnistui k#settamaan meitä, mutta ilman häntä olette aika pahassa pulassa toverit...
Daa Daa Daa, Daa Daa Daa...
Vastustajat viedään kutemajärveltä suoraan Siperiaan ja Neuvostoliittoon, eli ehdotan että antaudutte ennen palstan sulkeutumista meillä on ehdoton ylivoima ja Taapero on ja kuuttiin ei koske enää kukaan...
Toverit!!
Tämä ei nyt käy, ei mitään suomen itsenäisyyttä juhlita vaan olette Neuvostoliiton kansalaisia siellä kaikki, ennen palstan sulkeutumista jokainen alistuu tai Siperia kutsuu!
KGB pitää teitä silmällä, nyt laitamme ihanan musiikkimme soimaan jotta ymmärrätte Neuvostoliiton ja kommunismin ylivertaisuuden!
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼
Oi suuri ja mahtava Neuvostoliitto sun synnytti valtava Venäjänmaa Sun luonut on kansojen yhteinen tahto, sun mahtis on jatkuva aikojen taa. Oi suuri, vapaa synnyinmaa, sun kunniaasi kaiuttaa kansojen ystävyys murtumaton.
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼
ENTINEN NYT ON HÄTÄ kirjoitti:
Ystävät, toverit!
Daa, Daa, Daa...
Viimeinkin olen palannut ja moni teistä ehkä muistaa minut, jotka olette olleet reissusta alusta asti!
Daa, Daa, Daa...
Onnesta hyräilee kun sain Nestorin ja perheemme on ihanasti koossa...Daa, Daa, Daa...
Se teidän muinainen ja onneton yrityksenne hävittää taapero eli ihana:
Svetlana Sasha Ninockha
Ja pikkuinen Kuutti veljensä eli ihana:
Dimitry Andrei Egor
Epäonnistui täysin, hain lapseni laatokasta ja kokosin lisää tovereita apuun, KGB on vakoillut teitä koko tämän ajan ja olemme soluttautuneet täydellisesti joukkoonne...
Daa, Daa Daa...
Älkää luulkokaan olevanne turvassa, se matkanjärjestäjänne muinoin onnistui k#settamaan meitä, mutta ilman häntä olette aika pahassa pulassa toverit...
Vastustajat viedään kutemajärveltä suoraan Siperiaan ja Neuvostoliittoon, eli ehdotan että antaudutte ennen palstan sulkeutumista meillä on ehdoton ylivoima ja Taapero on ja kuuttiin ei koske enää kukaan...
Toverit!!
Tämä ei nyt käy, ei mitään suomen itsenäisyyttä juhlita vaan olette Neuvostoliiton kansalaisia siellä kaikki, ennen palstan sulkeutumista jokainen alistuu tai Siperia kutsuu!
KGB pitää teitä silmällä, nyt laitamme ihanan musiikkimme soimaan jotta ymmärrätte Neuvostoliiton ja kommunismin ylivertaisuuden!
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼
Oi suuri ja mahtava Neuvostoliitto sun synnytti valtava Venäjänmaa Sun luonut on kansojen yhteinen tahto, sun mahtis on jatkuva aikojen taa. Oi suuri, vapaa synnyinmaa, sun kunniaasi kaiuttaa kansojen ystävyys murtumaton.
🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼🎼
Ei, mitä täällä tapahtuu oikeasti?😱 Luulin pillittäjän olevan pahin ongelma mitä meillä on, joudutaanko me Siperiaan ja kuka tämä on?😰
Kuiskaa: Ihan oikeasti, me ollaan kai aikamoisessa pulassa nyt.😰 Alkoi pelottaa, pikakokous naisluolaan alkuperäisille retkeilijöille, sopiiko kaikille?😰 En muista tätä juttua kunnolla, mutta en paljon muutakaan reissusta, kun sen verran tullut läträttyä viinaa, mutta pikakokous naisluolaan.😰 Nähdään siellä kohta, kommunismi koittaa vallata av-retken, mitä me tehdään?😰 Nähdään naisluolassa, otetaan neuvoa antavaa ja ei panikoiduta.😰 Siis itsenäisyyspäivän juhlia ei kommunistit pilaa, ei ikinä eihän?😰 Nyt naisluolaan kaikki.😰🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺
Ei vattu, minä en jaksa. En jaksa, hätis palasi. Ei vattujen vattujen vattu, en jaksa. Hätäkokous naisluolaan, jossa jokainen tarkistetaan ovella, onko ollut matkalla alusta asti. Kokous alkaa heti ja kommari lähtee vastuun tänään, nyt naisluolaan HETI meillä on ongelma. En jaksa, ei vattu. Kommari lähtee tänään, tavalla tai toisella.
Voiko Latino tai heimo huima hoitaa homman? Missä Hannibal ja ted menevät, kun niitä kaivataan?
Aivohiiri neuvoa antavien kanssa naisluolaan, tilanne vaatii nyt sitä! Ja tuo sietämätön musiikki vaihtuu maamme lauluun, kaikki naisluolaan nyt. Hätispalasi, meillä on ongelma otan neuvoa antavaa ja vaihdan maamme laulun kommunistien veisujen tilalle!
Minä olen ainakin ollut alusta asti. Mutta mitä se auttaa. En keksi mitään ratkaisua. En ymmärrä miten voi palata. Olis väsy eikä uhkailija. Mullakin menee vähän nää roolit sekasi exväsy/hätähätähätä. Mut hätistähän me on alusta asti autettu! Ite rupes ilkeäks!!!
Riisiluolaan tuun!
Mites tää ny meni? Rakastukos Nestor Norppabebeen ja Hätiksestä tul niien ilkeä anoppi???
Mä en pysy perässä, kun niin pal tapahtuu...
Ennen Av-reissuilla vaa dokattii... muistaakseni
* kuiskaa: kerätään itsemme ja toisemme ja kamppeemme ja aamuhämärissä livahdetaan busseihin Heimo Huiman johdolla. Vika bussiin tungetaan toi suurisuu (ent hätis) perheineen. Otetaan Nestor pois. Hää joutui hetken hurmioon. Mukava mies muuten!
Sopiiks tää kaikille?
Onks vielä ilkeitä anoppeja, kurjia naapureita vika bussiin?
Tulin vasta nyt baariin, kaikkea minäkin olen missannut. Oho, että lähdettiin sitä anoppia metsästämään? No kyllä nyt vähemmästäkin on anoppi jos toinenkin saanut ongelmia miniän kanssa. Hilma raahasi tuiskun juomaan vettä, se melkein paleltui lumihankeen. Otetaanko jooko vähän iisimmin tänään, kello on kuitenkin alle 9 illalla.
Ei tässä tarvitse vetää perinteisesti yli, otan vain muutaman. Ihan vain muutaman, jottei mene sekoiluksi koko ilta. Ei, vattu en jaksa selvinpäin katsella tätä toisten kännäämistä. Otan vain sen verran, että tulen sopivaan hiprakkaan, mutta ei mene yli. Ei tänään. Ja missä LATINO viipyy, odotan. 🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷